הגיע הזמן להחליף את הרכב מתלבט בין שתי הממוטות מישהו יכול לעזור לי לגבי אמינות ועלויות של טיפולים שוטפים?
תודה מראש
Printable View
הגיע הזמן להחליף את הרכב מתלבט בין שתי הממוטות מישהו יכול לעזור לי לגבי אמינות ועלויות של טיפולים שוטפים?
תודה מראש
אם אתה באתר הזה - רק F
אם באתר למכוניות מירוץ - אז סילווראדו
ה-F הרבה יותר מותאם כבסיס לרכב לשטח. יותר רובוסטי, יותר גבוה ויותר קצר
אני מבסוט, פרט לרעישותו שכבר לא קיימת מדגם -2008
איל
נהגת כבר בשניהם ? התחושה בתוכם שונה באופן מורגש.
נהגתי בשניהם. אבל לא ממש בצורה שווה... אני נוסע ביומיום ב-F350 שנת 2007 כבר 3 שנים
זה הדגם הישן יותר.יותר חלש ("רק" 325 כ"ס החלשלוש) ויותר רועש. בחדש רק ישבתי אבל לא בנסיעה
בסילווראדו נהגתי כמה כמה פעמים בודדות. גם רק בדגם הקודם. מוזר אבל מרגיש פרייבט יותר מהפורד למרות שהוא יותר ארוך, כיוון שהוא יותר נמוך, שמשה קדמית הרבה יותר קטנה ותנוחת הישיבה בו פחות גבוהה. גם יותר נוח מבחינת המתלים. מרגיש הרבה יותר חזק, תאוצות ביניים וכו' יותר מהירות.
כפי שכבר כתבתי. השברולט יותר מכונית מירוץ הפורד יותר ג'יפ.
תחליט אתה מה אתה מעדיף.
* עוד נקודה כואבת למחשבה: הפורד דורש טיפול כל 8000 ק"מ. השברולט כל 15 או 16 אם אני לא טועה. זה משמעותי בארנק.
איל
כפי שכבר כתבתי. השברולט יותר מכונית מירוץ הפורד יותר ג'יפ.
תחליט אתה מה אתה מעדיף.
* עוד נקודה כואבת למחשבה: הפורד דורש טיפול כל 8000 ק"מ. השברולט כל 15 או 16 אם אני לא טועה. זה משמעותי בארנק.
איל[/quote]
תודה רבה לעונים
ההבדלים בטיפולים נראים משמעותיים מאד ולכן למרות שנטית הלב אומרת F350 נטיית הכיס תומכת בסילוורדו...
גש למוסכים מורשים של פורד וUMI תבקש מפרטי טיפולים והצעת מחיר למשהו כמו 3-4 טיפולים קדימה ותשווה.
עלות הטיפול הסטנדרטי בפורד עולה כמה מאותשקלים לא סוף העולם למי שאוהב לנסוע על הרכב הזה.
ידידי היקר
לגבי עלות הטיפולים, בדוק טיפולים ל-100000 ק"מ, ואז השווה בין השניים.
לגבי השאר, ביצועים, יכולת גרירה והעמסה, הנתונים דיי דומים, לסילברדו ארגז ארוך יותר, קבינה נעימה יותר, לפורד אפשריות שיפורים מפה ועד אמריקה.
אם אתה באמת רוצה לרדת לשטח, הסילברדו לא בשבילך.
עם הסילברדו לא תוכל לנהוג בדיונות, בשטח סלעי, ובשאר מקומות טכנים אחרים.
אני עם פורד 2008 , 62000 ק"מ, ועדיין החיוך שיש לי כל בוקר שאני נכנס לאוטו לא יורד לי מהפנים.
אגב, הצמיגים המקוריים מצויינים לכביש בלבד, בשטח הם נגמרים במהירות, פשוט לא מתאימים לעבודת שטח קשה, סלעים וכיו"ב.
הפורד יסע איפה שהסילברדו יסע, הסילברדו לא יסע איפה שהפורד יסע.
תתחדש, ובהצלחה...
מנוע מנוע ומנוע !!!!!!!!!!!!!!1
המנוע הדורמאקס חזק ואמין ועמיד לחיזוקים פי כמה וכמה מול מנועי הפורד לדורותיהם, מבלי להזכיר את ה 6000 ובעיות הEGR והראשים שלו.
