שלום לכולם
בעיקבות השמועות על החוק החדש שכל הסמוראים ירדו חוקית ל205.70.15 בלבד. (רק שמועות למיטב ידיעתי)
אני לא מבין איך אף יבואן לא מביא את הצמיג במידה זו בפרופיל שטח מלה?
לדוגמה את זה:
http://www.maxxis.com/products/autom...il.asp?id=5485
עדי
Printable View
שלום לכולם
בעיקבות השמועות על החוק החדש שכל הסמוראים ירדו חוקית ל205.70.15 בלבד. (רק שמועות למיטב ידיעתי)
אני לא מבין איך אף יבואן לא מביא את הצמיג במידה זו בפרופיל שטח מלה?
לדוגמה את זה:
http://www.maxxis.com/products/autom...il.asp?id=5485
עדי
מהיכן השמועות?
אני לא מכיר שרכב שמופיע לו ברישיון מידת צמיג (שעבר אישור משרד התחבורה) פתאום ירד במידה...
מאיזו סיבה הגיונית?!?
לאחר חיפוש באתר משרד התחבורה- לא נמצא כל אזכור לנושא הורדת מידת הצמיגים ברכבים.
חברים , השמועות חצי נכונות
יש הנחיה למכוני רישוי ולמשטרת התנועה , בתקופה האחרונה (קצת יותר משנה), ללכת BY THE BOOK ובזאת הכוונה AUTODATA בלבד (מה שבעבר היה מאפשר "אישור חריג" למידת צמיג , כיום לא אמור להיות אפשרי). אם המידה שיש לך על הרכב לא רשומה בAUTODATA , גם אם זה רשום לך ברשיון - יש להם הזכות להוריד אותך מהכביש (יש כאלה שמוותרים), למעט פטורים מעמדה מס' 1 שהיא למעשה הסמכות הבלעדית העוקפת את הAUTODATA.
יש פה כמה באתר שנעצרו , הורדו , לא הורדו וכד'. גם אני נתקלתי בבעיות פה ושם.
מההנחיה הזו ועד למה שתואר בתחילת השרשור יש ים של עיוותים , אבל אין אישור או שלילה לזה.
העניין הוא שאם יש FUCKים בתקנה הזו ואם לא , עדיף לשמור על זה בשקט מאשר לשאול שאלות קיטבג - גם על הפורום הזה יש צופים...
לגבי האינטרסים של היבואנים.. אני לא יבואן ולכן אני לא יכול לענות , אבל תחשוב על זה ככה - את המידה הזו 205/70/15 יש כבר כמה שנים טובות (בלשון המעטה) אז עכשיו להתעורר ?
כמו שכתבתי זו רק שמוע למיטב ידיעתי
מה שכן להתאורר עכשיו כי זה בטח יגדיל את השוק למידה זו
וגם הצתרפו הרבה ג'ימנים לשוק.
כמות מינימומ לייבוא (לפי המידע שלי) זה 600 צמיגים כלומר כ 150 - 120 רכבים
סליחה על ההידחפות, אבל מה בנוגע לרכישת צמיגים שלא מיובאים לארץ דרך האינטרנט מחו"ל? חבריי האופנוענים עושים את זה שנים. מישהו ניסה?
ההבדל בין המידה 205/70/15 ל205/75/15 הוא זניח, אפסי, יש רשיונות שאחוז החתך בכלל לא מופיע וגם כשהוא מופיע טסטרים מתעלמים ממנו. אל תקחו יותר מדי ברצינות את הטמטום של משרד התחבורה - לא מגיע להם.
אל תנסה ליבא צמיג 205/70/15, לא תאסוף 150 איש שיתעניינו... תהיה ריאלי, תקנה צמיג 205/75/15, שקיים ויש שטח מלא טוב של מקסיס, ולא צפויה לך בעייה ברישום במכוני טסטים נורמליים בכל רחבי הארץ. שלא לדבר על 215 ו235 ששתיהן מידות נכונות וטובות לסמוראי/ויטארה למרות מה שמשרד התחבורה הישראלי חושב.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
בשרשור אחר מלפני חודש, יש אנשים שרודפים אחרי דנטייר כבר שלושה חודשים, כך שזו בעיה לעבור למידה שיש רק צמיג אחד בשוק וגם הוא לא נמצא במלאי באופן סדיר, חבל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי boba banay
השרשור המלא:ציטוט:
נכתב במקור על ידי boba banay
http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=19064
אז תעברו ל215/75R15, מידה מתאימה עוד יותר לסמוראי, ולעזאזל עם התקנות. תמצאו את הדרכים להתמודד איתן, כמובן לא בפורום פתוח... לא צריך להכנע לשרירות הלב של המדינה הזאת - פשוט להתעלם ולעבור בצד.
