-
Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
שלום לכולם
חדש בתחום קניתי את הטרופר שלי ומנורת check בtod מהבהבת
כשאני משלב ל4*4 low וגם בhigh הכל עובד נהדר (כבר בדקתי בכמה עליות משופעות ומסולעות כהוגן)
אבל מציק לי ההיבהוב הזה של הcheck וגם הסימון של הגלגלים האחוריים
למישהו יש רעיון או דרך לעזור
ראיתי ביוטיוב שבדרך כלל זה צינור ואקום מהסרן הקידמי
יש למישהו עוד רעיון?
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
תעלה סרטון של הבעיה.
במערכת תקינה,
נוריות גלגלים אחוריים דולקות קבוע.
במצב שילוב TOD וידית טרנספר ב HIGH , נוריות קדמיות נדלקות כמו בר אקולייזר בהתאם להעברת המומנט קדימה.
במצב LOW כל הנוריות דולקות קבוע.
מכיוון שאתה מציין שנוריות אחוריות מהבהבות, זה מוזר מאד.
חוץ מזה, אם לרכב יש לוקרים ידניים בגלגלים (הקדמיים), וודא שהם במצב נעול.
רענן
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
האם ההבהוב של הצ'ק זה רק במצב מצערת מסויים? למשל רק בסרק אן רק בטורים?
אם חיישן מצערת TPS מזייף קצת (קצת אומר שצ'ק אנג'ין לא דולק) אז זו יכולה להיות הסיבה
אצלי זה כך, ואמור להיות לזה קוד תקלה לזכרוני
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
לא אחי ההיבהוב כל הזמן בכל מצב מצערת
הורדתי מגן גחון וגיליתי שני קונקטורים בסרן קידמי איפה הצנרת ואקום מתרכזת
אחד הכבלים מנותק אז אני מנחש שכנראה זאת הבעיה
אבל צריך לבדוק(לא היה זמן להמשיך הילדים חזרו מהגן ורצו ללכת לים עם אבא) עכשיו נשאר לעשות גישור בכבלים לבדוק שזה אכן המצב ולבדוק למה הנורות של הגלגלים האחוריים מהבהבות בקצב איטי אני מנחש שאם אני יהפוך את הסדר של הצינורות ואקום לפיקוד איפה שהקונקטורים מתחברים זה ייפתר אם לא אז נמשיך לחפש
בדקתי את הצנרת וסך הכל נראה תקין גם המיכל ואקום מתחת לאוטו בצד נהג נראה תקין
אעדכן שיהיה זמן להמשיך לעבוד על זה
היינו אתמול באזור הר גמל ומערת היונים הרכב תיפקד יופי טופי אז אני מניח שזה לא בעיה מכאנית אלא סתם שגעת של חשמל ומשהו בואקום
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
אני חושש שאתה לא מבין איך המערכת עובדת ואתה עלול לעשות יותר נזק ממה שיש.
בהמשך להסבר שלי מתגובה 2 ,
א. הנעה אחורית תמיד מחוברת מכנית בטרנספר (כשהידית ב HIGH מצב רגיל או LOW )
ולכן החיווי צריך להיות קבוע.
ב. כאשר לוחצים על לחצן ה TOD מתחת ל 96 קמ"ש ,
המשלב בציריה שמאל משחרר את הוואקום ומחבר את הציריה לדפרנציאל הסרן הקדמי מחובר לטרנספר (ציריה ימין תמיד מחוברת לדפרנציאל).
מצב הציריה משולב כדיפולט כשהרכב לא מונע ורק בהנעה הוואקום מושך את משלב הציריה.
כלומר - במקרה תקלה במע' הוואקום יש הנעה 4X4 קבועה.
ג. המעבר למצב LOW הוא מכני לחלוטין ע"י הידית ויש רק חיישן שנותן למחשב ה TOD אינדקציה על מצב הידית.
ד. הטורק המשתנה להינע הקידמי נעשה ע"י אלקטרומגנט ודיסקיות קלאצ'ים (בטוח שאם תעשה חיפוש תמצא שרשורים שלי עם איור)
וויסות הטורק נעשה ע"י מחשב ה TOD שמקבל מהיריות מכל דרייבשאפט בעזרת 2 חיישנים.
כל זה קורה כמובן כשלוחצים על לחצן ה TOD ובמצב HIGH .
במצב LOW כל הקלאצ'ים דרוכים (ע"י האלקטרו מגנט) וגם קיים פין מכני נעילה.
לכן במצב זה כל הנוריות דולקות קבוע.
לאחר שהעקתי עליך.
ממליץ לך להתחבר עם סורק TECH2 ולראות היכן התקלה
(אתה מוזמן אליי למרות שחוששני שהתצוגה ב TECH2 שלי כבר דיי גמורה וקשה לראות נתונים).
אני מעריך שהתקלה מתחילה בחיישן יציאה של דרייבשאפט אחורי.
בהצלחה
רענן
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
מאיפה אתה רענן?
חריש
רגע, טרופר בנזין או דיזל ?
אם דיזל, אז מצטער אין לי כרטיס בדיקה מתאים.
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
אנו ממודיעין ויש לי טק2 לדיזל אם זה עוזר לך
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
טוב עדכון קטן
היה נתק בקונקטור האפור באחד הכבלים
חיברתי בחזרה ועשיתי לו לחיצה לסופית
הנורות בגלגלים האחוריים הפסיקו להבהב ועכשיו דולקות קבוע
מנורת צ׳ק במערכת טוד עדיין מהבהבת
בניסיון בשטח שילוב של 4h משתלב אבל הוא מחלק ישר את הכוח 50/50
בדקתי חיבורים וכבלים בשאר חיישנים ולא מצאתי משהו חריג
עכשיו צריך למצוא טק2 מהצפון או לקפוץ למוסך לדיאגנוסטיקה
בנוסף המזגן עובד נהדר ומקרר ממש טוב
רק הפתחים מאחורה מוציאים ממש חלש וגם הפתחים בצדדים לא משהו
מישהו ניתקל בזה בעבר?