יש לזכור שפורד = אינטרנאש
הלבטים שלך עלו על כול אחד שרכש צעצוע בסדר גודל זה
ואני יכול לומר לך שגם אני ההיתי באותם לבטים ובסוף הלכתי עם פורד 2009 שכבר גמע 30000 ק"מ בראים בכביש בגרירה כבדה ובשטח
ללא ספק הרכב הרבה יותר חזק " בריא " ומסאבי מה סילבראדו ופחות מפנק ממנו גם כן ברמת הגימור
ועכשיו 2 נק' חשובת
להתנהלות ביום יום בעיר הפורד הרבה יותר נוח העוד 60 ס"מ וקטור הסיבוב הענק של הסילברדו מקשים מאוד
הפורד מאפשר לך לעשות דברים שהסילבאדו לא יתן כמו שטח למשל
והדבר הכי חשוב וכאן אני עונה לך על השאלה שלך לגבי טיפולים וזה חשוב מאוד
טיפול זה לא רק העלות זה גם מי עומד מאחורי
ומנסיון שלי ואני מניח שיש עוד הרבה כמוני UMI על מוסכי השירות זה לא החברה שאני רוצה שתדאג לרכב שלי לעומת זאת תשאל את עצמך כבעל פורד 2007 אם אתה מרוצה ובכך תקבל תושבה ברורה לשאלתך
תהנה מהרכב החדש בכול מקרה
לפני כמעט 3 שנים עברתי מאיפון לסילברדו.
לאחרונה עברתי את ה 100.000 ק"מ ויש לי כבר תובנות:
1. אמינות - בניגוד להתחממויות באיפון ולבעיות אחרות, לא זכורה לי בעייה דרסטית בסילברדו.
2. צמיגים - בגלל הכח הרב, הייתה לי בעייה עם שחיקת הצמיגים האחוריים (פירפור). הבעייה נפתרה כשהצמיגים הוחלפו ל 10 פליי.
3. שטח - אנחנו מטיילים בקבוצה די קבועה כבר יותר מעשור כשהמוטו הוא "ביום א', הרכב צריך להתייצב לעבודה ולא למוסך". למרות זאת, אין שביל, נתיב או דרך (כולל מעלה יאיר) בה הסילברדו לא עמד (סליחה, נסע) בהצלחה (אם כי לא פעם - עם גירודי גחון נמרצים). לאחרונה הוגבהה חזית הרכב על ידי צוות המוסך המורשה (מתיחת מוטות פיתול) בעלות אפסית וללא כל השלכות על ההיגוי והקפיציות.
4. מיגונים - הרכבתי מיגונים וטמבון של אספיר. הטמבון מצויין, המיגונים מיותרים (ממילא פלטת אלומיניום לא יכולה להגן על המכלולים כשהמסה של הסילברדו נוחתת על סלע בשטח). עם זאת, לרכב מיגונים אורגינליים ותיכנון די טוב ששומר על המערכות השונות ממפגשים עם סלעים בולטים.
5. נוחות - קבינה של פרייוט מפנק במיוחד וארגז (מחולק ל 3 תאים באמצעות ארגזי אלומיניום אטומים של רכס) שיכול להכיל את הבית כולו + רכב מילוט + מוסך + אולם קולנוע.
6. טיפולים - עלויות סבירות בהחלט.
7. בעיות - רק אחת. קוראים לה umi. לטעמי, יש בחברה הזאת אנשים שכל תפקידם הוא מתן תחושה ללקוח שכדאי לו לעבור לכלי רכב של יבואנים אחרים.
זה בא לידי ביטוי ביחס הבוטה והמתנשא של הבוחנים שלהם (ואני מדבר מנסיון עם ווקטרה, 2 טרופרים, 2 איפונים וסילברדו) ובמחלקת הטרייד אין שכאילו צועקת: "עזוב אותך מהכלים שלנו. כשתרצה להחליפם, נשלם לך מחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים מהמחירון.
קראתי והפנמתי את התגובות.
שמתי לב ליתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
הסיטואציה שלי היא כזו :
כיום, לחברה בה אני עובד , יש צורך בכמה רכבים כאלה (אחד מהשניים).
