-
הרומן שלי עם נטוויז'ן
ובכן, הרומן איתם דווקא התחיל בסדר. קיבלתי המלצה מאחותי לפני כשבע שנים על נטוויז'ן. עידן המודם. דווקא עבד בסדר, אם כי איטי בטירוף, שלא באשמתם כמובן. אחר כך התחדשנו בADSL . אחרי חודש הגיע חשבון של כ6000 ש"ח. אני מרים אליהם טלפון, ואין להם מושג על מה מדובר. הם מאשימים את בזק. אני מתקשר לבזק, גם להם אין מושג וטוענים שהחיוב הוא של נטוויז'ן. לאף אחד אין מושג, ולכן החיוב נמחק. עובר חודש, מגיע חיוב על 4000 ש"ח. אני מרים אליהם טלפון, ואין להם מושג על מה מדובר. הם מאשימים את בזק. אני מתקשר לבזק, גם להם אין מושג וטוענים שהחיוב הוא של נטוויז'ן. הפעם אני מבקש מנטוויז'ן אישור כתוב על כך שהחיוב הוא לא שלהם. הם לא מסכימים. אני לא זוכר של מי היה הרעיון, אבל איכשהו מתברר שנציג התמיכה הטכנית שעזר לי להתחבר אמר לי לרשום בחיבור ONETVISION.NET במקום INETVISION.NET או משהו כזה. הבדל של O מול I . מסתבר שאיך שהוא אמר לי לכתוב זה התחברות כגולש מזדמן ולא על המנוי שלי. נטוויז'ן מתנצלים אבל מסרבים להודות בטעות בכתב. אני ממשיך הלאה, בתקווה שזה לא יחזור ויתנקם בי. כך או כך, החיובים הגבוהים לא חוזרים. לפני כחצי שנה מתקשר אליי נציג של נטוויז'ן ומציע לי חבילת אנטיוירוס. אני אומר, "לא תודה" ושוכח מזה, לפחות עד שאני מקבל חיוב בדואר על 300 ש"ח ב12 תשלומים, תמורת תוכנה שלא ביקשתי ולא קיבלתי. טלפון לנטוויז'ן, הם מודים בטעות ומתנצלים, אבל החיובים ממשיכים להופיע. עוד טלפונים, עוד התנצלויות, ועוד חיובים, עד שאחרי ארבעה חודשים נשברתי, והוריתי לחברת כרטיס האשראי שלי, לבטל את העיסקה. העיסקה בוטלה. במקביל התקשרתי לנטוויז'ן והוריתי להם להפסיק לי את המנוי איתם. מדבר איתי נציג קשרי לקוחות ואומר לי שבסדר. החיבור אליהם מתנתק, בדקתי מספר פעמים בנסיון התחברות אליהם, ובאמת סוף סוף כבר לא ניתן להתחבר אליהם. התחברתי לספק שירות אחר ומאז אני איתו, כארבעה חודשים. כחודש לאחר ההתנתקות אני מקבל מהם אימייל שאומר לי תודה רבה על כך שאני ממשיך איתם בחבילה חדשה. החזרתי להם מייל שאני מנותק מהם, תודה לאל, ושאין לי שום עניין בקשר כלשהו איתם. לפני יומיים אני מקבל בדואר הודעה על כך שאני חייב להם כסף על ארבעה חודשים של גלישה עד היום הזה. מרים אליהם טלפון, ומסתבר שאני עדיין מנוי שלהם. צעקות, עצבים, והם מבטיחים שאחד המנהלים שלהם יתקשר אליי תוך מספר דקות. אני מחכה לזה כבר ארבעה ימים.
כמעט בכל שיחה איתם, כשאני מודיע שאני רוצה להתנתק, נציגת השירות טוענת שאני מחויב אליהם ואין לי אפשרות להתנתק. אני צועק, מתעצבן, היא בודקת, ואז מודיעה שאני צודק. אין לי התחייבות אליהם. ככה זה קורה לאורך ארבע השנים האחרונות, כמעט בכל שיחת טלפון.
