-
רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
שלום לכולם,
אני שוקל להחליף את ההיילקס 98 (עשר שנים) ברנגלר אנלימיטד.העניין הוא שאני נוסע חמישה ימים בשבוע חיפה-תל אביב-חיפה ואני שומע כל מיני שמועות על נוחות הנסיעה ברנגלר.(אחרי היילקס כמה כבר גרוע יכול להיות?).האופציה שעלתה היא לנד קרוזר בגרסת הבסיס.(הפרש של 20,000 ש"ח)בעניין השטח מטייל עם הקטנים פעם בחודש לפחות.אשמח לחוות דעתכם.
עמית
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
מה עם עניין הדלק?
מצריכה של 1 ל8 סולר לעבור ל1 ל5 בנזין...זה לא כזה פשוט וכדאי..במיוחד לא לקילומטרז'ים ארוכים.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
פרט לרעש רוח מעל 110 קמ"ש, נוחות הנסיעה של רנגלר אנלימיטד בכביש היא לא פחות ממצויינת.
מבחן דרכים בקרוב.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
פרט לרעש רוח מעל 110 קמ"ש, נוחות הנסיעה של רנגלר אנלימיטד בכביש היא לא פחות ממצויינת.
מבחן דרכים בקרוב.
דרור תודה.אמתין למבחן.
בענין הדלק ליטר סולר ב-7.5 ש"ח מקל על המעבר לבנזין.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
פרט לרעש רוח מעל 110 קמ"ש, נוחות הנסיעה של רנגלר אנלימיטד בכביש היא לא פחות ממצויינת.
מבחן דרכים בקרוב.
טובה נכון. טובה מאוד, אולי.. מצוינת? המממ...
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
יש המון תחנות בהן נמכר הסולר ברמות של 6.6 עד 6.8 ש"ח לליטר.
איך שלא תסתכל על זה, צריכת דלק של 1 ל- 8 בסולר הרבה יותר חסכונית מצריכת דלק של 1 ל-5 בבנזין גם אם מחירו של הסולר גבוה יותר.
אכן, נוחות הנסיעה של הרנגלר היא טובה אבל נוחות הנסיעה של הלנדקרוזר טובה יותר..בכלל "איכות החים" בתא הנוסעים של הלנדקרוזר טובה יותר - מרווח פנים, איכות גימור, תא מטען גדול יותר וכו'.
גם איכות הנסיעה מבחינת ביצועי כביש טובה יותר בלנדקרוזר - תאוצה, תאוצות ביניים, יחסי העברה נכונים יותר בגיר וכו'
שלמה
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
רנגלר רכב כייפי, אין שני לו ברמת הפאן ונגד זה אי אפשר ליטעון אחרת . גג מתפרק, דלתות מתפרקות, חלון קדימה, סביבה ספרטנית, עבירות, ועוד .
כך, שאם כל מה שמעניין זו צריכת דלק, איכות גימור, ופרקטיות, כדאי שתלך על טויוטה .
לא הכל נמדד בכסף - מתי תבינו את זה ? מתי שיהיה לכם אחד כזה . להבדיל מרכבים אחרים, מי שעולה על רנגלר, מתמכר לו, ולא יורד ממנו.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ofiredri
רנגלר רכב כייפי, אין שני לו ברמת הפאן ונגד זה אי אפשר ליטעון אחרת . גג מתפרק, דלתות מתפרקות, חלון קדימה, סביבה ספרטנית, עבירות, ועוד .
כך, שאם כל מה שמעניין זו צריכת דלק, איכות גימור, ופרקטיות, כדאי שתלך על טויוטה .
לא הכל נמדד בכסף - מתי תבינו את זה ? מתי שיהיה לכם אחד כזה . להבדיל מרכבים אחרים, מי שעולה על רנגלר, מתמכר לו, ולא יורד ממנו.
:D:D:D
חד משמעי
חד משמעי
אישתי מרשה לי להגיב כך:mrgreen:
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מאיר רוטברג
:D:D:D[/B][/U]
חד משמעי
חד משמעי
אישתי מרשה לי להגיב כך:mrgreen:
למאיר שלום,
כמדומני אתה מחזיק באחד כזה, ראיתי תמונות שהעלת במקום אחר(לא אלשין).אתה חושב שהיית אומר אותו דבר גם אם היית טוחן איתו קילומטרים על הכביש? האם צריך להתכונן לכך שהרכב הזה "מזדקן" מהר יותר מטויוטה?