תכיפות הטיפולים היא משהו מאד משמעותי אצלנו.
אם יש כאן חבר'ה שכבר עברו 100,000 ק"מ ויכולים לשתף אותי בעלויות האחזקה (טיפולים ותיקונים) של הרכבים הנ"ל זה יהיה מעולה בשבילי.
אני באופו אישי מעדיף את הפורד אך למקום העבודה שלי המספרים מוכיחים עדיפות לסילברדו.
מישהו יכול להוכיח איזושהי יתרון מספרי לפורד?
כל מידע יתקבל בברכה.
שלום.מחזיק שני סילוורדו.אחד דאבל 2006 וסינגל 2008 עובדים ועובדים ושוב עובדים.
מטופלים בבאר שבע אצל שאול צפאני.מוסך אמיתי ללא כל בעיות.תודעת שירות טובה מאוד.
לטעמי משקולי עלות וזמן,לאנשים שמבלים שעות בקבינה אן תחליף לשברולט.מה עוד שבימי מוסך
הפורד דורש פי שתיים ימי מוסך שלא לדבר על צוותים שצריך לדאוג להם לרכב חלופי.
בסוף השנה הסילוורדו מנצח ללא כל בעיה את הפורד,במכלול השיקולים.
ואצלנו מבלים הרבה בקבינה.
70-80 אלף ק"מ בשנה.
אני "ביליתי" משך כמה שנים בערך 60 אלף ק"מ בשנה בקבינה של פורד, מרווחת יותר מקבינה של שברולט והרבה יותר לטעמי... במיוחד שאנחנו מדברים על דגם חדש יותר, מרווח יותר, נוח יותר, שקט יותר.
אסף.
מכיר את שניהם.
יש הבדל תהומי בין פורד עד שנת 2008 והחל משנת 2008, שזה רכב אחר לגמרי.
אם אתה מדבר על רכבים עד 2007 וכולל, לך רק על שברולט.
אם מדובר על חדשים יחסית, החל משנת 2008, הפורד הוא ללא ספק הבחירה הנכונה.
רגע חכה!!!לחבר קרוב יש סילברדו 2009 ,הדגם החדש יותר .רכב מדהים ,משמש כפריווט (מה לעשות ,יש כאלה שיכולים להרשות לעצמם ).הרכב לא ניכנס לשטח אף פעם .רכב מדהים,אבללללל.בעת האחרונה -באיזור ה -30 K ק"מ הלך מחשב מנוע ,ושבוע אחר כך החליפו גם חיישן מצערת בגלל תקלה דומה שחזרה על עצמה ,הכל במסגרת אחריות .שם לב לבעיות אמינות ,למרות שיתכן שהמקרה הזה יוצא דופן .
נו, ומה זה אומר?
מדהים מדהים,אבל רק בין תקלה לתקלה.... :cool:
אגב, אם זה מענין מישהו מהנוגעים בדבר, אני מוכר את הפורד 350 שלי שנת 2008 עם 64,000 ק"מ
ועם המון תוספות בשווי 30,000ש"ח לפחות, תמורת 190,000ש"ח כולל מע"מ.
גם אצלי היא שימשה כפרייבט בלבד ולא ראתה שטח.
לא, בכלל לא.
זה רכב מדהים, ובכל אופן הרכב שהכי נהניתי ממנו אי פעם, וכבר היו לי בחיים הרבה רכבים, מכל המינים, הסוגים והגדלים.
הבעיה איתו היא למי שעובד כמוני בתל אביב(נחלת בנימין, אחד העם והסביבה) ושנוסע אח"כ דרך כל הרחובות הקטנטנים והצפופים של דרום תל אביב לחולון.
זה היה בשבילי פרייבט לגמרי, לא רכב עבודה, ובתור שכזה - ועל אף שהוא רכב נהדר - הוא לא נוח בסביבה כזאת צפופה.
טוב...- נלך צעד אחד קדימה: ארגז.
אני באופן אישי לא אסע בטנדר ערום לגמריי, אני חייב מקום לאחסן דברים ברכב.
