-
שרשור החוצפה הגדולה.
בהמשך לשרשור האידיוטים להן שרשור חדש. ספרו לנו על הדברים ההזויים והחצופים ביותר שנתקלתם בהם. הישראלי בכיעורו.
אני אתחיל:
מוצאי שבת בערך שבע בערב, תחנת הדלק אלון סמוך ללהבים. אנחנו עוצרים לשתות קפה בדרך צפונה. מגיעה מזדה 323F בצבע אדום. יוצא הבחור, לוקח את הספוג האדום לניגוב החלונות ועובר איתו באופן שיטתי על כל האוטו מסביב, למעלה, למטה וגם לא לשכוח את הגג. אחרי סיום הקרצוף הוא מניח בצד את המקל ולוקח את הדלי של הספוג. הוא מגלה שעל הברז מים אין ידית ולכן הוא מוציא מהבאגז' מפתח ופותח בעזרתו את המים בברז. שוטף פעם אחת, פעם שנייה ואחרי כשמונה דליים שהוא שופך על האוטו בנדיבות אנחנו הפסקנו לספור.
אני מניח שרק היה חסר שיגש להתלונן בתחנה שלא מחלקים ג'ילדות...לכן בפעם הבאה שנבקר בתחנת דלק ולא נבין למה הדבר הבסיסי והמחוייב הזה נעדר - כנראה שבעל התחנה מאס בקנסות על צריכה מוגברת של מים...
אגב, לכל מי שרצה להתחיל לשפוך חמתו - לא מדובר בבדואי כלל וכלל.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל
אגב, לכל מי שרצה להתחיל לשפוך חמתו - לא מדובר בבדואי כלל וכלל.
תגדיר בדואי....:mrgreen:
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
לפחות אני יודע שאני לא נראה כמו בדואי :rolleyes:
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
חוצפה מסוג אחר וסוג של שיא:
ביום ראשון אביבי אחד, לאחר טיול סופשבוע
פתחתי את הג'יפ מצדדיו, והוצאתי את כל הציוד הקבוע שעליו.
כבל מאריך מהבית, שואב אבק להנאתי, עד שלפת-פתע...
עוברת לה ברחוב ע"י החניה (הפרטית) שלי, נייקת כחול לבן עם 2 דרדסים בתוכה.
לפתע- היא נעצרת. נפתח חלון הנהג, ולהלן התרחשות העניינים:
נייקת- "מה המצב?..."
אני- "הכל 10!!"
נייקת- "היית בטיול אה?.."
אני- "כן בכיף."
נייקת- "יש רשיונות?..."
אני- "בוודאי שיש..."
נייקת- "אפשר לראות?"
אני- "אתה מסטלבט?"
נייקת- "לא. תוציא רשיונות."
בשלב הזה הדרדס החנה את הנייקת ליד הג'יפ שלי, כיבה את המנוע, ועמד על שלו- תן רשיונות.
כל זאת לא לשכוח- כשהרכב עומד, כבוי, בחניה הפרטית שלי...
קיבל את הרשיונות שכ"כ רצה, והחל מריץ את הפרטים, תוך כדי שאילת שאלות מכשילות.
בשורה התחתונה לא יכל לפגוע בשום דרך, ולאחר 10 דקות של הטרדה התקפל והלך.
סוג של שיא או לא?...:cool:
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
אצלנו אנשים מבחוץ נכנסים וחונים חופשי בחניות פרטיות.
שיא השיאים, פרחה שחורדינית שהעמידה שברולט אימפלה ענקית על שתי חניות פרטיות.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אצלנו אנשים מבחוץ נכנסים וחונים חופשי בחניות פרטיות.
מפתח וונטילים וארבעה צמיגים ללא אוויר מבטיחים לדיירי הבניין אצלנו שלא יראו את אותו הרכב שחוסם את חנייתם יותר מפעם אחת !
(מניסיון)
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
אני כבר מכתיר את ארז בתואר הכבוד "המגנט".
סיפור ביזארי שכזה עוד לא שמעתי מימיי.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
שמיל שכה יהיה לי טוב, כך קרה מילה במילה המובאות למעלה. :D
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
בשבת, בזמן הקטיף בזבזתי חצי מזמן העבודה בלרדוף עם הטרקטורון ולהרחיק:
1. משפחות שבאות לקטוף (ציטוט "רק שקית אחת")
2. משפחות שבאו לעשות פיקניק + קפה בין העצים (כולל גיפאים מכוחותינו) ובנתיים לקטוף עם הילדים.
