קצר עולה 189,000
ארוך 219,000
"הנחת חגים"
לא יאמן! לא יכלו להגיד לפני חודש?! :mad:
Printable View
קצר עולה 189,000
ארוך 219,000
"הנחת חגים"
לא יאמן! לא יכלו להגיד לפני חודש?! :mad:
אתה מקטר??
לא יכלו לפני 4 חודשים
צרות של עשירים אני ממש:-(:-(
ממש לא צרות של עשירים, כל הכבוד למכשירי תנועה על התמכור ההגיוני לבני תמותה.
יואב, צרות עין זה מתכון בטוח לאולקוס - לא מספיק זה שיש לך סופה?
על מה בדיוק "כל הכבוד"?
על זה שהם תקועים עם מלאים?
על זה שמשבר הנפט הוריד להם את המכירות?
או אולי על זה שבמשך שנים הם תקעו מחירים מרקיעי שחקים, לרכב שבכל מקום אחר בעולם נחשב לרכב עממי?
מסתבר שאפשר להוריד 45,000 ש"ח ממחיר הרכב ועדין להרוויח כסף.
:roll:
דעה אישית שלי, תבוא עם 200K ביד, שים אותם על השולחן וכנראה שתצא מהסוכנות עם אנלימיטד חדש.
ברק אתה פשוט ממורמר/סובל מתסביך רדיפה כמו רוב גולשי גיפולוג, אין כל רע בלהרוויח כסף !
אני יודע שזה נשמע מסובך אבל אפשרי להרוויח כסף ואפילו להיות בסדר באותו זמן ומכשירי תנועה עושים בדיוק את זה.
הדולר ירד משער שיא של 4.7 ל3.2 אם נלך על שער ממוצע לשנה שעברה 4.3 לשער של סוף שבוע שעבר 3.6 תקבל ירידה של 16% (הכל בערך כמובן) מחיר לפני ההורדה 264 אלף ש"ח (לפי הנתונים בשירשור) 264 מינוס 16%
שווה 221 אלף ש"ח .
עכשיו כל זה לא הופך את מכשירי תנועה לצדיק גדול, אבל כאן נכנסת לפעולה ההתנהלות של שאר השחקנים בשוק וזה כן הופך אותם לצדיק בסדום - UMI מתמחרים חלק גדול מהרכבים שלהם באותו מטבע כמו מכשירי תנועה ולא ממש ראית שינוי דרסטי במחירי ההמרים, לספר לך מה קרה ליורו בחודשים האחרונים - סמוך עלי הוא ירד ולא ממש רואים את מחיר הטוארג שועט מטה - שנדבר על הפאונד וכמה המזרח חתכו במחיר של הLR3?
איני יודע מה ההשכלה הכלכלית שלך, אבל אני ממליץ לך (ולאחרים) לקרוא את דבריו של מוני אורבך, בתגובה 61 בדיון הזה.
אתה משווה דיסקו 3 וטווארג (ריכבי יוקרה, כן יוקרה) לרכב עממי? ללחם ולחמאה של קרייזלר?
אני ממליץ על קצת קריאת רקע לפני שאתה מכניס את הרכבים הללו לאותה קטגוריה.
אגב, שנינו טוענים אותו דבר - אין שום דבר רע בלהרוויח כסף (שום דבר רע בכלל :twisted: ...), הרי יבואני הרכב אינם מלכ"ר'ים, אלה גוף כלכלי שמטרתו להרוויח.
מה שאני טוען הוא, שיש גבול לחמדנות, ואם אפשר למכור את אותו המוצר ב-45K פחות ועדיין לעשות רווח, התמחור המקורי שגוי.
רוצה הוכחה לדבר?
בבקשה - המבצע האמור הוא ההוכחה. היבואן לא עושה מחוות לאיש, היבואן נכנע לכוחות השוק, שבמפורש אמרו : "...מצטערים, יקר מידי, לא קונים...."
