חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
מה שהם עשו נקרא spoa (תעשה חיפוש ותמצא הרבה)
זה בעצם שלוקחים את הקפיץ ומעבירים אותו ממתחת לסרן למעליו
עשו כבר בארץ
אבל זה לא חוקי בכלל
חיפוש של המילה "spoa" יתן לך את כל מבוקשך
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
תודה לך!
אחרי חיפוש של המילה הבנתי שזה ממש ממש מסוכן, צריך מהר לרדת מהרעיון...
שוב תודה.
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
מסוכן זה עיניין יחסי.
אם היה לי סמו שלא צריך לנסוע על כביש ולשמש כרכב יומיומי אז אני מאמין שהייתי עושה spoa מתישהו
אבל הכלוב שהם בנו נתן לי רעיון
אבל ראיתי עכשיו את הפרק הזה ביוטיוב
ומה שמפתיע אותי כל פעם מחדש (בהרבה תוכניות כאלה שראיתי) זה שהם אף פעם לא שמים ומדברים על נעילות...
אבל יצא להם צעצוע יפה, רק חבל שהם השאירו את הפגושים המקוריים.
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
יש מצב לקבל לינק לפרק המדובר?
נשמע מעניין
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
האם זה רק אני או שיש לו סוג של חוט /כבל שמחובר לו מכיוון יד הסרן לשילדה .
דבר הנותן לפי דעתי אפקט של מייצב ???
מישהוא הוא מכיר את הדבר הזה ???
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
יש מצב לקבל לינק לפרק המדובר?
http://www.youtube.com/watch?v=pSKSJUW77p8UOTE
זה מורכב מ5 חלקים, פשוט תבחר את החלקים מהחלון בצד...
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי איש
האם זה רק אני או שיש לו סוג של חוט /כבל שמחובר לו מכיוון יד הסרן לשילדה .
דבר הנותן לפי דעתי אפקט של מייצב ???
מישהוא הוא מכיר את הדבר הזה ???
כן גם אני שמתי לב לזה.. בצד ימין של התמונה..
אבל זה נראה דק מידי בשביל לשמש כמוט מייצב.. לדעתי..
ואדם 12345.. תודה על הלינק
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי adam12345
אחי אני חושב שזאת לא הכתובת המדויקת..
אני לא ממש רואה פה משו שמתקשר לסמוראי
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי איש
האם זה רק אני או שיש לו סוג של חוט /כבל שמחובר לו מכיוון יד הסרן לשילדה .
דבר הנותן לפי דעתי אפקט של מייצב ???
מישהוא הוא מכיר את הדבר הזה ???
ה"חוט" המדובר הוא צינור ברקס,ובנו לו זרוע שמצמידה אותו אל המקום כדי שלא יהיה רפוי.
ובקשר ל-SPOA,שינוי מבורך (אך לא בארצנו הקטנטונת... :-( )
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי מורי
ובקשר ל-SPOA,שינוי מבורך (אך לא בארצנו הקטנטונת... :-( )
האם שינה הנמר חברבורותיו ? מורי הידוע בהתנגדותו לSPOA טוען שזה מבורך? (ולא בסרן טויוטה כמובן)...
חוצמזה , לגבי החוקי/לא חוקי - הכל אפשרי...
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
חוקי \ לא חוקי הכל אפשרי?
תעיר את עיני? למה אתה מתכוון שאתה כותב הכל אפשרי?
spoa זה שינוי מבנה קיצוני, ולא משנה איזה כיסא תהפוך זה לא יהיה חוקי
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
החבר'ה שם ממש מצחיקים (ואני לא מתכוון לחוש הומור)... עכשיו ראיתי את הסרט - ספייסרים ענקיים ו31 אינצ' על ציריות מקוריות...
מנוע של SJ410... זה ה84 לא ? פה יתקנו אותי על חטאיי אם טעיתי...
יחסי העברה ? כנראה שלא שם...אבל מה אפשר לצפות מרכב שעולה 1000 פאונד ומורשה כביש (אשכרה הלך למשרד הרישוי לנסות להעביר אותו ונפל רק על פחחות... איפה עמדה 1 בחולון?) או 500 פאונד ונוסע רק בשטח.
כל זה ואפילו מכשול עבירות אחד הוא לא עבר , עם צמיגים מנופחים למקסימום הוא דוהר על שבילים ועוד מתלונן שהרכב קופצני - מישהו צריך להראות לימניים האלה מאיפה משתין הדג... זה לא רציני בכלל ועוד בארץ שהמציאה את טופ-גיר ופיפט' גיר... יותר נראה כמו תכנית שאופיינית לאלי אילדיס.
מה שכן - בלמי דיסק קדימה ואחורה - בהחלט שיפור חיובי וכמובן כנפונים יפים והקונספט של SPOA, ימח שמו :-D
אבל הסמוראי הכחול - ROAD LEGAL! זה כבר נראה יותר רציני.
ולגבי החוקיות בארץ - אדר, אתה פה מהיום או שאתה באמת מצפה שאני יענה לך פה ?
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
מנוע של SJ410... זה ה84 לא ?
מה הבעיה עם המנוע של ה1000 סמ"ק? מדובר על sj410 ולא על sj413, ככה שהם לא שינו את הנפח.
