-
שעון חום מנוע (דיגיטלי)
שלום לכולם
אני מחפש שעון דיגיטלי לדסקברי 97 EDC
כל מה שאני מוצע בחנויות אלו שעונים "שמתפקדים " עד 99 מעלות
בפרורומים השוניים פרסמו שהטמפ' של המנוע של האוטו עובר את ה- 100 בשותף.
כמובן שזה תלוי במקום הרגש וכו'
כך שהזמזם שאני יחבר יצפצף כל הזמן או לא יעבוד
אשמח לקבל דגמים של מדי טמפ' כמו כן מאיפו הם נקנה ומחיר
תודה
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
הי,
פנה ישר למקור...
http://www.dixell.co.il
הם יושבים בירושלים, ונותנים את האופציה של משלוח עם מוניות אביב (הם משתתפים בעלות המשלוח)... לי זה יצא זול יותר מכל מקום אחר.
יש דגמים עם זמזמם פנימי (הוא מעולה) זה מה יש לי, אין שום צורך להוסיף זמזמם חיצוני...
עידן
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
אנחנו קנינו מהיבואן בי-ם, חברה נחמדים ואדיבים!
http://www.dixell.co.il/products.php?lang=_l2
אתה צריך בקר שעובד על 12V, עד 150 מעלות ויש לו יציאה להפעלת קומפרסור שאנחנו משתמשים להפעלת הזמזם.
זה מגיע עם רגש שמודבק לראש מנוע.
בזמנו זה עלה 200~ ש"ח
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
עידן הקדים אותי :wink:
כנראה שאני לא המרוצה היחיד ...
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
יש לך חברים עם לנדרוברים ששמו בקרים כאלו לפני שנים רבות מאוד וסייעו לך באותו נושא כשהיה לך דיפנדר.
למה אתה לא שואל אותם ? מהיכרותי איתם עושה רושם שהם אלופים בלנדרובר
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
גם אצל אוו בתל אביב יש שעונים לא רק דיגיטלים תוכל לקהל שעונים עם היוניט ועם שתי אפשרויות מנורה אזהרה ושעון קריאה הטלפון שלהם הוא 03-5616880
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
איך מחברים את הרגש לראש מנוע? הצלחתי להשיג רק רגש בצורת פין ולא בצורת טבעת שאפשר לתפוס עם בורג.
גלעד
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
גלעד,
חפש על ראש המנוע חור של בורג פנוי, או איזה שהוא בורג שלא בשימוש ותשתמש בחור הזה.
במידה ויש לך משחה לצימוד טרמי, מלא את החור לפני, ואז דחוף את הרגש (כמובן נקה את כל השאריות של החומר שיצא החוצה), כך שהוא "ישחה" במשחה...
תוכל להצמיד אותו עם סיליקון, או בעזרת אזיקון שיחזיק את הכבל, ולא יתן לרגש לזוז.
עידן
-
1 קבצים מצורפים
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
בחלק הקידמי של הבלוק יש חור של בורג שאפשר להשתמש בו
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
שחר, החור שאתה מתכון הוא אחד מהרגים של האוזנים שמורכבים על המנוע לצורך הוצאתו.
הדיסקברי מגיע מקורי ללא אוזנים ואילו הדיפנדר מגיע עם 2 אוזנים.
אני באופן אישי לא הייתי מלכלך הברגה או מוריד אוזן לטובת הרגש
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי yoni 110
שחר, החור שאתה מתכון הוא אחד מהרגים של האוזנים שמורכבים על המנוע לצורך הוצאתו.
הדיסקברי מגיע מקורי ללא אוזנים ואילו הדיפנדר מגיע עם 2 אוזנים.
אני באופן אישי לא הייתי מלכלך הברגה או מוריד אוזן לטובת הרגש
אם יגיע היום שהוא יצתרך להוריד מנוע, זה אומר שיהיו לו עוד הרבה הרבה אביזרים לפרק... אז מה זה עוד רגש טמפרטורה?
מה זה בדיוק "ללכלך הברגה"? בסך הכל משחה לצימוד טרמי... היא לא תגרום לעולם לשום בעיה, והוא יכול תמיד לפרק את הרגש בפחות מדקה עבודה אחת.
במידה והחור חופשי, הייתי ממליץ להשתמש בו... זה החור הכי לא נחוץ במנוע... כשילך המנוע... אלוהים גדול...
עידן
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
אני גם השתמשתי במיקום הזה,
את הרגש PTC ואת הבקר רכשתי בדיין קירור בחולון.
שמתי מעט משחה לצימוד טרמי ושימס על מנת לדאוג שהרגש לא יצא החוצה.
יוסי -
במידה ואתה רוצה לראות את ההתקנה, אני מניח שאתה יודע מה צריך לעשות :grin:
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
שנה טובה שחף,
מה הטמפרטורה עכשיו כשאתה יודע?
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
ללא מזגן עם רדיאטור נקי מאבנית בשיוט סביב ה 90 קמ"ש,
85-86 מעלות.
