-
מאיזו שנה מיוצר CJ7?
הי,
כמו בכותרת...
מישהו יודע מאיזו שנה החלו ליצר CJ7?
האם הם כבר "אספנות"?
מה ההבדלים בין CJ7 לבין CJ6 "רגיל" מתחילת שנות ה - 80?
האם חלקים "קוסמטיים" (ברזנט וכו') מתאימים BOLT ON ל CJ שיוצרו בארץ (אני יודע שחלקים מ CJ7 לא מתיאים, השאלה אם יש דגמים אחרים שכן)
תודה,
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
CJ7 הופיע בשנת הדגם 1976 ויוצר בארה"ב עד שנת הדגם 1986.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Saar
מה ההבדלים בין CJ7 לבין CJ6 "רגיל" מתחילת שנות ה - 80?
אורך מרכב, מרחק סרנים, מפתן דלת, קאנט אלכסוני ב7 וישר ב6 ישראלי, חלון קדמי שונה, והכי חשוב- ה7 לא יוצר בתע"ר (וזה בהיבט טוב, אפילו מצויין של המילה).
ציטוט:
האם חלקים "קוסמטיים" (ברזנט וכו') מתאימים BOLT ON ל CJ שיוצרו בארץ (אני יודע שחלקים מ CJ7 לא מתיאים, השאלה אם יש דגמים אחרים שכן)
תודה,
סער
לCJ6 אמריקאי (שנות ה70 ותחילת ה80 בארץ, בודדים עדין במצב שמיש, שזה אומר בודי עדיין בחתיכה אחת), עם חלון מקורי שלו, ועם הבודי בעל מפתן הדלת המעוגל כמו בתמונה-
http://www.ajeepthing.com/images/jeep_cj6.jpg
אתה תוכל להזמין ברזנט וכו', יתאים, יתכן וידרשו התאמות קטנות, תלוי בכמות הקומבינות שהג'יפ עבר.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Saar
הי,
האם הם כבר "אספנות"?
בשבוע שעבר ראיתי אחד שהוא כבר אספנות, אין לי מושג מהי שנת הייצור שלו.
אביגדור
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
כמדומני , זה הCJ הראשון שהייתה בו אפשרות לגיר אוטומט מהמפעל (כלומר בעת ההזמנה בחנות).
יש פירוט מלא על כל שרשרת הCJ בספר של רם גלבוע - ספר הג'יפ. ספר שבאמת כיף לקרוא בשביל להעשיר את הידע , אפילו שלא נכנסים שם לפרטים טכניים כמו שאופייני לאתר זה.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
תודה לכולם,
אם מישהו רואה/שומע על CJ7 למכירה, אשמח לדעת על כך.
תודה,
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
אנשים דורשים מחירים מוגזמים בנוסף יש בעיה של זמינות חלקים
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4...=3&CarID=33936
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4...=3&CarID=36651
[url]http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4.php?CatID=1&SubCatID=3&CarID=3 2707[/uhttp://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4...=3&CarID=35099
rl]http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4.php?CatID=1&SubCatID=3&CarID=3 2707
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
לגבי המחירים,
גם אני יכול לדרוש 150K ש"ח עבור ה XJ שלי, השאלה היא אם יהיה מי שישלם...
אני לא מתכוון לשלם 65K ש"ח לCJ (גם לא חצי מזה, כנראה :grin: )
(המטרה שלי היא להקטין "עלויות רכב", להחליף את ה XJ בפרייבט ליום יום וCJ לטיולים במקום הפרייבט הנוכחי.)
למה אתה מתכוון ב"בעיה בזמינות חלקים"?
אילו חלקים? יש שוני מכני לעומת CJ ישראלי "רגיל"?
תודה,
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
אין שום בעיה של זמינות חלקים, חלקים בדיוק כמו של הסיקס אחד לאחד.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
האחרון שברשימה הוא במחיר ריאלי לחלוטין.