עמית
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amitco
למאיר שלום,
כמדומני אתה מחזיק באחד כזה, ראיתי תמונות שהעלת במקום אחר(לא אלשין).אתה חושב שהיית אומר אותו דבר גם אם היית טוחן איתו קילומטרים על הכביש? האם צריך להתכונן לכך שהרכב הזה "מזדקן" מהר יותר מטויוטה?
עמית
אני טוחן איתו קילומטרז על הכביש,
ואני מרוצה מאוד,
נכון במאה חמישים יש רעש רוח (מכחיש :Dשמעתי אצל אחרים)
אבל טיפול 12000 קילומטר במוסך מורשה 690 ש"ח כולל מע"מ
מזדקן??
התכוונת משביח??
נ.ב
אם אתה רק נוסע בכביש קנה טויוטה
אם אתה מחפש אופציות נוספות אני את דעתי הבעתי בקניה לא בדיבורים בעלמא
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
מכיוון שיש לי את הפריווילגיה ליסוע גם בלנדקרוזר (הרכב של האשה) וברנגלר (קצר - שלי), להלן מסקנותי:
הטויוטה עדיף מבחינת נוחות הנסיעה, "פינוקים" בתא הנהג, סביבת נהג, נסיעה על כביש.
הרנגלר הוא אכן ג'יפ אמיתי, הוא מתעורר לחיים בשטח ובאמת לא בר השוואה לטויוטה.
מי שמבלה רוב זמנו על כביש (ולצורך העניין רוב > 90%) אין ספק שהטויוטה תעשה עמו יותר חסד.
כרכב שני, עם "נשמה" וכיף אמיתי בשטח, רנגלר.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
degas
מכיוון שיש לי את הפריווילגיה ליסוע גם בלנדקרוזר (הרכב של האשה) וברנגלר (קצר - שלי), להלן מסקנותי:
הטויוטה עדיף מבחינת נוחות הנסיעה, "פינוקים" בתא הנהג, סביבת נהג, נסיעה על כביש.
הרנגלר הוא אכן ג'יפ אמיתי, הוא מתעורר לחיים בשטח ובאמת לא בר השוואה לטויוטה.
מי שמבלה רוב זמנו על כביש (ולצורך העניין רוב > 90%) אין ספק שהטויוטה תעשה עמו יותר חסד.
כרכב שני, עם "נשמה" וכיף אמיתי בשטח, רנגלר.
באיזה פינוקים מדובר ? השואל מכוון לדגם הבסיסי של טויוטה שלהשערתי בלבדי פחות מפנק מרנגלר JK
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
חיפה-ת"א זה לא כל כך הרבה קילומטרז' יומי.
ואם אתה היום עושה את זה בהיילקס, כל דבר יהיה רק שיפור.
אני, אישית, עושה קילומטרז' כמעט כפול באופן יומיומי, במכוניות-לכאורה, מצ'וקמקות ברמה שקשה להאמין- גטס וסריון, ואת שתיהן הייתי מחליף בלי יותר מדי לחשוב בJK.
נושא הדלק הוא הדבר היחיד שבאמת משמעותי- תעזה חשבון, על ה90 ק"מ בכל כיוון, כמה זה יוצא בכסף. זה הרבה.
אסף.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ofiredri
באיזה פינוקים מדובר ? השואל מכוון לדגם הבסיסי של טויוטה שלהשערתי בלבדי פחות מפנק מרנגלר JK
בדגם הבסיסי "פינוקים" אולי זה לא המונח הנכון אבל עדיין, איכות הייצור, הגימור והנוחות (גם נוחות הנסיעה בכביש) טובים יותר.
באמת נושא חשוב נוסף הוא הדלק. לדעתי היחס הוא 1:2 בעלויות לטובת הטויוטה.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
מודה על התגובות.הלב רוצה רנגלר.השכל אומר טויוטה.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amitco
מודה על התגובות.הלב רוצה רנגלר.השכל אומר טויוטה.
הלב רוצה רנגלר....
הלב רצה דוגמנית צרפתיה, השכל - פולניה..
הלב רצה טרק בהימלאיה , השכל - טיול לאירופה.
הלב רצה אופנוע, השכל התפשר באופניים.