כמעט בכל הפעמים שהן הבטיחו אליי שיחזור אליי מישהו מעליהן, זה לא קרה. נציגות שירות הלקוחות לא פתרו לי כלום, בשום שיחה, ולאלה שמעליהן, כאמור, כמעט ולא הצלחתי להגיע.
מאות טלפונים. עצבים אי אפשר לכמת. האידיוט הגדול כאן זה אני, שלא התנתקתי ברגע שהייתי יכול, ואולי גם שלא פרסמתי את הסיפור הזה באופן מיידי, מיד לאחר סיפור ה6000 וה4000 ש"ח.
מה השרשור הזה נותן? את האמת, אני לא סגור על זה, אבל חלק מזה זה הוצאת עצבים, חלק מזה זה הזהרת החברים, וחלק מזה, זה השאיפה שמישהו מהם יראה את זה, ויבין כמה נזק ציבורי הם יכולים לגרום לעצמם בהתנהגות הזו.
ואם נציג נטוויז'ן קורא את זה, אז הוא מוזמן להעביר את המסר הבא: נטוויז'ן, אינשאללה תפשטו את הרגל. גרמתם לי לכעסים, כמו שלא כעסתי בחיים על כל הגורמים שכעסתי עליהם ביחד, במצטבר. עזבו אותי בשקט, קיבינימאט.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
חנן אכן סרט רע....
אם אך האינטואיציה שלי היתה נכונה בחודש שעבר להישאר הזהר ולא לעבור לנטוויזין
פשוט סרט רע
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
חנן - אני איתך !!!
הלוואי שיפשטו את הרגל , את היד , וכו'
התחלתי איתם לפני שנתיים , קבעתי עיסקה לתשלום - 100 שח כולל תשתית.
כלומר 50 ש"ח ל NETVISION ו50 שח לבזק ADSL
שאלתי אם יש משהו שאני צריך לעשות בהמשך - הם אמרו לא - זה עיסקה קבועה - 100 שח לתמיד ...
בדיעבד אני מבין שבכלל לא קיים דבר כזה אצלהם.
בקיצור , חבר דיבר איתי לפני כמה ימים והסביר לי שכדאי להתקשר אליהם - הם תמיד מחייבים יותר אחרי שהעיסקה הראשונית ניגמרת....
התקשרתי - ומסתבר שאני ממן להם את החברה בחוסר ידיעה שלי ...
מתברר , שמשהו כמו שנה בערך , הם מחייבים אותי על 129 ש"ח - רק עבור השירות של NETVISION.(גם בזק נבלות לא קטנות , והקפיצו את המחיר, אבל נשאיר אותם בצד)
כששאלתי אותם איך הייתי אמור לדעת שהעיסקה הסתיימה והקפיצו לי את המחיר - הם אמרו שבמייל הראשון שנישלח אלי לחשבון היה כתוב את זה בסוף ...
הוא היה מוכן להעביר אותי לעיסקה של 39 ש"ח לחודש(במקום 129 שח לחודש) אחרי שאמרתי שאני עוזב למקום אחר לחפש את עצמי ...
כמובן - בזמן שהחיובים הגבוהים פי 3 מתחילים , לא מתקשרים ללקוח , לא שולחים מכתב , ואפילו לא שולחים מייל ...ומסתבר שזה חוקי !
כשאמרתי האם זה ניראה לו הגיוני , ועל מה בדיוק אני שילמתי - הוא אמר , שמבחינה טכנולוגית , הם לא יכולים לדעת מתי העיסקה שלי מסתיימת - ולכן לא יכולים לטלפן אלי ולהודיע לי!!!
זו התשובה הכי XXXXX(החלף XXX ב כל כינוי גנאי שאתה מעלה על דעתך) שקיבלתי עד היום - מכיוון שבמקרה , אני זה שכותב את התוכנות האלה ....אתה יכול לקבל מתוכנות מהסוג הזה כל התראה או מכתב שאתה רוצה - כולל שליחה אוטומטית ללקוח.
כשביקשתי פיצוי עבור הכספים שהוצאו ממני במרמה - הוא אמר שהוא מוכן לנסות לזכות אותי חודש אחד אחורה ... אבל הוא לא בטוח שזה יתקבל?!