אני מכיר אחד שדרש 70 אלף על סבן באמת מושקע ובסוף קיבל רק 35 אלף, לדרוש תמיד אפשר ויש כאלה שמבחינת ההשקעה עברו מזמן את המחיר שדורשים עליהם, אבל אף פעם לא נקבל את המחיר שהשקענו.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
מה ריאלי?
ג'יפים ישנים ועייפים בני 25 שמסתירים מאחורי שכבת צבע שחור מבריק (עם הרבה פוליש-ווקס), בודי עייף וסדוק מכל הכיוונים בגלל בודיליפטים חובבניים, אינספור קומבינות מכניות, חשמליות, מבניות? גם אני הייתי בסרט הזה, תאמין לי. אתה לא רוצה לדעת איזה דברים אתה מוצא בכלים האלה, גם בלי להיות "מומחה". רק השד יודע באיזה מצב מכני הם באמת. צריך לבדוק אותם ב-7 עיניים ולשחוט חזק במחיר. אין שום סיבה לשלם מחיר של סופה טובה על דברים כאלה.
שים לב לשלושת הסבנים האלה - אין בהם שום דבר מיוחד חוץ מהתוספות הקוסמטיות המזעזעות שמאפיינות את קהילת הערסים (צבע שחור, ניקלים, חישוקי 10 אינץ' שאונסים את הצמיגים המסכנים, בודיליפטים, ניפוחי פיבר, חזית רנגלר, "בר מים חמים/קרים" - מה זה פה, תמי-בר? מי עדן? כיריים יש? שירותים? ארונות? כמה כיווני אוויר?... פרווה מנומרת על הדשבורד? אם תקנה תקבל גם את הדיסקים של שירי הדיכאון ה"ים-תיכוניים" שנשכחו בתא הכפפות?...להמשיך?) מה זה אומר על הבעלים האופייני של הדגם הזה בישראל?...
לדעתי מחיר ריאלי ל-CJ זה סביב 20-25 בלי קשר לדגם ולשנת הייצור, אבל בתנאי שהוא במצב מצוין באמת. ועזוב אותי "אמריקאי" וכו'. הם כל כך ישנים שזה כבר לא משנה אם הורכבו בדטרויט ע"י כושי שיכור, או הודבקו בנצרת ע"י רוסי שיכור?... כולם כבר אחרי 3-4 תיקוני שילדה, 12 החלפות גירים וסרנים, 10 אוברולים ו-10 פרויקטים של פחחות וצבע... מה שמשנה זה רק המצב האמיתי הנתון שלהם ותו לא.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
דרור, מספיק לז@## בשכל , מה לעשות זה סבנים, זה רכב נדיר בארצנו ומי שלא רוצה שלא יקנה.
ברור שאפשר לקנות סופה טובה במחיר הזה אבל סער פה שאל על סבן, כי זה הרכב שעושה לו את זה.
עשה לי טובה, נכון יש סיקסים יותר חדשים במחיר יותר נמוך אבל מה לעשות ככה זה המחירים כשזה רכב נדיר יחסית.
עוד מעט תגיד לי שרכבי אספנות גם לא נמכרים במחיר ריאלי כי אלו רכבים בני חמישים שנה.
ברור שהמחיר של זה עם הניפוחים הוא מוגזם , אבל 30000 שקל היא דרישה לפחות ריאלית, לא שזה אומר שזה מה שהוא יקבל.
דבר נוסף, אתה ראית את הג'יפ המדובר? בדקת אותו? אז מה אתה ישר מוציא לו רשימת בדיקה שלילית כזאת.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
בודי ושלדה עם כל הכבוד, אני לא מחשיב כחלקים שאפשר להגיד עליהם זמינות חלקים, למה כמה פעמים כבר אתה מחליף בודי ושלדה?
אם אתה חושב על לקנות סבן או בכלל ג'יפ ישן הדבר הכי חשוב שצריך לבדוק הוא שלדה , למה אף אחד לא רוצה להכניס את עצמו לפרוייקט החלפת שלדה, בודי עוד אפשר לסדר בעזרת פחחות טובה, חוץ מזה שמי שממש ירצה להשקיע יכול גם לקצר בודי של סיקס או סופה קנט אמריקאי ואני מכיר כמה אנשים שעשו זאת.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
רק בגלל שהדיון התפתח לדעות ועבר מתחום השאלה בכותרת - אז למה באמת לקנות CJ7 כשהסיקסים נפוצים יותר ? בשביל ה10-12 ס"מ הבדל בשילדה ?