הרכב אמור לאחסן ציוד אישי בלבד, זה הולך להיות פרייבט, לא רכב שירות או משהו , אבל עדיין, אני נוסע עם ציוד אישי רב:
ערכת קפה, שק"ש , מחצלת, ארגז חילוץ, ארגז מטבח שטח, מקרר, ארגז שמנים(הרגל מהדיפנדר), ערכה בסיסית לכלי עבודה,צ'קלקה, דגל בטיחות, כפפות, ג'ריקן מים עם ברז..וכו'.
חשבתי על 2 אפשרויות :
1) ארגז כלים "קטן"(הכל יחסי, זה יכול להיות גדול מאד בתכולתו ) מורכב מאחורה צמוד לקבינה. חייב להיות מחומר איכותי, ויפה ויזואלית ( פח ממורג). חייב להיות נעיל ואטום לאבק ככל הניתן.
2)ארגז סגור בגובה הקבינה לאורך כל הרכב. סגור, ללא חלונות, עם 3 דלתות כנף(נפתחות למעלה) , מאחור ובצדדים, קצת מדפים ומיתקונים לנוחות, חיבור חשמל למקרר ותאורת פנים.
בלי מגרות ושאר הרפתקאות. זו צריכה להיות השקעה לא גדולה.
מישהו יכול להמליץ על פרקטיקה של כל אחת מהאופציות?
מישהו יודע עלויות?
נדבו מידע רבותי....זה יעזור לי.
אייל.
למה לא משהו כזה...
http://image.trucktrend.com/f/853776...front_view.jpg
אצלי יש כיסוי ברזנט מתגלגל שהזמנתי מארה"ב.
אמנם זה לא "ביטחוני" ואפשר לפתוח עם סכין יפני, אבל למי שלא מכיר זה נראה קשיח.
של www.truxedo.com
http://www.truxedo.com/images/lopro/feature-new.jpg
איל
המון מילים נשפחו אבל עדיין אף אחד נוגע בנק הבעיתית שהיא המנוע.
הדורמקס מוצלח ועמיד, הוכח לאורך השנים ויש לא מעט חלפים מקורים ותחליפים
מנגד הפורד עובר מבעיה לבעיה ממנוע למנוע והמנוע הנוכחי עדיין לא הוכח
אז מה קשור מחיר הטיפול אם המנוע בעיתי.
לגביי הסילברדו אתה בהחלט צודק, לנו בחברה יש 5 כלים שנת 2008 , כולם סביב ה- 145,000 ק"מ ואחד אפילו הגיע ל- 190,000 וחוץ מטיפולים שוטפים...- אפס תקלות!! כלום...
דיי מפתיע....אבל זו העובדה.
השאלה אם הפורד הוא כזה נוראי כמו שעושים ממנו....
יש מישהו עם פורד 2008 ומעלה שכבר חצה את ה100,000 ק"מ ויכול לתת איזשהו תמונת מצב ?
ןמה לגבי הארגזים? לאף אחד אין עצה?
ארגז צבאי (יש לי אחד למכירה)
או שני ארגזים בודדים צמודים לקבינה בגובה הארגז וברוחב 80 כל אחד(קונים אותם מוכנים ומרתכים)
ברוך,
אני לרגע לא מפקפק באמינותו של הפורד. פשוט חסר ידע...
ערגע, יש עדיפות לסילברדו, יעזור לי מאד אם אשמע ממך, כבעל רכב שכזה על עלויות הטיפולים והאחזקה (כל 8000).
סתם דוגמא רעה:
הנווארה שיש לנו בחברה היא רכב מעולה, אחלה מנוע, רכב נהדר...אבל סליחה על הבוטות- חרא יבואן!!
עלויות תיקונים ואחזקה שאין גבול לחוצפה שלהם....(מתג חלון חשמל- 1200 שקל!!!)..
איך הנושא בפורד? מה עלויות האחזקה? איך השרות של היבואן?
היחס הכללי ללקוח...- אוהד או בנימה של "דפקנו אותו"?
לפני שנתיים בערך נכנסתי ברוורס עם אזני הדמבו שלי בענף .... נשברה רק הזכוכית.
מראה ימנית (קומפלט כי אין חלקי חילוף פחות מזה) ב-5000 ומשהו + מע"מ ... לפני הרכבה...
הסתפקתי בשפורשרת סיליקון שחור ב-20 ש"ח ומראה חתוכה למידה בעוד 20...
איל