אז רכשתי מצנן שמן גיר שהגיע ללא תושבות או חורים שיאפשרו התקנה.
חשבתי להדביק תושבות עם אפוקסי כל שהוא.
אשמח לשמוע חוות דעת ועצות באיזה דבק להשתמש אם בכלל.
Printable View
אז רכשתי מצנן שמן גיר שהגיע ללא תושבות או חורים שיאפשרו התקנה.
חשבתי להדביק תושבות עם אפוקסי כל שהוא.
אשמח לשמוע חוות דעת ועצות באיזה דבק להשתמש אם בכלל.
הלחמת כסף?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
כנראה שהוא נועד להתקנה בהידוק עם חבקים כלשהם. שים תמונה
2 הגוש שלי,
לא חבקים ולא דבקים!
אומר את זה מניסיון (השמן מגיע בקלילות ל 140 מעלות צלזיוס) ואז לא נעים שהקולר פוגש את הוונטה של מערכת המיזוג.
לחפש את הדרך לקיבוע עם ברגים וספייסרים + אומי נעילה עצמית.
רענן
כנס לפה נמרוד
https://www.amazon.com/Derale-13300-...3-1f5985762d3a
באחת התמונות בלינק ששלחת הם מראים התקנה עם בורג עובר
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...646ed325db.jpg
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
זה מיועד להתקנה עם ברגים / תפסנים שעוברים דרך הרדיאטור של המנוע או של המזגן
מצמידים אותם אחד לשני מקפידים שיהיה רווח.
מקפידים ששהם יהיו צמודים ולא ירעדו אחד בתוך השני
מקפידים שהצינורות יהיו מקובעים ולא יעבירו משקל בזמן קפיצות
בקיצור התקנה פשוטה שהיא מאד מסובכת עם פטנציאל לנזקים .
איציק
אלו אזיקונים מפלסטיק שאמורים להצמיד את המצנן למצנן אחר. הם גם לא נכנסים ברווחים.
גם בורג לא יכנס.
אני מתקין את המצנן כשהוא לא צמוד למצנן אחר.
חוזר להצעה שלי ללכת למתקן רדיאטורים ולהתקין זויתנים בהלחמת כסף
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
פחחחחח, תתיעץ שם, בטוח יש להם פתרון
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אין שום בעיה לקדוח בפרופיל החיצוני של הרדיאטור הזה, ולהתחבר אליו עם אוזניים המתאימות לצורת ומקום ההתקנה
*רק להקפיד לשמור מרחק מהצנרת*
אני רציתי להימנע מהחיבור לרדיאטור עם הפלסטיקים האלו, אז ייצרתי תושבת שמתחברת לחורים קיימים בפח חזית עם 2 ברגים ואומי נעילה, החיבור לקולר ע"י 3 ניטים לחורים המקוריים עם גומיות באמצע
קובץ מצורף 149055
זאת ועוד,
ההתקנה הזו חוסמת את הרדיאטור של המזגן או/ו המנוע, וכך מה שהרווחת בקירור שמן גיר בעזרת המצנן, הפסדת במידה מסויימת בקירור המנוע. ואם המצנן שמן גיר מחובר בטור עם החליל של רדיאטור המנוע, אז גם הקטנת את היעילות של המצנן לגבי הגיר.
איציק תודה!
להתקין לרוחב לא היה נכנס ומבחינת החיבורים דורש יותר אלתורים, אם היו החורים של המסגרת גם בצד הרחב, היה אפשר להתקין יפה (אבל עדיין בעיית מקום)
לא יודע אם רואים בתמונה, אבל בין הקולר הזה לרדיאטור של המנוע יש איזה 5 ס"מ
מחובר בטור לחליל ברדיאטור ע"פ הכתבה פה באתר. לא ירדתי לסוף דעתך בעניין היעילות.
הרכב הוא טרופר דיזל ארוך, דגם אקסטרים (כלומר מזגן כפול) - המעבה של המזגן יושב בצד השני, צד הנוסע, ויש לו מאורר נוסף משלו לכן אין שם מקום לקולר נוסף לגיר.
מיקום נמוך יותר לקולר הנוסף יהיה בעייתי מבחינת פגיעות בשטח, בנוסף צורת ההתקנה הזאת נשמר מקום להתקין כננת למטה אם אראה לנכון.
אשמח לתובנות איך אפשר היה להתקין אחרת
בברכה,
אלכס.
אני גם עם אקסטרים.
אני פחות מתרגש מכיווני הפתחים, אבל לא אוהב את ה 5 סמ בין הרדיאטורים.
בהנחה שאין פאן חשמלי על הראדיאטור שמן, מה שמקרר אותו זו זרימת האוויר דרך הראדיאטור הראשי.
בכביש פתוח, במהירות גבוהה, אין בעיה.
בשטח טכני בשטח ( נסיעה איטית ועומס על הגיר) , כל הזרימה של האוויר היא מהפאן המכני ( הראשי), הרחקה של הראדיאטורים ( אחד מהשני) מפחיתה מאוד את הזרימה של האוויר.
אצלי מוצמד ויש מדי חום נוספים גם על הגיר וגם על המנוע, הסידור הזה עובד מצויין .
נ.ב.
עוד פעם תודה לרענן על הכתבה המפורטת.