הרי כל שאר החלקים זהים (במצבנו היום, לא איך שיצא מהמפעל) וכמו שאמרו פה , השלדה היא הבעיה, כי פחחות טובה תפתור בעיות בודי... אז למה להסתבך?
CJ6 מוצאים היום ב10-15 ובמצב טוב מאד בהשוואה לCJ7 באותו מחיר.
======
ורק לצורך הידיעה , היה בבעלותיCJ7 במשך שנה בתקופה שהם היו זולים (בהשוואה למחירים שאני רואה היום).
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
הי,
שוב, תודה לכולם.
אני שואל על CJ7 כיון שממה שראיתי עד כה, הם שמורים יותר (לפחות חיצונית) וכיון שישנם דברים ,כמו ברזנט למשל, שאפשר להזמין מחו"ל והוא מתאים בדיוק בלי "קומבינות", כנ"ל לגבי קפיצים.
אני לא פוסל CJ8 או 6, אני מחפש רכב שיהיה לי כיף לנסוע בו, לא ממש אכפת לי אם הוא קצר או ארוך בכמה ס"מ.
ממה שראיתי עד כה, ל 8בד"כ יש כבר מזגן, כסאות נורמליים וברזנט מתאים (אני יודע, זו הכללה גסה, ראיתי מודעות של 3 CJ7, אחד ראיתי בפועל).
אם אראה CJ8 שעונה על הדרישות, אבדוק גם אותו :grin:
ד"א,
התחלתי להסתכל על 7 כיוון שזכרתי שניתן למצוא כאלו מסוף שנות ה 70 ואז ניתן לרשום אותם "כאספנות" (הרכב לא יסע ביום יום, לזה יש לי אופנוע)
אני עוד לא בטוח שאחליף את ה XJ, אני צריך לנסוע בכמה CJ-ים ע"מ להחליט אם זה מתאים לי בכלל (בינתיים, זה נראה נחמד :-D )
תודה,
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
רק בגלל שהדיון התפתח לדעות ועבר מתחום השאלה בכותרת - אז למה באמת לקנות CJ7 כשהסיקסים נפוצים יותר ? בשביל ה10-12 ס"מ הבדל בשילדה ?
באמת למה? כי הוא יפה יותר.
הרי כל שאר החלקים זהים (במצבנו היום, לא איך שיצא מהמפעל) וכמו שאמרו פה , השלדה היא הבעיה, כי פחחות טובה תפתור בעיות בודי... אז למה להסתבך?
באמת למה להסתבך? שילדות ישנות מלאות ברקבונות ובשברים וסדקים, ונפתחות בתפרים האורכיים. בודי חלופי לסבן לא תמצא בארץ, אלא אם תקצר בודי אמריקאי של סופה. לא בשביל זה משלמים כל כך הרבה על ג'יפ כזה ישן.
CJ6 מוצאים היום ב10-15 ובמצב טוב מאד בהשוואה לCJ7 באותו מחיר.
הסיקסים הישראליים גם חדשים יותר בדרך כלל, אבל כאן דווקא מחפשים כלי ישן, שיהיה "אספנות".
======
ורק לצורך הידיעה , היה בבעלותיCJ7 במשך שנה בתקופה שהם היו זולים (בהשוואה למחירים שאני רואה היום).
אז באמת למה סבן? רק כי הוא יפה יותר. בעיני הפרופורציות שלו מושלמות.
הוא נדיר בישראל. יש מי שזה מדליק אותו, ואני רואה בזה רק חיסרון. חלקים ושיפורים מתאימים לו בולט-און וזה יתרון. מבחינה פרקטית הוא לא מציאה: אין בו הרבה מקום לציוד טיולים, הוא ישן עם כל מה שמשתמע מרכב בן 25 שכל חייו עבד בפרך - עייפות שילדה, עייפות מכלולים. עייפות החומר באופן כללי.