הלב רצה להיות DJ, השכל אמר הייטק.
איזה שיעמום,
אחח.... אילו רק שמענו ללב איזה חיים מעניינים היו לנו.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
הלב רוצה רנגלר....
הלב רצה דוגמנית צרפתיה, השכל - פולניה..
הלב רצה טרק בהימלאיה , השכל - טיול לאירופה.
הלב רצה אופנוע, השכל התפשר באופניים.
הלב רצה להיות DJ, השכל אמר הייטק.
איזה שיעמום,
אחח.... אילו רק שמענו ללב איזה חיים מעניינים היו לנו.
הלכת רחוק עם השכל,
התחתנת עם פולניה, ירח דבש עשיתם באירופה הקלאסית ולעבודה בקרית עתידים נוסע באופניים.
השכל אומר טויוטה אבל החלטה עוד אין.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
בתור אחד שעשה כמה וכמה החלטות בחיו לפי ה"לב" ולא השכל...
לפעמים השכל יודע על מה הוא מדבר!!!
נורא נחמד לנסוע בלימיטד ולקבל את הפוזה והתגובות.
אבל אחרי חצי שנה זה מתחיל להמאס ורוצים משהו שקט נוח וזול כדי לעבור את הנסיעה כמה שיותר בנוחות.
אם אני היתי במקומך...
ליום יום קונה מכונית מנהלים מפוארת שקטה וחסכונית עם כול הפינוקים שאפשר.
ומשקיע את 80 אלף לסופה "קרבית" עם הפוזה המתאימה בשביל השטח בלבד.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
אני כותב מתוך נסיון רב בעבודה על 2 הרכבים האלו, מצד אחד אין ספק שהטויוטה תהיה אמינה יותר,נוחה יותר ובטח שקטה יותר, הרי שהרנגלר הוא רכב שטח, מול הדורות הקודמים בולטים בו 2 דברים:
1 הרבה יותר מעודן מקודמיו,שקט יותר, תרובותי יותר, בהחלט רכב שניתן לנסוע עליו ביום, יום, גם למרחקים גדולים.
2 אכות היצור, ההרכבה והחומרים נמוכות בהרבה משנים קודמות, גם ברכבים חדשים לגמרי(פחות מ300 ק"מ על השעון), נתקלנו בקירקושים חזקים מהדש בורד והדלתות(שלא לדבר על הגג), המנוע אומנם שקט מהקודם אבל גם חלש ממנו בצורה משמעותית(אבל דלק הוא אוכל לפחות אותו הדבר אם לא יותר גרוע...)
הרנגלר הוא פלטפורמה נהדרת לשיפורים ומעל הכל ניתן להפוך אותו בחצי שעה עבודה לרכב פתוח! לי זה שווה הכל....(מה אכפת לי להגיד את זה...אני בכלל בדיפנדר..).
הטויוטה תתן עבודה טובה בשטח,נכון זה לא רנגלר, אבל אחרי מקצה שיפורים היא בהחלט תספיק לרוב המסלולים בארץ, על הכביש ובמוסך היתרונות של הטויוטה הם מוחצים, עכשיו רק נשאר לך לחליט איזה מהיתרונות חשובים לך יותר...
נ.ב תרשה לי להכניס עוד נתון למשוואה....אם רכב קצר בא בחשבון גש לחברת המזרח ,יש להם שם כמה דיפנדרים חדשים במחירי מבצע(הקצרים הם גם קנייה הגיונית מבחינה כלכלית, הארוכים זה רק לפסיכים(כמוני) שרוצים רק דיפנדר), הדיפנדר החדש הוא רכב לא רע בכלל על הכביש(6 הילוכים ידני),שקט בהרבה מקודמיו וחזק מהם משמעותית.
אני נוסע על דיפנדר חדש כ200 ק"מ ביום לערך ללא שום בעיה.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
האם אפשר בבקשה לקבל הסבר לגבי בעיות האמינות ברנגלר? מה בדיוק מתקלקל שם, מה המחלות? קרקושים בפלסטיקה בסדר.. מה עוד? משהו במכאניקה? החלפים יקרים במיוחד?
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ערן המסוקס
האם אפשר בבקשה לקבל הסבר לגבי בעיות האמינות ברנגלר? מה בדיוק מתקלקל שם, מה המחלות? קרקושים בפלסטיקה בסדר.. מה עוד? משהו במכאניקה? החלפים יקרים במיוחד?
