כמה כסף הייתם מוכנים לשלם בעבור
התקנת מערכת הזרקה ל cj שלכם
אתם מביאים רק את הרכב ומקבלים אותו לאחר שבוע מוזרק
מכוון ועובד כמו שצריך כולל אחריות ל 3 חודשים .
Printable View
כמה כסף הייתם מוכנים לשלם בעבור
התקנת מערכת הזרקה ל cj שלכם
אתם מביאים רק את הרכב ומקבלים אותו לאחר שבוע מוזרק
מכוון ועובד כמו שצריך כולל אחריות ל 3 חודשים .
אתה מיתכוון ל TBI אני מניח,
אני לא הייתי מוכן לתת את הרכב שלי שיתקינו עליו מערכת הזרקה או משהו אחר ללא שאני מעורב בתהליך, זאת על מנת לדעת לגשת לפיתרון בעיות אם/כשיהיו בעתיד.
לגבי התקנה של TBI, באחד השירשורים בעל מוסך אמר שהוא עושה זאת בעבור 5000 ש"ח אם אני לא טועה.
אני אכן מתכוון ל tbi
אני מתכוון למערכת מושלמת ואין בעיה אפשרי לעשות הדרכה קצרה
בסיום ההתקנה כולל סכימות ופתרון תקלות שאגב כמעט ואין תקלות .
כמובן שיש אופציה של עזרה טלפונית
5000 שקל זה מחיר מצויין לעבודה של מוסך אני מדבר על עבודה של בן אדם פרטי
שעובד גם "קצת" יותר יסודי ממוסך כי יש לו את הזמן לזה
אני מעריך את עלות החלקים בסביבות 1500-2000 ש"ח תלוי על איזה פירוקיה נפלת, ובהנחה ואתה לוקח משאבה טבולה.
מתאם TBI בהגזמה 500 ש"ח, ואולי פחות אם תייצר כמות.
מכאן זה תלוי כמה אתה מתמחר שעת עבודה.
אם אתה מקצוען (3-4 התקנות בחגורה :wink: ) אז יקח לך 2 עד 4 ימי עבודה.
לפי 40 ש"ח לשעה, 1280 ש"ח ל 4 ימי עבודה.
לכן עם קצת קיזוז של עלות המתאם\עבודה\חלקים הייתי מגיע לסביבות ה 3700 ש"ח לא יותר.
אני יודע שתעשה את העבודה טוב יותר ממוסך (מקריאה בפורומים) אבל אתה לא מוסך ולכן יתכנו קונים פוטנציאלם שיתכן ויעדיפו לעשות את העבודה ב"מוסך מקצועי" ולכן התמחור.
ובתור עצה ללקוח הפוטנציאלי, ומתוך הבנה שלא כל אחד בעל יכולת טכנית: הייתי ממליץ לך להיות נוכך בהתקנה ככל שאפשר, ולשאול הרבה שאלות.
משאבה מתאם 500 ש"ח {in your dream}
אף מוסך לא יעשה לך תעבודה הזאת בטח לא במחיר שציינת
ולהיות נוכח לאורך כל ההתקנה נראה לי לא קשור {מה תבין מלהסתכל עליו מסדר תצמה או מריץ חוטים לכאן ולשם}
מה שכן בסיום ההתקנה תצטרך לקבל ממנו הדרכה כללית של מה מחובר ולאן כדי שבשעת תקלה תדע לאן לגשת .
הבחור הנ"ל התקין אצלי את ההזרקה ואני יכול להגיד לך שלדעתי רמת העבודה הגבוהה שבה הוא מתקין תמערכת הזו שווה לא פחות מ2000 ש"ח
השאלה היא לא אם העבודה של ברוך שווה 2000 ש"ח, אני בטוח שהיא שווה את זה והוא יעשה עבודה טובה יותר ממוסך שרוצה כבר להעיף את הרכב ולעשות רווח על הרכב הבא, השאלה היא האם לבעל CJ שווה להשקיע בהזרקה בערך 4000-5000 ש"ח שזה בערך הסכום שפחות ממנו לא בטוח ששווה להיתעסק בזה.
