באם ההנהלה תסכים ובהתעניינות החברה כאן אוכל להעלות פרוייקט ארוך טווח של רכישת
אהבה נושנה וחלום וותיק שברולט קמארו,
לשיקולכםhttp://http://lh3.ggpht.com/_arfVCqS...28/22012009031
http://http://lh3.ggpht.com/_arfVCqS...28/22012009031
Printable View
באם ההנהלה תסכים ובהתעניינות החברה כאן אוכל להעלות פרוייקט ארוך טווח של רכישת
אהבה נושנה וחלום וותיק שברולט קמארו,
לשיקולכםhttp://http://lh3.ggpht.com/_arfVCqS...28/22012009031
http://http://lh3.ggpht.com/_arfVCqS...28/22012009031
מאירק'ה, הצטרפת לאספנים?
ברכותי!
אני בעד
בתנאי שיהיו תמונות קצת יותר רציניות מאלה ובלי קישורים לא תקינים :p
http://lh3.ggpht.com/_arfVCqSuY9I/SZ...28/22012009031
אכן כי כן 1976 מנוע 350
בהחלט בסיס לשגעון אמיתי
http://www.summitracing.com
אתה מוזמן להכיר את סאמיט רייסינג.
מבטיח לך שמהר מאוד הקטלוג שלהם יכבוש את רשימת רבי המכר בספריה שלך.
יניב
הכותרת אומרת - הקמארו של מאיר-פרוייקט ארוך טווח.
זה דבר שכבר קיים או איזה חלום שאתה רוצה לחלוק איתנו?
צפרדע יקר צפרדע חביב,
הבט נא בתמונה הקטנטונת ,
זו הכלה,
אצלי,
שלי
להנאתי,
לא רואיםםם
התחלנו ,לאט לאט הרבה מחשבה ושיקול דעת,
מנוע סמול בלוק הינו כר אדיר לשיפורים,
אישתי קנתה לי מתנה סופר צארגר רק שהיא עדיין לא יודעת מזה:grin:
http://i.ebayimg.com/01/!BPb8HRw!Wk~...1GOT1!~~_1.JPG
את הצבע הנכון כבר יש,
את הבסיס כבר יש
עכשיו לאט אבל בטוח
המממממ....
רצועות גרירה, שרשראות וצ'קלקה יש כבר ברכב?...
:-)
מברוק ושיהיה בהצלחה!!
מאיר, תוכל להוסיף פרטים ותמונות (שצולמו כאן - ואולי הפוןייקט הוא מעבר לים?), הרי לא פתחת את השרשור רק שנדע שהיא אצלך נכון?
למי שאוהב .....הצעצועים שלי חוץ מבלייזר
החלפת מידת צמיגים וגאנטים
נו הרי ברור כי הרכב לא ייסע עם מידת צמיגים מגוחכת של 205-65-14
רמת האחיזה של הרכב ירודה ביותר
מהיא המידה המועדפת לצמיג ולגאנט?
אצלי בקורבט המידה היא 255/60/15.
בהשוואה לקורבט דומה עם מידה 235/65/15 שלי מרגישה דביקה יותר. הכל כמובן לפני שהחלה מסכת השיפורים.
המדהים שבחול הם הולכים על גנטים 17 נעזוב איך זה ברשיון וכו
נראה לי שדי קשה להשיג צמיגים נורמליים בארץ
אתה מוזמן לעלות צפונה.
אם אתה לא רוצה להתרחק מהמקלדת, פורומים אמריקאיים מלאים בפתרונות.
ההזמנה נרשמה,
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/17-17x8-CHROME-WHEELS-RIMS-TIRES-CAMARO-1975-76-77-78_W0QQitemZ220433467657QQcmdZViewItemQQ ptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?ha sh=item3352dbc909&_trksid=p4506.c0.m245& _trkparms=65%3A12%7C39%3A1%7C72%3A1205%7 C240%3A1318
קודם כל, בלי תמונות.....והפיצית לא נחשבת, אני לא מאמין שהרכב בכלל קיים במציאות, הכל נשמע הזוי ובדיוני.
מה ההגיון ללכת על גלגלים 17"??
לזה יש צמיגים בארץ?
גודל צמיגים אידיאלי אגב...זה 195 או 205 50 15 מקדימה
265 50 15 מקסימום מאחורה
או קוטר ורוחב דומים , צמיגים גדולים מזה לא יתאימו בלי שנויים שאתה לא רוצה לעשות.
די להתקמצן וצרף תמונות נורמליות.
מאיר, אני לא צריך להזכיר לך שצמיגים בלבד לא ישנו את ההתנהגות.
ברור שתהיה יותר אחיזה, אבל עדיין יהיה לצמיגים קצת קשה לחפות לחלוטין על מערך מיתלים/שילדה מאוד פרימיטיבי.
אם אתה רוצה יכולת פנייה שתואמת לביצועים וללוק, אתה צריך לטפל לעומק גם במתלים.
דרור....אני מודע לסטיגמה הישראלית למכוניות אמריקאיות
אבל זאת פלטפורמה אדירה, אם יודעים איך ומה לעשות, ניתן בקלות (וגם לא ביוקר) ליצר מעל ל1G בסללום
הרכבים האלה שלטו בקן-אם בשנות ה70, וכל המידע איך זה נעשה כתוב שחור על לבן לכל המעוניין, ובלי שינויים כגון "שנוי מבנה".....טוב...רובם לא לפחות.
סטיגמה?
רק עובדות.
ואני מאלה שמשתגעים על אמריקאיות ישנות, למרות איך שהן מתנהגות.
אחרי שינויים לא עצומים במתלים זו תהיה פצצה אמיתית. אבל נכון לרגע זה, קמארו LT סטנדרטית משנות ה-70 לא בדיוק מתנהגת כמו שהיא נראית. אבל כמו שאני מכיראת מאיר, הוא לא ישקוט עד שזהבעיה הקלילה הזו תיפתר...
המחלה התחילה,
מאוד בקטנה עבודות תחזוקה ועל הדרך,
החלפות בולגויינטים רופפים,תפוחים, מוט עזר,שיהיה הגוי קצת יותר הדוק
בושינגים,כל הסט
ההזמנה לסמיט יצאה, תגיע נעלה על הבוקים ונבצע,
לבד לשם שינוי:D