לעומת זאת באחד החלקים המנחה השמנמן מראיין בחור ששם לעצמו בsj410 מנוע 2000 ועדיין הוא מורשה לנוע בכביש ככה שבכל מקרה זה מותר...
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
מנוע 1000 הוא עוד יותר אנמי מהמנוע 1300 הפתטי שהגיע אחריו. אם כבר אז 1300 של ג'ימני (בארצנו) ולעומת זאת שם - איזה מנוע שתרצה.
תתחיל לשוטט באתרים בחו"ל ותראה מה עושים עם הקופסאות פח האלה ותבין שהמעט שיפורים שאנחנו מכניסים בארץ זה שום דבר בעטיפה, לעומת מדינות קצת יותר מפותחות.
1 קבצים מצורפים
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ברור ברור, פשוט הצטרפתי אליך לירידה הקטנה על התוכנית הנ"ל שעשתה את השיפורים שעשתה אבל נשארה עם אותו מנוע אנמי, במקום להחליף למשהו רציני יותר.
דבר שצריך לשים לב אליו בתוכנית הזו זה שהם בקטע של לעשות רווח על הרכב אז הם מתקמצנים מאוד בשיפוץ.
תאמין לי שאני כבר זוכר בעל פה את רוב הסירטונים של הסמוראיים הגויים שמוקרנים ביוטיוב...
יש לך מקור נוסף ברשת עם ביצועים?
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
עדיף שנעבור לה"פ , אני בכוונה מציין את זה פה.
בכל מקרה - אין דבר רע בלעשות רכב על רכב , אבל ההגיון שמאחורי התוכנית הזו , לא ברור לי לחלוטין.
מצד שני, הם ויתרו על המנדט שלהם בארץ, כנראה שיש להם הגיון מסוים :-P
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
האם שינה הנמר חברבורותיו ? מורי הידוע בהתנגדותו לSPOA טוען שזה מבורך? (ולא בסרן טויוטה כמובן)...
חוצמזה , לגבי החוקי/לא חוקי - הכל אפשרי...
נמר? איפה?...
spoa זה פתרון מעולה עם השינויים המתאימים.
בארץ אני לא ממליץ על שיטה זו.(אני מקווה שאני לא צריך להסביר לך למה)
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
מורי , שים בצד את החוק ותסביר -
אם מה שאני יודע הוא נכון , אלה הבעיות המרכזיות -
1. הפחתת העלים בשל הגובה עלולה להביא לAXLE WRAP
2. זוית הדרייבשאפטים איומה ולכן יש צורך בהטית הסרנים או מציאת פתרון אחר
3. הפחתת העלים מונעת העמסת משקל וזה מבאס תחת :razz:
למעט הפרטים האלה שלא ברור לי איך פותרים אותם (סעיף 3 אינו מחייב), יש קיטים BOLT ON מחו"ל בשביל להעביר סרנים אל מתחת לעלים וזה ממש לא סיפור רציני.
ולמקרה התוכנית - לא הייתה התייחסות לאף אחד מהדברים שרשמתי , מצד שני, הם לא עשו שום אתגר עבירות שמחייב פתיחת מהלך מתלה שיכולה לגרום לנזקים של סעיף 1 ו2. (הנסיעה ביער עם הכחול לא נחשבת , הוא שונה וחוצמזה ,פתיחת מהלכי המתלה שם הייתה בדיחה).
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי GodsFather
מורי , שים בצד את החוק ותסביר -
אם מה שאני יודע הוא נכון , אלה הבעיות המרכזיות -
1. הפחתת העלים בשל הגובה עלולה להביא לAXLE WRAP
2. זוית הדרייבשאפטים איומה ולכן יש צורך בהטית הסרנים או מציאת פתרון אחר
3. הפחתת העלים מונעת העמסת משקל וזה מבאס תחת :razz:
).
1.הפחתת עלים היא לא בהכרח מחויבת המציאות.אפשר להשאר עם אותה כמות עלים ועדיין לקבל שיפור ניכר במהלך המתלה רק מעצם הרמת הקפיצים מעל הסרן.
פתרון פשוט של TOURQUE BAR מונע את הפיתול של הסרן.
2.בזמן חיבור התושבות החדשות כבר מתקנים את זווית הפיניון.עוברים לדרייבשפטים משופרים עם צלבים שעובדים בזוויות גדולות מהמקוריים.
3.אפשר לבנות סט אפ של קפיצים שיעבדו מעולה גם תחת משקל.
הכל אפשרי. (רק לא אצלנו...)
חוזר: שאלה בקשר להגבהת סמוראי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי מורי
הכל אפשרי. (גם אצלנו...)
ככה זה צריך להיות רשום.
עניין הTORQUE BAR באמת נשכח , אכן פתרון, אבל משכלל ומסבך את התכנון.
לגבי כיוון הסרן או צלב שיכול לעבוד בזוית - האם אתה יכול להמליץ על צלבים מסוג מסוים ? למעשה צריך לבנות דרייבשאפט שלם כי לבצע התאמות לנוכחי זה סתם בזבוז של זמן.
סט-אפ של קפיצים מחייב הקשחה ומכאן שאו שניסע על קופסא גבוהה וקשה כמו בטון (אבל זה יוריד את עניין הTORQUE BAR) או שניסע על רכב רך אבל לא נוכל להעמיס יותר מידי ועם TB...