היי,
רציתי לשאול אם משהו מכיר את הדגם SAMURAI PICK-UP?
זה למעשה סמוראי שהוא טנדר.
אני מנסה למצוא רכב כזה כבר מספר חודשים אך לא נתקלתי אפילו לרגע בו.
האם יש טעם להמשיך לחפש?
יש למישהו מושג באיזה שנים שיווקו את הרכב הזה?
תודה
Printable View
היי,
רציתי לשאול אם משהו מכיר את הדגם SAMURAI PICK-UP?
זה למעשה סמוראי שהוא טנדר.
אני מנסה למצוא רכב כזה כבר מספר חודשים אך לא נתקלתי אפילו לרגע בו.
האם יש טעם להמשיך לחפש?
יש למישהו מושג באיזה שנים שיווקו את הרכב הזה?
תודה
עד כמה שאני יודע, הוא הגיע רק בשנתון הראשון (84...). נדיר מאד.
פה ושם רואים כאלו נוסעים, חלקם משופרים למדי!
בכניסה המערבית לירכא (בגליל מערבי לייד כפר יסיף) יש אחד על גג של בניין מסחרי. הוא משמש כפרסומת למשהו. כואב הלב! :cry:
כן יש טעם למה לא אני ראיתי כמה כאלה אבל כמו שאמרו קודמי נדיר......
הסמוראי שאתה מתכוון אליו שעומד על הגג הוא אדום? כי אם כן הוא בלי מנוע והבניין הזה שמדובר עליו זה מכון הטסטים בירכא......
נו אז?ציטוט:
נכתב במקור על ידי רון סמוראי
מה הבעייה, נארגן מנוע.....
הוא מוכן למכור?
יש בהוד השרון אחד למכירה א.א חשמל רכב בדוק ב144 8-)
תפרסם מודעה באינטרנט ביד שניה
בנתניה היה אחד בקריית השרון למכירה חמוד מאוד בצבע ירוק
אבל אני רואה שהוא לא שם כבר
וואלה?ציטוט:
נכתב במקור על ידי samorai
איזה פיספוס,אני מהמושבים בשרון...
תודה בכל אופן לכולם על העזרה,
אשמח לעוד פרטים ואפילו לינקים לאתרים בהם יש מידע על הרכב.
לא מכיר את הרכב אבל יש אחד ב"בל מערכות" באזור תעשייה בב"ש.ציטוט:
נכתב במקור על ידי rozengadi
תדבר עם רמי שם נראה לי הוא יוכל לעזור.
אני לא יודע מה המצב שלו אבל הוא עומד שם די הרבה זמן.
לגבי דגמי סמוראים
http://www.jeepolog.com/forums/showt...EE%E5%F8%E0%E9
לצערי כנראה יש ביקוש לא קטן לרכב הזה,
עם כל מי שדברתי זה כבר לא רלוונטי,
תודה בכל אופן לכולם,אני אנסה את מזלי בבאר שבע.
כמובן שאני אשמח לעוד הצעות אם יש לכם וגם עצות יעול לשיפור הסמוראי.
ישנם גם סמוראים ארוכים בשנים 87-88.
אם אתה רוצה תצורה טנדר-חפש אחד כזה "פתוח" הם זהים למעשה.
שנת 88 עדיף-סרנים רחבים יותר.
בקשר לסמוראי האדום בירכא- היום עברתי שם, ושאלתי אם הוא מוכן לתת חלקים או למכור- הוא סירב בתוקף, ואמר שהוא שומר את החלקים עצמו...
אני מכיר את הארוכים,ציטוט:
נכתב במקור על ידי elitkh
אבל אני צריך את הטנדר ספציפי בגלל שהוא יהיה גם רכב העבודה שלי...
נכון לקצרים, לא לארוכים. סמוראים ארוכים מ88 עדיין עם סרנים צרים.ציטוט:
נכתב במקור על ידי elitkh
סליחה על הבורות אבל זה כל כך משנה אם הסרנים ארוכים או קצרים?ציטוט:
נכתב במקור על ידי אלון_ק
איך זה אמור להשפיע על הנהיגה שלי בשטח?
ברכב בעל רוחב כל כך קטן, 10 ס"מ זה הרבה. מאחר ואין לך אפשרות לקנות סמוראי ארוך עם סרנים רחבים (אלא אם מישהו הסב אותו) אל תדאג בקשר לזה, יש פתרונות אחרים.