הבעיות שאני ניתקלתי בהן (רוביקון 2007 מיובא):
- דליפה קלה בגג הקשיח
- ריקול במערכת ABS - עדכון תוכנה
-חיישן בגיר שמדווח על הפרדה מלאה בין גלגלי השיניים - כתוצאה מכך הרכב נתקע בהילוך שני. קרה פעם אחת ולא חזר.
בחלפים יקרים במיוחד לא נתקלתי (עדיין). כמו כן, היות ובמוסך שלי מטפלים גם ברוביקונים הצבאיים, אין ממש בעיה של חלקי חילוף ספציפיים לדגם הזה.
יניב
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
לא בנוי לקרקושים.מזה אני מנסה להיפטר הרי אני נוסע בהיילקס בן עשר.לכן נראה לי שהייתי מתייחס בסלחנות לקרקושים כרכב יד שניה.יבאס אותי לשים 230K ולקבל חריקות ב-300 ק"מ.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amitco
לא בנוי לקרקושים.מזה אני מנסה להיפטר הרי אני נוסע בהיילקס בן עשר.לכן נראה לי שהייתי מתייחס בסלחנות לקרקושים כרכב יד שניה.יבאס אותי לשים 230K ולקבל חריקות ב-300 ק"מ.
לא ברור לי על איזה קרקושים מדובר..
שוב, אין אטימת רעשים כמו בטויוטה, אבל קרקושים? לא נתקלתי
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ברגע זה ממש עם רכב הדגמה שעבר 10,000 ק"מ של התעללות בידי מאות נהגים ועשרות עיתונאים. אף קרקוש ואף חריקה.
אלה מכוניות שונות לחלוטין במהותן ובאופיין, (רכב שטח טהור וספרטני יחסית מול SUV גדול ומאובזר) וקשה לי להבין למה בכלל משווים אותן זו לזו. אפילו המחירים שונים.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
אני עדיין מנסה להבין במה הרנגלר פחות אמין מהטויוטה. זה ממש מסקרן אותי.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
אתה צריך להבין ערן, שבכל ויכוח העוסק בכלי רכב מתוצרת יפנית מסויימת, נושא ה"אמינות" הוא העיקרי שעולה שוב ושוב, אולי כי חוץ ממוניטין של "אמינות" למכוניות הללו אין שום דבר אחר למכור?
איך אתם בדיוק מודדים "אמינות" במכונית חדשה? תמדדו במכוניות בנות שנתיים, שלוש, חמש שנים.
תשוו מחירי חלפים מתבלים כמו בלמים או צמיגים או בושינגים בחלקי מתלה.
תשוו כמה חלפים צרך כל רכב בהתייחס לסוג השימוש.
תשוו עלויות תיקון במקרה של קטסטרופה שיכולה לקרות בכל רכב שטח כמו דיפרנציאל גרוס, ציריה גזורה.
תשוו מחיר חלקי פלסטיק שנהרסים בשטח ממפגש אלים עם אבן או עץ כמו פגוש קדמי/אחורי או פנס קדמי/אחורי או מראה.
תשוו עלויות טיפולים ומרווחי טיפול.
תשוו את היחס שאתם מקבלים מהיבואן - איך מתייחסת האחריות להתקנת מיגונים, להחלפת קפיצים ובולמים, להרכבת פגוש עם כננת וצמיגי שטח. מין דברים כאלה שאנחנו אוהבים לעשות, אבל לא כל היבואנים מקבלים בברכה ובהבנה.
ולסיכום - תשוו מכוניות שדומות זו לזו - בייעוד, במחיר, בקטגוריה. שני הדברים היחידים המשותפים לרנגלר ולללנדקרוזר הוא שלשניהם יש ארבעה גלגלים והנעה 4X4.
ועוד משהו קטן, בעיני המסתכל מהצד.
רנגלר אינו שמן זית זך. יש בו לא מעט רג'קטים. אבל אני חושב שההערצה הישראלית העיוורת למותג יפני מסוים היא מגוחכת וגובלת בעבודת אלילים.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
(רכב שטח טהור וספרטני יחסית מול SUV גדול ומאובזר) ....