התגובות נעות בין:
"סליחה, לא ידענו שזה שטח פרטי, למה אתה לא שם גדר" ("המטומטם" המנומס),
"רק באנו להנות, כולה שקית למה מה קרה" (עמכה ישראל),
"תוכיח שהשטח שלך" (עמכה ישראל המתחכם)
ומגיע עד לקללות ואיומים.
אז 2 דברים לסיכום:
1. כל אבל כל מטע מגודר או לא, הוא שטח פרטי ואסור לקטוף ולו גם פרי אחד!!! (אנשים מנסים להתפרנס מזה)
2. לא נכנסים רגלית / עם גיפים לשטח המטעים (זה שטח פרטי!!! וזה עושה נזק).
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
[QUOTE=nirs;224832][COLOR=#222222.
1. כל אבל כל מטע מגודר או לא, הוא שטח פרטי ואסור לקטוף ולו גם פרי אחד!!! (אנשים מנסים להתפרנס מזה)
[/FONT][/COLOR]
ניר יש לי שאלה שאני בטוח שאתה תוכל לתת את התשובה הנכונה
לפני הרבה זמן (אני אפילו לא זוכר מי אמר לי את זה) אמרו לי שאם אתה מגיע למטע לא מגודר ואוכל במטע עצמו אז זה מותר, שוב לא קוטף שקיות וכאלה אלא אוכל במטע, נכון?
מצטער אם לך התשובה ברורה פשוט אני חייב שתעשה לי סדר כי לי זה לא נשמע כלכך
תודה אביב
]
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
[QUOTE=אביב3;224838]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
[COLOR=#222222.
1. כל אבל כל מטע מגודר או לא, הוא שטח פרטי ואסור לקטוף ולו גם פרי אחד!!! (אנשים מנסים להתפרנס מזה)
[/FONT][/COLOR]
ניר יש לי שאלה שאני בטוח שאתה תוכל לתת את התשובה הנכונה
לפני הרבה זמן (אני אפילו לא זוכר מי אמר לי את זה) אמרו לי שאם אתה מגיע למטע לא מגודר ואוכל במטע עצמו אז זה מותר, שוב לא קוטף שקיות וכאלה אלא אוכל במטע, נכון?
מצטער אם לך התשובה ברורה פשוט אני חייב שתעשה לי סדר כי לי זה לא נשמע כלכך
תודה אביב
]
אני אענה לך- בפשטות-שטות אחת גדולה שמקורה כנראה בימי התלמוד או משהו בסגנון. לא תקף בשום צורה, ובטח לא חוקי, או בעברית-קטיף ללא אישור בשטח פרטי הוא גניבה לכל דבר. נקודה.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביב3
ניר יש לי שאלה שאני בטוח שאתה תוכל לתת את התשובה הנכונה
לפני הרבה זמן (אני אפילו לא זוכר מי אמר לי את זה) אמרו לי שאם אתה מגיע למטע לא מגודר ואוכל במטע עצמו אז זה מותר, שוב לא קוטף שקיות וכאלה אלא אוכל במטע, נכון?
מצטער אם לך התשובה ברורה פשוט אני חייב שתעשה לי סדר כי לי זה לא נשמע כלכך
תודה אביב
]
הלכתית (הלכה לפי התורה) אכן מותר. אבל לפחות כרגע אין לנו מדינת הלכה, אלא מדינת ישראל.
חוקית, משפטית, במדינת ישראל - אסור, חד משמעית.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
סבבה אז אתם יודעים בדיוק למה אני מתכוון גם זכרתי שזה משהו הילכתי אבל לא היתי בטוח ולא רציתי לצאת סתום:)
תודה לכווולם:)
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
עירא
תגדיר בדואי....:mrgreen:
מבלי להכנס להכללות - לאיש היו סממנים יהודיים מובהקים.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
''כי תבוא בכרם רעך ואכלת ענבים כנפשך שבעך,ואל כליך לא תתן.
כי תבוא בקמת רעך וקטפת מלילות בידך ,וחרמש לא תניף על קמת רעך.''
מי שיהודי חייב לנהוג על פי החוק היהודי הזה ולא להיות חזיר נוצרי. כי החוק האוסר זאת הינו החוק האנגלי הקיים בארץ.
ומוטב שננהג בין יהודים כמו שחונכו אבותינו ב-3317 השנים האחרונות. ואל תשכחו שרק הסבא שלכם עדיין היה יהודי מאמין בחוקים החכמים האלה שכל העולם מעריץ ,חוץ ממספר זבי חוטם שהם עדיין עצם מעצמנו.