זו הייתה חצי דקה של כלכלת שוק בגרוש. ;)
ממליצות היושר שלך כלפי היבואן של הרכב הנ"ל, מתקבל הרושם כי יש לך "חיבור" כל שהוא עימו,
אם כן, יהיה מנומס לגלות זו, אם לא, עימך הסליחה.
לדעתי, מבחני הרכב שפורסמו לאחרונה הזיקו לתדמיתו באופן אנוש.
ברכב שעולה יותר מ 200000 ש"ח:
יכולות להיות מראות צד חשמליות.
יכול להיות גג פריק מחד ואטום למים ורעש מאידך.
יכול להיות מושב אחורי שמאפשר לאדם רגיל לשבת.
הספארטניות של הרכב הזה לא מחוייבת מציאות.
טוב אז זה תסביך רדיפה
מה הבעיה לפרגן לגוף שפועל בשונה מהנהוג במשק?
היורו נחלש מול השקל ב10% לפחות ב120 יום האחרונים ראית איזה שינוי במחירים אצל יבואני הרכב?
היין נחלש מול השקל ב3 השנים האחרונות בשיעור זהה לדולר ואין שום תזוזה במחירי הרכבים היפנים, יאללה תעורר דופקים אותך (אהה רגע זה גיפולוג את זה אתה יודע), מה שאתה לא יודע זה לפרגן ולמכשירי תנועה מגיע פירגון.
עד שסוף סוף מגיע יבואן נורמאלי שמקשיב לשוק ומייבא רכב שמעניין אותך ואותי במחיר סביר ואתה אוטמטית מחפש איפה דופקים אותך.
דרך אגב אתה מתעקש לא לקרוא את מה שאני כותב, אין כאן שום תמכור שגוי יש כאן תמכור מדוייק ע"פ הדולר, הדולר יורד ואיתו המחיר.
ברק אתה יכול להיות רגוע. בתור חבר של צחי במשך שנים (אתה יודע, לכל אחד יש את החברים האלו... נו איך אמר ג'ינג'י - "...אבל כל האחרים המפקד, הם בסדר גמור!") הוא לא מחובר לאף אחד, בקושי לעצמו. הדעות שלו הן עצמאיות ומתחת לציניות בדרך כלל מסתתר גרעין ששווה להקשיב לו.
רנגלר הוא רכב פשוט וזול, סוף סוף בישראל הוא מקבל את התמחור הזה. במחירים האלו הוא מתחרה בתוצרת קוריאה מבית ססאנגיונג וקאיה, שאולי יש להם מראות חשמליות - אבל הרנגלר לא רואה אותם ממטר, בחייכם. מי שמחפש רכב כביש-שטח במחיר הזה - שילך על סובארו פורסטר. מי מחפש רכב כביש-שטח, גם אם הסיבה היא תדמית ולא שימוש שטח אמיתי, אני לא חושב שיכולה להיות לו בכלל התלבטות. מה עדיף ב220,000K שקלים (או פחות אם לוקחים סיכון ביבוא אישי ומוותרים על אחריות היבואן)?
למכשירי תנועה אין בעייה של מלאי אגב. מה שהם מביאים הם מכרו שנה שעברה וגם השנה. יש להם בעייה שתהפוך לארוכת טווח עם היבוא האישי, שבגלל הנסיבות הכלכליות באמריקה נותן להם קרב מכירות כמו שלא היה אף פעם. ולכן הם מתכווננים מולה. למה VW ושאר הגרמנים לא עושים את זה? למה להם. הם לא חיים על הטוארגים, מה אכפת להם תכלע'ס שאנשים מייבאים אותם בזול - הרכב על הכביש ונחשב למצליח, מקדם את המותג, את התחזוקה הפסיכית שלו היבואן חוסך לעצמו, ומתרכז במחירה של המכוניות הפרטיות שהן באמת הפרנסה שלו. כל הגאונים שמביאים טוארגים ביבוא אישי עושים קידום מכירות חינם לצ'מפיון מוטורס. למנהל מותג ג'יפ במכשירי תנועה אין את הפריבלגיה הזאת - ג'יפים זה כל מה שיש לו למכור. ומתוך מבחר הג'יפים, הרנגלר, כן הרנגלר הוא המקבילה של הגולף, הדגם הנמכר, הלחם והחמאה.