אני הגעתי אליהם מהשרשור הזה בג'יפטריפ.
אגב, השעון המקורי ב 96-98 מעלות כבר מראה מעל החצי מה שמעיד על התחממות (תמיד נמצא אצלי מתחת לחצי)
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
שאלה לי למכובדים . מי קבע שנקודת ההרמה במנוע של דיסקברי/דיפנדר היא המקום הנכון למיקום היוניט ? האם הנקודה הזו היא הנכונה מבחינה חישת החום ?
לא היה עדיף לחפש נקודה על הראש בקרבה מסוימת למעבר מים ? ויחד עם חיישן כמות מים במיכל מי העיבוי ההגנה תהיה מושלמת .
חומר למחשבה שצץ לי לאחרונה כי גם לי חיישן חום מנוע יבש וגם חיישן כמות מים במיכל מי העיבוי .
שולי
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
הנקודה הזו מקדימה קרובה מאוד מאוד למעבר המים לכיוון הטרמוסטט ובאותה מידה מאוד קרובה לפתח של סעפת הפליטה.
הטמפ שנמדדות הן ראליות לחלוטין ומשקפות במדויק את מצב הנסיעה.
אני יכול לספר שברגע שהחלפתי רדיאטור מים לאחד נקי בלי אבנית, הטמפ ירדה ב 3 עד 4 מעלות בשיוט בכביש.
בנוסף, כשיש עליה בכביש אתה מיד שם לב לזה במד הדיגטלי.
לתפיסתי -
ההבדל של מעלה לפה או לשם בהתאם למיקום החיישן הוא די זניח.
מה שחשוב הוא ללמוד את טווחי הטמפ כשמצב המערכת תקין וברגע שיש שינוי כלשהו עקב נזילה
או תקלה אחרת, תוכל לשים לב לבעיה.
אין ספק שהשילוב יחד עם פקק מים שמתריע על גובה המפלס הוא אידאלי.
אצלי - כנראה שיהיה יום יחד גם כזה.
אגב -
על ראש המנוע מתחת לכיסוי הגומי, באמצע, יש את מיקום חיישן הטמפ של ה EGR.
מכיוון שברוב הרכבים הוא כבר בוטל,
ראיתי מספר התקנות שהשתמשו בחור שלו על מנת להתקין את רגש ה PTC.
לא ניסיתי לפתוח אותו ולבדוק איך הרגש משתלב שם.
שחף.
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
שחף
מיקום החיישן שליד מעבר המים הוא אכן ליד סעפת היניקה ולכן גם מושפע ממנה הלא החום הנמדד על ידי החיישן הוא לא רק החום הנמדד על הבלוק אלא גם חום הסביבה הקרובה לחיישן ואם החיישן קרוב לסעפת הפליטה אז גם את החום שלה הוא קולט . ולכן אולי צריך לעבור על כול איזור הראש עם מד חום ידני ולמדוד היכן הנקודה שהכי משקפת את החום הנמדד ושם להתקין את החיישן .
שולי
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
שולי
א. אף אחד לא קבע
ב. אתה מוזמן לעבור על כל הנקודות/מקומות ועוד
ג. הרגש שיש לבחור הוא בצורת פין ולכן מתאים לפות ולאו דווקא למקום הכי רגיש וכו
ד. אם אתה רוצה הכי רגיש תמדוד את טמפרטורת גזי הפליטה משם אפשר ללמוד עוד דברים
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
אתמול סיימתי להתקין את החיישן (האמת שהוא היה מותקן כבר כמה ימים אבל חיווטתי אותו לא נכון והוא לא קיבל קריאה).
המקום הנבחר היה אחת ההברגות של אוזן ההרמה הקדמית (יש עוד הברגה ככה שהאוזן עדיין במקומה - במקרה הצורך לא עלינו אני רק צריך להכניס מחדש את הבורג שהוצאתי). מילאתי במשחה טרמית, הכנסתי את הרגש ותפסתי אותו עם אזיקון לאוזן.
מנסיעה קצרה היום ראיתי שטמפ' עבודה סבירה היא בערך 88-90 מעלות. בעליה סבירה (טכניון לדניה למי שמכיר) החום עלה ל-97-8 מעלות וירד שוב כשהתחלתי לסוע בירידה.
כל הזמן הזה מחוג הטמפ' היה שקוע עמוק מתחת לחצי - איפהשהו באיזור השליש
הבקר דרך אגב ניקנה מ-Dixell והוא מדגם XR20C - אני צריך לבדוק, נדמה לי שיש לו גם זמזם פנימי שעוד לא כיוונתי.
תמונות בקרוב
גלעד
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
אין לרגש זה זמזם פנימי
קונים זמזם של 12V
ומחברים אותו במקום שמחברים את הקומפרסור
זה מיועד לחדרי קירור - במידה וחם הקומפרסור צריך להתחיל לעבוד
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
אני לא סגור לגבי הזמזם כי כתוב בהוראות שיש לבקר אזעקה שאפשר לכוון את טמפ' ההפעלה שלה. צריך לשחק עם זה קצת...
