-
רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
אצלי התא מטען בדיפנדר עמוס עד לגובה של החלונות , בכל אביזרי המוסך הנייד לעת צרה ...חלק מהם מאוד כבדים כמו אלטרנטור ספייר וכו'
אמרו לי כבר כמה חברים , שבמקרה של עצירת חרום או תאונה , הכל עף עלי ועושה ממני שקשוקה...
למישהו יש רעיון , או מוצר קיים כיצד ליצור רשת שתפריד בין תא נוסעים לתא מטען במקרה של תאונה , אבל עדיין ניתן יהיה במקרה הצורך להוציא דברים דרכה ?
מישהו מכיר ???
תודה מראש!
אמיר.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
יש בטריפנט רשתות להפרדה בין תא המטען לתא הנוסעים. אני לא יודע מה היעילות שלהן במקרה של תאונה, צריך לברר.
http://www.tripnet.e-shop.co.il/pl_products~3.htm
חן
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
אמיר, השארתי לך הודעה בפרטי.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
לדעתי אם כבר אתה סוגר- שים פוליקרבונט שקוף.
אמנם לא תצליח להוציא דברים - אבל גם תקטין את נפח תא הנוסעים שצריך קירור/חימום = יותר יעיל.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי landY
לדעתי אם כבר אתה סוגר- שים פוליקרבונט שקוף.
אמנם לא תצליח להוציא דברים - אבל גם תקטין את נפח תא הנוסעים שצריך קירור/חימום = יותר יעיל.
ותגרום לרעש מעצבן בשטח...
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
כל דבר אפשר לעשות בחוכמה או לא...
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
איך מקובל לעגן את רשתות ההפרדה האלו לרכב? באתר של טריפנט יש תמונות של המוצרים אבל לא מצאתי איך זה מתחבר בעצם לרכב. מישהו יכול לשפוך אור, ורצוי גם תמונות? (לאו דווקא לנדרובר, כל רכב, במקרה שלי אני מתעניין עבור הצ'רוקי).
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
סמואל - הבעלים של טריפ נט, משתדל לעגן את הרשתות לנקודות עיגון מקוריות הקיימות ברכב בתלות בדגם הרכב.
אני מכיר בדיסקברי (ומניח שבהתאמה זה עובד גם ברכבים אחרים..) -
האפשרות הפשוטה - בחלק העליון -הרשת מתחברת דרך טבעות לתושבת מיוחדת שמחוברת לרכב על ידי הברגים העליונים של חגורות הבטיחות האחוריות. החיסרון - כמה שלא תמתח את הרשת , עדיין תהיה "בטן" באמצע ורווח לא סביר בין החלק העליון של הרשת ותיקרת הרכב.
בחלק התחתון - באותה שיטה לברגים של תושבות חגורות הבטיחות התחתונות.
האפשרות המסובכת יותר (והטובה יותר) - בחלק העליון מותקן "קרוס בר" מוט מתכת אופקי שגם הוא מחובר דרך ברגי חגורות הבטיחות. הרשת של טריפ נט מתחברת למוט ומתוחה היטב לכל אורכה.
בחלק התחתון אותו דבר.
אישית מאד אוהב את מוצרי טריפ נט מאד איכותיים, חשיבה מקורית וכו' אם כי לטעמי (ויש רבים כמוני) החיסרון של רשתות טריפ נט שהן חוסמות כמעט לחלוטין את שדה הראיה לאחור. יש כאלו שזה לא מפריע להם לי זה כן.
גילוי נאות - אני חבר טוב של סמואל הבעלים של טריפ נט.
שלמה
-
3 קבצים מצורפים
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי KOOKE
האפשרות המסובכת יותר (והטובה יותר) - בחלק העליון מותקן "קרוס בר" מוט מתכת אופקי שגם הוא מחובר דרך ברגי חגורות הבטיחות. הרשת של טריפ נט מתחברת למוט ומתוחה היטב לכל אורכה.
בחלק התחתון אותו דבר.
שלמה
נמרוד,
הרבה לפני טריפנט אני מכיר את השיטה הזו, רשת ניילון תפורה מרצועות עבות מושחלת בחלק העליון והתחתון על מוטות לרוחב הרכב.
