תגובה להודעה: התלבטות קשה.
מה שאת צריכה...
זה לקנות סופה ופרייבט ;)
אבל אם את רוצה רכב יחיד?
אז לדעתי את יכולה לנסות את הניסאן פטרול.
בקשר לפאג'רו - ראיתי אחד כזה בחורשן, הוא לא היה פראייר בכל, אני מתאר לעצמי שהרוב זה הנהג שמה, אבל לפי מה שאת מתארת, את לא תהייהרבה בשטח. . . אז, הפאג'רו הוא הרכב בשבילך, כי בכביש הוא מרגיש הרבה יותר טוב מהלנד קרוזר והפטרול והפאת'פיינדר ומה שאת רוצה.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ניסן פאתפיינדר די דומה לפאג'רו, אבל לדעתי, שוב, הפאג'רו נראה יותר טוב.
אוף.
מה אתם אומרים לגבי הפרילנדר 2? חוץ מזה שהוא ללא הילוך כח.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ג'יפ יש רק אחד.
רנגלר אנלימיטד? אולי קומפאס? הם זולים יותר מהSUVים היפניים, והם ג'יפים אמיתיים.
נסי להיות כנה עם עצמך? כשיהיה לך ג'יפ בידיים, את באמת תסעי בשטח? יש סיכוי שזה ידליק אותך ואת תתחילי לטייל יותר? או שאת מחפשת רק את הפוזה של הג'יפ (וזה גם בסדר מבחינתי) ואז באמת גם SUV ללא הילוך כוח יעשה את העבודה.
אסף.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
אסף צודק. עד לא יודעת עדיין מה משמעות המילה ג'יפ, עד שנכנסת לאולם התצוגה של מכשירי תנועה. ואז תתלבטי בין רנגלר אנלימיטד (אין יותר ג'יפ מזה - לא חדש בכל אופן...) ובין פטריוט, שנראה מצויין, זול מאד יחסית לתקציב שלך ויענה על הדרישות האמיתיות שלך שאינן כוללות למעשה נסיעת שטח (תקני אותי אם אני טועה).
ואם אחרי הביקור הזה הג'יפים לא עושים לך את זה (האמת שהגיוני כשמשווים רמת גימור ואיכות ליפאנים) אז כנראה שמה שאת רוצה זה לא ג'יפ, זה פאג'רו.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
האנלימטיד מרובע טיפה יותר מידי.
אני אהיה כנה, אני מחפשת את המראה.
אבל זה לא אומר שלא אנסה לצאת לשטח, אם יהיה לי ג'יפ. [אני בטוחה שאעשה את זה].
אני מחפשת רכב גבוה ומרשים,
כמו טריילבלייזר, פאג'רו, פרילנדר 2, אקס טרייל, קשקאי,
אני פשוט לא יודעת באיזה מהם להשקיע את הכסף.
כנראה שכל מה שאני צריכה זה להסתובב הרבה בין סוכנויות,
אני מניחה שלראות באינטרנט ולראות מול העיניים אלה דברים שונים לגמרה.
נ.ב מה דעתכם בכללי על הפאג'רו? [אל תיהיו נחמדים רק כי אני רוצה אותו...:wink:]
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
כל המכוניות טובות (או גרועות) פחות או יותר באותה מידה. ההתלבטויות בןי כלי הרכב שציינת הן בכיוונים אחרים. למשל- לאף אחד אני לא מאחל את השירות של קרסו (ניסאן), או האיכות המפוקפקת של הטריילבלייזר (אם את בעניין של אמריקאיות, אז תחזרי להמלצה הקודמת שלי). גם הפאג'רו וגם הטויוטה הם כלי רכב מצויינים, ובתור בונוס יש לך יכולת שטח אמיתית. הקרוסאוברים למיניהם הם "לא כאן ולא כאן", אבל יש הם את הפוזה, בהחלט. הכי טוב בשלב הזה- סעי לנסיעת מבחן, תראי מה עושה לך את זה- אין הרבה התלבטות חוץ ממה שאת מרגישה בתוך האוטו.
