המנוע אמור לגדוש, הבנתי שהT5 (שמיועד להתחבר אליו) חלש מידי, האם נכון? איזה גיר יוכל למלא את מקומו?
ליאור
Printable View
המנוע אמור לגדוש, הבנתי שהT5 (שמיועד להתחבר אליו) חלש מידי, האם נכון? איזה גיר יוכל למלא את מקומו?
ליאור
איזה מנוע, איזה תבנית חורים, איזה האוזינג?
אכן ה-T5 נחשב ל-light duty.
ה-t176 נחשב medium duty.
מה ואיזה יחסי העברה אתה רוצה?
ידני/אוטומטי?
ידני ושתהיה אפשרות למצא כזה בארץ.. מנוע 350, יחסים קצרים עדיף, כל השאר לא עקרוני.
לפי איזה נתונים אני מחשב אם הגיר מתאים/לא מתאים למנוע שאני הולך להלביש אותו אליו?
sm465 של GM אן NV4500
לא חושב שהגיעו הרבה כאלו לארץ.
בכל אופציה שאיננה של GM תתחיל לאכול סרטים של מתאמים, בין אם בבנייה בארץ, ובין אם ביבוא. גם ב-GM שינו תבניות חורים עם השנים.
מה רע לך בTH700?
ואם אני מבין נכון, אתה בכלל רוצה את זה לרכב 4X2?
זהו, אין תחליף,
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T56-T...QQcmdZViewItem
תתחיל לחסוך :-)
i need one like thet but...
out of reach!!!
what i can do with T5?
למכור למחזור במשקל?
איזה T5 יש לך?
מהם יחסי ההעברה בו?
לזיהוי מדוייק - http://www.jeepolog.com/forums/showt...2&highlight=T5
קח ת'זמן, תתחיל לחפש 4500. אין משהו אחר שיהיה מספיק חזק וגם יתאים למנוע (אם כי לא לכל השנתונים זה אותו דבר). הגיר הזה היה מותקן על גררים.
אסף.
יחסי העברה:
ניתן לחזק גיר?
זה לא יחסי העברה, זה הדגם של הגיר (ואגב, הוא 4X2), אבל יחסי ההעברה שלך הם:
4.03, 2.37, 1.49, 1, 0.8 ורברס - 3.76.
אני מניח שניתן למצוא קיטים של גג"שים ומיסבים מחוזקים, אבל ג'ו בודאי בקיא ממני - תתעורר ג'ו - ;) .
מכל מקום, אם תחליט לחזק, אשמח לקבל את יחסי ההעברה שלך, כי שלי מהירים יותר ופחות מתאימים לג'יפים (2.95, 1.94, 1.34, 1, 0.8, ורברס 2.95).
שמיל לפי אותו מסמך היחסים אצלו דווקא 3.76 2.18 1.42 1.1 3.76
שים לב זה 'T5R'
שמיל,
כול השרשור הזה לא בדיוק רלוונטי, ליאור(פותח השרשור)
רוצה לבנות משהו כזה
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/How-t...QQcmdZViewItem
ולהשתיל אותו באיזה אימפלה או קפריס
כן, זה 2X4
גיר של משאית לא בדיוק יעזור לו בעיקר כי אי אפשר להחליף הלוכים בצורה ספורטיבית.
הוא חושב על T5 שבא מקמארו משנות ה80
יחסי העברה בהם לא קרובים ליחסי העברה ב T5מגיפ
ד"א, יש T5 וT5 WORLD CLASS
שהוא חזק יותר אבל בכול מקרה, לא יחזיק מאחורי 500כס+
לא רלווטי כבר אמרתי?
צודק, אני ראיתי בלילה T5P, משום מה, ולפי זה כתבתי. רק הרביעי הוא 1, כי כך כולם, על אף שרשום שם .1.1ציטוט:
נכתב במקור על ידי tayrie
ונכון ג'ו, הבנתי שהוא מדבר על 4X2 וגם כתבתי את זה בשני פוסטים שונים.
אני דווקא לא הבנתי את זה... חשבתי שרק לי מותר לכתוב על מכוניות ולא רכבי שטח בג'יפולוג... :roll: :roll:
אסף.
אוקיי, אסף צודק. אז בהקשר לשטח - אבא שלי רוצה שאני ירכיב לו את הT5 בג'ימי שעבר אוברול מנוע בבית והוחלף שם כל בורג וחלק מכני בחדש, כל מערכת מכנית ברכב כבר הוחלפה/שופצה במהלך 5 השנים שהרכב תחת ידי, אז לא לשלוח ה"פ - אני לא מוכר את הגיר. יש תמונה:
עכשיו בחזרה לנושא שהיינו: שמיל, מהם בדיוק יחסי ההעברה? אני לא מבין במבנה המכני של הגיר.
שאלה שניה: מאיזה חומר הגלג"שים עשויים? ניתן לחסם?
מיסבים אני יכול להחליף במחוזקים, מה עוד צריך לחזק?
גו', איך אני מחפש קיט חיזוק לגיר באיביי?
בקיצור - אינני משוכנע שכדאי להתעסק עם חיזוק.ציטוט:
נכתב במקור על ידי lowrider
גלגלי השיניים כבר מחוסמים, או יותר נכון מטופלים תרמית באופן שיבטיח קשיות טובה בקליפה החיצונית כדי לעמוד בשחיקה מחד, עם רכות מספיקה בחלק הפנימי כדי לספוג נגיפה. גלגלי שיניים מיוצרים בתהליך קרוב לאופטימלי. קשה מאוד לשפר את הגלגלי שיניים עצמם.
אסף.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי lowrider
עוד פעם הצלחת לבלבל,
מאיפה הגיע הS15?