משאבה מתאם 500 ש"ח - לא יודע מה זה?
מתאם בין בית המצערת לסעפת היניקה עולה בסביבות 400 ש"ח, לכמות אולי אפילו פחות
ברוך, על איזה מחיר חשבת אם מותר לשאול?
כוונתי הייתה משאבה/מתאם
כשאני חיפשתי מתאם במשך חודש אני לא זוכר שמצאתי בסכום כזה
גם הבחור מחיפה דרש 650
4000 ש"ח להזרקת tbi היום במבט לאחור שווה כל שקל עולם אחר לגמריי.
מתאם, כולל משלוח מארה"ב, עלה לי 70 דולר. משהו כמו 270 ש"ח בעברית.
חנן אשמח ללינק רציני ועדכני לגבי המתאם שאתה מדבר עליו
כי לא מזמן נעשתה עבודת מחקר ואין חיה כזו באינטרנט יותר.
יש התאמות לTBI אל סעפות אחרות. אל סעפת CJ, נאדה.
אשמח לראות שאני טועה.
כנס לכתבה על ההסבה להזרקה. הכול שם. אם זה עדכני? אין לי מושג.
חלק מהצעדים שננקטו זה שימוש בלינקים ששם.
לא אקטואלי.
חבל שלא חזרת אלי לגבי זה אולי הייתי יכול לדבר איתו, לי הוא לקח כמו שאמרתי לך 405 ש"ח כולל מע"מ (350 לא כולל)ציטוט:
נכתב במקור על ידי shimixx
הבחור היה ואינינו עוד, ליפני כחצי שנה פחות או יותר (אני גרוע בזמנים) עשיתי הזרקת דלק ב CJ שלי, לאחר שבועיים של שליחת שתיים או שלש מיילים לבחור מהכתבה (ללא תגובה עד היום) פניתי לעסק לעיבוד שבביציטוט:
נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
גם מאני חשבתי על משהו כמו 4000 שקל (וזה לא רווח כ"כ גדול )
אבל אני יודע שבעלי cj שבד"כ הם תפרנים לא יהיו מוכנים להשקיע סכום שהוא בדרך
כלל רבע מהרכב עצמו על הרכב בשביל השיפור ולכן לא רשמתי כמה אני רוצה ורציתי לראות
את התגובות שלכם .
אשמח לעוד תגובות
ברוך
כמו שאתה יודע וכתבת, לא מבעלי CJ תבוא הברכה.
בסכומים המדוברים (שהגיוניים לחלוטין בכל מובן של התקנה ע"י גוף חיצוני),
90% מבעלי הCJ יבהלו ויתקפלו כחילזון מפוחד אל תוך קונכייתו.
הסיבה היא לאו דווקא התפרנות, אלא התפיסה הקולקטיבית שברכב של 15,000 ש"ח, לא מצדיק להשקיע 4,000 על שיפור כמו מערכת הזרקה.
זו תפיסה שחלה על רבים מבעלי הCJ בארץ, וזו בעיה שלהם בלבד...
דיון מעניין.
אני עשיתי את כל תהליך ההזרקה ביחד עם חבר והעלות הכוללת היתה קצת פחות מ 2500 ש"ח, לא מעט ריצות והרבה שעות עבודה (כמה ימים), אנחנו נסענו לפירוקיה ופירקנו את הכל לבד, אחרי זה סידורים של מה שצריך והרכבה.
ועכשיו חזרה לדיון, רווח של בערך 1500 ש"ח על כל העבודה הזאת הוא רווח נמוך ללא כל ספק, לא חושב שאני הייתי עושה את כל העבודה הזאת בישביל כזה רווח, אבל כפי שאמרו, לא בטוח שבעלי רכבים כאלו ירצו להשקיע כזה סכום ברכב, אני חושב שרובם קונים אותם כרכב שטח זול ומנסים להשקיע כמה שפחות או שרוצים לעשות הכל לבד (כמוני).