אני חושב שזה מסכם פחות או יותר את ההבדלים
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
זה נהיה כבר פאטתי הדיונים הללו,
הגיע הזמן לעשות השוואה מעמיקה בעלויות באמת רק לידיעה טיפול 12000 ק"מ טיפול ראשון 690 ש"ח כולל מע"מ
הדיון נהיה דומה לצהוב,
הכי טוב , תקנה טויוטה,
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
אני לא ממעריצי הטויוטה, די ההפך אפילו, אבל אי אפשר להמציא מציאות אחרת, מדובר על יצרן שלפחות בתחום רכבי שטח מיצר מכונות שבולטות מול שאר היצרנים בעמידותם ואמינותם, אני מדבר כבעל מקצוע המקבל כל מיני סוגים של רכבים, אתה פשוט רואה שהטויוטות לרוב בנויות טוב יותר, אתה לא שומע או יותר חשוב לא נתקל בתקלות(מה שאנחנו כן נתקלים בכמעט כל רכב אחר במיוחד אם ספר הרכב שלו לא כתוב ביפנית...)
לגבי השאלה של ערן, מה שאני נתקלתי עד היום...
קודם כל ומעל הכל זה הקירקושים, הדש בורד, הפלסטיקים בדלתות וגג עשויים מחומרים הכי זולים שמצאו, הם דקים ומחוברים בצורה חובבנית לרכב, כמו שכבר כתבתי, גם ברכבים עם מעט מאוד ק"מ כבר הופיעו קירקושים, אכות הבנויה של פנים הרכב היא מהנמוכות שראיתי(אגב זו דעתי על כל הרכבים האמרקאים מהתקופה האחרונה), ערן, אתה אולי חושב שזה לא נורא, אבל אם תקנה במיטב כספך רכב חדש ולא במעט כסף ,אתה בהחלט תרצה לקבל רכב שלא מתפרק( והכוונה ממש למתפרק, יש לי 2 לקוחות שמספרים שבאמצע טיול חלקים מהדש בורד התפרקו ולאחד מהם נפל הפלסטיק של הדלת באמצע נסיעה מהירה על שביל)
עוד נתקלתי:
לא מעט לקוחות מדווחים על כניסה של מים מהדלתות ומהגג(במיוחד עם הוא פורק כבר)
רעשי רוח מהדלתות וגג(אותה התלונה למעשה=רווח)
ובעיות חשמל שונות(חישניים וכו').
אני חייב לכתוב שוב, לרנגלר יש גם לא מעט יתרונות, אני באופן אישי אם הייתי מחפש רכב בגדול כזה ומסוג כזה בשמחה הייתי הולך על הרנגלר, לי אישית הדברים האלו לא ממש מפריעים(שהרי אם היו מפריעים בטח שלא הייתי מוצא את עצמי על דיפנדר חדש)+האופציה של רכב שיכול להפוך להיות פתוח בחצי שעה (כולל חלון מתקפל...)לי קוסמת.
-
תגובה להודעה: רנגלר אנלימיטד או לנדקרוזר ?
ציטוט:
אבל אני חושב שההערצה הישראלית העיוורת למותג יפני מסוים היא מגוחכת וגובלת בעבודת אלילים
הכל נכון דרור, אבל אל תתעלם מהעובדה שכוחו של האל \ גורו נובע ממספר המאמינים שלו.
המשמעות המיידית לגבינו היא ידע, מספר בעלי מקצוע המבינים ומוכנים לטפל, דרישה רבה לחלקים שמובילה לתחרות ומחירים בהתאם ולסיום חלקי חילוף מפירוק.
ע"מ לא לעורר סיפור מיותר, אנא תשווה את הלנדקורזר לפטרול. בגדול, שתיהן פונות לאותה הנישה. בוא נניח שמחיריהם לאחר 6 שנים על הכביש פחות או יותר זהים, ובוא נניח שמבחינת איכות הרכב הם זהים.
כמה ציריות \ דלתות \ מנועים \ חיישן מד תחת \ מחשב ניהול המפלצת המוצצת משומשים אתה יכול למצוא כרגע ללנדקרוזר וכמה לפטרול?
רוב האנשים היו בוחרים, כנראה בלנדקרוזר, ומעצימים את חדות המשואה הזו.
מאותה סיבה דרור, אני הייתי מעדיף דיפנדר על לנדקורזר סדרה 70.
יוני5