-
חוזר: 31 או 235? התלבטות לגבי מידת צמיג , מה הגרורות של כל שינוי ?
אפשר להשתמש בשרשור הזה כדי לישר קו לגבי השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
עם הפרדה בין הMUST לכדאי.
אני חושב שהשאלות שנשארו באויר בלי שורה תחתונה (ואני מחפש) הן כמה הגבהה צריך (מרחק בין במפסטופ לשלדה\סרן)?
האם חייבים להחליף ג'אנט כדי שלא יהיו חיכוכים עם הקפיצים (מה לגבי חבר'ה עם סרנים צרים?)
ויותר קרוב לשאלה המקורים, האם חייבים 5.14? או ש4.16 מספיק גם ל31"?
נראה לי שהשרשור הזה יכול ליישר את הקו לגבי כל הנושא של צמיגי 31" בסמו'
(מצטער עם התעלקתי)
-
חוזר: 31 או 235? התלבטות לגבי מידת צמיג , מה הגרורות של כל שינוי ?
4.16 מספיק לגלגל 31 ,יש צורך להחליף גנטים לבעלי אופ סט.
לפי דעתי אין צרוך יותר מזה לגלגל עד 31.
אני נוסע עם גלגל 31 אבל עם טרנספר רגיל ויחס העברה 4.56 בסרנים .
ובמצב הזה יש לי יחסיי העברה קצרים מידי בהילוך חמישי.
-
חוזר: 31 או 235? התלבטות לגבי מידת צמיג , מה הגרורות של כל שינוי ?
צחי, אתה גם עם מנוע של ויטרה כמדומני וסרנים של טויוטה...מבחינת חוסן וכוח מנוע, הרכב שלך הוא לחלוטין לא כסמוראי סטנדרטי (אני מתעלם משאר השיפצורים שיש אצלך ברכב, כרגע).
ג'נטים עם אופסט גדול לא יטילו לחץ מואץ על הציריות והמיסבים? הג'נט הנוכחי שלי הוא 7" ולא ה6 המקורי, ממה שקראתי כאן בפורום , צריך ג'נט 8 לפחות, אין מצב לפשרה ?
-
חוזר: 31 או 235? התלבטות לגבי מידת צמיג , מה הגרורות של כל שינוי ?
גנט 7 גם יכול להיות טוב השאלה מה האוף סט שלו .
בקשר שחיקת מיסביים ברור שהיא תגדל אבל לא עד כדי חוסר באמינות .
בקשר לצריות תצתרך להיות יותר עדיין עם הגז או להחליף למחוזקות עם 26 שיניים
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ואיך אני דוחף 26 שיניים למקום עם 22 (כמדומני) ?
וזו גם שאלה נוספת שיש לי , אם יש לי נעילות שבנויות לציריות הנוכחיות (22) , איך הן יקבלו את השינוי הזה ? או שאני טועה במבנה בית הסטליטים והן לא משפיעות ?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
אני נסעתי עם BFים 31 ישנים על ג'אנט 7 כולל לחץ אויר נמוך יחסית (10-15) בלי יותר מדיי בעיות.
אמנם זה לא מקובל ותכף יקפצו עלי. אבל עשיתי את זה ולא היו שום בעיות מיוחדות.
לא בשביל זה הייתי מוציא עוד אלפייה על ג'אנטים.
עמרי
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
לגבי הג'אנטים, אני מכיר הרבה רכבים (לא סמוראים) עם 31 שנוסעים על ג'אנט 7.
השאלה היא לא 7 או 8 אלא באמת כמה אופסט נדרש.
אם אני לא טועה גם לאופסט יש מידות. (או שאני טועה וכל גאנט 8 מגיע עם אותו אופסט)
לגבי שאלת האמינות.
האם באמת הציריות הן החוליה החלשה? מה הפתרון?
מה לגבי ההגבהה? כמה גובה צריך להשיג כדי לא ליסוע על הבאמפ סטופ?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
אם תנהג בצורה חכמה (לא תתפרע ותעד לעזוב את הגז כשצריך)לא תהיה לך שום בעייה
4:16 לא מתאים ל31 אלא ל235 מבחינת התיקון בhi מצד שני בlo אין בעייה
עם הציריות האחוריות אין בעייה בכלל ועם הקדמיות תפעיל שיקול דעת והכל יהיה בסדר
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
מה לגבי הציריות? איך מעבירים מ22 ל26...?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
מחליפים את הצריות יש צריות מחוזקות החול עם 26 שניים
יש צורך להחליף את הנעליה לאחת אחורית
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
פול,קודם כל תגדיר לעצמך מה השימוש שיעשה ברכב.