לדעתי כדאי לך לרדת מהרעיון.
ולא דווקא מסיבות כלכליות!
דווקא מבחינה כלכלית יתכן מאוד שזה ישתלם. אל תשכח שהיות ואתה קונה כמויות (לצורך הענין כ 20 מערכות) עלות החלקים תרד משמעותית.אם לא מפרוקיות בארץ אז מהדוד סם. בכמה? לא ברור אבל לא אופתע למספר של 50%. ומכאן תוכל להוריד מחירים ל סביבות ה 3000 ועדין לצאת ברווח סביר.
הבעיה היא מבחינה משפטית ובטיחותית. ידוע לך שכול טיפול ברכב דורש רשיון מוסך. מבחינה חוקית אתה תעבור על החוק. וגם אם תעשה את ההרכבה אצל חבר בעל מוסך עדין יש כאן בעיות בטיחותיות וחוקיות. שלא לדבר על האחריות.
לכן לפני שאתה עושה צעד כזה כדאי לך לבדוק שוק, חוקיות, מקום והרשאות.
2500 שקל לכל החלקים זו עלות סבירה
מנסיון זה יוצא קצת יותר יקר אם אתה מחליף את כל צנרת הדלק לחדשה (מגומי )
(וזה נדרש) ומתקין משאבה חיצונית וחזקה
האמת אני נהנה מזה וכיף לי לעשות את זה ולכן רציתי לבדוק אם יש מעונינים
כעיקרון זה לא כל כך משתלם לעשות רכב אחד אבל אם היו למשל 4 חברים(בתור התחלה) שמעונינים זה היה נשמע קצת אחרת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי מוני אורבך
לפי טענתך אז כמעט (99.999) מהפורום הזה
הם קרימנילים.
שעובדים ללא רשיון.
עמוס
מה לעשות חוקית אסור לך לגעת ברכב .
אבל עמוס מי כמוך יודע שלמוסך אסור להתעסק עם מזגן ( מבלי שיהיה לו רשיון למיזוג )
ולמוסך מזגנים אסור להתעסק עם חשמלאות ( מבלי שיהיה לו רשיון לחשמלאות רכב )
בקיצור כל המדינה עוברת על החוק :lol: :lol: :lol:
*****
איציק
לפי החוק הדרקוני בארץ כן!!! זה בדיוק המצב.
אבל...
אם אתה מתקן או משפר את הרכב האישי שלך אתה לא ממש מסתכן שהעין הכחולה תציץ לכיוון שלך. לעומת זאת ברגע שתתחיל לשפר רכבים באופן סידרתי תמורת תשלום, יש סיכוי של יותר מסביר שמשהו יפתח עין.
ואפילו אם אף אחד לא יפתח פה, מה יקרה אם חס וחלילה משהו ישתבש תהיה שריפה ברכב, או תאונה אחרת? במקרה זה המשטרה תתחיל לבדוק מי התקין, ומהר מאוד הם יגיעו למתקין...
בהנחה ובנו את נושא החוק.
אני חושב שיש כאן עוד בעיתיות, כאשר אתה בונה לבד מערכת הזרקה אין לך מחויבות לשלם את כל הכסף במכה אחת, במקרה שלך אתה דורש מהלקוח הפוטנציאלי לשלם הכל במכה אחת (מבעלי CJ תפרנים :mrgreen: )
ואולי כאן קיימת הבעיה. לעומת זאת אם תוכל לעשות התקנה בהמשכים....(פריסת תשלומים :grin: )
שכמובן תתומחר כך שלא תצא בהפסד, יש הרבה דברים שאפשר לעשות לפני "נקודת האל חזור" (פירוק קרבורטור ומפלג) כך שלקוח יוכל לפרוס את זה על תקופה של אפילו מספר חודשים.
סתם רעיון - לא יודע אם ישים או לא.