אם מכשירי תנועה קוראים את הקהל ובאמת רוצים לרוץ קדימה, הם יביאו את הרנגלר עם מפרט טיפה מעודכן כפי שדרור ציין בכתבה. פשוט מאד - יחסי העברה נכונים, 4.10, ולא, זה לא יבוא על חשבון צריכת דלק - אם הרכב יבוא בתצורה המוצלחת ביותר שלו - גיר ידני 6 הילוכים. עובדה שנעילה אחורית הם כן טרחו להוסיף למפרט הסטנדרטי השנה - לדעתי יחסי ההעברה המעפנים שתוקעים את הרכב הם פשוט טעות, חוסר מודעות לחשיבות של הנושא במחלקה הטכנית של מכשירי תנועה. והעדר אופציה של ידני - שגם יכולה להוזיל עוד כמה שקלים מהמחיר - עדיין לא קלטו שהשוק משתנה. מחיר הדלק עולה ויורד, אבל התודעה של הצרכנים גם בישראל השתנתה השנה - היום כולם מסתכלים על עלויות הדלק, פסיכולוגית, וגירים ידניים יחזרו, חלקית, לאופנה.
כך וכך, בשורה התחתונה אילו חדשות נהדרות לנו, חובבי השטח האמיתיים בישראל - רנגלרים, עם 4 דלתות, עולים על הכביש בכמויות. אלוהים דואג לנו.
יכול להיות. זה היה מסבך את פירוק הדלתות. אתה מכיר עוד רכב מודל 2008 שאפשר לפרק את הדלתות שלו?
אולי. אתה מכיר רכב מודל 2008 שיש לו גג פריק, שלא לדבר על אטום למים ולרעש?ציטוט:
יכול להיות גג פריק מחד ואטום למים ורעש מאידך.
המושב האחורי נועד לילדים. למה שבן אדם מבוגר ירצה לשבת שם?ציטוט:
יכול להיות מושב אחורי שמאפשר לאדם רגיל לשבת.
הספארטניות הזאת כן מחויבת המציאות, היא במהות של הרכב הזה. אם הוא היה לנדקרוזר, הוא לא היה רנגלר. יש Jeepים לא ספרטניים - מי ששוקל לנדקרוזר או פאג'רו שישווה מולם גראנד צ'רוקי, שמקביל להם במראות החשמליות וגם במחיר, ויחליט מה שיחליט.ציטוט:
הספארטניות של הרכב הזה לא מחוייבת מציאות
נמרוד - לא מדובר בסדנא ביתית, מדובר ביצרן עולמי... פתרונות יצירתיים יש לו בשפע.
אי אפשר לעשות קונקטור לחשמל למראות ?
אי אפשר ליצור מרזבים או השד יודע מה , שיגרום למים לעבור במקומות אחרים ולא לטפטף לתא הנוסעים ?
אי אפשר לשים בידוד יותר טוב ?
בחייאת , מילא אם זה היה יצרן קטן, אבל במקרה הזה... אין תירוצים.
וכל זה , מבלי להוריד טיפה מהספרטאניות שלו
ובאותו הקשר ,למרות שבו אין לי שמץ של מושג אז אנא אל תצלבו אותי - דיפנדר לא אמור להיות המתחרה שלו?
לא שאני סניגור של UMI אבל גם ההאמר הוזל משמעותית ומחירו כיום הוא 275,000 ש"ח - "בלבד"..
עם כל הכבוד ליבואן..הזמנתי נסיעת מבחן על הרנגלר - איפשרו לי לנסוע רק על הכביש. ביקשתי לנסוע גם בשטח אמרו שאין שום אפשרות כזו...כאילו דא..!!?? מוכרים רכב כביש -שטח מבלי לאפשר בחינה של יכולת השטח ??