בקיצור - שיכה אותם שחין/דבר וכו' ...
אמיר.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אכן, גם בבזק בינלאומי שהוא ספק האינטרנט ום בבזק שהוא ספק התשתית כשנמרת תקופת מבצע מחירים הם לא מודיעים לך והמחיר עולה. למדתי את זה ואני כותב תזכורות ביומן לתאריכי הסיום ואז מתקשר אליהם ובמקום או שמוארך המבצע ואף קרה שהיו מבצעים חדשים ו/או הוזלות חדשות.
2 מחשבים הואעברו לכתובות אחרות והכל בוצע חלק דרכם וכן העברת החיובים, השרות וקוי ה ADSL.
איני מתפתה להצעות שאולי חוסכות כמה ש"ח בחודש כי חשוב לי השרות הטוב והאמינות ויש לי אותם מ"בזק" ו"בזק בינלאומי" (רק שלא יתקלקלו).
בברכה - רפי לין
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
בתור אחד שעבד בתחום ויש לו מושג קל במה שקורה שם, אל תסמכו עליהם לעולם.
גם אם התומך/פקיד/מה שלא יהיה נורא נחמד אליכם בטלפון אתם חייבים להבין שהמטרה שלהם היא להוציא ממכם כמה שיותר כסף.
אני מאמין שחלק מזה נעשה בכוונה כשיטת פעולה שתגרום לכם להשאר מנויים גם בעל כורחכם.
שימו לב, הם בדר"כ לא מזכים אלא נותנים זיכוי לחודש נוסף או משהו כזה. פשוט על מנת שתשארו אצלם עוד חודש. בעוד חודש אולי העצבים שלכם ירגעו/אתם תשכחו וככה הם ירוויחו.
אני הכרתי הרבה מאוד טריקים מלוכלכים על מנת להשאיר לקוחות בחברה.
אני לא רוצה להכליל ולור שכל חברה עושה את זה, אבל תדעו שאתם חייבים להיות עם האצבע על הדופק. ושלא י***נו לכם את השכל. הם יודעים בדיוק כמה גלשתם, מתי לחייב X ומתי לחייב Y. הם יודעים הכול.
אגב, לצערנו הרב זה לא רק בתחום הזה. לי יש סיפור שלווה בהמון עצבים וצרחות מול הבנק, חברת האשראי וחברת אוויס. מה שלמדתי מזה זה שלעולם אני לא אשכור רכב באוויס, אני כבר מעדיף ללכת ברגל או לנסוע בחורף עם הג'יפ :-D (מה שאולי היה קורה אם הוא היה תקין באותו זמן)
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אני קורא את זה ומופתע יותר מרגע לרגע , חשבתי שאנשים פה יודעים שאין לתת אמון במערכות כאלה.
הרי הנציג הוא בורג קטן וחסר משמעות או איכפתיות ומאחוריו ארגון גדול של אנשי שיווק, פסיכולוגים אירגוניים ועוד כל מיני אורי גלרים למיניהם שמלמדים את הבורג כיצד לתמרן את הלקוח בצדו השני של הקו. אתה תופתע לגלות שלרוב בתוך האירגון , יד ימין לא יודעת על יד שמאל ואפילו העובדים מודים שמפריע להם שהלקוחות נדפקים ואין ברירה אחרת, יתרה מזו - אפילו העובדים הם לקוחות וגם הם נדפקים ,אם כי זה כבר תלוי בדרגת העובד בחברה.
אני עבדתי (דגש על זמן עבר) ב012 בתור נציג תמיכה ,בתור "מנהל" משיחות מנהל ,בתור אחמ"ש ורש"צ והייתי מעורה גם בדרגים היותר בכירים ובהחלטות שיווקיות ועוד כל מיני מרעין בישין ואני אומר לך - אתה הלקוח ,רק רשומה קטנה וחסרת תועלת, את הכסף שלי אני עושה מהלקוחות העיסקיים וממשקיעים.