אסף.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
זו אחת ההתלבטויות שלי, שאם כבר ג'יפ, אז ללכת עם זה עד הסוף+אני מקבלת יכולת שטח,
ובכל רגע אני יכולה לנצל את זה.
תודה רבה אסף [ולכל אחד אחר שהגיב לי].
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ההתלבטות שלך בכלל לא קשה-
1) את לא צריכה פג'ארו,
2) אבל את מ ת ה לפג'ארו, ואפילו הכסף כבר מוכן
3) כבר הוכחת את שניהם לעצמך ולנו, ובשבילך 2 ניצח את 1 מזמן
והמסקנה המתבקשת-קני כבר פג'ארו, למה את מחכה?
:D וזה החיוך!
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
מה עם H3 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טניה
[רק בלי הגזמה, אני לא רוצה את ההאמר H3 או H2, אלא אם כן אני אנהל בסיס צבעי]
נשלל מראש בהודעה הראשונית
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
קניית ג'יפ לא מסתכמת רק במחיר הרכישה,
ממליץ לך לבדוק עלויות ביטוח לפני הקניה שלא תפלי על דגם שחברות הביטוח החליטו שהוא גניב ולכן הפרמיה היא סופר גבוהה.
בנוסף, לבדוק את מחירי הטיפולים הצפויים במהלך השנתיים שלוש הראשונות שלא תופתעי.
לגבי הנקודה שאת לא מתכוונת לטייל בשטח יש לי להגיד - עם האוכל בא התיאבון ויתכן מאוד שתתאהבו בטיולי השטח.
בהצלחה
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
העיניין הוא ש.. קראתי על הפאג'רו גם דברים פחות טובים [כמו על כל רכב אחר...],
ולפעמים זה פשוט... לא יודעת איך להסביר.
אם אני אקנה ג'יפ ללא הילוך כח, מין "ג'יפון", אני ארגיש שקניתי ג'יפ, רק בלי הג'יפ. [אם הבנתם].
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
תגדירי לעצמך מה את צריכה מהג'יפ- יכולות שטח? בהשוואה למה? מראה "מסיבי" (פוזה)? בכל מקרה, קניית רכב היא לא חתונה קתולית-את יכולה לצאת מהסיפור די בקלות, מקסימום הפסדת כמה אלפיות. את מעוניינת בפג'ארו-קני פג'ארו. בכל פרמטר הוא אחד הכלים היותר טובים, נחשב אמין בסה"כ, נוח ומרווח, ולא פחות חשוב-סחיר, ותוכלי תמיד להינות מ"הידית הקטנה" שיש לו-הילוך כח. כרגע אני לא בטוח שאת צריכה אחת כזו, אבל את רוצה...
קובי
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ראשית יש באנטרנט כל מיני מבחני דרכים כמו לדוגמא -> http://www.4x4.co.il/articles/articl...spx?pCat=TESTS
תכנסי ותראי,
חפשי עוד כאלה ,יש בשפע ,יש גם השוואות "ראש בראש" בין הדגמים השונים.
לומר לך שפאג'רו הוא טוב או לא טוב?
תביטי, את הולכת לקנות רכב ב 350K (קשה לי אפילו לבטא את המחיר), רע הוא לא יכול להיות.
יכול להיות שיהיו רכבים עם יכולות שטח יותר טובות ממנו, אבל לכל שטח שתרצי להכנס לדעתי לפחות בשנתיים הראשונות, הוא יהיה מספיק טוב.
בכביש תרגישי גבוהה וחזקה(כמו שרצית) ואחרי תקופה תדעי אם זה היה נכון או לא.
אף אחד לא יכול להתמודד עם הרגשות הפנימיות שלך.
אם את מחפשת את הכי טוב בשטח - אין לך מספיק כסף לזה וגם לא בטוח שתצליחי למצוא כלי כזה ,כי לא ממהרים למכור אותם, אני מניח שניחשת ,כן, זה ה H1 (את רשמת שאת לא רוצה H2 ו H3 :) [איך החיוך?]).