CJ7 הוא ג'יפ מדליק, גם אני אוהב אותו, (ואוהב עוד יותר את ה-CJ5 של סוף שנות ה-70. כזה היה לי, וכזה אני רוצה שוב. מי שמכיר או ראה כלי כזה למכירה שיודיע לי) אבל אני מסתכל עליו מהפינה המפוכחת. דורשים עליו בארץ מחירים מופרכים לחלוטין ורוב האקזמפלרים הם גרוטאות, גם אם הם צבועים יפה ומבריקים מרוב פוליש-ווקס, מאובזרים בבר מים חמים וקרים ומקושטים בניפוחי פיבר + עשרה טון ניקלים.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי moriseven
דבר נוסף, אתה ראית את הג'יפ המדובר? בדקת אותו? אז מה אתה ישר מוציא לו רשימת בדיקה שלילית כזאת.
לא. לא הלכתי לראות אותו. אבל בזמנו כשחיפשתי CJ ובדקתי גם סבנים, כל אלה שראיתי היו בבעלות ערסים, כולם היו מאוד מבריקים ויפים, אבל במצב מזעזע. סדקים בשילדות, רקבונות, תושבות שבורות, סדקים בתחתית המרכבים, בודיליפטים (כולם היו עם בודיליפט, ואוי למי שקונה ג'יפ עם בודיליפט) כולם היו עם סרנים אחוריים AMC20 שזה חרא של סרן, קומבינות שונות ומשונות במערכת החשמל, ניירת מפוקפקת, חלק היו עם חזית רנגלר שזה חילול הקודש, מה לא. כיאה ל"ערסמובילים", כולם נשאו בגאון מערכות סאונד רבות עוצמה, וכמובן תג מחיר מפולפל. הבנתי עם מי ועם מה יש לי עסק. בלי להכליל ובלי להעליב אף אחד, נוצר אצלי הרושם שבישראל CJ7 ממוצע הוא מין הונדה סיוויק של הג'יפים. אוטו של אנשים מסוג מאוד מסוים שאני מאוד לא אוהב.
אז נכון שאפשר לקחת ג'יפ מחולל כזה ולהשיב לו את כבודו: לשפץ מנוע ולהחליף גירים וטרנספרים וסרנים. ונכון שאפשר לעשות שוב (ושוב ושוב) פחחות וצבע לבודי ישן וחלוד ועייף שקורס מכל הכיוונים, ולתקן סדקים בשילדה ואז לכסות את הכל בברזנט בסטופ חדש ויפה. אבל כל זה נורא יקר ובשביל מה? בשביל שאוכל להגיד שיש לי "סבן אמריקאי"? ועוד לשלם תמורת התענוג המפוקפק 30-45K שקל לפני התחלת הפרויקט, רק על ערימת הברזלים? נו באמת.
נדיר-נדיר, אבל יש גבול. זה לא איזה פריט אספנים מוזיאוני. במחירים שרוצים על הסבנים האלה בארץ אפשר להביא אחד מארה"ב במצב טוב יותר, עם מנוע V8 מקורי בניירות. שם יש כאלה כמו זבל ובמחירים מגוחכים.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
דרור,
אתה צודק לגבי הבודיליפט,
כל מי שאני מתקשר אליו (גם CJ8 ד"א) מספר בגאווה שהאוטו מוגבה עם "אוקולונים"...
גם אני חושב שה - 7 הוא בין היפים ולא אשקר ואומר שגם בעיני זה מוצא חן.
מצד שני, חוסר מקום נראה לי בעיה (בד"כ אני מטייל עם ילד/שניים) - אבל אני מניח שאסתדר...
לגבי אספנות/יבוא מארה"ב - חשבתי גם על זה, בגלל זה פתחתי את השרשור...
מעיון קצר ב EBAY עולה כי גם שם CJ7 שמורים עולים כמה אלפי דולרים.