אני לדוגמא עם קיט 4.16 וצמיגים 235 ולא צריך מעבר לזה,למרות שהרכב נוסע בשטח קשה (לפעמים מאוד...)
לנעול 31" רק כי אתה יכול,מיותר בעיניי.
בכל מקרה,קיט 4.16 הולך טוב עם 31". בשטח תובעני אתה תשבור ציריות קדמיות (עם קצת מאמץ גם אחורית ),גלי ההינע יתבלו בקצב מואץ,כנ"ל מיסבים.
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
רגע רגע רגע.
אני צריך פה הבהרה, אתם אומרים לי פה שאני אשבור יותר ציריות על 4.16 מאשר עם 5.14?
או שאני הבנתי לא נכון את האמירה שאני אשבור ציריות עם 31" ?
ושואל שוב לגבי גא'נטים הכרחיים והגבהה מינימאלית?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי samuri86
מחליפים את הצריות יש צריות מחוזקות החול עם 26 שניים
יש צורך להחליף את הנעליה לאחת אחורית
צחי, שתי הנעילות שלי הן 1510 (ק/א), לפני כן באחורית הייתי 1530 ובעת הרכישה של כל הנעילות הללו , מעולם לא נשאלתי אודות מספר שיניים וכד', כמו כן באתרים שרכשתי (קלמיני וRRO) לא מצוין כלום על מספר השיניים , פשוט קונים נעילה וזהו, האם זה אומר משהו על הציריות הנוכחיות ? האם יכול להיות שאצלי כבר יש 26 שיניים או שאולי הנעילות הקיימות בנויות ל26 אבל מחזיקות גם 22 (ברור לי שזה לא הגיוני...) ? דרך אגב הסמוראי הוא מודל 88
מורי - אני לא יודע איך השרשור שינה שם והתייחסות , אבל אם תלך לראשיתו תראה את ההתלבטות הראשונה שלי והיא 31 או 235 עם קיט 5.14 מול 4.16 (סוד קטן, עכשיו נכנסה לתמונה גם אפשרות ה6.5 אבל זה עדיין בבדיקה כי צריך לערוך כמה שינויים בקייס של הטרנספר).
המטרה כמובן ללכת על צמיג כמה שיותר גדול אבל במינימום השקעה (לא להתקמצן אלא לבנות בהדרגה שיפור אחרי שיפור מבלי לחשוש ממצב הרכב כשהוא לא משופר מקצה לקצה)
לגבי דרייבשאפטים משופרים/מחוזקים , זה כבר בשרשור אחר.
פול, לגבי הגבהה - אתה צריך להרכיב סט ולראות איך הוא משפיע על מבנה הרכב הנוכחי ואז לדעת כמה להגביה , צריך מן הסתם לשנות את גובה הבמפסוט וכמובן להגביהה , השאלה כמה היא לכל סמוראי בנפרד כי אין 2 סמוראים עם מערכת מתלים זהה. תמצא לך חבר עם סיקס שיש לו 31 ותבקש ממנו להרכיב לכמה רגעים,באותה הזדמנות תראה גם איך זה משפיע לך על ההיגוי (סע בLOW 2X4 באיזה מגרש קרוב וככה יהיה לך יותר נוח לבדוק את הרכב גם בנסיעה). על הג'אנטים ענו לשנינו, צריך אופסט , כמה אופסט זה כבר תלוי בג'אנט הנוכחי שלך/שלי.
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
סבבה לגמרה.
על הגא'נטים וההגבהה. הבנתי.
לגבי השרשור הוא פוצל מהשרשור שלך.
מטרת השרשור הזה היא להגיע לשורה תחתונה, מה יש לעשות כדי ליסוע עם צמיגים נורמאלים על הפיצפונים שלנו.
השרשור שלך על 4.16 מול 5.14 עדיין פה כמה נושאים למטה
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
פול, אתה מוזמן לקפוץ אליי למדוד 31 על גאנט 10 ולדבר על יחסי העברה, הבירה עליי..
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
מה לגבי הציריות? איך מעבירים מ22 ל26...?
כפיר, אולי אתה תוכל להסביר?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
אני לא יודע להסביר את זה, אני לא עשיתי החלפה כזאת, אבל אולי קומבינה יכול להסביר את זה.
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
בחודשים האחרונים אני מטלבט בין הטויוטה לבין הסוזוקי, הכלי שלי כרגע עומד על סרן אחורי של טויוטה וקדמי של סוזוקי.
