לאחר ההגבהה לא מצאתי זמן לבדוק מחדש את זוויות הכניסה והנטישה. בסוף השבוע בדקתי כדי לספק את הסקרנות. אז התוצאות הן = בדוקות 6 פעמים = כניסה 60 מעלות יציאה 51 מעלות. אפילו ביונימוג התוצאות הן 47/46 בהתאמה. אז מעט כבוד לוואזי ,לא יזיק.
Printable View
לאחר ההגבהה לא מצאתי זמן לבדוק מחדש את זוויות הכניסה והנטישה. בסוף השבוע בדקתי כדי לספק את הסקרנות. אז התוצאות הן = בדוקות 6 פעמים = כניסה 60 מעלות יציאה 51 מעלות. אפילו ביונימוג התוצאות הן 47/46 בהתאמה. אז מעט כבוד לוואזי ,לא יזיק.
אבל חיים, לא הצלחנו לראות אותו ביום שבת...
אביגדור (רק בצחוק)
רגע....תן לי להבין לוואז יש קפיצי עלים,נכון?
יש לך צמיגי 235/85/16 אם אני לא טועה?
ובכל זאת יש לך זווית גישה/נטישה טובה יותר מרכבים עם קפיצים ספראלים....ואתה עוד מכוון גבוה...רכב עם קפיצים ספראלים וצמיגים בגובה הגג שלך....
אך חשבת את הזווית?
לא חישבתי את הזוית, פשוט מדדתי אותה עם מד-זווית מקצועי לאחר שהנחתי סרגל מדידה בין הגלגל לתחתית הפגוש - שזו הנקודה הנמוכה ביותר.
ומה עם השאקלים של העלים, הם לא יותר נמוכים מהפגוש?
הקפיצים בוואז יושבים על הציר ולא תלויים מלמטה, כך שהשאקלים נמצאים מאוד גבוה והם לא נמוכים מהפגוש.
שאקל רוורס (וקפיצים מעל הסרן).ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bulldog
קפיץ מעל הסרן, אבל שאקל רגיל, מקדימה. לא שאקל רברס.
מבדיקה לפי אחת התמונות בגלריה שלך הזוית כניסה עומדת על 53 מעלות
ונטישה על 44 מעלות וזה בלי להתחשב בווי גרירה שיש לך מקדימה ומאחורה שרק גורעים ממנה. ותוספות שונות של מישקל שמורידות את המרכב כלפי מטה.
הווים לא מורידים את הזוויות היות והם גבוהים יותר מהפגושים. הזוויות נמדדו עם מד זוית מקצועי בין הגלגלים והפגושים והתוצאה כמו שציינתי 60/51.
הווים כן מורידים את הזוית היות והם יותר בולטים מהפגוש.
הזויות נקבעות על-ידי הפגושים היות והוו האחורי גבוה מהפגוש, והקדמי שבולט מעט גם מוגבה מעט מהתחתית שלו ולא משנה את הזוית.
כנראה שלפגושים של הואז יש פטנט חדש.
בכל רכב שאני מכיר שהותקן אצלו וו גרירה בגובה הפגוש נגרעו כמה מעלות מהזוית נטישה.
לפי התמונות בגלריה שךלך הוו הותקן כמו בכל מקום אחר, בגובה הפגוש אבל עדיין הוא לא מפריע לא לזוית גישה ולא לזוית נטישה.
מוזר לי
נמרוד, בדקתי בתמונות של הרכב של חיים ששמורות על המחשב, לרכב יש שאקל רברס. או שיש לי בעיית ראיה קשה ... :).ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
חג שמח.
בולדוג .וו הגרירה האחורי לא מורכב על הפגוש. הפגוש מחולק לשני חלקים עם רווח בינהם של כשלושים ס'מ. הוו מורכב באמצע ויותר למעלה על מבנה נפרד של קונסטרוקציה פנימית של מוט עגול ישר ושני אלכסונים המתחברים לקורת רוחב שמעוגנת לקורות השאסי. כך שאין כל קשר בין וו הגרירה לפגוש ולזוויות .החשיבה שלך מושפעת מתכנונים אמריקאיים שיוצרים קיבעון מחשבתי המוגבל רק לפתרונות שלהם ,ושבדרך כלל מושפעים מעלויות הייצור ולא מהאיכות הנדרשת. זה לא הדבר היחיד שמוזר בוואז ולא מתאים לפתרון בית-ספר שאליו הורגלת וקשה לך לחשוב אחרת. לוקח זמן להתרגל.
חיים, צר לי לאכזב אותך בנוגע לקיבעון המחשבתי בו אני לוקה ומתבסס על העובדה שתוצרת אמריקה זה טוב. החשיבה שלי מושפעת מהתמונות שמופיעות אצלך בגלריה ורואים בהן את מיקומי הווי גרירה שפיזרת במקומות ראנדומליים מסביב לואז שלך שהוא ללא ספק פאר היצירה הרוסית אותו אתה מנסה לשנות, לשפר ולשדרג תוך כדי שימוש בחלקים מזדמנים מתוצרת גרמניה כי המהנדס הרוסי לא העתיק אותם נכון.
איזה מהנדס ?
רוסי ?
כמה וודקה הוא שתה לפני שהעתיק ?
