עשיתי חיפוש, לא מיצעתי.
אם כבר יש חומר אסמך לעזרה חיפוש.
אם לא, אז אולי תעזרו לי עם רעיונות ופטנטים.
תודה.
Printable View
עשיתי חיפוש, לא מיצעתי.
אם כבר יש חומר אסמך לעזרה חיפוש.
אם לא, אז אולי תעזרו לי עם רעיונות ופטנטים.
תודה.
מיגון ספי צד כדי להרים עם היי ליפט
מיגון דיפרנציאל קידמי
החלפת מוט שפור למחוזק
מה עוד אתה מחפש?
יש תוספות לפגושים, לפינות למוט הגה.......
אתה מתכוון לייצר לבד?
אסף.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=30438
רלוונטי גם ל- 90
יש ברכב שלי מגן מוטות הגה, תמונה ראשנה.
האם זה מספיק טוב.
מצעתי תמונה של מיגון למיכל דלק כולל מגן סף, תמונה שניה.
מה תגידו?
ובתמונה שלישי מיכל דלק.
האם יש אפשרות להביר מיכל אחורה?
איפו המקצוענים?
איפו ארז?
המיגון שיש לך מקדימה הוא מספיק טוב בשביל התחלה - אתה צריך יותר מזה רק אם אתה מתכנן נסיעות שטח ממש קשות ... מיגון דיפרנציאל הוא החשוב במקרה הזה.
לגבי מיכל דלק , ב90 הוא נימצא בצד כי אין מקום מאחורה , המיכל ב110 מאחורה ואין לו מקום ב90.
המיגון בתמונה למיכל דלק ניראה מספיק טוב - מומלץ לפחות 6מ"מ אלומניום.
אמיר.
אם אתה מתכנן שטח קשה במיוחד ,
הייתי שם מיגון על כל החלק הקידמי - פלטה שלמה - אני אצלם מתישהו ואוסיף כאן .
אמיר.
ככה אתה מגן על כל מה שיש מקדימה ...
אם אתה עושה לבד , תזכור להשאיר פתחים לכל הנקודות שצריך לטיפולים שוטפים ...
אמיר.
אמיר תודה.
תמונות מאוד ברורות.
ואם איבנתי נכון, זה מגן לסרן קדמי.
ומה עם מוטות הגה? איך מגנים אותם?
ואם מגן סרן שלך יותר טוב מטבת שסמים לביצה?
מגן שבתמונה מקטין מרחק של קרקע לסרן.
ממליץ לך לבדוק אצל אספיר
יש להם מוצרי מדף למיגון לדיפנדר
למשל פלטת מיגון קדמית כולל מיגון
מוט הגה
קבל הצעת מחיר ואחכ תחליט מה עדיף
אבי
בדקתי באספיר.
1. מגן לסרן קדמי או רק טבעת או טבעת עם פלטה ברזל, או רק פלטה ברזל, שדורש ריתוך לסרן.
טבעת יכול לעשות בלי אספיר ופלטה אלומיניום עדיפה (חושב כך).
2. למוטות הגה לרכב שלי אין שם מגונים.
3. מיגון למיכל דלק רק מאלומיניום בעובי 6 מ"מ. חושב שבשבילי זה לא מספיק.
בחירה קשה בלי ידע.
איפה ארז?
ידע שלו חושובה.
הי אלכסי ,
יחד עם המיגון המקורי של הרכב , כמו שיש לך מקדימה , יש הגנה טובה למוטות היגוי ולמוט שפור.
אכן זה קצת מקטין את המרחק אל האדמה , אבל הסרן הזה כבר חטף מכה בעבר והתעקם ... אז לדעתי שווה.
לגבי הגנה לביצה - זה מגן עליה לחלוטין , גם מגן פשוט שמלבישים על הביצה מגן עליה , אני בחרתי ללכת על השילוב.
המגן בתמונה הוא של אספיר.
לגבי הגנה למיכל דלק מאלומניום , לא קשה לייצר , יש בפורום צילומים למגן לדלק שעשיתי מאלומניום - אבל ל110
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=27363
אמיר.
איזו עובי אלומיניום ממליצים למגן סרן ומגן מיכל דלק.
כולם עושים מ 6 מ"מ, אני רוצה מ 8.
בויטרה השתמשתי מגונים מאלומיניום 6 מ"מ. רצחתי אותם.
אבל דיפנדר שוקל כפול.
ועוד.
ב110 מיכל דלק מאחורה ופחות פגום.
אצל 90 מהצד ופגום מאוד.
נדמה לי שדגמי NAS האמריקאים עם מנוע בנזין מגיעים עם מיכל דלק אחורי (לפחות פתח המילוי אחורי)
אלכס סתם אמרו לך.....................
