מי התקין מתחת לכיסא ואיזה גודל נכנס?
Printable View
מי התקין מתחת לכיסא ואיזה גודל נכנס?
לי יש שני מצברים של 100A מהגדולים
אם תתעקש אני ייאלץ למדוד
כשהזמנתי אותם לקחתי עם קטבים באמצע כדי שאוכל לתמרן יותר טוב ולא יהיה קוטב שצמוד לדופן.
צפוף מאוד אבל אפשרי,
מכיוון שהתמרון והתחזוקה היו נוראים - לקחתי "חבר דיסק" וחתכתי את המדרגה הפנימית בתא שבמקומה שתלתי פח וחיברתי בעזרת ניטים ולסיום אטמתי עם חומר איטום
העברתי מוט עם שני ברגים מרותכים מצד לצד על מנת למנוע תזוזה שלהם. ובשביל הפולניות יש פלסטיק שמבודד את הקטבים.
יש לי גם מתג סירות שממתג ברציפות בין 1- 2 עם מצב משותף וניתוק
100A של קטרפילר הם קטנים יותר
ראיתי שיש באתר מישהו שמוכר בובקט 100 שגם גודלם הפיזי יותר קטן
שחר אם בא לך לתת צילום...
איפה במרכז אני יכול לקנות ברז כזה?
לפני שאתה מחליט על מפסק של סירות, קראת את זה:
http://www.jeepolog.com/530.html
???
שני מצברי 90 אמ"ש נכנסים בלי לדחוף יותר מדי מתחת לכיסא. מסובבים ב90 מעלות לעומת המקורי. התא הזה בנוי להכיל שני מצברים.
אסף.
אני "צם" בכנרת אז תמונות אולי בערב או מחר
קניתי בימית אם אני לא טועה בכל מקרה חנות במרינה ליד כיכר אתרים,
שים לב שיהיה מיתוג רציף מילא שאתה יכול לדפוק את האלטרנטור אבל תחנות ברדיו יכולות להמחק (-:
קח את זה עם הזרם הגבוה ביותר, חבר את הכננת לאחד המצברים כדי לנהל את הזרמים כמו שצריך,
יש מוצר כזה גם ל "הלה" אז אולי אפשר להשיג בגלאור?
הטלפון שלי מופיע אם אתה רוצה להתקשר
שחר
אסף אהלן,
את הכתבה שלך ושל נמרוד קראתי, בגדול לצרכים שלי השימוש שלי במפסק יהיה הפתרון הפשוט והטוב ביותר פרט לבעיה אחת שהועלתה בכתבה שלך ונמרוד כלל לא ציין: בצורת חיבור ע"י ריליי אתה מציין
"חסרונות: כאשר מצבר הבית ריק, ברגע הפעלת הממסר וסגירת המעגל, הוא דורש זרם טעינה גדול מאוד. במקרים רבים לא כל זרם הטעינה יבוא מהאלטרנטור, והמצבר הראשי יידרש להשתתף בטעינה. יש כאן פוטנציאל נזק למצבר הראשי. בנוסף, ברגע החיבור, הזרם הגדול יוצר חום גדול שעלול לשרוף מוליכים וחיבורים. כדי להימנע מכך מומלץ להשתמש בחוטים עבים יחסית ובחיבורים מתאימים."
האם זאת בעיה שמתעוררות גם במצב של מפסק?
שחר תודה על העצות, ברגע שתפנה לעניין ואתחיל לקנות את המצרכים אדבר איתך.
בהמשך לבעייה שאסף היה חייב לבאס איתה,
אם אני מנצל עד תום את מצבר 2 במהלך הלילה, מתניע על מצבר 1, מעביר את הבורר ישירות למצב 0 (כשהרכב מותנע) ואז עובר למצב 2 כדי להטעין האם עדיין יש פגיעה כל שהיא במצבר?
הרכב המדובר הוא דיפנדר דיזל
תודות
תיאורטית, כשאתה על "0", אתה דופק את האלטרנטור (אסור לעבוד בלי מצבר). אם מעבירים מהר? לא יודע מה קורה...
אסף.
מעבירים דרך 1+2 ולא "0"
אני ממליץ לקרוא את השרשור הזה .
