https://cars.walla.co.il/item/3774741
אמל"ק:
הטנדרים החשמליים הגדולים הביסו במכירות את הדיזלים בקטגוריית האפס שווי שימוש, בשנצ חדירתם לשוק.
על קצה המזלג - סילברדו חשמלי מכר 802 יחידות, סילברדו דיזל 490.
Printable View
https://cars.walla.co.il/item/3774741
אמל"ק:
הטנדרים החשמליים הגדולים הביסו במכירות את הדיזלים בקטגוריית האפס שווי שימוש, בשנצ חדירתם לשוק.
על קצה המזלג - סילברדו חשמלי מכר 802 יחידות, סילברדו דיזל 490.
מאוד מסקרן המקסוס שאינו בגודל פול סייז (רשיון רגיל?), להתרשם איך איכות החיים ביום יום ונוחות הקבינה למשפחה, עם בונוס של יכולת שטח מסוימת (אני מנמיך ציפיות שטח, עקב פגיעות הסוללה בגחון) וארגז שימושי, ברור שיהיה שקט משמעותית יחסית לדיזל וביצועים יפים, בתמונות הסלון נראה ראוי ומזמין.
הבטריה גדולה אך הטווח בינוני, כנראה עקב חוסר האוירודנמיות.
למשל לרוכבי אופניים, נשיאת אופניים ברכב חשמלי על התפוח ממש רוצחת הטווח, אני מניח שבטנדר מקסוס חשמלי אופניים בארגז לא ישפיעו, בbyd seal u אני מכניס האופניים פנימה (שני חשמלוקים) כדי שהטווח ישאר ראוי.
מחיר של 300,000₪ נראה לי מוגזם , במחיר 250-260 יהיה נוכח בשוק
למי שלא צריך עבירות והרכב משמש בעיקר לעבודה יש רק יתרונות (כלכליים) לבחירה כזאת כל עוד אחריות היבואן תומכת ורחבה
הגיס שלי מייבא כמה סוגים (gmc, ford, chevrolet...) , ובאמת עושה רושם שהביקוש רק עולה.
לי זה נראה ענק וכבד, אבל למי שאלה הצרכים שלו אלה רכבים מאודדדד מרשימים.
אם מישהו מעוניין מוזמן.
0544874555 אישי.
Sent from my SM-S721B using Tapatalk
רכבים יוקרתיים יותר, מקלט מס, סמל סטטוס.
לעלויות השוטפות פה אין באמת משמעות.
מי שבונה על זה לעבודה, העמסות גרירות וכד' נאמן לדלק מאובנים.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
בטח שיביסו.
גיסי עבר מסילברדו דיזל לחשמלי, רק בסולר הוא כבר חסך 3000 שח בחודש, ומה עם התקלות וטיפולים של הדיזל? האוריאה הזאת גמרה את הרכבים האלה והעלויות יקרות אש.
הוא גרר ניגרר טון וחצי מהעמק לאיזור ים המלח דרך הבקעה בלי בעיה הלוך חזור ועוד נישאר לו 200 ק"מ בסוללה.
ה gmc סיירה בכלל מככב, עוד חבר רכש כזה לעבודה(עבודות עפר) במקום הדיזל.
הכל תלוי אופי שימוש.
קבלנים,נגרים, סתם אנשים שאוהבים סמלי סטטוס קונים עכשיו סילברדו חשמלי/ gmc
לא נתקלתי בחקלאי שנוסע על חשמלית או בכללי לא נתקלתי בטנדרים החשמליים האלה בשדות/שטח.
אני שקלתי את הסילברדו לעבודה ( חקלאי) ואחרי הרבה העמקה ובדיקות גיליתי שהיא לא מתאימה לאופי שימוש שלי למרות החיסכון הכלכלי, בסוף קניתי טרמור ולא מתחרט לדקה( טוב קצת שאני צריך לעלות מקו אשדוד צפונה)
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
מכיר חקלאי כזה שהחליף את הסילברדו דיזל לחשמלי ומבסוט מאוד.
גם הנסיעות מנהלה מהבקעה למרכז ..
גם היום יום, השקט הנוחות מארבעת מתלים נפרדים עצומים ובסיס גלגלים עצום.. הקבינה העצומה והגמישה והבגאז הקדמי ממש עושים לו שכל.
החקלאים של היום אגב גם מייצרים ומוכרים חשמל...
Sent from my SM-S721B using Tapatalk
אני גם מכיר חקלאי שעבר לחשמלי, ופעם אחרונה שדיברנו הוא היה מבסוט.
(אפילו יש סיכוי שגבע מכיר אותו)
הטנדר מקסוס החדש בעל פוטנציאל מאוד מעניין, השאלה המרכזית האם הסוללה אינה קטנה על הרכב.
מה זה קטנה על הרכב? יש לו טווח אמיתי לפי הדיווחים של מי שנסע בו של 300-400 קמ וטעינה מהירה איטית למדי. מי שלא נוסע רחוק זה לא יהיה קטן עבורו.