90 TD5 בא עם אחורי.
אתה צריך מכל אחורי עם כל הצפלינגים כולל משאבה לאחר התקנה יש רק להאריך את הצינורות וחוטי החשמל.
בחנתי את זה כמיכל נוסף אבל לא הישגתי בחלון הזמן שזה היה נחוץ.
עצתי תפנה ל ארז נכפולגר
יש לו סדנת שיפורים והוא בדיוק עוסק בכל הדברים שאתה שואל
יש לו כמה יצירות בגלריות באתר זה.
אשר למיגונים אם אתה כמו שאתה מתאר לך על 10 מ"מ או על 8 מ"מ דור- אלומיניום תעופתי אם אתה מכיר/יש לך אפשרויות כיפוף.
דיברתי בטלפון עם ארז לגבי מיכל, וזו המילים שלו.
אולי הוא לא מיבין אותי נכון (עברית שלי)
מכיר וירטואלי סדנה שלו , אבל לבו לשם קצת רחוק מי-עלית.
אולי בגלל זה כל כך הרבה שאילות כאן.
אז כך.
בפירוקים אי אפשר להסיג מיכל דלק מ TD5 90.
חדש עולה 3000 שח.
אז לא עכשיו.
עם מיכל דלק סיימתי.
יוסי תודה.
אחד אחד...
מגן דיפרנציאל קדמי - קנה את המגן שמתלבש על הביצה בלבד- יש לאספיר, יש לגתוס. המגן שמתחת לכל הסרן, לכל הרוחב - לא טוב, ועלול לגרום לעיקום ל הסרן במקרה של מכה חזקה. חוץ מזה שהוא מיותר. יש ריתוך של שני פיקים בהרכבה שלו, או להלביש טכעת שעליה המגן מתחבר. זה לא משנה. שתי האפשרויות טובות.
מוט הגה- מוט שפור- אפשר לקנות מחוזק. שוב, הכתובת היא אספיר.
מגיני סף - אפשר לעשות לבד. קח פרופיל 80X40, וחבר אותו לזרועות שמחברות את הבודי לשלדה. הפרופיל מתחבר במקום פנל האלומיניום שנמצא מתחת לדלתות. לא מאוד מסובך, אבל אני ממליץ לך לראות קודם איך זה נראה. שוב, אם אתה רוצה לקנות, אספיר הם הכתובת.
מגן קדמי - קצת מיותר, אבל אפשר לקנות (באספיר) מגן שמתחבר לשלדה, מתחת לפגוש, ומגן באופן חלקי על מוטות ההגה.
מעבר לכך, ובאופן כללי, 6 מ"מ אלומיניום זה די והותר למיגונים לרכב במשקל כזה, כאשר המיגון מחובר ובנוי כמו שצריך. העקרון הוא שבפלטה יהיו כיפופים לטובת חוזק מבני, ושהיא תחובר על גשרי פלדה שמחוברים לאן שצריך בשלדה.
אסף.
לפי מה שאלכסי כתב הוא צריך מגונים כמו שכתבתי קודם
""אשר למיגונים אם אתה כמו שאתה מתאר לך על 10 מ"מ או על 8 מ"מ דור- אלומיניום תעופתי אם אתה מכיר/יש לך אפשרויות כיפוף."
בויטרה האחרונה היה לי מ 8 מ"מ אלומיניום מגונים מסחרי - קניתי בצרפת.
בויטרה הלפני אחרונה היה לי מ 6 מ"מ דור -אלומיניום תעופתי - המיגונים יצור עצמי.
יש שעושים את זה מפלדה הכל תלוי מה עושים עם הדיפנדר...
אישית העבודה של ארז נראת לי יותר מאספיר אבל הכל ענין של .....
מגונים סף - מצתי שתי אופציות.
1. תמונה ראשונה.
פלוס - פשוט לביצוע והתקנה, מרחק בין רכב וקרקע נישאר גדול.
מינוס – לא עוזר בהגנה מיכל דלק, אין מדרגה
2. תמונה שני.
פלוס - גם מדרגה, גם אפשר להגן מיכל דלק.
מינוס – קשה יותר בביצוע והתקנה, גם גונב גובה
3. תמונה שלישי
משהו בין ראשון ושני.
ביצוע יותר, התקנה פשוטה.
די גבוה, יש מדרגה, אבל לא ממגן מיכל
כבד וסוגר חורים של ג'ק.
מה עדיף?
אתה יכול להוסיף מיגון מיכל בלי קשר למדרגות צד ...בכל אחת מהאופציות ... הכל תלוי בתיכנון.
אם הרכב גבוה , ויש גם אשה / ילדים - מומלץ להוסיף מדרגות צד .
אמיר.