צמיגי 38"/44, על סרנים מקוריים!!!!
באיסלנד רוב הרכבים נועלים צמיגי ענק בגלל השלג ושיטפונות
http://www.icelandrovers.is החברה הזו מתמחה בטיולי שלג והרפתקאות,הבעלים של החברה הוא בעל סדנא להסבת ל"ר לצמיגי ענק
http://www.icelandrovers.is/myndir/19fors.jpg
http://www.icelandrovers.is/myndir/landrover2.jpg
http://www.icelandrovers.is/myndir/15jeppifastur.jpg
על הרכב מורכבים קפיצים של 10" ובודי ליפט של 2" אבל מה שמדהים זה שהם נשארים עם הסרנים המקוריים(כמובן עם ציריות של מקסי דרייב יחס העברה של 4.75),הצמיגים הפופולרים שם הם 38, ו44"!!! רחבים מאוד ומאוד אגרסיבים,איןלי מושג אך הסרן לא מתפורר להם....כתבתי להם מייל ואני מחכה לתשובה על המפרטים הטכנים של הרכב האלו
למישהו יש רעיונות בנתיים?
בזמנו רמי גלבוע היה שם והביא כתבה יפה עם תמונות של טויוטה 75 דומה....
Re: צמיגי 38"/44, על סרנים מקוריים!!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי ארז
על הרכב מורכבים קפיצים של 10" ובודי ליפט של 2" אבל מה שמדהים זה שהם נשארים עם הסרנים המקוריים(כמובן עם ציריות של מקסי דרייב יחס העברה של 4.75),הצמיגים הפופולרים שם הם 38, ו44"!!! רחבים מאוד ומאוד אגרסיבים,איןלי מושג אך הסרן לא מתפורר להם....
מה מקורי בסרנים ????
הצינור ?
יש להם ציריות מחוזקות (ומקדימה, מן הסתם גם תפוחים), יחסי העברה אחרים (שגם הם יותר חזקים) . . .
מה נשאר ? המיסבים ? לא נראה לי שלהם תהיה בעייה, ומקסימום מחליפים.
מתי ציריה/יחסי העברה נשברים ? כאשר הם מקבלים פתאום מכה.
ראית את זה פעם קורה בבוץ ? בשלג/קרח זה יותר טוב. אין לך חיכוך ממכה.
ואני מניח שהם לא קופצים עם הרכב, כך שהם יעקמו את צינור הסרן.