סוזי, מצטער, רמת הדיון לא מתאימה לי.
חיים,
על תקח דברים אלו באופן אישי, לא כדאי.
גם אני נצר למשפחה רוסית (יותר נכון, לטבית), שבטעות לקחה את המטוס ליעד הלא נכון לפני כשלושים שנה, וודקה זה משקה מעולה!
אביגדור
קצת פורפוציות....
http://www.unimog-forever.com/images/u1100cc.gif
http://www.unimog-forever.com/Specia.../doka416y3.jpg
או....
http://www.unimog-forever.com/images/u0900cc.gif
חיים אתה עדיין חושב שיש לכם את אותם זויות???
לא. היות ויש לי יונימוג וחצי שעומדים בחצר אני יכול לראות ,למדוד ולקרוא .הוואז עם זוויות טובות בהרבה בכניסה- 60 מעלות ובנטישה לפי הספרות ליונימוג יש 47 מעלות ולוואז 51.[ ה-416 הקצר שבשרטוט שלך -דגם 406 - עם זוית נטישה מיוחדת היות והוא ללא וו גרירה} בכל מקרה אין ג'יפ שידוע לי שמתקרב אפילו לנתונים של הוואז. תקן אותי אם אני טועה . בקרוב ארכז את כל נתוני הוואז המשופר ,מה שעלול להפתיע הרבה ספקנים.
מילים כתובות, ועוד באינטרנט, שוות לתחת.
לארז, לכל הספקנים והמאמינים, השגתי צילום ריגול בלעדי מאחורי מסך הברזל, מצולם ע"י הלויין הסודי משה 3 , מפוענח ומנותח ע"י ראש הדסק הרוסי לשעבר במוסד לביטוח לאומי איגור אמסלם , שירות מיוחד עבור גולשי ג'יפולוג.
http://www.jeepolog.com/ext_images/vaz_angle2.jpg
קחו בחשבון רמת דיוק של +- כמה מעלות טובות, התמונה אינה מצולמת מזוית אופטימלית, אבל אפשר להתרשם שהמספרים של חיים סבירים בהחלט. מקדימה, כולל הפגוש, יש זוית של 52 מעלות - ואם היינו מבטלים את הפגוש ומודדים רק עד תושבת הקפיץ (ובג'יפ הבנוי נכון זו המגבלה) הזוית בהחלט יכולה להיות יותר מ60. עובדה ארז, קפיצי העלים של הואז הם:
א. קצרים מאד
ב. מותקנים גבוה מעל הסרן.
ולכן הוא בהיבט הזה טוב יותר מג'יפים אמריקאים.
מאחורה חיים קצת הגזמת, עם הפגוש המפלצתי והנמוך אין שם יותר מ40 מעלות, אבל עם הורדת הפגוש, הזוית משתפרת בהרבה. ושוב, תושבות הקפיצים קרובות הרבה יותר לגלגל מאשר בג'יפ אמריקאי.
חביבי, המערכת ריגול שלך שווה לת#*. התמונה הזאת עברה אצלי קודם, רק שאני עשיתי חישובים פחות מדוייקים.ציטוט:
נכתב במקור על ידי Bulldog
ועדיין, בין 51 ל40 מעלות יש הרבה הבדל.
עומר
אתם בטוחים שהתמונה המצורפת צולמה לאחר ההגבהה?
נימרוד, בהתבסס על הנתונים האלה, לוואז אין עודף מהלך מתלה אם כך.ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
קפיצים קצרים, נדנדות קצרות ומרחק קצר בין תושבות הקפיץ.
ולכן עולה השאלה מה מהלך המתלה של וואז סטנדרטי ועד כמה הקפיצים הקצרים שלו משפיעים על יציבות בזוויות צד.
התמונה הינה לפני החלפת הפגוש האחורי וההגבהה שלו למעלה ממפלס שולי המרכב.בגדול -מכסימום הגבהה שלא מסתירה את המספר האחורי. וכן לפני ההגבה של השאקלים שהוסיפה לו תאורטית 160 מ'מ פחות 75 מ'מ ס'הכ 85 מ'מ. נמרוד - אעשה תמונה מעודכנת כשהעצלן יתחיל לזוז ואז אעביר לך אותה בלווין האמריקאי לצורך ניתוח. בכל מקרה תודה על היוזמה.
חיים, ההגבהה אחרי החלפת השאקלים היא חצי מההפרש בין אורכי השאקלים (כ-4 ס"מ במקרה שלך) כיוון שהשאקל מורכב רק בקצה אחד של הקפיץ ואילו בקצה השני אין שינוי.ציטוט:
נכתב במקור על ידי רכס חיים
אדי
מחר תהיינה בפורום תמונות מעודכנות עם חישובי הזוויות הנכונות והמדויקות. מכל מקום על פניו נראה שאין ג'יפ שאני יודע עליו שמתקרב לזוויות האלה . אני פותח היום שרשור חדש שבו יתנו חברי הפורום את נתוני הג'יפ שלהם במתכונת אחידה.
חיים אל תשכח את העובדה שאתה נוסע עם צמיגים שמידותיהם שוות לצמיגי 33'.
-ארז 8) -
32", 265/75/16.ציטוט:
נכתב במקור על ידי six 4 life