אם יש פה מישהו שיש לו רמת כתיבה וניסוח טובה באנגלית
אז אפשר לנסות לכתוב בקשה לסוזוקי ביפן בקשר לאישור צמיגים.
ליבא אפשר אבל תהיה בעיה כאשר אחד יקרע
ולא יהיה חילופי
מה גם מעניין מה המסים על זה
עם יש לך חברים שעושים את זה תברר מה העלויות
רמת ניסוח באנגלית יש לי אבל זה לא יעזור
1) לא הצלחתי למצוא לען לשלוח מיילים
2) לא נראה לי שזזה יזיז למשרד התחבורה
עזבו את סוזוקי יפאן, מה להם ולצרות שלנו כאן?
נראה מישהו מסביר את הבעייה של טמטום ורקבון משרד התחבורה הישראלי לזרים. עזבו אנגלית, תנסו לנסח בעברית קודם כל.
מה יש להסביר?
זה מה שכתוב במפרט יצרן.
אם סוזוקי יפן ישנו מפרט גם משרד הרישוי ישנה.
כיצד ניתן לבצע יבוא אישי של צמיג, לדוגמא הצמיג בקישור בראש ההודעה.
יש לי חבר קרוב שגר בארצות הברית, האם מישהו התנסה ביבוא אישי ומכיר את התקנות, את נושא המיסוי, הקשיים הצפויים.
אשמח לשמוע עוד פרטים
אפשר לייבא גם קונטיינר
בעלות קניה שם של 80 $ ומחירה פה של 600 ש"ח זה כדאי
אבל השאלה היא אם תמצא 120-150 לקוחות
אני אישית מאמין שכן. רק נשאר לשחנעה יבאנים:)
אני אנסע לברר לגבי מיסוי וכאלה, וגם שלחתי מייל לMAXXIS לברר איך אפשר לרכוש את הצמיג.
עדי
מה שאתה כותב כאן הוא בלתי הגיוני לחלוטין לאוזן לא ישראלית.ציטוט:
נכתב במקור על ידי adi_ingel
מה אתה רוצה מסוזוקי? שישנו מפרט של רכב שהם בכלל כבר לא מייצרים כמה שנים??? למה? מה זה משנה מה היה המפרט, שזה בסך הכל תיאור טכני של הרכב מבחינתם?
נמרוד , אתה מפספס פה נקודה.
שוטרים ובדיקות פתע , מורידים על כל שינוי מAUTODATA ,זה חדש יחסית, זה קרה לבחור פה בפורום שהיה לו 215 ברשיון - בומס הקופץ שמו...אולי הוא יספר מה קרה בדיוק.
אותי עצר שוטר פעם אחת לבדיקת רשיונות שגרתית ורק בגלל שהשוטר השני אמר לו לוותר אז הוא ויתר ואני עם 205/75 להזכירך...וזה שינוי שמכון רישוי שינה לי בלי בעיה ואלון הסביר על זה באחד השרשורים פה.
עם היצרן אין מה לדבר , זה באמת לא מעניין אותו (גם לא לגבי רכבים חדשים כמו ג'ימני) , אני כבר דיברתי עם כמה מקומות בעולם (סוזוקי קנדה ויפן) - מבחינתם, משרד הרישוי של המדינה קובע ואו יצרני הצמיגים (!) יותר מזה , היה לי אישור במייל מיוקוהמה על זה שהשינוי מינורי ומותר (70-75) , אבל מייל אינו נחשב לקביל בשביל לערוך שינוי בספרים ויותר מזה , פה בארץ לא מכירים ביצרני הצמיגים כסמכות הקובעת שינויים כאלה.