לפאג'רו יש בעית מתלים קדימה (כמובן אך ורק מבחינת עבירות) אבל לא משהו לאם לא תכנסי לשטח ייצא לך להתקל בו.
קיצר, אחרי כל המגילה המעייפת הזאת, קני לך פאג'רו, תהני מהנהיגה בכביש, תתחילי לטייל לאט לאט בשטח (תצטרפי למטיילים, אל תכנסי לבד לשטח) ואם הזמן ,או שתמכרי אותו ותקני מה שאת באמת מחפשת ,או שתביני שזה מה שחיפשת (כי היום אין לך שמץ של מושג מה את באמת צריכה, את רק יודעת מה את רוצה.)
נ.ב
רכב גבוה וגדול הוא לא מתכון לבטיחות, אולי בתאונה חזיתי עם אופנוע יהיה לך יתרון (קצת הגזמתי) ,מכות מהצד הופכות אותו די מהר, לקיחת סיבוב במהירות גבוהה, לא ממש מחזיקה אותו יציב, והבעיה היא שברכבים החדשים, שהם כ"כ נוחים את לא תרגישי שאת במהירות גבוהה יותר.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שמוליקו
ראשית יש באנטרנט כל מיני מבחני דרכים כמו לדוגמא ->
http://www.4x4.co.il/articles/articl...spx?pCat=TESTS
רכב גבוה וגדול הוא לא מתכון לבטיחות, אולי בתאונה חזיתי עם אופנוע יהיה לך יתרון (קצת הגזמתי) ,מכות מהצד הופכות אותו די מהר, לקיחת סיבוב במהירות גבוהה, לא ממש מחזיקה אותו יציב, והבעיה היא שברכבים החדשים, שהם כ"כ נוחים את לא תרגישי שאת במהירות גבוהה יותר.
נכון
אבל בכמעט כל "מפגש" אני מעדיף להיות ברכב של 2 טון מאשר בפרייבט.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
fuksi
נכון
אבל בכמעט כל "מפגש" אני מעדיף להיות ברכב של 2 טון מאשר בפרייבט.
ממש, אבל ממש, אין לי ויכוח איתך.
רק רציתי לתת את הדעת על נושא הבטיחות ומרכז הכובד הגבוה.(יש נטיה לאנשים לטעות ולחשוב שככל שהרכב גדול יותר ,אפשר לנסוע מהר יותר ואין לו גבולות, או לפחות שיותר קל לו בסיבובים.)
ואם לדייק ,אז אני בסוג ה"מפגשים" שציינת, מעדיף להיות צופה מהצד :)
אבל בוא נודה שגלשנו קצת מהנושא.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
תודה רבה.
המידע שרשום פה ישמש אותי רבות, העיניין הוא שתמיד אהבתי רכבים גדולים,
ואני לא הולכת לקנות את הפאג'רו מחר, ויש לי עוד זמן לחשוב ולהחליט.
לגבי המהירות, אני לא מאלה שעוברים אותה...
תודה.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
טוארג' זה כבר יוקרה...
יקר מאוד..[יותר מידי]...
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
350 אלף לא נראה לי מחיר רחוק מטוארג
והנסיעה בו לא פחות ממושלמת
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
קצת משומש לא בא בחשבון? (3-5 שנים)
גם כסף נשאר בכיס וגם אפשרות לרכוש רכבים טובים ומרשימים יותר...כמו פראדו או דיסקו ....
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
UNIX
350 אלף לא נראה לי מחיר רחוק מטוארג
והנסיעה בו לא פחות ממושלמת
אתה היית מנסה להיכנס לשטח, בלי ניסיון קודם, עם טוארג דנדש? מי שקונה טוארג, ורוצה ליסוע בשטח, קונה גם סופה מדוגמת בצד...
תגובה להודעה: התלבטות קשה.
כן הייתי מנסה להכנס לשטח
אם הייתי במצב שלה
לדעתי היא לא חזק בעניין של שטח וטוארג ב 350 אלף אפשר למצוא