הם יכולים לזכות במאות אם לא באלפי שקלים כל אחד , כל מה שצריך לעשות זה להגיע (בפקס/מייל/מכתב רשום/כתב תביעה) למחלקת "פניות הציבור" שלהם ושם גם לרשום איום קל ב"תביעה" (אם לא בחרתם באופציה הזו מהרשימה הקודמת) ,מעבר לתלונה עצמה - למה? כי "פניות הציבור" כפוף ישירות לסמנכ"ל שירות לקוחות - גם בנטוויז'ן, גם 012 וגם באחרים והסמנכ"ל הוא אחד/ת שמבין שהרווח שיהיה לו מלתת זיכוי ללקוח ממורמר הוא הרבה יותר גדול מאשר הפרסום הרע שתקבל החברה אם היא תגיע לבית דין ואפילו הקנס שתקבל החברה אם היא תגיע לבית דין - ותמיד בית הדין יזכה את הלקוח, גם אם הוא הגיע עם בקת"עב למשרדי החברה וזרק אותו פנימה - כי בית הדין יודע כמה חזקה החברה וכמה קטן הוא הלקוח ובית הדין בעצמו הוא לקוח של אחת החברות הללו וזו גם הזדמנות בשבילו לתקוע אותה (אתם חושבים ששופטים הם לא בני אדם ? ).
דרך אגב , 012 ונטוויז'ן הן באותן בעלות - פישמן, כנ"ל גם HOT וגם סלקום, אז גם שם, להזהר - אם כי הוא יורד מנכסיו אט אט. כל מוקד שירות שהוא ,מהווה מקום סכנה לתמימים.
והנה טיפ קטן ממני :
תרשמו מספר קריאה בסוף השיחה, כל מערכת כזו פולטת מספרים סידוריים לכל פניה שלכם , ממספר קריאה אי אפשר להתחמק , והם לא ינסו למחוק אותה מהמערכת אם תגיעו באמת לתביעה (למה? כי את המערכת ,לרוב, מתחזקת חברה חיצונית ואז יש עלויות שלא משתלמות וגם החברה החיצונית ,לרוב, תסרב לעשות את הדרישה הזו - זה מראה פריצה במערכת ולמעשה מפיל את החברה החיצונית בחוזה של עצמה עם הלקוח).
אח"כ תתקשרו שוב , בהפרש של כמה שעות עד יום ותבקשו שיקריאו לכם את שכתוב בקריאה הזו.
כך תדעו שהמערכת שמרה את קריאתכם ואפילו יש לכם גיבוי לכך בקריאה נוספת (כן זה קורה שמחשבים נופלים , והנציגים הם אהבלים ולא יודעים לשמור או לכתוב בצד ולכן לא איכפת להם , אלא אם הם מקבלים על זה עמלה ואז הכל טוב ויפה).
חנן , עלייך מכולם אני הכי מתפלא (כי אותך אני מכיר יותר...) - לדקדק בסגירת ברגים עם מד מומנט אתה מקפיד ולבצע וידוא עיסקה עם מערכת טלפונית, שידועה באי אמינותה, אתה לא ?
עניין הO במקום הI תקף לכל החברות שעוברות דרך ADSL , זה פטנט של בזק ולא של ספק האינטרנט - החיוב מגיע דרך הספק , כי היוזר מאושר על ידי הספק , אבל הכסף הולך לבזק בעיקרו.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
ציטוט:
נכתב במקור על ידי רפי47
אני כותב תזכורות ביומן לתאריכי הסיום ואז מתקשר אליהם ובמקום או שמוארך המבצע ואף קרה שהיו מבצעים חדשים ו/או הוזלות חדשות.
זו הדרך.
תזכורת ב OUTLOOK ובפאלם, כמה ימים לפני תום המבצע. עד היום זה הצליח, מקווה גם בהמשך.
ד"א, כמה משלמים היום לבזק ולספק ב ADSL?
אביגדור
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
עוד דבר:
לפני כשבועיים היה לי נסיון מר עם הטלפון של הוט. אני לא אעריך בסיפור, עד שסגרתי עסקה, כולם נחמדים ומחזירים טלפונים בזמן סביר. כאשר ביקשתי לדחות את תחילת השרות (גיליתי שאני מחויב לבזק עד חודש אפריל), הבטחות כמו חול, ואין מה לאכול!!!
