שלום לכולם!
רציתי לדעת עם קיים אתר או תמונות או תוכנה
שניתן לשנות בה צבעי ג'יפים ולעצב אותם לפי הדימיון
או תמונות קיימות של עיצוב מרשים לג'יפים לקבל מהם רעיונות לצבע
תודה
Printable View
שלום לכולם!
רציתי לדעת עם קיים אתר או תמונות או תוכנה
שניתן לשנות בה צבעי ג'יפים ולעצב אותם לפי הדימיון
או תמונות קיימות של עיצוב מרשים לג'יפים לקבל מהם רעיונות לצבע
תודה
טוב אז זה מה שמצאתי בינתיים
לעיצוב צבע בלבד כאן ניתן לפחות ליראות בברור איך הג'יפ יכול להראות
http://www.jeep.com/en/2008/wrangler/
הערת שוליים-אני מניח שכבר שמת לב מתישהו שהשם של הג'יפ שלך הוא CJ ולא CG, נכון?
קובי
אהלן קובי....;)
תפסתה אותי
אמת בג'יפים עם ההסמלים מחו"ל רשום Jeep ו- CJ כך אבל הג'פ שלי נולד בארץ בשנות ה70
והיה כניראה קשה לדבר בעיברית אז בטח שבאנלגית היה קשה יותר ואצלי ברישיון רשום CG-6 (שהוא גם 4 צילינדר)תוצרת טירת הכרמל אז מה אתה אומר?:cool:
וגם בשנתונים האלו הסמל של הג'יפ היה כך JEEP ולא כמו היום Jeep:roll:
חביבי יש לךcj6 ולא cg אם מנוע 3900 בוואדאי ויתכן שהגיפ שיצא יחד אם הגיפ שלך נרשם לו ברישיון cj ולא cg להרבה מאוד גיפים תוצרת הארץ נרשם להם כל מיני רישומים מוזרים אחד סגור ארוךכלומרcj-l אחד אותו הדבר yj -l אחר אחר רק yj כל מיני שטויות שתלויות במי שהקליד תרישום.
jeep.il ידידי.
אם נדע מה שמך, יהיה קל יותר וידידותי יותר לרשום לך תגובות.
מכל מקום, גם ללא ידיעת שמך, אם הוא אומר שיש לו מנוע של 4 צילינדר, זה בודאי לא 3900 ס"ק, אלא 154 אינצ' מעוקבים, שזה 2500 סמ"ק.
גם אם היה לו מנוע 6 צילינדר הישן - 232, היה הנפח שלו 3780 סמ"ק ולא 3900.
ולמתקרא CG6, שגם שמך אינו ידוע -
ברשיון של הפאג'רו שלי היה כתוב שיש לו הנעה 6X4, וזה לא הפך אותו לבעל 6 גלגליטם. העיגות וחוסר ההקפדה של סמכות הרישוי לא תשנה את מה שיוצר בארץ, ובין אם תבחר לקרוא לו פייזר קייזר, CG^ או מתושלח, הוא ישאר CJ.
ואגב, באיזו שנה יוצר ואיזה מנוע יש לו? אינני משוכנע שזה גם CJ^.
שלום שמיל שמי משה
המנוע שלי מנוע הוריקן 4 צילינדרים נפח 2190 סמ"ק הרכב תוצרת טירת הכרמל שם הרכיבו אותו ישראל (כניראה איילין תעשיות )
אשר קיבלו את הזכויות של קיזר פריזר ארה"ב (לאחר שקיזר קנה את פריזר כניראה) ובנוסף רשום סיי ג'יי 6 ברישיון ברישיון האחרון זה נירשם בעיברית
ובכלל היתי מרכיב לפיג'רו שלך אקס מתרומם כמו במשאיות זה יכול להיות מיוחד כי רישיון כבר יש לך
שמילבעבר הזדהתי בשמי אך התגובות שהיו כלפי תגובותי לשרשורים אחרים או שרשורי שלי היו לא נעימות לי (גם אם אולי היו מוצדקות) לכן שיניתי את ההזדהות שלי .ושמיל אתה יכל לקבל את תגובותי כלשונם או שלו אבל אני עומד אחרי כל מילה ומילה שרשמתי שכתובים במקומות כאלה ואחרים ומנסיונם של אנשים טובים ורבים ממני
אתה צודק כמובן, משה, בעניין הנפח, והמנוע שלך הוא F4-134, שנפחו 134 אינצ' מעוקב, שהם 2190 סמ"ק.
עקב טעות סופר, רשמתי 154 במקום 134, ולכן גם החישוב לסמ"ק היה שגוי.
מה שמוזר לי ברכב שלך הוא היותו 6, ולא 5 עם מנוע F4-134, וכמותו יש בודדים, אם בכלל.
וכן, זה לעולם יהא CJ ולא CG.
jeep.il - רצונו של אדם כבודו, ולפיכך, על אף היותך חסר שם, אגיב.
אם אתה עומד מאחורי תגובותיך, איך תסביר כעת את קביעתך הנחרצת
??ציטוט:
חביבי יש לךcj6 ולא cg אם מנוע 3900 בוואדאי
מרחק הסרנים של CJ6 הוא 262 ס"מ, שזה נדמה לי 104 אינצ'.
