במסגרת השיפורים, הגיע הזמן לשפר את מערכת החשמל ברכב, לאחר שהוספתי כננת, מקרר, ועוד צרות שמרוקנות את המצבר, החלטתי לגעת בנקודת ההתחלה- המצברים וחיבוריהם.. 
הצטיידתי בשני מצברי אופטימה, אחד אדום להתנעה ואחד צהוב לצרכנים. עכשו נשאר לחבר אותם. 
השיקולים שמנחים אותי הם אלה: 
1. אני צריך פתרון אוטומטי. מתג ידני [ אצלי, תמיד יחנה במקום הלא נכון...] 
2. אני צריך מצבר מבודד להתנעה. 
3. אני צריך אפשרות ששני המצברים ייטענו בזמן נסיעה. 
4. אין לי צורך ברתכת / 24V בשום מצב. 
5. חיווי בתא הנהג -רצוי אבל לא חובה
6. מחיר . 
לאחר שקראתי את רוב השירשורים העוסקים בעניין פה, ובאתרים נוספים, הגעתי לשלל הפתרונות הבא :
א. פתרון מתחום היאכטות [ חברה בשם BLUE SEA - איזו יצירתיות !!! ] מפריד מצברים בשם הנפלא ADD A BATTERY  
http://bluesea.com/category/2/productline/overview/329
IP67 - יודע לקבל הזנה ממקור אחד בלבד, אלטרנטור בודד
עולה בארץ כ 950 ש"ח + מע"מ. 
ב. פתרון נוסף מתחום היאכטות [STERLING] בשם Pro Split R 
http://www.sterling-power.com/products-prosplit.htm
IP66 מקבל מספר מקורות הזנה, כמו אלטרנטור נוסף, סולרי, וכו' 
עלות בארץ כ 700-800 ש"ח 
ג. מוצר אוסטרלי מיועד לרכבי 4X4   שאמור גם להגן על המצבר בפני התרוקנות 
http://www.redarc.com.au/pdfs/Flyers/SmartStartR.pdf
בעל מגוון אין סופי של אפליקציות, המבוססות על אותו רכיב בחיבורים שונים. 
מחיר באוסטרליה כ 115$ 
ד. פתרון הסולונואידים של צדי מרסטה היתרונות, אפשרות ל 24V בנוסף לכל שאר הביצועים. 
אפשרות לרתך בשטח 
- עלות כ 1300-1600 ש"ח לפני עבודה. 
ה. פתרון מבית הנפלד - 
http://www.henefeld.co.il/jeep/hiluts-text3.html
מחיר ? 
מה שעדיין לא הבנתי זה, האם בנוסף לממסר בכל אחד מהפתרונות יש צורך במפריד [ דיודות] או שזה מיותר. 
אשמח לשמוע חוו"ד ממי שכבר משתמש באחד מהרכיבים הנ"ל 
אמינות, קלות התקנה, וכו'