ב UMI לעומת זאת..ביקשתי נסיעת שטח וקיבלתי...ת'אמת הופתעתי לטובה מיכולות השטח של האמר.
בכל מקרה עם כל המגרעות שלו הרנגלר במחירו הנוכחי הוא לטעמי הקנייה הכי אטרקטיבית בשוק ביחס למתחרים.
הדיפנדר מתומחר בהרבה יותר גבוה - דיפנדר קצר פתוח 230,000 ש"ח לפני מיקוח. דיפנדר קצר סגור 260,000 ש"ח.
דיפנדר ארוך סגור (שהוא המקביל לאנלימיטד) כ- 300,000 ש"ח.
שלמה
נמרוד והאחרים..
מה בדיוק קורה בתכלס לגבי כיבוד האחריות הבינלאומית של היצרן על ידי היבואן המקומי כשמדובר ברכב ביבוא אישי ??
הרי כל יבוא אישי של רכב חייב באישור (בתשלום של כ- 5,000 ש"ח) של היבואן המקומי..
סוכני יבוא אישי עד כמה שניתן לסמוך על הבטחותיהם מבטיחים שמכוח האישור הזה "אין בעיה ויש אחריות.."
מי שהוא מכיר אישית מקרים כאלו של כיבוד או אי כיבוד אחריות יצרן בינלאומית ?
שלמה
כנראה שאין ליבואן ברירות רבות, הייבוא האישי חוגג!!!
שמעתי על מחירים של 150-170K בארץ כולל הכל לרנגלרים וגם לגראנד צ'רוקי... בן מספר חודשים.
בדיחה, בקצב הזה המחיר שלהם יגיע למחיר משפחטומטית ממוצעת.
רמי השמועות בהחלט נכונות.
לי הציעו רנגלר רוביקון אנלימיטד בן מספר חודשים בארץ כולל הכל ב 180,000 ש"ח.
שלמה
אתמול פגשתי גראנד צרוקי ,דגם בסיסי עלה לו בארץ 180000 ש"ח כולל הכל...
הנה תמונה מהעיתון שמצאתי בשירותים היום...
http://www.jeepolog.com/forums/attac...1&d=1222367593
חחחחח "רוצו וקנו הרבה רנגלרים" הם לא יודעים שחנן כתב את זה כדי שעוד שנתיים הוא יוכל לקנות רנגלר משומש בזול :)
נמרוד
אל תיעלב אבל - לא השתכנעתי.
רכב שפרוק הגג / דלתות שלו אורך כחצי שעה, יכול לספוג עוד 3 שניות של משיכת 2 קונקטורים (חשמל מראות).
ובכלל, כמי שנוהג (בדרך כלל לבד ברכב) כבר 2 עשורים על דיפנדר 90 נטול מראות מתכווננות, אני יכול להגיד לך שהצורך לרדת מההגה ולכוון מראה ימנית אחרי כל מגע שלה עם ענף, מעצבן, מרגיז ולא בטיחותי (אנו נוטים לוותר על השימוש במראה הלא מכוונת הזו).
------------------------------------------------------
רכב שהגג שלו פריק, צריך להיות אטום למים כשהוא מורכב (בדיוק כפי שסאן רוף לא אומור לנזול).
אין כאן דרישה מופרזת או משהו שהאמריקאים לא יכולים לבצע. כיום יש לכל אחד ברכב הרבה ציוד אלקטרוני יקר ערך והתענוג לראות את הדיגיטאלית החדשה שלך בתוך שלולית או את הלאפטופ שלך סופג טיפטופים בדיוק כשאתה מתרכז בניווט, קטן ביותר.
---------------------------------------------------------
רכב שיש לו מושב אחורי, צריך להיות מותאם לבני אדם. אני לא מבין מדוע עלי למנוע מדור העתיד את החוויה של טיול שטח רק בגלל שהמושב לא נוח להם.
-------------------------------------------------------
ולמה אני מתעקש על הדברים הללו?