ולנסות להבין מהתמונות את עומק הנזקים שנגרמו .
והכל כתוצאה ישירה מהתקנה רשלנית ושימוש בחלקים לא מתאימים .
http://www.jeepolog.com/forums/album.php?albumid=34
איציק
לעבור מ 1 ל 2 דרך 0 כאשר המנוע עובד ממש לא בריא.
ניתן לעקוף את הבעיה בעזרת מפסק ודיודה שיאפשרו כאשר המפסק הנוסף סגור לספק חשמל לרכב ממצבר 2 דרך דיודה.
+1
מוליכים לא יתחממו ויישרפו כתוצאה מחיבור קצר בין מצבר ריק למצבר מלא. מי מאיתנו לא עשה את זה כשהוא התניע את הרכב עם כבלים ממצבר של רכב אחר?
כדאי להיות זהירים, אבל חשוב גם לא להגזים. מתח טעינה שבא מאלטרנטור, גם בטעינה של מצבר ריק, בד"כ לא יורד אל מתחת ל12.5 וולט, ובמצב כזה אין שום חשש שהמצבר המלא יתרום זרם מעל ליכולתו וליכולת המוליכים שלו. להיפך, כשהמתח על המוליכים שלו יהיה מעל ל12.5 וולט, כיוון הזרימה של החשמל יהיה אליו, ולא ממנו.
באתר הזה יש את תהליך ההתקנה + תמונות
http://www.Rover-land.com
אצלי ברכב יש שלושה מצברים של אופטימה ראש צהוב כששניים מהם מחוברים במקביל להעלות את הקיבולת שלהם ונחשבים כאחד מול החיבור בו אני משתמש . אני משתמש ממתג של חברת IBS שמיובא לארץ על ידי הנפלד עובר אצלי אמלי כבר שלושה מכוניות מהויטארה הראשונה דרך הניבה עבור דרך הדיסקברי וכרגע על הדיפנדר . המערכת אמינה מאוד עושה את העבודה בצורה יעילה . רכיבי המערכת הם ממסר עבודה במתח קבוע ויחידת שליטה וכמובן כבלים למינהם .
בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה המערכת הוכיחה את עצמה באינספור אירועי חילוץ בחורפים בארץ והמבחן האחרון היה טיול שערכנו בחול עם הרכב במהלך החופש הגדול באירופה בחניונים בהם חנינו ליותר מלילה אחד שבהם המקרר ועוד צרכנים עבדו על מצברי השירות וכעבור מספר ימים היה מצבר להנעה בעוד מצברי השירות התרוקנו להם כמעט עד הסוף .
שולי 110 שנת 96
איך בדיוק התפנה לך מקום אחרי ההורדה של המדרגה?
בדיוק מתחת למדרגה יושבת הקורה של השילדה זה לא בדיוק שמתפנה שם מקום.
אם יש לך זמן תעביר כמה תמונות מכיוון שלא ממש ברור לי מה עשית שם.
--------------------------------------------------------------------
כרגע אחת האופציות לשני מצברים כוללת העמדה של אחד מהם באלכסון, עד כמה זה בעייתי?
תודות לעונים ובמיוחד למצלמים
מעצלנות לא צילמתי מתוך תא המצבר אלא מלמטה
http://www.jeepolog.com/forums/pictu...&pictureid=822
http://www.jeepolog.com/forums/pictu...&pictureid=821
למי שמכיר יש בתוך התא מדרגה שאכן קרובה לשילדה
עשיתי חיתוך וכופפתי אותה למטה ב 90 מעלות
את החור שנוצר השלמתי עם פח 1.5 ממ מחובר בניטים וחומר אטימה
מהתמונות נראה לי שהמבנה בTD5 שונה מזה של הTDI300 יכול להיות?
אני בספק רב - החליפו מנוע זה שינוי מספק ל 7 - 8 שנים...
תציץ אצלך בתא מלמטה
כמובן שכעת זה התא המורחב
התא שונה.
כנראה שאחבר מצבר נוסף מתחת לכנף בבית מיוחד - להלן כאב ראש.
להרגשתי לא נכון לשים מצבר בשיפוע
נראה לי ששחר מתכוון שהוא לא הוריד את המדרגה בצד של השלדה אלא הרחיב את התא מהצד השני.