רשימת הוצאות של סיקס בקצת יותר מ 8 חודשים + שיפורים
סיקס מודל 90 עם מנוע חלש -17500
כיסוי לגלגל אחורי -120 שקל
ברזנט קיץ תפירה עצמית(הכוונה במתפרה)-300
מנוף בקרבורטור - 30 שקל(שיחדתי מישהו ביפו שהבוס שלו לא היה באותה דקה)
16 פנצרים כל אחד 30 שקל-480 שקל
3 צמיגים משומשים כל אחד 150 -450 שקל
4 פנימיות כל אחת 60 שקל-240 שקל
מודל הצתה-אם אני זוכר נכון250 שקל(לא עזר לי בכלל)
דיסטרבוטור של אמריקאית מפירוק-350 שקל
ברזנט חורף במצב מת + דלתות + תיקון 1000 שקל
חריטה של הנאבה פעמיים על מנת לחלץ ברגים שבורים - 250 שקל
נאבה משומשת בגל ללוקר ששבר ברגים 200 שקל
צינור ברקס 120 שקל
קפיץ עלים -200 שקל
פלאחים של תיבת הגה-כל השלושה 200 שקל
ריגולאגים- אני לא זוכר כמה כסף אבל אם אני לא טועה 100 שקל
בקליות קדימה שקופות - 50 שקל
הלחמת מגן חזירים שהיה לי מקדימה - 50 שקל
ארבעה נורות לפנסי ערפל 24 וולט - 200 שקל
כבל אנדברקס(לגברקס יותר נכון)- 120 שקל
קניית החצאי ירח האלה לא זוכר איך קוראים לזה על הרינגים- 240 שקל
אטמים - הכל יחד 70 שקל
סט שיפוץ קרבורטור- 150 שקל
מכסה מפלג+ גלגל שיניים מפלג + רוטור - 200 שקל
הגומיות שיושבות בין הקפיף עלים לשאקלים בכל יחד - 100 שקל
כל ההוצאות יחד 5470 שקל
יש הרבה ששכחתי כי אני לא רושם הכל
הוצאות עתידיות
מנוע + חלקים מסביב=5000 שקל
ברקסים מאחורה =400 שקל
הכל כולל הגיפ = 10870+17500=28370
יכולתי לדעתי לקנות סופה במצב טוב עד מעולה
בקיצור אני פראייר מושלם אבל אין כמו הסיקס של י שאני מכיר בו הכל
ולמדתי עליו מכונאות הכל מאבא
UNIX ההוצאות שציינת - ממש לא הרבה לסיקס.
בנאדם. כמוני-כמוך-יש לי סיקס אבל שנת 82 :D
כמובן-יותר ישן-יותר תקלות.
מנסיוני עם בעלי סיקסים-אין אחד שבבעלותו סיקס מעל חצי שנה-ולא עבר עדיין את קו ה 5,000 שקל. ללא הקשר למודל.
הסיקס שלי בעוד חודש-שנה בבעלותי. בשנה הזאת- 12,000 שקל הלכו עפו להם כלא היו,על אחזקה ותוספות. ואני לא מדבר על תוספות גדולות כגון נעילות וכדומה,אני מדבר על הגבהות תמימות ופה ושם כמה שיפצורים,וכמובן-אחזקה.
ובדיעבד-יכולתי להשתמש בכסף הזה כדי לקנות סיקס יותר חדש. אבל---לא בוכים על חלב שנשפך. :lol:
בכל אופן, לעניין של הודעתך. לדעתי-אם אתה תופס מעצמך פראייר על זה שקנית סיקס- לדעתי לפחות- אתה לא ראוי לסיקס ואין טעם שתחזיק אחד כי הוא פשוט יגמר לך בידיים ותמכור אותו ברבע מחיר שקנית אותו מרוב שימאס עלייך.
ואני חס וחלילה-לא שופט אותך לא כאדם ולא ככלל, וקטונתי מלהטיף ואני לא מתיימר לאמר לך למה אתה ראוי ולמה לא. בכל אופן->זו דעתי.
כמובן, שאתה מסתכל אחורה על הכסף שהוצאת על המפלץ שלך, אתה מתחרט ומקלל תרגע שהחלטת ללכת על סיקס.
לדעתך-יכולת לקנות סופה יפה בכסף הזה-וזה שוב-לדעתך.
אני חולק עלייך. אם הייתי מקבל את כל הכסף הזה, מנקודת ההתחלה-הייתי קונה עוד סיקס, אבל יותר חדש.
ואני יודע שזה לא הגיוני להוציא סכום אחזקה שנתית כזה על כל רכב שהוא.
:twisted: אבל אם אתה מחפש הגיון-אין לך מה לחפש בסיקס :twisted:
ובוא נדבר לרגע על סופה. יש לך מושג לגביי התקלות, העלויות ואחזקה של סופה? הרבה יותר מסובך-הרבה יותר יקר-והרבה יותר חשמל. לא נעים.