אמרת מאחורי מנוע מוגדש......לא?
אז בוא תסביר מאיפה יצא הT5 ומה בדיוק אתה מתכונן לעשות איתו ולהרכיב אותו מאחורי איזה מנוע.
בעניין החיסום...ניתן לשלוח הכול לCRYO
ואין קיטים לחיזוק לידיעתי.
ג'ו, הS10 נקרא בארץ הקודש "ג'ימי" ואבא שלי נוסע עליו רוב הזמן. על אבא שלי רובצת רוח ספורטיבית למרות גילו וכשהוא שמע שיש גיר ידני הוא ישר הציע שאני ידחוף אותו בג'ימי. הגיר ירד מסונומה S10 שנת 89 אם אני לא טועה. אם הוא לא יתאים בשום אופן למנוע שאני בונה אז אני יתרום אותו לאבא שלי שירכיב בג'ימי.
לגבי חיסום - מדובר בחיסום רגיל?
שאלה אחרת: האם קלאץ' לא מחוזק יעזור בשמירה על חיי הגיר על חשבון שריפת קלאצ'ים או שזה לא קשור?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי lowrider
קודם כל,אין קשר בין גימי לארץ הקודש
S10 זה גירסאת פיקאף
S15 זה גירסת הSUV
שברולט בלייזר או GMC גימי
כמו שיש אצלך.
תביא עוד אינפורמציה,
הגיר ירד מאיזה מנוע? 2.8 או 4.3
ואיזה מנוע יש בגימי?
החיסום המדובר, CRYOGENICS, זה בהקפאה עמוקה.
קלטץ חלש יעזור מלשבור את הגיר,
אבל מה הנקודה??????
לבזבז עשרות אלפים על בניית מנוע משופר ואז לסרס אותו ב 70%
היכן ההגיון?
תבין,
כל מערכת מעוצבת ומהונדסת למטרה מסויימת
כול מכסה מתאים לסיר משלו.
מה שאתה רוצה לעשות זה לא חדש,
ונסיון מראה שזאת דרך מעולה להפוך הרבה כסף לפסולת ברזל.
מלחתוך פינות, לא יהיה לך טוב בכיס, באחריות.
אתה חושב/משוכנע במה שאתה אומר?ציטוט:
נכתב במקור על ידי lowrider
(אלא אם גם הג'ימי היא 4X2)
כל גיר כזה מגיע עם ציר יציאה שונה, ועם חלק אחורי שונה לגמרי של הקייס - בין 4X4 ל-4X2.
אתה משוכנע שתרכיב אותו ללא בעיות לכל סוג שתרצה, ולא לסוג שהוא יועד?
ספר אם תצליח.
הגיר ירד ממנוע 2.8 והמנוע בג'ימי הוא גם 2.8 2X4 כך שכאן לא תהיה שום בעיה להרכיב אותו שם.
מישהו הציע לי גיר שירד מגרר צבאי, מנוע 6200 בנזין, 4 הילוכים. יש סיכוי שאפשר לעשות ממנו משהו מתאים?
מישהו גם הציע לי גיר T56 ב15K. אני מקווה למצא אלטרנטיבה אחרת.
הגיר מהגרר הוא 4500. הכי טוב שיש לכל רכב 4X4 בגודל מלא. לא בטוח שמתאים למנוע בנזין, ולא בטוח שמתאים לטרנספר שיש (יש?? ) לך באוטו.
אסף.
כול גיר שירד מ6.2, 6.5 ואפילו מדוראמקס
גם יתאים לכול שברולט V8 משנת 55 ומעלה.
מה לגבי יחסי העברה בגיר כזה, לא יהיו קצרים מידי?
אסף, אני מנסה לבנות משהו כמו בתמונה - אין טרנספר אבל אחרי שיהיה גיר מתאים נדון בחיזוק הדיפרנציאל..
ציטוט:
נכתב במקור על ידי lowrider
בא נעשה סדר בברדק
יש גיר שמתאים למכונית ספורטביות
לדוגמה, M22
הראשון 2.2:1
הרביעי 1:1
קרא לזה יחסי העברה קצרים
או באנגלית:CLOSE RATIO
יש גיר שמתאים למשאיות ורכבי שטח
לדוגמה,NP435
הראשון 6.68:1
הרביעי 1:1
קרא לזה יחסי העברה ארוכים
או באנגלית:WIDE RATIO
שני עולמות שונים ובנויים למטרות שונות.
עשית סדר! אז יחסי ההעברה בגיר הנ"ל לא יהיו ארוכים מידי?
איזה גיר כבוד הרב?
שם, מספר, משהו.....
לגיר T5 עצמו יש מס' אופציות של יחסי ההעברה -
T5A 4.03 2.37 1.49 1.1 3.73
T5C 4.03 2.37 1.49 1.1 3.39
T5D 3.76 2.18 1.36 1.1 3.76
T5E 3.50 2.14 1.39 1.1 3.39
T5G 2.95 1.94 1.34 1.1 2.76
T5H 3.50 2.14 1.39 1.1 3.39
T5J 3.35 2.06 1.38 1.1 3.15
T5K 3.76 2.18 1.42 1.1 3.76
T5M 4.03 2.37 1.50 1.1 3.76
T5P 4.03 2.37 1.49 1.1 3.76
T5R 3.76 2.18 1.42 1.1 3.76
T5S 3.50 2.14 1.39 1.1 3.39
T5T 3.35 2.06 1.38 1.1 3.15
T5U 2.95 1.94 1.34 1.1 2.76
T5V 3.35 1.93 1.29 1.1 3.15
T5X 3.97 2.34 1.46 1.1 3.70
T5Y 3.35 1.99 1.33 1.1 3.15
T5Z 3.75 2.19 1.41 1.1 3.53