מסיבה אחת שכולנו נוטים להתעלם ממנה:
רוב הג'יפאים בארץ הם זכרים ולרובם בנות זוג שוות זכויות לחלוטין (גם אם אנו מציגים כלפי חוץ פוזה אחרת...). לנשותינו זכות מלאה (ולרוב גם זכות וטו, שלנו הזכרים - אין) לקבוע איזה רכב שטח יירכש על ידי המשפחה.
אצל רובנו, לא מדובר בכלי ייעודי שנח בסככה ומחכה רק לסופי שבוע ורוב החברים כאן נוהג בכלים ש"עובדים" כל השבוע ומשמשים לתחביב המשותף שלנו - בשבתות וחגים.
מסיבה זו, הדרישות (שלא לומר אולטימטום) שמעלות בנות הזוג (ושבמקרה זה אני מסכים איתן לחלוטין), היא שעומדת בין הבחירה בכלי הרכב הזה או במתחריו.
דרישה זו צריכה להדאיג בעיקר את היצרן והמשווק שעלול להפסיד נתח שוק עצום בגלל התעלמותו מהצורך בשיפורים שעלותם זניחה באופן יחסי (ובמיוחד שזהו בדיוק נתח השוק אליו פונה היצרן...).
ואגב, במדינה רוויית גנבי רכב ורכוש כשלנו, רוב הרוכשים לא יפרקו את הגג או הדלתות לעולם והם ישמחו לראות גירסה קצת פחות ספארטנית כשהמשאבים שהיצרן משקיע במנגנון פרוק, יוקצו לשדרוג הנוחות)
למען הסדר הטוב - זה אני כתבתי. למה אתה מאשים את חנן על לא עוול בכפו? וכן - בפירוש, כדי שעוד שנתיים-שלוש אוכל לקנות רנגלר משומש בזול. לא מתבייש בזה! תעשה סיבוב ותבין. סביאר להניח שגם אתה תרצה.
אז במקום גג פריק הוא יהיה סגור-קשיח, במקום ריפוד בד דוחה רטיבות וכתמים תשים לו ריפודי עור, תתקע לו DVD וחישוקי מגנזיום נוצצים עם צמיגי חתך 60, תנמיך אותו לטובת קלות כניסה ויציאה לנשים וזאטוטים, ולסיום, תקלף ממנו את מדבקת WRANGLER ותדביק במקומה GRAND-CHEROKEE?
לא, זה לא הולך ככה. לרנגלר יש וצריך להיות אופי משלו. האופי הזה הוא לא באג אלא פיצ'ר וזה מה שמוכר רנגלרים. מהנדסי Jeep השתדלו ולדעתי גם הצליחו, לשמור עליו. הוא כמובן לא מושלם - יש בו לא מעט מגרעות. הם יכלו להשתדל יותר. אבל הוא במוצהר לא SUV וגם לא מנסה להיות כזה. הוא רכב שטח טהור שעשה כמה פשרות לכיוון הכביש. הוא מעודן מאי פעם, ומספיק לכל אשה ולו הפולניה המפונקת ביותר, לעשות סיבוב קצר של כמה דקות במתחרה הישיר שלו שלא עושה שום פשרות כבר 60 שנה, כדי להחזיר אותה לפרופורציות ולבחור ברנגלר ללא היסוס.
דרור אתה נוקט עמדה קיצונית מידי לטעמי.
מי ששם יותר מ200K על אוטו חדש יכול לצפות שלא תהיינה דליפות מים, יכול לצפות לנוחות במושב האחורי ובהחלט סביר לצפות לקבל מראות צד חשמליות.
מדובר בסטנדרט שאין לאמריקאים שום בעיה טכנית ליישם.
ברכב שמתיימר להיות מה שה JK מתיימר להיות, הטענות נגד רמת הגימור שמספק היצרן בהחלט מוצדקות.
זה שהיבואן שם על הרכב תג מחיר של 200K לא אומר שזה המחיר שהוא שווה.