אם תוסיף את עלויות היבוא, הגעת ל 50K ש"ח +-
במחיר הזה, עם אוטו "מושך אש" (שוטרים וגנבים... :grin: ) כבר עדיף להשאר עם XJ :grin:
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
אם אתה מתכנן לנסוע עם יותר מ2 אנשים וציוד בסיסי אין לך מה לחפש CJ7 או CJ5
פוזה שמוזה
הפוזה של הכלים האלו היא הפוזה הקרבית של פעם, החזית האמיתית, הקלאס.
אין עוד כלי עם הפאסון הזה, לא קיים כמה שלא תחפש ותנסה לשפר סופה/ צרוקי/ דיפנדסקאברי וכן הלאה.
מידות סקסיות? שים לCJ6 צמיגים 33 ופתאום הוא יראה לך כמו CJ7.
עשה לעצמך טובה ותתחיל לחפש CJ6 או CJ8 יפה, תאמין לי- לא חסר משופרים בלי סוף במחירים הרבה יותר קרובים למציאות.
כל הבעלים של הCJ7, במצב של היום, חיים באשליה קשה כלשהי שאיכשהו הם יכולים לדרוש 30-35 על ג'יפ בן 25 והלאה, ומעניין לי תתחת שאין הרבה כאלו- זה לא פאקינג מרצדס בנץ שנת 1930, כולה ג'יפ פשוט שראה הרבה שטח בחייו, שאכל אי אלו מכות, סדקים, שעבר לא מעט תהליכי פחחות צבע, ובמצבו הנוכחי אולי נראה טוב לעין.
אז מה? זה פאקינג רכב שטח, זה לא וויליס 1940 שנשמר במחסן 60 שנה!
כולה CJ קצר יותר מסיקס ומCJ8, עם אותה עבירות ותו לא.
לצורך העניין, הפארסה הזו הולכת רק כאן בארץ. הסבנים שיש בארץ בחו"ל לא ילכו ביותר מ1500$ לכל היותר.
וסתם ככה לידע כללי- מעבר לים, הכלים האלו לא מיוחדים או נדירים. מה שכן נחשב לנדיר ומיוחד יותר- הוא הCJ8- סקרמבלר.
כאן בארץ משום מה, המחירים נמצאים שם גבוה לכלים שלא פורקו ונבנו מחדש, סה"כ שופרו פה ושם ועברו כמה וכמה פחחויות וצבע.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
***נא להרגיע עם השפה והרגשות ולחזור מהר לדיון תרבותי. מכאן והלאה ההנהלה תתערב ותמחק בלי אזהרה ***
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
סער בוא ואני אתן לך נקודת השקפה ממולדת הג'יפ.
לפני חודשיים וקצת הייתי בטיול של אחד המועדונים.
כל בעלי הCJ והYJ לא טרחו בכלל להביא את המושב האחורי, הם השאירו אותו בגראז' בבית שיהיה מקום לציוד.
עכשיו למצב בארץ, הרכבים האלה בני ה25 שנה כבר לא ממש פאר התוצרת האמריקאית, עברו לפחות 5 ידיים וכל אחד חירב את האוטו קצת יותר, כיער את האוטו לפי מיטב המסורת הערסית (ודרור צודק יותר ממה שאתה חושב, סבן נהיה סמל סטטוס של ערסים כמו סיוויק.) ובעיקר, מקורי הוא כבר לא ויותר מזה, לשלם הון עתק על גרוטאה מרקיבה וחלודה בגלל חזית פיבר (כמה אחיזה זה נותן?) או ג'אנטים ניקל (עוד 15 כ"ס לא?) בקיצור כל הדראעק שלא צריך במחיר ללא תחרות. נדיר ,אולי, אבל לא מצדיק את המחיר.
עדיף כבר רכב שהיות ואתה מטייל לפחות עם +1 או +2 שיהיה בו מקום ואם כבר אז גם 4 דלתות ונוחות נסיעה בדרך לטיול וחזרה.
איזה XJ או משהו בסיגנון. :mrgreen:
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Saar
דרור,
מצד שני, חוסר מקום נראה לי בעיה (בד"כ אני מטייל עם ילד/שניים) - אבל אני מניח שאסתדר...