צריך להזכיר כי אם כולנו ננהג על-פי התפישה הזו - כל הנכנס לכרם רעהו יאכל רק אם הוא באמת רעב ויאכל רק עד כדי השקטת רעבונו ההכרחי,ובכך יזיק לחברו מעט ככל הניתן. בעל הכרם צריך לשמוח כי עמל כפיו היה למטרה ראויה של השקטת רעבון חברו.
אני חושש שעכשו גרמתי למהומת אלוהים בשרשור הזה.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רכס חיים
ציטוט:
''כי תבוא בכרם רעך ואכלת ענבים כנפשך שבעך,ואל כליך לא תתן.
כי תבוא בקמת רעך וקטפת מלילות בידך ,וחרמש לא תניף על קמת רעך.''
מי שיהודי חייב לנהוג על פי החוק היהודי הזה ולא להיות חזיר נוצרי. כי החוק האוסר זאת הינו החוק האנגלי הקיים בארץ.
והנה העמדה שלי בנדון:
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again
עם ישראל חזירים ולא מעניין אותם תורה מה תורה. רק לקחת ולהיות מגעילים. אין לי רחמים למי שאין לו ערכים.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
החוצפה הכי גדולה של הטבע !!!!!!!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
YosseF
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רכס חיים
ציטוט:
''כי תבוא בכרם רעך ואכלת ענבים כנפשך שבעך,ואל כליך לא תתן.
כי תבוא בקמת רעך וקטפת מלילות בידך ,וחרמש לא תניף על קמת רעך.''
מי שיהודי חייב לנהוג על פי החוק היהודי הזה ולא להיות חזיר נוצרי. כי החוק האוסר זאת הינו החוק האנגלי הקיים בארץ.
ומוטב שננהג בין יהודים כמו שחונכו אבותינו ב-3317 השנים האחרונות. ואל תשכחו שרק הסבא שלכם עדיין היה יהודי מאמין בחוקים החכמים האלה שכל העולם מעריץ ,חוץ ממספר זבי חוטם שהם עדיין עצם מעצמנו.
צריך להזכיר כי אם כולנו ננהג על-פי התפישה הזו - כל הנכנס לכרם רעהו יאכל רק אם הוא באמת רעב ויאכל רק עד כדי השקטת רעבונו ההכרחי,ובכך יזיק לחברו מעט ככל הניתן. בעל הכרם צריך לשמוח כי עמל כפיו היה למטרה ראויה של השקטת רעבון חברו.
אני חושש שעכשו גרמתי למהומת אלוהים בשרשור הזה.
לחוות חקלאיות בחו"ל אגב יש פתרון נפלא: עובר אורח שממש רוצה מהפירות של החווה, אבל אין בעל בית בנמצא- יכול להשאיר כסף בתיבה יעודית לכך עבור מה שצרך (ואז גם אפשר למלא שקיות לדרך- כי אתה משלם על זה)
בארץ יש לי תחושה שזה לא יעבוד מי יודע כמה...
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
בארץ שלנו לא רק שלא ישאירו כסף בתיבה,גם יקטפו פירות וגם יקחו את התיבה עם הכסף איתם.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
כשהייתי תלמיד בישיבה בבני ברק
נתקלתי במשהו שנראה לי בהתחלה קצת מוזר אבל בהמשך
התרגלתי,בספסל ליד בית כנסת היו שקיות מלאות בפרות הדר
לידן קופה ושלט שבו היה כתוב את המשקל בכל שקית ואת המחיר
בפעם הראשונה חיפשתי את המוכר ולא מצאתי אותו ולאחר מכן הסבירו לי שהוא הלך ללמוד
ובינתיים העסק עובד לבד
בבני ברק זה עובד בשאר העולם לא הייתי בונה זה
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
באוסטרליה זה עובד יופי. בננות, אננס, קנה סוכר- עגלה עמוסת פירות לצד הדרך, שלט מחיר וקופסה לכסף. אותו דבר בשמורות טבע שם, ובארה"ב - מעטפה, 5$ ופרטים, אתה שם הכל בחריץ ונכנס לשמורה.
יש אנשים מגעילים בכל מקום בעולם. פשוט אצלנו יש יותר מהרבה מקומות אחרים. משום מה כאן הגניבה והלקיחה והזלזול והתחמנות לא פוסקים. אם פעם האמנתי בטבע האדם, היום אני מאמין שאדם לאדם זאב.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
רכס,
המובאה שהבאת, נוגעת לעובדים בשדה או הכרם.