דיברתי עם חצי עולם ואשתו , ממשרד התחבורה והרישוי , דרך המשרדים שלהם בת"א (מעל מכשילי תנועה) , עברתי על ספרים שהדפים שלהם דהו והצהיבו ביחד עם מפקחים מורשים , דיברתי עם היצרנים , עם היבואנים ועם מומחים כאלה ואחרים , ניסיתי אפילו להשיג אישור נסיעה תקופתי בטענה שהרכב שלי הוא רכב עבודה לשדות חקלאים ומטעים והבאתי הוכחות שאין חתך שטח במידה 205/70 ולכן אני חייב לעלות כדי שאוכל להמשיך לנסוע בשדות שלי אבל זה לא עניין לו את השפם.
בסיכומו של דבר - אם לא תהיה הנחיה מקודקודי משרד התחבורה/הרישוי להתיר מידות צמיגים , כל קומבינה שתהיה , תחזיק על הנייר אבל תהיה ברת שינוי אם השוטר/טסטר ירצה לעשות משהו בנידון.
במקום להשתגע עם רעיונות מטורפים כמו לתקן את המערכת או לייבא מכולות צמיגים, יש לכם אפשרות אחת הגיונית: לדבר בטכניון עם המכון לתחבורה, לשלם עבור בדיקה אחת של רכב אחד (מדגם מייצג) ולצאת עם אישור טכניון שיקבע חד משמעית שאין שום בעיה להרכיב 215 על סמוראי.
הבעיה הכי גדולה שלכם עם זה תהיה למצוא מספיק בעלי סמוראי כדי לממן את עלות הבדיקה כך שזה לא יצא הון לכל אחד. אי אפשר לארגן 10 אנשים לפגוש אחורי, אז לארגן 1000 לכזה דבר יגבול בבלתי אפשרי.
הבעיה השניה הכי גדולה תהיה לשכנע את הטכניון להסכים לעשות בדיקה ולהוציא את הדף הזה בהתאם לתוצאות. עקרונית אפשר לעשות את זה לרכב אחד, אני לא יודע מה הם יגידו על אישור גורף.
כמה בדיקה כזו עולה?
ושאלה נוספת. לען אני הולך עם האישור הזה???
משרד הרישוי עדיין יכול להגיד :"לא מעניין אותי, אצלי כתוב עד 205/70"
אני לא בטוח לגבי צמיגים ספציפית אבל לאשר דגם של כל הרכב בסיבות ה $ 10K
הטכניון הוא הגוף שמאשר שינויים מבניים. כשאתה הולך לאשר כננת אצל מכון X, הוא מאושר מטעם הטכניון לאשר לך את הכננת. אישור מהטכניון לשינוי מבני הוא אישור תקף מול כל אחד, בפרט משטרע ובתי משפט.
אין לי מושג כמה זה עולה, אבל זול זה לא יהיה. לאף אחד שם אין שום אינטרס לעזור לך חינם ולהם יש את הידע והמכשור לבדוק ש215 על סמוראי אכן איננו מונע מהרכב לעמוד בתקנים (אם יש כאלו בכלל) המגדירים כשירות רכב. תיאורטית הם יכולים גם לאשר לך באגי מבניה עצמית לנסיעה בכביש. זה יעלה כסף ולא מעט כי אם הם יסכימו זה יהיה כרוך בבדיקות מעבדה, בשעות עבודה וכו'.
עכשיו נראה אותך מארגן מספיק בעלי סמוראי שכל אחד מוכן לתרום את המחיר לא רק למענם, אלא למען הדורות הבאים. לי כבר אין סמוראי, אני לא תורם... :twisted:
לחילופין, תמצאו מישהו שמכיר מישהו במכשירי תנועה. מאוד קל למנהל שירות לכתוב מכתב ש75 ו70 זה אותו דבר- אבל אין לו שום סיבה לעשות את זה בשבילכם. חפשו מישהו שבשבילו כן יתאמצו להוציא מכתב. הכל אנשים.
אסף.
אלון , בדיקות מעבדה לא מחייבות דגם לניסויים ? כלומר צריך סמוראי לניסויים ולא רק הסמוראי הפרטי שלי/של כל אחד אחר... ?
ואחרי שיש לך את האישור הזה , מה אז ? ניגשים למשרד הרישוי/תחבורה ?