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
בניסיון בשטח שילוב של 4h משתלב אבל הוא מחלק ישר את הכוח 50/50
תבדוק שילוב במהירות איטית בכביש.
אם הכל תקין, אז :
נוריות אחוריות דולקות קבוע
נוריות קידמיות 30% דולקים
במעבר באמפר מהיר כל הנוריות הקדמיות נדלקות לרגע
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
בנוסף המזגן עובד נהדר ומקרר ממש טוב
רק הפתחים מאחורה מוציאים ממש חלש וגם הפתחים בצדדים לא משהו
מישהו ניתקל בזה בעבר?
יש מפסק על היחידה האחורית שקובע את מהירות המפוח , וודא שהוא עובד.
פתחים בצדדים,
תאיר עם פנס ותוודא ששרוול צינור האוויר התחבר לפתח.
יש נטייה בהרכבת דשבורד לא לשים לב לפרט הזה שילוב שרוול בשרוול של צנרת האוויר.
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
על היחידה האחורית אין אצלי שום מפסק זה היה נראה לי מוזר כי אני יודע שאמור להיות
בנוסף כשמשלב ל4h אז בנוריות הקדמיות כבויות אבל איך שמתחיל לנסוע כל הנורות הקדמיות דולקות זה מוזר
כמו שאמרתי נראה לי צריך לבדוק עם מחשב
היום אבדוק שילוב בנסיעה ואדווח
בנסיעה בשטח מרגישים שיש שילוב ב4h
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
על היחידה האחורית אין אצלי שום מפסק זה היה נראה לי מוזר כי אני יודע שאמור להיות
בנוסף כשמשלב ל4h אז בנוריות הקדמיות כבויות אבל איך שמתחיל לנסוע כל הנורות הקדמיות דולקות זה מוזר
כמו שאמרתי נראה לי צריך לבדוק עם מחשב
היום אבדוק שילוב בנסיעה ואדווח
בנסיעה בשטח מרגישים שיש שילוב ב4h
במחילה, אני לא יודע מה הנסיון שלך בשטח, ובאיזה שטח אתה עושה את הניסויים. אבל,
טרופר בהנעה אחורית בלבד עושה דברים ש SUV אחרים מתקשים גם ב 4X4 (זה מנסיון).
כלומר, לפי מה שאתה מתאר, שכל הנוריות הקדמיות נדלקות איך שמתחילים נסיעה, כנראה אין לך שילוב של ציריה שמאל קידמית.
ועוד פעם שואל,האם יש לך לוקרים ידניים בגלגלים ?
שאלה נוספת,
כשאתה מניע את הרכב,
נורית CHEK (נדמה לי שכך כתוב במקוצר) במרכז ה TOD דולקת ל 10 שניות וכבית? או נשארת קבוע בלי שהרכב זז ?
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
אין לוקרים ידניים(ניסיון בשטח בעיקר עם כלים ישנים סופה סיקס וכו) נורית צ׳ק מתחת לנוריות גלגלים אחוריים מהבהבת כל הזמן גם בנסיעה וגם בעמידה
נדלק לשתי שניות ונכבה באופן קבוע
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
נורית צ׳ק מתחת לנוריות גלגלים אחוריים מהבהבת כל הזמן גם בנסיעה וגם בעמידה
לא מבין את הסתירה בין המשפט העליון לתחתון
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
נדלק לשתי שניות ונכבה באופן קבוע
עוד פעם אשאל,
רכב כבוי לאחר מכן אתה מניע במצב P או N ,
לאחר חצי דקה (בלי שנסעת כלל) נורת הצ'ק, דולקת או מהבהבת או כבויה ?
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Albundy
מהבהבת
הייתי מנסה להרים את צד שמאל של הרכב ולנסות לסובב את הגלגל הקידמי השמאלי כאשר
הרכב מונע במצב N ולחצן ה TOD מופעל.
אם יסתובב, אין שילוב ציריה שמאל לדפרנציאל.
אם לא מסתובב,
הייתי בודק את חיישן המהירות של הדרייבשאפט הקדמי על הטרנספר.
רענן
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
1. תבדוק מה שרענן כתב לך.
2. בלי שליפת קודי תקלה מ tod זה ניחושים...
יש דרך לשלוף ידנית אבל אני צריך לחפור ולהיזכר איך...
3. בתקלה דומה לשלך יצא קוד 31 שזה קויל אלקטרומגנטי בתוך התיבת העברה.
בהצלחה.
קובץ מצורף 149884
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
טוב אז לאחר בדיקה מעמיקה עם חשמלאי וטק2 נמצא שהבעיה היחידה היא חיישן מהירות ביציאה מטרנספר לדרייב שאפט קידמי
הוא פשוט לא קורא מהירות ומכך המערכת נותנת חלוקה של 50/50 בגלגלים (מסתבר שזה הדיפולט שלו כשהוא לא מקבל סימנים מהחיישן) בנוסף גם חיישן מיקום מצערת היה עם מגעים רופפים וסודר
מאז הטרופר הספיק לבקר לשני לילות במכתש רמון והיה אגדה בשטח
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
יכול להיות שיש לי חיישן מהירות, אני אבדוק.
מהיכן אתה?
-
תגובה: Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
לימן
אבל מוכן לנסוע לאן שצריך