אמנם הדבר לא ניכר מפשט הכתוב אך המפרשים מיחסים מימרה זו לעובדים ולא לכל עובר אורח.
(לי נראה כי יש כאן סוג של הקבלה ל"לא תחסום שור בדישו" הידוע יותר).
לפי ההלכה, אסור לעובר אורח לקטוף פרי שאינו שלו בדיוק כמו שאסור לו לקחת רכב ממגרש של סוחר (אפילו אם זה דיסקו..):razz:
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
עודד, ניראה לי שגם המפרשים טועים,והכוונה הינה לכל המזדמן לשדה.
הסיבה לכך הינה ראיה חברתית עמוקה של התורה את התנהגות האדם בחברה.
בזמן חקיקת החוקים האלה הנסיבות היו אחרות מהיום. אדם היה יוצא ברגל למרחקים ארוכים ולמקומות הזרים לו בכדי לפגוש בני משפחה או בכדי לעשות לביתו.ראה את הבדווים עד היום או את סיפורי התנ''ך על מקרים כאלה.
קשה מאוד לאמר לאדם עייף רעב וצמא לא לאכול מעט מלילות משדה קמה הנמצא בצד הדרך,וזה אפילו לא אנושי לעשות זאת.הרי גם בעל השדה עצמו כאשר ילך לבקר את אחיו הרחוקים ירצה להשביע את רעבונו בשדה של זולתו.
הבעיה היא שהחברה הפכה אדם לאדם זאב,ואתה רואה את זה על הכביש יום יום.איש נורמלי מהיישוב נוסע למרחק 50 קילומטר ונדחק עד כדי סכנת נפשות בכדי להרוויח 4 מטר שהוא אורך הרכב שלו.ולך תחשוב מה עושה איש לא נורמלי.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
חיים,
עם כל האמונה והדתיות שלי אני חייב לומר שיש משהו בדבריך.
נתת לי נק' למחשבה.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
תקופה ארוכה הייתה באמצע מושב רשפון חנות פרחים שהתנהלה בשירות עצמי שכזה..לוקחים לבד ומשלמים לבד..
אם אני לא טועה יש עד היום באיזה מושב בצפון יצרן גבינות ביתיות העובד בשיטה הזו...
לניר
נסה את השיטות מחו"ל במטעים שלך במקום לרדוף ולהתעמת עם עמך ישראל...הצב עגלה עם פרי קטוף + שקיות + קופה + שלטים מתאימים בכל רחבי המטע..
להערכתי תופתע לטובה...
אולי נאיבי ואולי אופטימי מצידי...אבל עדיפה בעיני השיטה הזו מאשר מרדף העלול להוביל לאלימות מיותרת..
שיא החוצפה מבחינתי היה כשהתגוררתי בבית דירות משותף על דרך נמיר (כביש חיפה ת"א) בסמוך לגשר הירקון ולפרק הירקון...
ביום עצמאות עמוס במיוחד..אני יורד עם הכלבה ומופתע לגלות משפחת עמך שהתנחלה בגינת הבית המשותף כדי לחגוג את חג המנגל וכי לא נשאר מקום בפרק הירקון...וואלה מינגלו אצלי בחצר...ולא זה לא לקוח מהמערכון על המנגל על אי התנועה...מקרה אמיתי..
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
חזרה לשרשור החוצפה-היום ניגשתי לתדלק את הבהמה בתחנת הדלק של סונול ביטבתה, ולתומי חיפשתי את עמדת התדלוק העצמי. אממה, המשאבה לתדלוק עצמי מיועדת לתפעול ע"י כרטיס אשראי בלבד, ואני בכלל רציתי לשלם במזומן, בחוצפתי. פניתי למתדלק בשאלה לגבי תשלום במזומן על שירות עצמי, והוא מיד התחיל לתקוף אותי בצעקות ממש- ששירות עצמי יש רק בכ"א, ואם אני רוצה לתדלק במזומן אני יכול לשלם על שירות מלא, או עדיף- למצוא מקום אחר לתדלק בו, כי "אני חוצפן עם כל השאלות שלי" ו-"מה אני לא מבין?". בלית ברירה, בסופו של דבר תדלקתי בשירות עצמי בכ"א, וגם ככה הבנזין שם עלה כמעט 20 אג' יותר לליטר מאשר בכל תחנה אחרת (כפול פאקינג 68 ליטר!!!)-כנראה שהמחיר הרשמי הוא בגדר המלצה בלבד שם...