ההטלבטות היא בין הכלכלי והחוקי יותר לבין הלא חוקי והכלכלי פחות.
בכל אופן אני נסעתי במשך 3 חודשים עם סרנים של סוזוקי עם 31 על ג'אנט 10, בלי נעילות ובלי יחסי העברה והכלי הרגיש ממש יציב ולא היו לי שום בעיות בשטח או בעיות של שחיקה מואצת, אבל 3 חודשים זה לא מספיק כדי להגיד...
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Samurai Kfir
בחודשים האחרונים אני מטלבט בין הטויוטה לבין הסוזוקי, הכלי שלי כרגע עומד על סרן אחורי של טויוטה וקדמי של סוזוקי.
והדבר הזה גם נוסע?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
שלחתי מייל לקלמיני כדי לשאול לגבי ההבדל בין 22 ל26 ספלינים ואיך משדרגים כדי להתאים את הציריות המחוזקות,הם ענו לי תשובה שמשנת 88 , לסמוראי בסרן האחורי יש 26 ספלינים ורק בקדמי יש 22... :!: הייתכן ?
הייתכן שבגלל שגם מקדימה וגם מאחורה יש לי את אותה ביצה למעשה (הנעילה זהה, הבית סטליטים זהה וכד'), אז גם קדימה יש לי 26 ?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
אם יש לך סמוראי 88 ןמטה, כן.
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
אז ציריות מחוזקות שהם מוכרים יתאימו.. ואתה אמרת אחרת... יקח אותך השד!
טוב , פחות דאגות עכשיו... כשנצטרך, נזמין כאלה גם.
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
בוקר טוב
היום בבוקר ירדתי לרכב והגעתי למסקנה שהצמיגים שלי "עדיין" קטנים מידי
חוץ מיחסי העברה וציריות מחוזקות וגם גלי הינע מחוזקים מה עוד צריך?
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ההיגוי יהיה קשה יותר
המיסבים יגמרו מהר יותר
יחסי העברה - עדיף גם בביצים ולא רק בטרנספר, זו תוספת נכבדה לתקציב.
קח את מה ש33 עושים לסופה ,זו השוואה כמעט זהה מבחינת עומסים, צורך בחיזוקים ושינויים והשפעות שיש למשקל של הצמיגים על ביצועי הרכב והיציבות שלו.
יש לך חבר עם סיקס , תוריד ממנו את הצמיגים ושים על שלך , סע רק בLOW 2X4 במגרש חניה ריק. קח אותו למגרש עפר - בלי לאמץ את הרכב , רק בשביל לראות את ההרגשה. אתה תבין לבד שההשקעה תהיה גדולה (לא אמרתי שזה לא טוב , אבל זה מצריך שינויים וכיס עמוק בדר"כ).
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי samuri86
מחליפים את הצריות יש צריות מחוזקות החול עם 26 שניים
יש צורך להחליף את הנעליה לאחת אחורית
שטויות במיץ עגבניות :idea: :lol:
ממתי נעילה קדמית שונה מאחורית ?
זה כל היופי שהנעילות זהות ואין להן שום נגיעה למספר השיניים למעט מיקרה אחד
נעילה אחורית עם קפלרים שתמיד מגיעה 26 שיניים ואילו הנעילה הרגילה בלי הקפלרים מתחברת לגג"ש המקורי והוא זה שמתחבר לציריה
במצב הנוכחי ציריות עם קפלרים לא מתאימות כנעילה קדמי בסמוראי ועובדה זו מצויינת על ידי היצרן
אני לא זוכר שציריות מחוזקות הן בעלות 26 שיניים אבל בהנחה וכן זה אומר שניתן יהיה להרכיב מקדימה נעילה עם קפלרים
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי סוזי המשתוללת
שטויות במיץ עגבניות :idea: :lol:
שטויות במיץ אתה בעצמך - תכנס לאתרים שמשווקים ציריות מחוזקות ותראה שכל יצרן מוכר - קלמיני,RRO וכד' , מציינים מפורשות שהציריות הקדמיות המחוזקות שהם מייצרים , הן עם 26 שיניים ולכן יש צורך בשינוי כי בדר"כ בקייס הקדמי יש 22 שיניים.
כנראה שהפרישה ליפנומאטי גרמה לך לשכוח.... :mrgreen:
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
סוזי צודק מילה במילה !!!
GodsFather תלמד להקשיב למנוסים ממך שאם לא כך תשלם הרבה כסף
-
חוזר: מה השינויים ההכרחיים כדי ליסוע עם צמיגי 31"?
סליחה על חוסר הדיוק יש צורך בסטליטים של סרן אחורי