המוטות מקובעים עם ברגים ומפזרי לחץ לקשת התהפכות פנימית.
מנסיון קרוב (לא הייתי ברכב) של התהפכות רכב כזה עם הרבה ציוד כבד בתפזורת שום דבר לא עבר לחלק הקדמי לסביבת הנהג והנוסע.
בדיפנדר זה קל יחסית כי עוד בורג ומוט מתכת עדיין משתלב בנוף הכללי של הרכב והאסטטיקה שלו.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
אוקי, מה שתיארתי לעצמי, אין פתרונות קסם. צריך להסיר את הריפוד, לחשוף את קורות C של הרכב ולראות איך מעגנים מוט עליון ומוט תחתון כמו שצריך. האמת פרויקט קטן ומעניין, וחשוב יותר בטיחותית מכל השטויות שאנחנו מתעסקים איתם בדרך כלל.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
אוקי, מה שתיארתי לעצמי, אין פתרונות קסם. צריך להסיר את הריפוד, לחשוף את קורות C של הרכב ולראות איך מעגנים מוט עליון ומוט תחתון כמו שצריך. האמת פרויקט קטן ומעניין, וחשוב יותר בטיחותית מכל השטויות שאנחנו מתעסקים איתם בדרך כלל.
נמרוד לא ברור לי מה רע בברגי חגורות בטיחות עליונים לגשר עליון בצורת "ח" שנצמד לגג ועיגון לברגי חגורות תחתונים או תושבות כיסה אחורי לגשר תחתון (ואולי אפילו ללא גשר תחתון - רק עיגון של הרשת לנקודות הללו).
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
בהחלט אפשרות ערן, אם כי בצ'רוקי כנראה שהגשר הזה יצטרך ללכת קדימה ולא למעלה. חגורות הבטיחות האחוריות מתחברות בגובה הגג ומאחורי המושב האחורי בכמה ס"מ טובים, אפשר אולי לראות בתמונה:
http://www.jeepolog.com/with.php?pic...ck_jeep_XJ.JPG
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי eran4x4
נמרוד לא ברור לי מה רע בברגי חגורות בטיחות עליונים לגשר עליון בצורת "ח" שנצמד לגג ועיגון לברגי חגורות תחתונים או תושבות כיסה אחורי לגשר תחתון (ואולי אפילו ללא גשר תחתון - רק עיגון של הרשת לנקודות הללו).
זו הדרך הנכונה והפשוטה. למה להסתבך יותר מזה? אפילו יותר פשוט- למה להצמיד ח לגג? לא צריך אטימה הרמטית, אפשר להשאיר רווח.
אסף.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
אחרי בחינה של החגורות בצ'רוקי זה בהחלט הפתרון הנכון. הנקודות נמצאות בגובה הגג, ונמצאות שליש מאורך תא המטען לאחור, אז הרשת תצא אלכסונית ולא מקבילה לקורת C - לא משנה לכלום. זה הפרויקטון הבא שלי.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
נראה לי שמעט הסתבכם עם בעיה שאם קיימת היא בכלל שולית.גב המושבים האחוריים מהווה בעצמו הגנה על רוב הבעיה ועוד לא דיברנו על גב המושבים הקדמיים .מה עוד שעדיין צריך להסביר לי כיצד המטען ינוע קדימה מהר יותר מהרכב עצמו זולתי בעת בלימה ממש פתאומית עקב התנגשות בעצם מסיבי מאוד.ואז הבעיה האחרונה היא מה קורה עם המטען,שחלקו הגדול יפגע במושבים האחוריים.
בכל מקרה,רשת דייגים מסיבית עם עיניים גדולות - אפילו 100/100 בחצי העליון של החלל, מספיקה בכדי לפתור את הבעיה בגרוש וחצי ומבלי להסתיר את השמשה האחורית מהנהג.
בשביל להשיג רשת כזו אפילו לא צריך לשלם. כל רשת דייגים קרועה שתמצאו בחופי הדיג תספק את הצריכה של עשרה ג'יפים.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי רכס חיים
נראה לי שמעט הסתבכם עם בעיה שאם קיימת היא בכלל שולית.גב המושבים האחוריים מהווה בעצמו הגנה על רוב הבעיה ועוד לא דיברנו על גב המושבים הקדמיים ..