גלעד
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
גם לי יש בקר כזה
גישרתי זמזם במקום המיועד לקומפרסור
עובד - כמו גדול
בהצלחה
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
לאחרונה הרכבתי בקר דיקסל (תוצרת סאטק מישראל-עלה לי 330 ש"ח),הבקר הותקן ע"י רמי המתקין הנייד (והצטרף למד מפלס מים שיש לי כבר שנתיים),רמי התקין את החיישן בגוף המנוע מהצד של הקיר אש.הטמפרטורות בנסיעה רגילה נעות בין 90-94 ללא מזגן,ובעליות (מצפה בצהריים) הגיעו עד ל101
כמובן שלא לחצתי את הרכב,הרדיאטור שלי נקי ובין שנתיים,אני לא יודע אם הטמפרטורות הנל הם בתחום התקין ושייכות למיקום החיישן או שכדאי לנסות למצוא דרך לצנן את הרכב (אולי קלאצ פאן עייף?).
דבר אחד בטוח קרה (וידעתי שיקרה),מאז שהתקנתי את החיישן אני הרבה פחות רגוע וכל הזמן עוקב אחריו,כמו כל דבר בחיים שאתה רוכש כדי שייתן לך שקט וסיוע בסוף גורם לך לחרדה ועיסוק יתר (טלפון נייד לילד,מחשבים וכדומה).
דרור הראל
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
דרור אם אינני טועה אתה נוסע על TD5 , ואם כן הטמפ' תהינה גבוהות יותר מה - TDI 300
ושניהם יהיו שונים מה- TDI 200 .
גלעד דיפ 90 בעייה סבירה מהטכניון לדניה 98 מעלות . לי זה נראה גבוה , כי אני עם 110 עמוס לפחות 500 ק"ג מגיע לכזו טמפ' בעליות כאלו אם אני קורע את הרכב . הבקר שלי מדוייק ועובד מעל שנתיים .אני בודק פעם בכמה זמן עם לייזר להשוואה .
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי gp1
דרור אם אינני טועה אתה נוסע על TD5 , ואם כן הטמפ' תהינה גבוהות יותר מה - TDI 300
ושניהם יהיו שונים מה- TDI 200 .
גלעד דיפ 90 בעייה סבירה מהטכניון לדניה 98 מעלות . לי זה נראה גבוה , כי אני עם 110 עמוס לפחות 500 ק"ג מגיע לכזו טמפ' בעליות כאלו אם אני קורע את הרכב . הבקר שלי מדוייק ועובד מעל שנתיים .אני בודק פעם בכמה זמן עם לייזר להשוואה .
אני נוסע בTDI300
דרור הראל
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
דרור הרגש בחזית המנוע או בחלק האחורי ? הטמפ' שנכתבו כאן תואמות למדידה בחזית . מאחור הן יהיו גבוהות יותר . כשאנשים מתווכחים היכן להתקין את הרגש . המחשבה צריכה להיות : שהמדידה תהיה אמיתית ותיתן אינדיקציה הנכונה למטרת המדידה ו... ולהתקין זהה עם אנשים אחרים כדי שתוכל להשוות ומצוא תקלות בייתר קלות.
לדוגמא אנשים שקיבלו טמפ' נמוכות מדי בתחום ה70 מעלות בנסיעה רגילה . החליפו טרמוסטט והעייה נפתרה ( מנוע קר גם לא בריא )
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי gp1
אני בודק פעם בכמה זמן עם לייזר להשוואה .
סתם רק שתדע שלא הלייזר מודד את הטמפ'.
הוא רק מציין לאיזה כיוון אתה מכוון את האלומה של הא"א.
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
אכן קרוב למאה מעלות בעלייה מהטכניון.
אתמול עליתי מרמות יצחק - 107 מעלות בערך ובאמת מד החום התחיל לעלות והתייצב על האמצע (התחיל לזוז בערך ב-102)
עשיתי ניקוי רדיאטור לא מזמן והפן קלאצ' נראה תקין בפעם האחרונה שבדקתי. יש עוד משהו שיכול לגרום לזה?
גלעד
-
חוזר: שעון חום מנוע (דיגיטלי)
גלעד
אתה עובד חם מאוד מאוד .תבדוק כמות נוזל קירור תבדוק את פקק המיכל הלבן תשאיל ממישהו פאן קלאצ' ותעשה את העלייה שוב באותם תנאים או שתלך למישהו מקצועי שייבדוק אותו ו... אם לא החלפת טרמוסטט בשנתיים האחרונות . ... אז הגיע הזמן . ( למרות שברוב המקרים שניתקלתי בלנדרובר , הטרמוסטט נתפס דווקא פתוח ) .
נ.ב אתה נוסע עם נוזל קירור איכותי או עם מים צבועים ?.