3 שיחות טלפון למוקד בבקשה שיחזרו אלי, פקס עצבני אתמול בבוקר, וכלום!
שלא תאמרו שלא ידעתם.
על פי הרגשה פנימית שלי, בזק נותנים שרות לא רע, גם בטלפון וגם באינטרנט.
אביגדור
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אביגדור וכל השאר - תחסכו לכם ריבים מיותרים עם הנציגים - תדרשו מיד לשוחח עם מנהל ותתקשרו כמובן בשעות נורמליות (לא 12 בלילה , כי אז אין מנהל, אחמ"ש הוא לא מנהל בעל סמכות ניתוקים וזיכויים ,הוא רק סטודנט שעושה משמרת לילה).
מנהל יתן לכם מה שתרצו, מעבר לכך , שם של מנהל הוא יותר מסתם נציג , גם כשמתלוננים עליו ב"פניות הציבור" - המנהלים מעליו לא ממש אוהבים את הרעיון שהם מינו אותו לשימור לקוחות והוא "אוכל" תלונות בעצמו.
בהצלחה.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אני חושב שבתחרות נותני השירות הגרוע והטרטור אין מתחרים לחברת מירס .
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
ציטוט:
נכתב במקור על ידי shimixx
אני חושב שבתחרות נותני השירות הגרוע והטרטור אין מתחרים לחברת מירס .
מסכים איתך שהשירות שלהם גרוע - ככה זה כשיש לך לקוח כמו צה"ל, אתה לא צריך לקוחות אחרים.
א
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
תחום הרכב הכל תקין שאתם מתקנים את תחום התקשורת :wink:
הכל הכל הכל חרבנה מה מיוחד במערכת ים תיכונית בבעלות קומבינטורים ובניהול חברי מפלגה ?
****
איציק
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
איציק , תן להביע קצת ידע בתחום שאני מבין בו יותר מחנן :mrgreen:
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אביגדור - בקשר לשאלה שלך :
[כמה משלמים היום לבזק ולספק ב ADSL?]
לגבי גלישה במהירות 1.5 MB
ואחרי כל האיומים שיורידו את המחיר אחרת הולכים למקום אחר :
תשתית - בזק - 45 ש"ח
נטוויזן / קווי זהב - 39 ש"ח לחודש פלוס חודש חינם (כלומר 6 חודשים בתשלום מלא , ואז מקבלים חודש חינם)
אמיר.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אמיר בא - לדעתי אם נכנס לתחום ה"מי משיג מחיר יותר טוב" אנחנו לא נסיים פה בשנה הקרובה.
למה ? כי כל נציג שימור יכול להביא מחיר אחר וכל "מנהל" יכול לסדר דיל יותר טוב (תמיד תפנו לנציגי השימור ולא סתם שירות לקוחות כי לנציגי השימור יש ההרשאות לזיכויים ומקח על מנת לשמר לקוחות - הם גם מקבלים עמלות על שימור ולכן יש להם אינטרס לשמר אתכם) .
דוגמא - אני ב015 מקבל על 2 מגה , 39 ש"ח ללא הגבלה וללא מחויבות. ולא הרמתי קול , פשוט אמרתי שאת אותה הצעה קיבלתי במקום אחר וההתנגדות של הנציג ירדה מיד...
לא חסרות טקטיקות , לא חסרים דילים...הכל אפשרי!
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
אני שמח שחנן פתח את הדיון הזה בדיוק עכשיו.
אני עובר עוד שבועיים עד חודש ( אם כבר שירות,הבטחות וקומבינות אז קבלנים עומדים גבוה בסולם ).
מה ההמלצות?
בזק?
015?
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
נתחיל מזה שבזק עומדת בהשוואה לHOT - תשתית בלבד (YES נכנסת לתמונה כבזק).
אם יש לך ספק כבלים/לווין - ממליץ לך לבדוק חבילות "באנדל" הכוללות ערוצים ואינטרנט - לרוב זה יוצא משתלם מאד - רק לשים לב לתפוגת החבילה - שם המחיר קופץ למאות שקלים.