חיים,
יש ברשת סרטון מאד ממצה לעניין שצולם ברכב משטרתי עם מצלמה במראה המרכזית,לנו הראו אותו בהשתלמות פגיעות בתאונות דרכים ביחד עם עוד סרטים שצולמו בתאונות.
הסרט מראה איך הנהג מנקר ואז נרדם, הרכב יורד לשוליים וכאן הוא מתעורר בפניקה ומנסה לשלוט ברכב שנכנס במשהו חזק.
בשלב הזה השוטר שאינו חגור (ושוטר שמן למדי אני חייב לציין) עף אל החלון הקדמי, הרכב מסתחרר ופוגע במשהו אחר והבחור עף למושב האחורי ושוב בחזרה לקדמי והחוצה מהחלון (חצי גוף) כשהרכב נעצר סופית וכל זה ברווח הקטן הזה שיש מעל הכיסאות.
בסרטון מראים אדם שלם מתעופף ברכב,לא בקבוק ליטר וחצי מלא במים או ג'ק או מפתח צינורות או הקניות מהסופר או כל עצם כבד ביחס לנפח שלו.
ציטוט:
מה עוד שעדיין צריך להסביר לי כיצד המטען ינוע קדימה מהר יותר מהרכב עצמו זולתי בעת בלימה ממש פתאומית עקב התנגשות בעצם מסיבי מאוד.ואז הבעיה האחרונה היא מה קורה עם המטען,שחלקו הגדול יפגע במושבים האחוריים.
אנחנו נוסעים עם כלב ברכב לא מעט פעמים, הכלב לצורך העניין שוקל 35ק"ג,ברקס קטן-לא עצירת חרום ומצאנו את הכלב עובר קדימה ומעביר תחנות ברדיו עם האף שלו..
ציטוט:
בכל מקרה,רשת דייגים מסיבית עם עיניים גדולות - אפילו 100/100 בחצי העליון של החלל, מספיקה בכדי לפתור את הבעיה בגרוש וחצי ומבלי להסתיר את השמשה האחורית מהנהג.
לא נאמר שצריך משהו שמסתיר את הראות אחורה-רשת מניילון רחב (רצועות ברוחב 20מ"מ) בצפיפות של 10X10 כמו שהצאת יכולות לעשות את העבודה בלי להיות מכוערות כמו רשת דייגים זרוקה בחוף.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
חיים זה שיש לך ידי זהב כולנו מבינים אך זה שלא כול יכולים לשלם את הסכומים שאתה דורש עבור מוצריך ובצדק שעלותם צודקת ותודה שאתה נותן הנחות לחברי האתר .אבל יש כאלה המעדיפים דברים פריקים באוטו וקלי משקל היכולים לתת מענה להחזקת ציוד טיול באוטו .לעניין השרשור עצמו רשת טריפנט או רשת עכביש (רשת הנמתחת ויש לה ווי תפיסה)לדעתי הדבר החכם יותר בשבילך ואם אתה מטלבט בגלל שדה הראיה אז יש לך בעיה לנהוג ברכב כמו שלנו(לי יש סופה לך דיפנדר) כי עדיין יש מראות צד שאפשר וחובה להשתמש בהם.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ההצעה שלי לרשת דיג להפרדה בין המטען לנוסעים,נועדה לפתור נכון ובזול את הבעיה שאמיר הציג.הרשת שהצעתי לא נועדה למטרות איחסון או למי שהתקין כבר רשת כזו למטרה זו.אני כלל לא חושב להתקין הפרדה כזו או דומה לה ,פשוט כי איני מאמין כלל בנחיצותה,מה עוד שכל החלקים המתעופפים שאצלי בשימוש נמצאים במגירות סגורות.
אני לא רואה את הקשר בין הצעתי לבין מוצרי,ובוודאי בהתיחסות למחירהם - בהקשר לרשת המוצעת.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
יש לי שתי ילדות במושב באחורי, במקרה של תאונה ח"ח בשטח או בכביש, הייתי רוצה למנוע גם מהדברים הלא מעוגנים להתקרב אליהן. כמו שדורון כתב - גם בקבוק מים יכול להיות מסוכן בתיאוריה.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
בזמנו היתה תוכנית טלויזיה שהראתה מה בדיוק קורה ברכב בזמן תאונה חזיתית (לא עלינו חס וחלילה).