אתה לא, מניסיון אין מקום ליותר מילד אחד מאחור ומעט ציוד.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי coas
אתה לא, מניסיון אין מקום ליותר מילד אחד מאחור ומעט ציוד.
לזה התכוונתי, אני נוסע עם ילד אחד או שניים, אבל אישתי נשארת בבית :oops:
כך שבד"כ בזמן הטיול יושב לידי ילד אחד במושב בטיחות ומאחור יש מקום לציוד (עד השטח, הציוד יכול להיות מקדימה, הילד מאחור...)
תודה,
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Saar
לזה התכוונתי, אני נוסע עם ילד אחד או שניים, אבל אישתי נשארת בבית :oops:
כך שבד"כ בזמן הטיול יושב לידי ילד אחד במושב בטיחות ומאחור יש מקום לציוד (עד השטח, הציוד יכול להיות מקדימה, הילד מאחור...)
תודה,
סער.
כל הברדק הזה בשביל 10 ס"מ?
שים בצד רגע את כל הדברים שאמר דרור על הרקבונות, הערסיאדה וכד' (אינני פוסל , רק מוסיף) ותתיחס רגע לעניין הסדר והארגון - להזיז את הילד קדימה אחורה , עוד ציוד,פחות ציוד , ציוד בכיסא הקדמי וכד'... וכל זה לפני שהתחלת טיול...
סתם עוד נקודת מחשבה
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
אני חושב שמי ששוקל רכישת ג'יפ קצר כמו CJ5 או CJ7 לקח בחשבון את המגבלות הפרקטיות שלו. גם ב-CJ8S ישראלי "קצר" אין יותר מדי מקום.
מטייל הרבה עם ילדים וכו'? סוחב הרבה ציוד? אתה צריך ג'יפ ארוך. CJ8L או סופה ארוכה. מכוער אבל יעיל.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
אכן, היום נסעתי ב-7 (תודה למוריס....),
הזכיר לי את ימי הויטרה הקצרה :p
עם כל הצער שבדבר, נראה לי שאכן ג'יפ ארוך יתאים יותר...
אבל נראה, אולי אם אמצא משהו שבאמת ימצא חן בעיני, אהיה מוכן לשלם את המחיר.
סער.
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
אחרי כל ההכללות שנכתבו פה דווקא את ההודעה שלי הוחלט למחוק .
כל מה שנאמר פה לגבי ערסים תופס גם לגבי סופות באותה מידה , מספיק סיבוב קטן בבור ...
כל מה שנאמר פה לגבי סדקים רקבונות תופס לגבי סיקסים ישראלים באותה מידה לפחות...
*** אל תדאג, ההודעה שלך נמחקה כחלק מרצף הודעות מיותרות. אתה צודק שהיה היתה העדינה יותר בתוך הרצף... אל תוסיפו לנו עבודה חברים ***
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
סיקס ישראלי עם סדקים ורקבונות יגיע עם תג מחיר יותר מפוכח מסבן עם סדקים וריקבונות.
סיקסים משופרים אפשר למצוא (שיפורים כמו נעילות לצורך העניין, לא ניפוחי פיבר וצבע פחחות על ריקבון).
-
חוזר: מאיזו שנה מיוצר CJ7?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי tayrie
אחרי כל ההכללות שנכתבו פה דווקא את ההודעה שלי הוחלט למחוק .
כל מה שנאמר פה לגבי ערסים תופס גם לגבי סופות באותה מידה , מספיק סיבוב קטן בבור ...
אתה צודק. וזה לא רק בבור.
תבוא פעם ביום שישי לחולות ראשון, לפלמחים, לחולות אשדוד. ההשתוללות שם לוקחת את הבור ושמה אותו בכיס הקטן.
אם היית קורא את ההתדיינות שהיתה לי עם חיים8 בג'יפטריפ, היית מבין שגם לי זה מציק.
לפחות אנחנו לא מתמחרים את הסופות האלה בסכומים הזויים.