שלום לכולם מישהו יכול להמליץ על סוג של מפתח מומנט לסוזוקי סמוראי ? ?
ועד שאני יקנה כזה אני רוצה להחליף מחזיר שמן של הדיפרנצייל האחורי אפשר לסגור את הבורג שם ברגש או זו ממש קריטי :D
Printable View
שלום לכולם מישהו יכול להמליץ על סוג של מפתח מומנט לסוזוקי סמוראי ? ?
ועד שאני יקנה כזה אני רוצה להחליף מחזיר שמן של הדיפרנצייל האחורי אפשר לסגור את הבורג שם ברגש או זו ממש קריטי :D
תעשה חיפוש. אני בטוח שתקבל את כל המידע הדרוש. מה שלא יהיה ברור, תשאל.
בהצלחה.
אורי טל.
אם אתה מתכוון לאום של היוק - אל תסגור אותו עם רגש- תסגור אותו חזק !
לא בסקלה של מפתח מומנט שאתה צריך בלי שום קשר.
אז לסגור חזק אתם אומרים בסדר (כן זו האום של היוק של הדיפ האחורי )
ידית מומנט מומלצת - של סיגנט, טווח של 42-210 ניוטון מטר, עולה 180-200 שקל. תמצא בכל חנות שמפיצה את מוצרי סיגנט.
http://www.signetools.com/prodimages/71005.jpg
http://www.signetools.com
את האום של היוק אמורים לסגור משהו כמו 400 ליברפיט, שזה פי 2 ממה שהידיות הנפוצות נועדו לו. בשביל מומנט כזה אתה צריך ידית "ליברפיט" של טנקים. מעשית, תסגור חזק מאד עם צינור מאריך.
קונה בקרוב מד מומנט.
מהו טווח המומנט שישרת אותי בשביל סמוראי 84?
42-210 ניוטון מספיק לרוב הברגים בג'יפ?
לדעתי 42 ניוטון זה גבוה קצת, אני עם גימני ויש המון ברגים שדורשים מומנט גם בטווח של 20-30 ניוטון, מניח שבסמוראי זה דומה. אני עם מפתח בטווח של 10-110 ומרוצה מאוד.
תביא כזה מאי ביי ואתה מסודר. מאה דולר ועוד כמה שקלים יבוא...
כלי נהדר שיש לי כבר כחמש שנים ואני מברך כל פעם שאני מוציא אותו מהקופסה.
אל תיגע בכל המכניים הזולים שהם לא מדויקים.
http://bit.ly/P0epdF
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
הבעיה פה זה המשלוח? 77 דולר? איך פתרת את זה...?
נראה אחלה כלי, עם טווח עבודה האידיאלי ליפנים. 15-150. מדהים ועוד דיגיטלי. מחיר אטרקטיבי.
מכיר buy2usa?
יצא לך יותר מהר והרבה יותר זול
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
מה דעתכם על המד שמתלבש על כלי קיים? סטייל זה:
http://www.aliexpress.com/item/Digit...arefor-shkmail
Sent from my iPhone using Tapatalk
ככול שאתה מתרחק מהבורג הסטיה גדלה
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
קניתי אחד כזה.
עובד יפה, ודי נוח. הרבה יותר מדויק ממפתח מומנט של סיגינט
לנארי לכל אורך הסקלה, ולא רק מדןיק באזור מסוים.
הבעיה שמוסיף עוד 5 סנטימטר שלמרובע של 4 על 3
לא בכל מקום זה נוח, אבל אפשר לחיות עם זה
סך הכול כלי מאוד מדויק ונוח, אבל צפתח מומנט דיגיטלי יותר נוח
תודה חברים! איך לא חשבתי על ארה"ב... שבוע הבא בארה"ב ככה שעניין המשלוח מסתדר :)
הידית הארוכה לא מגבילה בהרבה מקומות?
וסט הבוקסות שלי עם דרייב 3/8...
איך זה הדיגיטלי הזה?
כפי שמוני כתב לך, זה בסדר.
הדיוק המרבי מושג ככל שהידית נמוכה יותר ביחס לראש הבורג.
ככל שאתה עולה בגובה אתה מפעיל כוחות לעוד כיוונים מלבד ציר הבורג אבל זה באמת לדקדקנים או הברגות באלומיניום רך
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
בפורווילר לפני כמה חודשים היתה כתבת השוואה בין מדי מומנט מכניים, והשתמשו במוצר דומה להשוואת תוצאות בין מה שהמכני מראה לבין הדיגיטלי באותו הרגע.
הם לפחות, אמרו שהדיגיטליים יותר מדויקים לרוב.