ההרס היה טוטאלי ורובו נגרם מציוד שהיה בתוך הרכב!
מבלי להרחיב בתיאורים... ארגז הכלים שהיה בתא המטען (ברכב פרייבט אמריקאי בתצורת שלוש קופסאות ולא כמו בג'יפים שלנו) עבר ושבר את שני הכיסאות (נהג ומושב אחורי) ושבר את גבו של הנהג,
מחשב הלפטופ שהיה מונח במושב האחורי כרת את ראשו של הנוסע הקדמי!
כלקח מאותה תוכנית אני משתדל לשמור על רכבי ריק!!! מכל דבר שאיני זקוק לו.
אל תגידו לי שרשת כזו או אחרת תמנע מעבר של חלקים כבדים לתא הנוסעים.
לגבי התהפכות סביר להניח שמרבית אמצעי הקשירה יתפקדו אבל בחזיתית...
סעו בזהירות ומקווה שלעולם לא נזדקק לאמצעי בטיחות אלו ואחרים
גולי
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי gooli77
אל תגידו לי שרשת כזו או אחרת תמנע מעבר של חלקים כבדים לתא הנוסעים.
גולי
אם אתה רוצה לעמוד במצב כזה אתה שם רשת חזקה מספיק,די צפוי שאם אתה מסיע מטען להבים מאחור שעף קדיהמ אז רשת ניילון כנראה תיחכך ולא יעזור לך אבל לשאר הדברים הסבירים שאנחנו סוחבים ברכב זה הפתרון הנכון.
רשת שהיא גם אלסטית במידה מסויימת מסוגלת לספוג חלק מהאנרגיה ולא רק כמחסום סטאטי.
היתרון של רשת הוא שאפשר לקפל אותה כרוצים לשלוף משהו מאחור או צריכים את כל האורך של שטח ההטענה.
אגב,
בעיית הכלב שציינתי נפתרה עם חגורת בטיחות לכלב-רתמת חזה שמתחברת לתפס חגורה של הרכב.
הוא יכול לנוע על הספסל האחורי אבל לא לעבור קדימה.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן
אם אתה רוצה לעמוד במצב כזה אתה שם רשת חזקה מספיק
נראה לי שאנחנו לא מדברים על אותו הדבר.
בעבור בלימת חירום, מדרון תלול וכו' סביר להניח שרשת מאסיבית תעשה את העבודה,
תאונה חזיתית זה משהו אחר לגמרי!!! אף רשת או מחסום פשוט לא ימנע ממשקולת כגון כלי עבודה וחלפים להגיע לתא הנוסעים, מקווה שאף אחד מאיתנו לא יבדוק סוגיה זו לעולם.
גולי
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי gooli77
נראה לי שאנחנו לא מדברים על אותו הדבר.
בעבור בלימת חירום, מדרון תלול וכו' סביר להניח שרשת מאסיבית תעשה את העבודה,
תאונה חזיתית זה משהו אחר לגמרי!!! אף רשת או מחסום פשוט לא ימנע ממשקולת כגון כלי עבודה וחלפים להגיע לתא הנוסעים, מקווה שאף אחד מאיתנו לא יבדוק סוגיה זו לעולם.
גולי
תחליט לבד האם התהפכות ויותר מגלגול אחד במהירות מעל 90קמ"ש זה מספיק מדמה כדי להגיד שרשת מרצועות ניילון עצרה פריטי ציוד בתפזורת שהקל בהם שוקל 10ק"ג והכבדים מעט יותר..
בשביל ילד גם קנקל ליטר וחצי ששוקל קילו וחצי זה יותר מידי כדי לחטוף בראש גם אם הוא (הקנקל/אבטיח/עגלה עפים קדימה "רק" בעשרים~ קמ"ש (כי נניח ונמעיט שזאת ההאטה בבלימה חריפה "צנועה").
תחשוב אם אתה כאדם בגודל מלא מעוניין לקבל בראש קנקל מלא במהירות פחותה מזאת.
בשורה תחתונה זאת בחירה שלך בלבד אבל אל תתכחש לעובדות..
