ביום השני של הטיול במסגרת המפגש, התחת של הסיקס שלי החליק על סלע שסדק לי את מיכל הדלק. כתוצאה מכך נוצרה נזילת דלק.
המיכל כבר בן 20, כולו חלוד וצריך להחליפו.
אני מתכנן מיכל חדש לסיקס, שיהיה גדול יותר מהמקורי.
אני בוחן את כל האופציות כרגע, ושוקל על בנית מיכל מאלומיניום. לא מעניין אותי כרגע תועלת מיכל אלומיניום מול פח או נירוסטה. השאלות הן טכניות בלבד ואין עניין בתשובות לא טכניות בנושאי כדאיות וכו'.
מבדיקה שעשיתי באמצעות האינטרנט, האמריקאים לא נוהגים לצפות את המיכלים שלהם נגד הדלק, אלא משאירים את האלומיניום חשוף למול הבנזין (עד כמה שהצלחתי להבין מהפיראטים). השאלה היא האם יש צורך בציפוי פנימי לאלומיניום (מסדרה 5052) כנגד הבנזין? האלומיניום החשוף לא יאכל\יפתח קורוזיה קשה מהמגע הישיר עם הבנזין?
לאילו עוד היבטים יש להתייחס בתכנון מיכל דלק מאפס?
היבטים שאני מתחשב בהם כרגע;
- צינור המילוי לא מגיע עד תקרת המיכל כדי להשאיר מקום לאוויר.
- יש צורך בשסתום המאפשר יציאת אוויר אך לא יציאת דלק.
- מחיצות פנימיות
כדי לוודא -
במיכל של הסיקס יש זוג צינוריות שנכנסות למיכל - אחת שואבת דלק למשאבת הדלק ואחת היא לעודפים מהקרב', אכן כך?
שאלה נוספת - בזמן תדלוק - מה בדיוק מקפיץ את משאבת התדלוק? אני יודע שיש זוג צינורות לפתח התדלוק, אחד לכניסת הדלק ועוד אחד שקשור להקפצת המשאבה כשהמיכל מלא. איך בדיוק?
חנן פעם כתב על סכימה שהיתה לו שקשורה לנושא - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=16309, תגובה 12
תודות לעונים (לעניין בבקשה),
אמנון.