עוד משהו שנבדק שם לאורך חודש, זה שמד מומנט מכני שמושאר ״דרוך״ בארגז כלים לאורך זמן מאבד משמעותית מהדיוק שלו.
וזה עוד כשהמכני חדש ומכוייל והקפיץ לא הזדקן...
קבל מבחן
http://www.carcraft.com/techarticles...rench_testing/
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
בועז תודה על הקישור.
אני לא משוכנע שכולם מחזירים או יודעים שצריך להחזיר את הכיוון למינמאלי כפי שמומלץ
Next, Chauvie suggested an even more interesting test. He offered to keep our Harbor Freight 1⁄2-inch clicker wrench and test it every 30 days for two months while keeping the wrench loaded at 70 lb-ft. He said the problem with clicker torque wrenches is, when the mechanic fails to return the preload to its lowest setting after each use, the tool begins to lose accuracy. Chauvie says the longer the wrench is loaded, the less accurate it will become. He has since reported on the torque wrench’s performance at 30 days and 60 days, and we’ve included a graph to show the results (page 30). This inaccuracy occurs because the internal spring loses its tension, allowing the wrench to break away (click) at a lower torque value. Chauvie says this is a common problem for all types of clicker torque wrenches. The point here is that you should always return your clicker torque wrench to the base setting before storing the wrench. This simple step will maintain the wrench’s accuracy for years instead of mere months.
נותנים אותו לכיול, לא ניתן לבד
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
ניתן לכיל לבד וזה אפילו פשוט מאוד.
זו אחת הסיבות שקניתי את המד מומנט הדיגיטלי.
מחברים את הידית למד המומנט ומשם לבורג קבוע.
מכוונים את ידית המומנט לערך מסוים ובודקים שהיא אכן מקליקה בערך הנל
אם לא יש בורג כיוון שמשנים אותו כדי להגיע לערךהנכון.
צריך לבדוק בכמה ערכים שונים לאורך הסקלה אם הדיוק נשמר.
בידית של סיגינט גיליתי להפתעתי שהשנוי. לא לנארי ודיוק בערכים נמוכים אינו נשמר בגבוהים..
זה נובע מהמבנה של הכלי ודרך כיולו.
בידית מומנט איכותית אמריקאית שיש לי הדיוק נשאר זהה לאורך כל הסקלה.
מד המומנט היה מאוד מאוד מדויק, בדקתי על ידי משקולת וידית כוח.
פשוט תולים על הידית במקום הנכוןמשקולת ורואים אם הערך אכן נכון.
אתה מכייל את הידית המכנית מול הדיגיטלית?
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
הי , אז מה מומלץ לקחת הודעה מס 8 או 11 ?
בועז זה בדיוק מה שאני עושה.
מלביש את המד הדיגיטלי על המכני.
ובודק מתי המכני מקליק לעומת איזה מומנט באמת נמדד.
בגלל זה גם קניתי את המד.
לי יש שני ידיות מומנט מכניות ורציתי לכייל אותם
המד עלה לי פחות200 שח והוא השמיש לי שני ידיות
ולשואל. הטוב ביותר הוא ידית דיגיטלית
הבעיה היא המחיר שיגיע ל 600 שח עד שיגיע אליך
מד המומנט הוא הבא אחריו, שחסרונו שהוא פחות נוח
אבל עלותו כ 200 שח כולל הובלה.
תחליט אתה מה עדיף..
לי היו כבר שני ידיות כך שהיתי יכול להסתפק במד רק לשם כיול
ו
נראה לי שזה הזוכה מבחינתי - 10-135Nm, מישהו שמע על החברה הזו?
יתאים לרוב הדברים ממעבר מהיר על ספר הרכב.
שלום
אני עובד עם הידית של קינגטולס, זאת שנמכרת בכ.ל.
בזמנו בדקתי גם ידיות של סיגנט אך מעבר לזה שהטווחים שם קצרים יחיסת יש גם הבדלים בין הגדלים של הבוקסות (1/4-3/8)
היו לי לפעמים ברגים של 17 מ"מ עם מומנט נמוך (12 MN) שבסיגנט זה ידית של 1/4 שלא תמיד יש לי בוקסה מתאימה.
בגלל זה קניתי את הידית של קינגטולס כי הטוח הוא 7-105 והיא 3/8.
אני מתאר לעצמי שככל שהטווח גדול יותר גם הסטיה גדולה יותר, אך לדעתי האישית זה בהחלט מספיק עבור תחום הרכב.
בסה"כ זה לא כלי שאני עובד איתו על בסיס יומי.
תודה פלג. מה העלות?
אם אני זוכר נכון 260 כולל מע"מ. (+- שקלים בודדים)