ללא קשר אם תצתרך עזרה בצריבת צ'יפים תזרוק לי שורה בה"פ.
חן.
לא הגזמת?ציטוט:
נכתב במקור על ידי מוני אורבך
שהמשטרה תבדוק למה נשרף הרכב ואם ההזרקה הורכבה בשנת 1986 (לפני שנולד השוטר) והיא מקורית?
האם לחבר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים, בדקו מי התקין את הנעילה?
ברוך,
בהצלחה!!
אביגדור
לא אבי, בתאונה המשטרה לא תבדוק.
אבל אם תהיה שריפה והבעלים ירצה להאשים משהו (מול חברת הביטוח או כול גורם אחר) מה אז?
למרות כל הנאמר, ברוך עלה והצלח!
מקיף ל CJ?ציטוט:
נכתב במקור על ידי מוני אורבך
הרבה יותר יקר מהתקנת ההזרקה...
אביגדור
שלום לכולם
אני כרגע בעלים של אחד הגיפים שברוך
הרכיב לו מערכת הזרקה לפי דעתי לאחר כמה טיולים
עם הגיפ הבן אדם הזה אומן
אתה הבעלים של לא עוד אחד מהג'יפים שהוא עבד עליהם, אתה על הכלי האישי של הבחור בכבודו ובעצמו במשך 5.5 שנים יפות.ציטוט:
נכתב במקור על ידי חיים אמדו
לצערינו הוא ויתר. מקווים שאתה לא. מגיע לו בית אוהב, ג'יפ מיוחד.
תהנה...
צר לי לאכזב אותכם , אבל......
לא הייתי מוכן לשלם שקל בודד עבור הזרקה , מכיוון שאינני רוצה הזרקה ב סיקס שלי.
אחת הסיבות שאני נוסע עם ה CJ שלי כבר כמעט 7 שנים , היא שאין בו מחשב.
אז להכניס מחשב הזרקה ??
שלילי בטון , בזנ"ט מנתר...
קרבורטור אורגינלי מכוון כמו שצריך , וזהו !!
אני מכל התגובה שלך שומע רק דבר אחד (שאותו כתבת)- פחד מרכב ממוחשב.
ממה אתה מפחד? חיישנים? מחשב?
מחשב בשטח לא ילך, אלא אם כן ההתקנה פרטיזנית.
חיישנים?
TBI שמותקן בצורה נכונה עובד על 3 חיישנים סה"כ, שעלות שלושתם יחד לספייר לא תעבור 150-200 ש"ח תקינים מפירוק.
בנוסף, גם כשכל החיישנים שבקו, אתה עדין יכול לנסוע עם הרכב הביתה, כשאתה על TBI.
מעבר לכל זאת אם אתה עדין בפוביות קשות לאחר התקנת TBI, אתה יכול לנסוע עם הBBD כספייר ברכב, ובשטח במקרה הכי גרוע שקיים ובו (תיאורטית) הלך לך המחשב- 7 ברגים ואתה מרכיב את הקרבורטור חזרה לרכב.
אין חיסרון בקדמה, יש רק התפשרות בגלל פחד.
ארז , אני כתבתי שאני "מפחד" מהזרקה ??
איפה כתבתי את זה ??
אני רוצה את הרכב שלי פשוט כמה שאפשר ללא מיחשוב.
הרכב שלי נוסע כמו שעון שוויצרי עם BBD מכוון.
יש לי BBD נוסף מנויילן בג'יפ , מכוון , למקרה הצורך.
אבל , ברוך השם, כבר 6.5 שנים שהוא נוסע בלי שום תקלה.
[/QUOTE][QUOTEציטוט:
הרכב שלי נוסע כמו שעון שוויצרי עם BBD
אבל , ברוך השם, כבר 6.5 שנים שהוא נוסע בלי שום תקלה.
גם בשיפועים?גם בחורף ?גם לאחר עמידה ממושכת ?
נשמע קרבורטור מעניין .