ואם הבדיקה נופלת? אז למעשה הכנסנו לעצמנו מקל בגלגלים כי עכשיו לא יהיה אישור לשום קומבינה... (לא ? )
---------------------------------
בוא ואני אספר עוד סיפור בנושא - עמדה מס' 1 מכיר ? הבחור שאני פגשתי במשרד התחבורה אמר לי שמבחינתו אני יכול לגשת לעמדה 1 ולצלצל אליו משם , מה שהבוחן יחליט, הוא יתן תוקף סופי. אני לא מדבר על חאפר, או עובד ניקיון , אלא הבחור שיש לו את הסמכות, זה שיש לו את הקלסרים בארון במשרד , זה שבהינד עפעף יכול לקבוע שגם 235 יהיה חוקי...
אתה חושב שלבוחן היה איכפת ? הזיז לו את ה##$% , לא להתקשר ולא בטיח , לא מעניין אותו כלום.
אני לא יודע מה בדיקה מחייבת, אני לא עובד שם. נניח והיא מחייבת רכב, מה רע בשלך? הוא יחזור בחתיכה אחת...
אחרי שיש אישור כזה אני לא חושב שתצטרך לגשת למשרד התחבורע. אם זה היה אישור לרכב אחד אז כן והם היו מחוייבים להכניס לך את זה לרשיון, אבל אישור גורף יחייב אותם להוסיף את המידה לצד אוטודאטה.
ואם הבדיקה נופלת... אתה בדחן חוד, יודע? לא תיפול בבדיקת בלימה, לא בבדיקת יציבות, במה יש לך ליפול? מילא היית אומר 31, הייתי מבין ממה אתה מפחד. על מה תיפול? סמוראי עם 32 עומד בתקן לבלימה של טסט, אז עם 215 לא?
לכו עם ההצעה של אסף. לא תצליחו להתארגן על ההצעה שלי מבחנה כלכלית.
איזה בדיקה??? על מה אתם מקשקשים? אין מהנדס שפוי בעולם שיתיחס להבדל כל כך מינורי בין צמיגים כמשהו ששוה להרים בשבילו עט! אלון נפלת על השכל?
אין מה לבדוק, אין מה לאשר, זה מקרה קלאסי של בריון שדורש ממך להוכיח שאין לך אחות! מה עושים במקרה כזה? בורחים הצידה, מתעלמים ועוברים הלאה! אתם תמימים וקשי עורף רבותי.
לדעתי האישור זזה לא ריאלי.
10K$ לא יארגן אף אחד, גם אם הינו מוצאים 500 איש בכסף כזה אני ימצא חאפר.
לכן אין סיכוי.
הסיכוי היחידי זה להרגן קבוצה מעוניינת, ואילי לשכנעה את היבואן צמיגים.
אם זה לא ילך אני אולך להרגן קבוצה קטנה ולייבא מחול בצורה עצמיית, יש לי חברים שמייבים מכולות, אני יכול לדחוף לשם כמה צמיגים.
אני מנסה ליצור קשר עם MAXXIS נראה מה יצא מזה.
ב 80 דולר לצמיג אני יכול להביא 7 שיהיה לי ספייר במחיר של סט בארץ.
היה פה מישהו שייבא צמיגים לאופנועים, כמה מס יש על זה?
וזה משנה את המצב, נמרוד? למרבה הצער, אני לא יכול להרים קרש מעץ ולפוצץ את הבריון. הם צריכים פתרון לבעיה ולא רק הם, אלא כל מי שיבוא אחריהם. שינוי מינורי ודבילי? יופי, אז שיבקשו את גבולות היכולת. שיצא להם אישור עד קוטר חיצוני של 31 מצידי, אני רק בעד.
זה שזה אידיוטי זה ברור. עצם זה שמישהו צריך אישור זה אידיוטי, אבל כל המדינה הזו אידיוטית בנושא הזה אז במקום לבכות כל היום וכל הלילה, אולי הגיע הזמן שמי שרוצה שיעזרו לו יעזור לעצמו?
אסף אתה מהנדס רכב עם נסיון רב בתחום האם אין שום סיכון לנסוע בכלי כזה עם 215?ציטוט:
נכתב במקור על ידי asafk