אז תבוא ותגיד "על מה אתה מדבר-יכולתי לקנות אחלה סופה."
כמו כן יכולת לקנות אחלה סיג'יי, אבל כמו רובנו הגדול של בעלי הסיקסים למיניהם, לא תכננת שזה יתרומם לכזה סף של מחיר. והג'יפ כל פעם דופק אותך בבעיה אחרת.
לדעתי-סיקס למכירה-זה סיקס דפוק. מנסיון.ואנחנו עדיין נקנה סיקסים זה לא משנה.
אבל מהנסיון שלי-כשאתה רוצה סיקס-אתה רוצה סיקס ולא משנה מה. :twisted: :twisted: :twisted:
כמובן שתחפש את האחד הכי טוב שבנמצא. ועדיין-תמיד יהיו תקלות.
טוב לדעתי ההודעה הזאת ארוכה עד כדי שעמום-אבל אני מקווה שירדת לסוף דעתי. אם אתה מחפש הגיון חיסכון ואוטו שלא יתקלקל, תקנה לך סמוראי.
גם יתקלקל.אבל יחסוך לך בדלק....... יחסוך לך בחלקים......
אבל כח ורגש שסיקס נותן- לא תמצא בשום רכב אחר.
על כח-משלמים.
בכל מקרה- מקווה שקראתם עד הסוף :D :D :D
יכולתי להמשיך ולהמשיך ולהמשיך, אבל זה היה כבר ארוך בטירוף. תהנו :D
שלכם
- ארז - 8)
UNIX-דרך אגב בקשר לקנות מנוע--->>>
איש , לפני שלושה-ארבעה חודשים רציתי להחליף מנוע והייתי דיי במצב שלך.
עזוב שבסופו של דבר לא החלפתי עקב קשיים כלכליים ודברים יותר דחופים-
אבל נראה לי שיש לי הצעה בשבלך.
אצל ינוביץ', יש מנועים של סיקסים-אחרי אוברול-שנעשה על ידי צה"ל- ב4,500 ש"ח, ואתה מקבל קלאץ' חדש, כבר על המנוע.
לדעתי-זו האופציה הכי משתלמת כיום-
מנוע אחרי אוברול+קלאץ' חדש כבר על המנוע+אחריות לשלושה חודשים ב 4,500 שקל. אני אהבתי תמחיר אבל אין לי את האפשרות :-)
אם הייתה לי האפשרות שלך יש-רק האופציה הזאת.
לך לינוביץ' תברר לך כמה הוא עושה לך הנחה ואיך זה הולך.
בהצלחה
- ארז - 8)
ליוניקס ,אורי ,ובעצם לכולם
חבר'ה יקרים
הדיון מעט מוזר בעיני הנתון שאינם לוקחים בחשבון הוא שלכל אחד מאיתנו יש פנטזיה שונה על ג'יפים כלומר אחד שלא אזכיר את שמו אבל אציין שהוא שכן וחבר קרוב.... מתרגש מהיכולת המופלאה של רכבו להתחרות בטרקטורון
אחר ששוב איני מעוניין בחשיפתו אך ארמוז כי הוא קרוב מאוד לאשתי
מעוניין ברכב רגוע ואסטטי למטרת טיולי משפחות רגועים ונסיעה פסטורלית לחופו של ים כחול ולכן ברכבו אין זויות פוצעות או ברגים בולטים ומסוכנים
ולכן כל אחד משקיע בדברים הנראים לו חשובים
אורי ברכב שלך לא התמקדתי אך כפי שהכרתיך -הנהיגה הטכנית חשובה לך יותר מהאסטטיקה-ואגב הרכב שלך נראה מצויין (לא יודע מהי תרומתך או תרומת קודמך לעניין)
אותי מטריפה נזילת שמן מהמנוע שאולי אחר לא היה מתייחס אליה ולכן נושא זה הוא בראש סדרי העדיפות שלי.
נמרוד-מהנדס מוכשר חובב גאג'טס ולכן בג'פ שלו תמצאו מתקן משוכלל לג'ריקן כלוב מכובד אישה יפה (טוב זה בעצם לא קשור) שני מצברים ומכונת אספרסו עם כותש קרח-מסקנה :אל תכעס על עצמך אם השקעת בכיסוי גלגל במקום...כנראה זה התאים לך באותו רגע כי...
הכי חשוב תמשיך ללמוד, ותנסה להנות מכך כי בסופו של דבר זוכרים את החויות הללו איך הצלחת להתגבר על מכשול ואיך נהנתם אתה ואביך מזמן איכות אלו רגעים חשובים בחיינו
במקרה שלי אני לומד איך לחמוק מאשתי לעוד יום של בונדינג עם הג'יפ אבל זה אני
בקיצור בגלל שאנחנו מנסים להביע את עצמנו דרך הג'יפ כל רכב הוא שונה
אחד לא היה משקיע במה שאחר כן--ותזכרו כולכם שזה בסדר.