אסף.
לטעמי צריך שביום יום בתנאי נהיגה אמיתיים הטווח יהיה צפונה מ400-450, 350 ביום יום זה מעיק, מנסיוני עם רכבים חשמליים שזה מה שהיה הטווח האמיתי.
אבל נמתין למבחן מקומי או סיבוב…
רמי גלבוע בדיוק שלח לי המבחן חם מהתנור:
https://cars.walla.co.il/item/3779276
אישית הייתי מקצץ מאביזרי פאר כמו גג נפתח ועוד לטובת הגדלת הסוללה , גם כך המחיר מכובד..
היי ג'יפולוגים;
אחרי שלושה ימים עם המקסוס (ועוד כמה שעות מתסכלות בחיפושי עמדות טעינה...), אני יכול לומר לכם שזה אוטו מדהים - מבחינת מנוע, נוחות ועידון, פינוק, הוא ממש מנפץ קטגוריה. הרבה טנדריסטים לא יסתכלו עליו ובצדק, אבל אני בטוח שיש לו פוטנציאל גדול מאוד, אצל אנשים פחות תובעניים מגולשי פורום זה.
לא בדקתי יסודית בשטח, כך התחייבנו. אבל הוא מגהץ שבילים מעולה, וכוח לעולם לא חסר.
לא עשיתי שטח אבל אין 'קצר' ואין נעילות, לא חושב שהוא זולל סלעים.
במרווח גחון מירבי 30 ס"מ הוא מרשים מאוד אבל רמת השיכוך ממש נמוכה. זה רק לזחילה קצרה.
בקיצור - אוטו מדליק למי שאינו טייל קשוח עם מגפי רפתנים.
יום אחד, כולנו ננהג בכאלה
היכנסו לכתבה, היא מפרטת במדויק איפה הייתי ומה עשיתי. לא קיבלתי מעטפות...
- - - Updated - - -
https://cars.walla.co.il/item/3779276
- - - Updated - - -
שימו לב לבסיס גלגלים 330, זה ממש ענק
רמי, תודה על הסקירה. באופן כללי וספציפית על הפרמטרים החשמליים ששאר העיתונאים לא יודעים/רוצים לכתוב עליהם.
כמו שאני מתייחס לדונגפנג בוקס שלי - קנייה טובה מאוד. מצוין ליומיום שלי. לא מתאים לחלוטין לנסיעות שדורשות טעינה בחוץ. נתון טעינת הdc של הטנדר הזה נראה עוד פחות טוב משל הבוקס, וזה לא אתגר פשוט.
חבל על עוגמת הנפש שתיגרם למי שיבחר כלי שלא מתאים לשימוש שלו.
אין ספק שקצב הטעינה (בוודאי ביחס לגודל המצבר) אינו מעודד טעינה 'על הדרך'.
לכן זה ממש לא טנדר מומלץ למי שעושה יותר מ 200-250 ליום. אבל יש הרבה אנשים שלא עושים גם חצי מזה, ועבורם הטעינה אינה בעיה בכלל.
יש בלי סוף קבלנים וגננים, או שיפצניקים, שלא צריכים להעמיס יותר מ-600 קילוגרם ואינם רוצים לנהוג בסילברדו ענקי, והאוטו הזה מתאים להם - גם זה, רק אם הם שוחרי טכנולוגיה חדשה ומוכנים לקנות חשמלי סיני, יש עשרות אלפים כאלה בישראל
אני חושב שהטנדר הזה ימכור לא רע. אל תשכחו מול 1200 סילברדואים שמכרו בארץ מתחילת השנה (בנזין ודיזל ביחד), נמכרו בארץ באותה תקופה כ-3000 היילקסים ואיסוזואים - מכאן שלא כל העולם מקבל החלטות על סמך הקלות מס, או על בסיס 'שלי הכי גדול'.
לגננים שאני מכיר יש בקושי כסף לברלינגו מעשן ונגרר.
ואלו שיש להם 300 אלף לטנדר - יש להם מספיק גם ללנדקרוזר והעובדים נוסעים בברלינגו מעשן עם נגרר.
אסף.
מי שאני מכיר שנוסע בטנדר מתחלק ל3:
1. מי שהטנדר משמש אצלו כרכב שטח לטיולים/מוסדי כנראה לא יקנה בינתיים חשמלי.
2. קבלנים אנשי עבודה מסוג "מנהל"- בהחלט רואה אותם קונים כזה. מכיוון שבמקרה הטוב נוסעים מקסימום שני אנשים ברכב, וקצת השלמות ציוד מאחור לפעמים.
3. פועלים ועובדים אמיתיים- בהחלט עלולים להגיע למצב של 4-5 באוטו והרבה ציוד מאחור, אבל לרוב משקל כולל מותר לא מעניין אותם. מצד שני, כנראה שגם אין להם כסף לטנדר חשמלי.