כך שכנראה יש לך 5.
אמורים להיות לו, כשהוא חדש - 72 כ"ס ב-4000 סל"ד.
מומנט של 15.7 קג"ם ב-2000 סל"ד.
ולא, אתה לא יכול לשתול מנוע אחר באופן חוקי.
לפי מרחק הסרנים יש לך CJ5, יוצרו לא מעט כאלו בארץ עם מנועי 4 צילינדר עד שנת 1974 נדמה לי, שירתו בצבא, אחד כיכב בגבעת חלפון צבוע בלבן עם UM על מכסה המנוע :)
בבדיקה נוספת לא בלילה רוחק הסרנים הוא 255 ס"מ
לא לישכח שהוא מודל 70 5 ספרות
תעלה תמונות, חזית, צד ואחור, ונמשיך לדבר.
לי יש אחד בהמתנה לשיפוץ מודל 59 CJ6 רשום גם ברשיונות וגם על הבודי, תוצרת קייזר פרייזר.
http://img172.imageshack.us/img172/695/002do5.th.jpg
כמובן מנוע F-134 גיר T-90 טרנספר MODEL-18
בקישור הזה http://www.nfdream.com/ ניתן לראות סרטון עם עיצובי צביעת רכבי שטח וג'יפים והם מתמחים בזאת.
בברכה - רפי לין
ובכן שמיל ובוזי ידידיי לבלוג,
זהוא הג'יפ הנדיר והמדובר.
מה דעתכם?
אכן CJ6 מנוע 4 צילינדר ,יוצרו כמה אקזמפלרים כאלו..
http://www.google.com/imgres?imgurl=...&ct=image&cd=1
אמת רוני, וזה החניה שלו.:p
משה CG6,
שלא יבלבלו אותך. לפי התמונה והתיאור יש לך cj-6 עם מנוע 4 צילינדר. זה הכל.
בדיוק כמו ששמיל רשם קודם.
בתקופת הזוהר של הג'יפים האלו נסעו לא מעט סיקסים כאלו על הכבישים בארץ (משטרה, רשויות וכו').
אם תסתכל טוב בתמונה ששלח yoavshefer תראה שיש פס/חריץ מאחורי פתח התידלוק. בדיוק שם נגמר הבודי של
cj-5 והאריכו אותם עוד קצת וקיבלת cj-6. ככה זה. אצלך לא רואים את החיבור הזה בתמונה.
אני מקווה ש yoavshefer ישמור על הפס הזה ולא יסתיר אותו מתחת לשכבות חומר פחחים. זה סימן ההיכר למודלים האלו.
תהנה ממנו ואם אתה לא חייב אל תשנה בו כלום. הוא טוב ואמין כמו שהוא.
ד"א - אתה יודע מה יחס ההעברה בסרנים אצלך?
זיו
זיו תודה, :cool:
אבל כשצבעו אותו לא היה שום חריץ על הפח, כנראה שבמהלך השנים החליפו לו כנפיים אחוריות.
ולא אני לא יודע מה יחס העברה של הסרנים.:???: רק אני יודע כשאני משלב הילוך ראשון איטי אני עוקף אותו בהליכת טיפטופ.:)
זה התביות המקוריות שלו לפני הצבע.
טוב חברים.
הינה בדיחה טובה לאוהבי 4X4 קבלו::D
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...=246168&page=2
מה מסובך פה?
יש לו CJ6 מקורי
כמו זה:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/L-K-1...QQcmdZViewItem
רכב נדיר גם בארה'ב, אבל בלי ערך אספנות(בארה'ב). למרות שמגיע לו לדעתי.
זיו שלום!
ברכבים שיוצרו בארץ לא היה חריץ מאחורי פתח מילוי הדלק.
הם נוצרו כסיקסים לכל דבר, רק את המנוע השאירו 4 צילינדר.
על שילדה ארוכה (יותר נכון בינונית קראו להם פעם).
וגם יוצרו פייבים קצרים בניפרד.
אבל יש להם בעיה בהיגוי יש להם הגה גרוע. כדאי להחליף להידראולי.
:cool::cool:
:confused: לרוני ול,tzagi הג'יפ בתמונות זהו ג'יפ אמריקאי,
:( הלוואי שבארץ היו מיצרים כאלו באותה תקופה.
הוא אפילו לא דומה לישראלי. ;-) (רגע למחשבה)
M.A שלום, (מה השם?)
לגבי החריץ - התכוונתי לחתיכת הפח שהאריכה את הפייב לסיקס. אני מדבר על הסיקסים המוקדמים.
יכול להיות שבארץ ייצרו פח ארוך לסיקס (בלי הארכה/תוספת) ראיתי כאלו אבל אני בהחלט גם ראיתי סיקסים מוקדמים (בארץ) עם התוספת הזו. יכול להיות שכולם ייבוא? אולי.
למען ה"היסטוריה" - יש לך על מה לבסס את הדברים?
לגבי ההגה - זה הגה אמין וטוב לג'יפים שנוסעים 60-70 קמ"ש וכשהנהג יודע את המגבלות. סתם לדעת, למה אתה טוען שהוא גרוע?
זיו