בארה"ב כמה עולה כזה רכב? כיום? עם שער דולר נמוך (לא שזה משנה כל כך לאמריקאים)?
מה שמנסים להסביר זה שזה לא רכב יקר, זה רכב יחסית זול.
בכלל המותג ג'יפ באמריקה עד כמה שקראתי ושמעתי הוא לא מותג יוקרתי.
חדש מודל 2009 כולל הכול עולה פחות מ32 אלף דולר, הבסיסי עולה פחות מ20 אלף דולר. לפי האתר הזה: http://www.automotive.com/new-cars/1...ler/index.html
זה שבארץ הוא מתומחר פי 2-2.5 (מהמחיר לצרכן) זאת לא אשמת קרייזלר.
אני חושב שקצת הגזמתם עם עניין האטימות. אני מכיר כמה רנגלרים, אחד לפחות עבר התעללות רבתי בשנה האחרונה, והגג לא דולף. יודעים מה? דולף פחות משל סופה ישנה, או מגג של דיפנדר חדש (לא פתוח, סגור). יכול להיות שמישהו לא קרא טוב את ההוראות ושכח להוריד את ה"רגל" שנותנת קונטרה לגג כדי שלא יקרקש ויאטום טוב? יכול להיות שמישהו אחר הידק את הגג עם אחד החלקים לא במקום ושבר את אחת מחתיכות הפלסטיק שאחראיות לאטימה? לי קרו שני הדברים האלו, וזה דפק את האטימה בג'יפ ספציפי אחד.
אסף.
מה JK מתיימר להיות?
בארה"ב זה רכב עממי.
זה שבישראל הוא עולה 60,000$ זה כבר בעיה שלנו עם המדינה שלנו, החוקים המפגרים שלה והמיסים המופרזים שלה.
זו לא זילות של 200K שקלים. זה שמכונית בסיסית קטנה כמו מאזדה 2 עולה יותר מ-100K? יותר מרתיח אותי.
לפני 20 שנה הרגילו אותנו בישראל לקבל "מיציבושי שיש בה הכל". לאנשים לא אכפת מה קורה מתחת למכסה המנוע, העיקר שהאוטו יהיה עמוס ב"פינוקים על חשמל". בטח אם הוא אמריקאי, אז הוא צריך להיות "פול-אוטומט-פול-חשמלי".
צא מהגישה הזו. זה רכב שטח טהור. אפילו לא SUV. אם אתה מחפש פינוקים של SUV תקנה לנדקרוזר או איזה משהו יפני דומה. זה רכב שטח טהור, זה אופיו וזה ייחודו. תתייחס לזה בצורה של "מה שאין לא מתקלקל" ואז הכל ייראה לך אחרת.
הגג הפריק הוא לא פחות מגימיק מבריק. זה כיף לא נורמלי. תאמין לי, ניסיתי. אני מוכן להסתכן בטיפת מים מדי פעם תמורת גג כזה ברכב שלי. עניין המראות הרבה יותר מפריע, יחסי העברה לא נכונים - הרבה הרבה יותר מפריע. והעובדה ש"מכשירי תנועה" לא מוכנים להביא גם גיר ידני - הכי מפריע.... מפריע ברמה שמי שמכיר אותי יודע - כרגע מבחינתי זו סיבה מספיקה כדי לא לקנות את הרכב.
המושב האחורי? נמוך וקצר ושטוח מדי. כמו בקומפאס, כמו בפטריוט, כמו בניטרו, כמו בג'רני. כמו בכל רכבי הפנאי של קרייזלר. מישהו שם שתפקידו לתכנן ולעצב מושבים אחוריים, צריך לקבל בעיטה בתחת ולעוף לכיוון לשכת העבודה הקרובה. ובכל זאת זה לא כזה נורא - לילדים ונוער אין ולא תהיה בעייה. לי (188 ס"מ) כן היתה בעיה עם זה. אבל אני לא נוהג לשבת מאחור בג'יפים שלי... ואתה?