תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
על מה מדובר
סתם נראה לי מעניין
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
שתי הארות קטנות:
לא לשכוח פיוז
קל יותר למתג את המפסק על רגל מינוס (וכל לא צריך לסלול שני חוטים מהריליי למפסק)
ד"א, הרעיון השני של בר שטראוס, תודה!
אביגדור
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
אביגדור שלום,
מצטער, אני קצת איטי.... תסביר לי שוב את הרעיון של המינוס, לא ממש הבנתי מה אתה מתכוון...
וגם לגבי הרעיון של בר שטראוס לא הבנתי....
איטי, אמרתי???? :confused:
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
רגל 30 מקוצרת ל 86
רגל 85 מחוברת למפסק הפעלה שנותן "-"
רגל 87 לפנס
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
תומר א.
רגל 30 מקוצרת ל 86
רגל 85 מחוברת למפסק הפעלה שנותן "-"
רגל 87 לפנס
לא מומלץ בכלל בכלל
בחיבור כזה במידה והמפסק ישאר דולק עם רכב מכובה הפנסים ימשיכו לעבוד (הניתוק במינוס ללא קשר לסוייץ)
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AvigdorAharon
שתי הארות קטנות:
לא לשכוח פיוז
קל יותר למתג את המפסק על רגל מינוס (וכל לא צריך לסלול שני חוטים מהריליי למפסק)
ד"א, הרעיון השני של בר שטראוס, תודה!
אביגדור
לא ממולץ (לפי דעתי)
מאחר ואתה צריך זרם אחרי סויץ אז אין צורך בשתי חוטים לממסק מהמפסק רק לאחד.
30 + קבוע אחרי פיוז (חוט עבה)
85 מינוס קבוע (חוט מה שבא לך )
86 + אחרי מפסק אחרי סיוץ ומומלץ אחרי פיוז נוסף כאשר את האספקת הזרם אתה לוקח מתוך הרכב ליד המפסק)
חוט לא חשוב
87 לצרכן (חוט עבה )
עמוס
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
עמוס שלום,
ככה אכן התכוונתי לחווט... אם אביגדור התכוון למה שהסברת אז זה באמת לא מתאים לי מכיוון שאני רוצה אפשרות להדליק רק עם סוויץ דלוק.
לגבי 86 ו-85 עד כמה שאני מבין זה לא משנה מי הולך למינוס ומי הולך למפסק, אני טועה??
תודה
אמיתי
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
אני מקווה שזה יעזור לך...כמובן היכן שמשורטט מפסק אתה יכול לחבר כבל אחרי סוויטש במקום...
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
אם כבר מדברים..
איזה פיוז מומלצ לשים לארבע פנסי ערפל?
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
אני לא חיברתי פנסים, לכן לא חשוב לי העניין של זרם אחרי סויץ.
ההבדל העיקרי הוא בסלילת חוט אחד או שני חוטים עד למפסק, אני העדפתי חוט אחד.
למעט הענין של זרם אחרי סויץ, אני לא רואה יתרון במפסק על פלוס.
אביגדור
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
כך את הספק הנורה בוואט חלק אותו במתח (12 וולט) ותקבל את הזרם תכפיל ב 4
ותקבל את הזרם הכללי של המערכת (4 נורות).סים פיוז דרגה אחת יותר גבוהה.
למשל אם הזרם במערכת הוא 15A שים פיוז 20A.
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סופת המדבר
מה עושה ה87A?
רגל (N.C. (Normally Closed
ללא זרם בסליל הממסר, רגל ה-Common מחוברת אליה. ברגע שיש זרם בסליל המתג "מתחלף" ומחבר בין ה-Common לרגל 87.
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
לא הבנתי כלכך היא אמורה לעשות משהו?
כי אני רואה שבהרבה מקומות היא לא מחוברת
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
בוודאי שהיא "עושה" משהו.
וגם כתבתי לך בדיוק מה היא עושה.
אכן, קיימים מקרים רבים שבהם לא משתמשים בה. אבל זה תלוי באפליקציה של הממסר.
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
לכל מי ששברי המידע לא ברורים לו, כאן ניתן למצוא את התשובות לכל השאלות בתחום הזה:
http://www.jeepolog.com/158.html
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
במידה ואין נתוני הספק, איזה פיוזים כדאי לשים, אם בכלל, לצרכנים בינוניים כמו מאוורר, מצמד אלקטרומגנטי של מזגן, וכד' ?
תגובה להודעה: שאלה לגבי חיווט ממסרים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mixael
במידה ואין נתוני הספק, איזה פיוזים כדאי לשים, אם בכלל, לצרכנים בינוניים כמו מאוורר, מצמד אלקטרומגנטי של מזגן, וכד' ?
שמתי למאוורר חשמלי 20A, לא חישבתי במדויק את הזרם העובר בחוטים, פשוט הרגשת בטן...
אביגדור