אם נרד לרמת הספק אינטרנט בלבד - כל החברות זה אותו חרא. מה שמשנה זה החבילה וכאן זה תלוי ביכולת המקח שלך. מה שחשוב זה שלא תהיה התחייבות - מבחינתך זה בראש ובראשונה.
חבילה רגילה ל1.5 (זו המהירות) עולה כיום 39 ש"ח לחודש,לפני מיקוחים וכד'. אפשר למצוא גם ב29 לחודש - כאן כבר המיקוח מתחיל,כנ"ל חודשים חינם.
יחד עם זאת, יש חבילות ANTIVIRUS למייל ולגלישה , כנ"ל אנטי-ספאם וכל מיני זבלות אחרות - זה כבר לשיקולך, זה עולה עוד 5 שקל בחודש ויש לך ראש קצת יותר שקט (אם כי אין 100 אחוז לעולם)
תמיד הם יתנו לך כמה חודשים חינם בשירותים הללו , רק תזכור לבטל את המנוי לפני תום החינם , אם אין לך כוונה להשאיר את זה.
כמו שרשמנו למעלה - לזכור מתי נגמרת החבילה,לרשום , לרשום את מספר הקריאה , לוודא פרטי עיסקה פעם נוספת ומעל לכל - אין התחייבות!
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
יש לי YES ואני מתכוון להשאר ( כי הוט זה חרא ).
התכנון היה לראות מה יש להם להציע בחבילה המשולבת.
אם הבנתי נכון הכי חשוב לא להתחייב לאף אחד והשאר כבר דומה בין הספקים.
איך אני רושם את מספר הקריאה?
מבקש בטלפון מנציג השירות?
תודה רבה
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
בדיוק
אתה שואל את הנציג/ה מה המספר פניה שלך. ולאחר יום , תוודא את תוקף הפניה
כשאתה רוצה לסגור עסקה - פנה למוקד השימור ולא למוקד השירות הרגיל - מוקד השימור בעל סמכויות להנחות ומיקוח- כי הוא רוצה לשמר לקוחות (גם אם אתה רק פוטנציאלי)
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
כשאתה רוצה לסגור עסקה - פנה למוקד השימור ולא למוקד השירות הרגיל - מוקד השימור בעל סמכויות להנחות ומיקוח- כי הוא רוצה לשמר לקוחות (גם אם אתה רק פוטנציאלי)
אז השנה אכלתי אותה ב 65 ש"ח, בפעם הבאה אהיה חכם יותר...
קיבלתי מבזק (וזו השנה השלישית איתם), 55 ש"ח ל 750 קילובייט (אני לא צריך ולא רוצה 1.5) ל 11 חודשים, וחודש אחד חינם. לגבי הספק, אני מאוד מרוצה מ 013, 39 ש"ח לא מוגבל בזמן, ובנוסף דילים טובים לארה"ב ואוסטרליה (זול יותר משיחה לסלוסר בארץ...).
אביגדור
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
וובוס 2 או לא ,
מה שצריך זה אתר שיתן תזכורת במייל שאתה הופך לקורבן...
רק במזומן... בלי מוקדנים....
ולפני שעושים מנוי לאינטרנט, לבדוק שאין לך אינטרנט אלחוטי מהשכן/קפה...
מיילים רק בהוטמייל גדול כמו נענע וואללה או הכי טוב - Gמייל...
מי שרוצה ג'ימייל, שיבקש הזמנה....
