חיפשתי ולא מצאתי תשובה
האם מותר לי להוריד את הדלתות של הסמוראי שלי ובמקומם לשים שרשראות? ( כמו ב cj למיניהם)
סמוראי פתוח
זה חוקי?
תודה
Printable View
חיפשתי ולא מצאתי תשובה
האם מותר לי להוריד את הדלתות של הסמוראי שלי ובמקומם לשים שרשראות? ( כמו ב cj למיניהם)
סמוראי פתוח
זה חוקי?
תודה
לא סגור על חוקי או לא,אבל בכל הסמוראים שלי אני נוסע ללא דלתות בקיץ,ולא נתקלתי בבעיה כלשהי (גם במפגש עם שוטרים ,בדיקת רשיונות וכו'...)
בעבר סיפרו לי שלרכב המוגדר ברשיון כרכב שדה פתוח,מותר להוריד הדלתות (לך תאמין...).
תודה
אני ינסה לברר את העיניין
ולחזור עם תשובה ברורה כי זה נראה לי הרבה יותר כיף בלי דלתות!
והאם אתה נוסע עם שרשרת או משהו?
דיברתי עם דוד שלי שהוא מתנדב משטרת התנועה
והוא חושב אבל לא בטוח שכל עוד יש איזהשהי רצועת בטיחות זה חוקי!
הוא יברר ויודיע לי
אבל יש זמן עד הקיץ
אז ערב טוב לכולם
חצי מהקיץ האחרון נסעתי בלי דלתותציטוט:
נכתב במקור על ידי bobsfog
זה חוקי בתנאי שני דברים
אחד שרשום לך ברישיון רכב שדה פתוח
ושתים אתה חיב לשים שני שרשראות ברזל בצדדים
החיסרון של בלי דלתות שאתה נוסע בכביש מהר ואתה נוסע מהר אז יש לך רוח חזקה
היתרון שבטיולי שטח זה כיף לא נורמלי
אז הפתרון הוא דלתות ברזנט מתפרקות שזורקים על הגגון....כאשר יורדים מהכביש
ויש לחך מידע לגבי עלות של התענוג הזה?
מה לגביי מראות ? הן מורכבות על הדלתות לא?
את המראות ניתן להרכיב על הברגים של הציר העליון של הדלתות.
כדי לחבר את המראות יש לחבר פלטה קטנה במקום הברגים העליונים של הדלת ולפלטה לחבר את המראה עליכם לראות את הפלטה מעיין מתאם
לפלטה תוכלו גם לחבר את השרשרת עדיף לעטוף את השרשרת בצינור גומי למניעת רעש מעצבן מהשרשרת וממגע מעצבן
הכי חשוב שגם אם לא תחברו את המראה לשם עליכם לחבר את כל הברגים של הדלת למקום משום שהכנף יהיה חופשי וזה ממש לא מריא
עברתי טסט בלי דלתות... כנראה שזה בסדר :)
יש אנשים שעוברים טסט בלי רכב ... כנראה שזה בסדר :) אני לא חושב שהטסט הוא תשובה טובה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי idanw
הדלת מחוברת עם ברגים פשוט? או שזה גם ריתוך?
4 ברגים כל דלת..
[אני מנסה להוריד את הדלתות אבל הברגים לא זזים בכלל!! שמתי WD40 אבל זה לא עוזר..
מה הסיפור? יש למישהו איזה טיפ?
מברג אימפקט
+1 על האימפקט
סבלנות, הרבה סבלנות.
.
.
.
.
.
.
ואימפקט.
ואז להחליף את הברגים לברגים שמתאימים לראש של בוקסה
מדובר על מברג אימפקט-זה שדופקים עליו עם פטיש.
זה הכלי היחיד שיכול לפתוח ברגים עקשנים..
שלב הבא זה לרתך אליהם אום..
הבעיה עם ריתוך היא שזה מחרב את הצבע.אפשר לקדוח את הבורג.
אפשר לקדוח...אבל הברגים האלה בד"כ תקועים כ"כ חזק, שגם אם תקדח, סיכוי טוב שתשבור את החולץ בניסיון להוציא את הבורג.
ואם אתה קודח קוטר גדול יותר סיכוי טוב שתהרוס את ההברגה בבודי.
כמה כבר עולה להתיז צבע על 4 צירים?גרושים אפילו אצל צבעי רכב..
אז קודחים הפוך או בהדרגה מידה מידה ואז מבריזים את הסוף בהתאם
מברג אימפקט. לא מברגת אימפקט.
או מברג גדול וישן.
מרססים שמן חודר. מחכים. דופקים על המברג. עוד לא מסובבים. עוד שמן. עוד מחכים. עוד דופקים. מנסים לסובב. הולך? טוב. לא הולך? עוד פעם. עדיין לא הולך? קצת לחמם ונלסות שוב.
ואחרי זה להחליף לברגי טורקס (לא אלן שלא יכול לשאת כוחות, אלא טורקס)
אסף.
אסף, כשאני חיפשתי להחליף ברגים,לא מצאתי טורקס, רק אלן. אפילו השקעתי ובאתי עם בורג טורק דוגמא..זה היה בבורג המפרץ,חנות מאוד רצינית, עם ברגיה עשירה..
איפה אפשר למצוא כאלה? M8 פסיעה רגילה( 1.5?)
בשנים בהן גרתי בחיפה, בכל החנויות שמעתי את אותה תשובה כשחיפשתי משהו שלא היה להם.... "זה יש בתל אביב".
אני חושב שבמקרה הזה זה עובד גם בברגים.
ואם אלן, אז נירוסטה שלא נהרס בקלות
אסף.
עוד לא נתקלתי בבורג חלוד וישן ככל שיהיה שעמד בפני פטיש וקרנר על היקף הבורג. אה...והרבה סבלנות.....
בדקתי את הנושא וכל עוד רשום רכב שדה פתוח אז מותר אבל מחוייב בשרשרת ברזל
איפה בדקת؟