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
חזרה לשרשור החוצפה-היום ניגשתי לתדלק את הבהמה בתחנת הדלק של סונול ביטבתה, ולתומי חיפשתי את עמדת התדלוק העצמי. אממה, המשאבה לתדלוק עצמי מיועדת לתפעול ע"י כרטיס אשראי בלבד, ואני בכלל רציתי לשלם במזומן, בחוצפתי. פניתי למתדלק בשאלה לגבי תשלום במזומן על שירות עצמי, והוא מיד התחיל לתקוף אותי בצעקות ממש- ששירות עצמי יש רק בכ"א, ואם אני רוצה לתדלק במזומן אני יכול לשלם על שירות מלא
אותו סיפור קרה לי גם בתחנת דלק במצפה.
אין כזה דבר תדלוק עצמי במזומן. תשלם על שירות מלא.
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
אני בטוח שבעל התחנה לא יאהב לדעת שזה מה שהמתדלקים שלו עושים !
סתם הפסד מיותר של ריבית
מה אתה מצפה ממישהו שעובד בתחנת דלק בשביל שכר מינימום ?
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
six 4 life
אותו סיפור קרה לי גם בתחנת דלק במצפה.
אין כזה דבר תדלוק עצמי במזומן. תשלם על שירות מלא.
זה בכלל חוקי? אני לא יכול להתלונן עליהם למישהו שם למעלה?
-
תגובה להודעה: שרשור החוצפה הגדולה.
החוצפה הגדולה-שלי
במשך שנים,בקיבוץ שלי לא חגגו את חג שבועות-בגלל המחלות שהקבוץ לקה בהם(והן מאחרנו לשמחתי),הדכאון בישוב גרם לכך שחברים לא רצו להשתתף בארגון חגים ומועדים.
בבוא העת כשנהייתי אב לילדים,הבנתי שאין אני רוצה שילדי יגדלו מבלי להכיר את מסורת החג,לקחתי על עצמי עם חבר לארגן,וארגנו ארוע גדול מאד,ומאורגן בצורה מאד טובה ושונה מהסטנדרט הקיבוצי הרגיל,עד כדי כך שזקני הקבוץ נגשו לחבק אותי(בשביל ילד חוץ-זה המון) בדמעות הודו לי ואמרו שמאז שהקבוץ הוקם לא היה חג כזה,גם לא בשנות הזהר והעושר.
כך במשך שלוש שנים ארגנתי את החג,כשכל שנה השמועה על החג המיוחד עושה כנפיים,ומאות משפחות של בני קיבוץ וחברים קרובים ורחוקים מגיעים-הגענו למצב שלחג הגיעו מעל 1500 איש.אחד התנאים שלי לקבוץ לארגון החג היה,שאני לא גובה כסף מאף אחד,וכל העבודה של החברים והצעירים היא בהתנדבות-מי שביקש כסף העפתי אותו בבושת פנים.
גם שהתקשרו אליי משפחות שאין להם שום קשר לקיבוץ וביקשו להישתתף הזמנתי אותם בשמחה,השמנתי לא מעט משפחות של עולים חדשים-רציתי חג אחר,לא רק שלנו הקיבוצניקים,אלה להראות לאחרים את מה שאנחנו יודעים לעשות ומי אנחנו.
לפני כארבע שנים,בחג שבועות שוב ארגנתי את החג,בתחילה החג היה מאורגן למופת והכל עבר,פתאום התחילו להגיע משפחות שנפשו ביער חרובית ולא היו קשורות לקיבוץ כלל. הם התנפלו על ארגזי הפירות שהגשנו מהמטעים,וכמו להקת ארבה אנשים רצו עם קרטונים לרכב,סחבו אפילו את האפרוחים שהציג הלול,וחמסו את כל הכיבוד והשתייה בצורה גסה ומגעילה,כולל פירוק עוגות שעמדו מוכנות לתחרות העוגה הטובה ביותר.
כמובן שהארוע נגמר עם טעם רע,אני נפגעתי מאד מכל הנושא,ודרישה שנה מאוחר יותר של הקבוץ להציב שמירה ולגבות כסף גרמה לי לרדת מנושא ארגון החג-בסופו של דבר עד היום חוגגים את החג,רק בצנעה וללא הזמנת אורחים ובמקום מגודר עם שמירה.
חוצפה ישראלית מכוערת,הרסה רעיון חביב,פסטיבל עממי נעים,לא מסחרי עם טעם של פעם.
דרור הראל
איך זה קשור לגיפים-חלק מחברי לאתר היו בארוע כמוזמנים,חלק לא קטן מהמנייקים שהרסו באו עם גיפים.
וזה גם מתקשר לשרשור הסחיבה ממטעים