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
דורון ,במהירות של 90 קמ''ש לא הקנקל יהרוג אותך.אני התרסקתי על עמוד במהירות כזו עם רכב אמריקאי כבד.בתא המטען היו בין השאר בקבוקי ברנדי מזכוכית שחלקם התנפץ וחלקם שרד,אבל הרכב נגמר כשהוא ממש מקופל לשניים על עמוד תאורה ענק.אני ניצלתי כי פשוט נזרקתי מהרכב בנחיתה רכה על דיונה כשאני נגרר על בגדי חורף כבדים למרחק של 40 מטר והרכב רודף אחרי עד שנתקע בעמוד. אז הבנתי שבמהירויות כאלה אין שום משמעות למבנה ההנדסי של הרכב וכולם נכנסים לתחום של קופסת גפרורים מעיכה.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי רכס חיים
דורון ,במהירות של 90 קמ''ש לא הקנקל יהרוג אותך.אני התרסקתי על עמוד במהירות כזו עם רכב אמריקאי כבד.בתא המטען היו בין השאר בקבוקי ברנדי מזכוכית שחלקם התנפץ וחלקם שרד,אבל הרכב נגמר כשהוא ממש מקופל לשניים על עמוד תאורה ענק.אני ניצלתי כי פשוט נזרקתי מהרכב בנחיתה רכה על דיונה כשאני נגרר על בגדי חורף כבדים למרחק של 40 מטר והרכב רודף אחרי עד שנתקע בעמוד. אז הבנתי שבמהירויות כאלה אין שום משמעות למבנה ההנדסי של הרכב וכולם נכנסים לתחום של קופסת גפרורים מעיכה.
חיים,
אני לא מתאר מצב תאורטי אלא תאור של מקרה שהתרחש.
הרכב לא נכנס בעמוד אלא "סתם" התגלגל ב90 קמ"ש,
ולא, הוא לא קרס על עצמו כמו קופסת גפרורים אבל הציוד מאחור רץ לו בחלל האחורי של הרכב ולא עבר קדימה.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
סתם לידיעה כללית לטריפנט יש רשתות לעיגון רצפתי
העיקר זה עיגון ועיגון זה עיגון אף אחד לא אמר שרשת הפרדה זה הדבר הנכון ביותר
אבל...... רשת הפרדה ועיגון ציוד לרצפה משפרים משמעותית את בטיחות הנוסעים
אוסיף ואומר שהחלופה שחיים מציע בדמות רשת דייגים היא חלופה מצויינת באם אתה נוהג
סירה במדבר או ספינה (לא גמל) ובא לך לדוג פתאום
אהבתי את ההארה שלא נחוץ אבל אם כבר אז רשת דייגים נחמד.
חברים שחוו קפיצות שפצ"ים או חלילה התהפכות (אני אחד מהם) ידעו להעריך את נחיצות ההפרדה
בין תא הנוסעים לתא המטען שלהזכירכם ב-SUV זה ביחד להבדיל מפרייבט.
הרומן שלי עם הרשתות מתחיל בדיוק בנקודה שאני רואה בטיול מכסה פוייקה שהחליט שהוא פריזבי
וטס דרך החלון הקידמי של חברי "ששכח" אותו בהעמסת הציוד על הצידנית והתחיל לנסוע.
אני מזמין את הנוכחים לבקר אצלנו בחנות על-מנת לבדוק האם רעיון מערכות האיחסון שלנו
עומדות בתנאים שאתם מציגים פה.
גילוי נאות אני הבעלים של טריפנט
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
סמואל - אתה יכול לתת מפרט טכני של הרשתות שלך - סוג/עובי/רוחב הפסים, גודל החורים, שיטת עיגון מומלצת... ומגבלות אם יש. בהנחה שאני מעוניין להזמין רשת לפי מידה.
-
חוזר: רשת להגנה בין תא מטען לתא נוסעים בדיפנדר
אהלן נמרוד
תוכל למצוא את כל הפרטים באתר.
איני תופר לפי מידה (לא כלכלי)
יש לנו מבחר עצום של רשתות אחת מהן או חיבור של כמה בטוח יתאימו.
בכלל תתקשר ותקבל את כל המידע שתבקש ויותר.
יום נפלא
סמואל