אתה רוצה לסמוך על רכב מודל 84 ( ה88 הם נדירים עוד יותר) בשביל העבודה שלך ? ועוד אנמי עם מנוע 1000 ?ציטוט:
נכתב במקור על ידי rozengadi
לגבי הארוכים , יש פה בחור בשם IDANW שעובד עם הרכב הזה בשביל משאות וציוד שהוא מעביר והוא מרוצה מאד, אמנם גם הארוכים הם ישנים אבל כבר מגיעים עם 1300 ויש גם מגוון משופרים בשוק שאולי יהיה שווה להשקיע עוד קצת ברכישה ולקבל רכב יותר אמין ועם זמינות חלקים יותר גדולה.
חוצמזה , גם בשטח יש לארוך את היתרונות שלו וגם בנוחות הנסיעה (עד כמה שאפשר להגדיר סמוראי נוח...).
מה שאתה אומר נשמע לי מאוד הגיוני אבל,ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
ברגע שאני אמצא אחד משניהם אני לא יהסס אפילו לרגע איזה דגם או שנה מדובר.
השרשור הזכיר לי משהו...
באיזה מאהל בדואי נידח ראיתי בעבר טנדר כזה לבן. אתמול עברתי שם ודיברתי עם בעל הרכב.
הרכב לא נסע מסף שנות ה- 90. מנוע בחוץ וכל החלקים "פתוחים" ומשתתפים בחגיגת ה"בלייה" בנגב.
כנ"ל הבודי והשלדה. אבל יש לרכב רשיונות והוא מוכן למכור לי אותו. מה אתם אומרים? כמה שווה להשקיע בגרוטאה כזאת. כמה אמור לעלות לי לגרום לה לנסוע בהנחה שאת רוב העבודה אעשה לבד וללא מגבלת זמן... אני מניח שכמעט כל החלקים הנעים יצטרכו שיפוץ/ קנייה מחדש. (לגבי המנוע אני די בטוח שחדש...)
מישהו מעוניין להצטרף לפרוייקט כשותף...???
יונתן
לפי דעתי אם את רוב העבודה אתה עושה לא תהיה לך השקעה רבה חוץ מדברים קטנים.ציטוט:
נכתב במקור על ידי יונתןמצפה
מה שאני כן אני ממליץ לך זה להביא איתך בעל מקצוע שיבחין אם חסרים חלקים שאולי לא תוכל להשיג בזול (או בכלל).
בכל אופן אני הייתי הולך על זה,
אם אתה מוותר אני אשמח לקבל פרטים איך מגיעים לאותו בעל רכב :)
לא יעלה פחות מ20 אלף שקל, אם תעשה הכל לבד ואם לא תשפר הרבה. אם על הדרך גם תכניס מערכת מתלים נורמלית (נו מה, אתה גם ככה שם), סט צמיגים סביר (31-33) וכד' אתה לא תרד את ה34 אלף.
כן, חישבתי את זה פעם.
הקיצר, לקנות בחצי מתנה או לוותר... (יעני לא יותר מ- 1000...)ציטוט:
נכתב במקור על ידי אלון_ק
אני אחפש שותפים לפרויקט, ואולי אלך על זה.
עדכונים בהמשך. (שותפים פוטנציאלים מוזמנים ליצור קשר)
מה זה אומר שיש לרכב רשיונות? האם הוא "עבר" טסט במשך השנים ? כי אם לא , אז זו צרה הרבה יותר גדולה מרק לקנות חלקים ולהרכיב... אלא אם אין בכוונת הרוכש להעלות אותו לכביש.
אתה יכול לפרט?ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
עד כמה שהבנתי, הרשיון נמצא (לא ראיתי אותו), והוא על שם הבעלים. הרכב בטוח לא עבר טסט בשנים האחרונות (לפחות מאז שנסע בפעם האחרונה.)
האם יש בעייה לעשות העברת בעלות לרכב עם רשיון אך ללא טסט, והאם יש בעייה (תיאורטית בלבד), לאחר העברת הבעלות והבאת הרכב למצב תקין :-P (חה חה...) להעבירו טסט?
את מי שרשום כבעל הרכב אני מכיר והוא אדם אמין וידוע באיזור...
אם הרשיונות לא הוקפאו , אז על כל שנת טסט צריך לשלם אגרה (תחשב 17 שנה של אגרה...) , חוצמזה , אמרו פה כמה בעלי נסיון שרכב שלא עבר טסט מעל שנתיים , צריך בדיקת מעבדה לפני שהוא חוזר לכביש...
שווה לך לבדוק את הדברים הללו לפני שתכנס לפנטזיות שווא.
100%
הכל ייבדק, והפטנטזיות בינתיים "הוקפאו"...
הרכב הזה ישן,מה שאומר שעושים לו פעמים בשנה טסט.ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
שים לב שזה לא יעלה לך גם כן בהוצאות מרובות...
מישהו יודע אם מבחינת מבנה הרכב,
אם אני רוצה להתקין ברכב מסוג זה מנוע של סמוראי 1300 סמ"ק,
האם זה אפשרי בכלל?