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
מכר שלי כמעט קיבל מהם תביעה משפטית בעבר והוא יוכל להוסיף על כמה הם מסריחים
הסיפור היה כשהוא היה צעיר, קטין, בן 14.. נטוויזן ממש ממש עצבנו אותו, גם מחלקת החיוב וגם מלחקת ה"abuse" שלהם.. בקיצור, הבחור קם בבוקר, פתח אתר אינטרנט בשם NetBizion שזה שילוב של נטוויזן עם ביזיון, נטביזיון בעברית
תוך חודשיים האתר התפרסם בכל מקום אפשרי, אפילו ב Ynet ובגרסא המודפסת של ידיעות אחרונות... זה נורא עצבן מישהו בנטוויזן והמכר קיבל שיחת טלפון אישית מהסמנכ"ל שלהם כשהוא מבקש להסיר את האתר ומסביר שאם לא זו עילה לתביעה על דיבה בלה בלה בלה, אחרי שהמכר נענה לדרישה שלהם (ילד בן 14 לא רוצה לרוץ לבתי משפט) הסמנכ"ל ישב איתו חצי שעה ושמע על מה מפריע לו וסדר דבר דבר תוך יומיים, פשוט מדהים
אפילו השאיר לו את המספר האישי שלו למקרה שמשהו יפריע לו בעתיד :P
עצה קטנה, אם תרצה חנן, הדרך הכי כואבת בשבילך לפגוע בהם ולקבל איזשהו שרות זה לשלוח את זה לYnet לדואר האדום.. פרסום שלילי מכאיב להם נורא
אז אומנם המכר לא יודע הכי טוב לעבוד על הסמוראי שלו בעצמו, והוא משגע היום הרבה אנשים בטלפון... אבל יש תחום שהוא כן יודע לעשות בו דברים :)
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
מצטרף בפה מלא לאיחולי פשיטת הרגל.
גם לי הוציאו את המיץ שרציתי להתנתק. התקשרתי וביקשתי להתנתק. המוקדנית הראשונה אמרה שאינה יכולה לנתק אןתי ומחר תתקשר אלי המנהלת שלה. זו התקשרה למחרת, ואחרי שיחה קצרה הודיע לי שהיא לא יכולה לנתק אותי ומחר יתקשר אלי המנהל שלה. כאן התחילו העצבים לעבוד. האידיוט התקשר כעבור כמה ימים והשאיקר לי הודעה להתקשר למספר בחיפה. כאשר נשברתי והתקשרתי מסתבר כי הגעתי שוב למוקד "השירות"..... הסיפור מתמשך וחבל להתעצבן שוב, הרי באתי לפורום ללמוד משהו. חוץ מזה אני רק מקבל את הגיפ שלי מחר... לעזה זל נטויזן
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
ציטוט:
מרים אליהם טלפון, ומסתבר שאני עדיין מנוי שלהם. צעקות, עצבים, והם מבטיחים שאחד המנהלים שלהם יתקשר אליי תוך מספר דקות. אני מחכה לזה כבר ארבעה ימים.
מחכה כבר 27 ימים.
כמה טפשים הם צריכים להיות לפני שהם יבינו שהם מזיקים לעצמם? מחלקת התלונות שלהם כבר יצרה קשר לגבי השרשור הזה, וקיבלה פרטים, ובחרה להמשיך להתעלם.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
חנן, נטויזן לא מרויחה שקל כבר מעל 10 שנים.
אם אתה מעוניין בפרוטקציות שם דבר איתי באופן אישי וניראה מה אפשר לעזור.
אני והם דווקא חברים טובים מאז 1994.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
יפה, אני מחכה בקוצר רוח לפשיטת הרגל שלהם.
לגבי הצעת הפעלת פרוטקציה, תודה, אבל לא תודה. בינתיים יש כבר מעל ל900 צפיות. גם אם אני אפסיד משהו מזה, הם יפסידו הרבה הרבה יותר, ואם אני יודע שבכסף הזה אני עושה משהו טוב, כמו מילוי חובה אזרחית וחברית של אזהרת אנשים מפניהם, אז אני מרוצה. נראה מתי הם יקלטו את העניין ויתחילו לזרז בעצמם את סיום הרומן בינינו. לי כבר אין סיבה למהר.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
חנן, לפשוט רגל הם לא. למעשה שמעתי שהם מתאחדים עם ברק 013.
-
חוזר: הרומן שלי עם נטוויז'ן
החוזה שלי אתם מסתיים החודש, לאור סיפורי הזוועה אני מתכוון לשלוח להם פקס עם העתק לחברת האשראי ולוודא שחברת האשראי מבטלת את החיוב החדשי. נראה אם הסאגה תחזור על עצמה גם איתי...