-
מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
שלום לכולם .
לאחר שנים על סיקס והיילקס עברתי אתמול בשעה טובה ללנדקרוזר 73 מודל 98 מיד ראשונה.
הרכב בתולי ממש עם גלגלי כביש קטנים וללא שום שיפור.
רציתי לדעת איזה סוג שיפורים עדיף להכניס לרכב :
צמיגים
קפיצים
בולמים
הגבהה
נעילה אחורית
אשמח לקבל סיוע
ישראל.
סלולרי - 0505913312
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
שלום ישראל ותתחדש
כל מה שרשמת טוב ונכון
אני יכול לסייע לך עם זוג קפיצים קדמיים TJM משומשים
אתה מוזמן ליצור קשר 054-4517924
בברכה,טושי
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
תתחדש.
איזה יופי, יד ראשונה! :)
קפיצים + בולמים + צמיגים = הגבהה
צמיגים, יש אישור רישמי ל 265X75R15 שזה 31X10.5R15 רק צריך למצוא מי שיתן את האישור להתאמה (גם אני מחפש) ויש אפשרות של 235X85R16 (אני חושב שזו מידה נהדרת לרכב) במספר מכוני טסט, אם תצליח אז תשלח לי בפרטי איפה הצלחת... :)
לי יש את בולמי טאפ-דוג שלטעמי עושים עבודה נהדרת.
קפיצים, יש לטושי קדמיים תמצא רק אחוריים ואתה מסודר.
נעילה אחורית זה העסק היקר, אני הייתי הולך על ה ARB אבל זה עסק מאוד יקר במיוחד לאור העובדה שאין לך גם את הקומפרסור, בכל מקרה זה מאוד מומלץ, למרות שאפשר להסתדר בלי זה, אם הרכב בנוי טוב מבחינת קפיצים בולמים הוא מתנהג מצוין בשטח.
תהנה מהרכב ובהצלחה.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
תודה רבה- נראה לי שאצליח להכניס צמיגי 31X10.5 לרשיון - אעדכן אותך בהמשך .
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
elro
תתחדש.
איזה יופי, יד ראשונה! :)
קפיצים + בולמים + צמיגים = הגבהה
צמיגים, יש אישור רישמי ל 265X75R15 שזה 31X10.5R15 רק צריך למצוא מי שיתן את האישור להתאמה (גם אני מחפש) ויש אפשרות של 235X85R16 (אני חושב שזו מידה נהדרת לרכב) במספר מכוני טסט, אם תצליח אז תשלח לי בפרטי איפה הצלחת... :)
לי יש את בולמי טאפ-דוג שלטעמי עושים עבודה נהדרת.
קפיצים, יש לטושי קדמיים תמצא רק אחוריים ואתה מסודר.
נעילה אחורית זה העסק היקר, אני הייתי הולך על ה ARB אבל זה עסק מאוד יקר במיוחד לאור העובדה שאין לך גם את הקומפרסור, בכל מקרה זה מאוד מומלץ, למרות שאפשר להסתדר בלי זה, אם הרכב בנוי טוב מבחינת קפיצים בולמים הוא מתנהג מצוין בשטח.
תהנה מהרכב ובהצלחה.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
טושי- תודה אני מנסה לתפוס אותך אבל הסלולרי סגור - אנסה שוב מחר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tooshey
שלום ישראל ותתחדש
כל מה שרשמת טוב ונכון
אני יכול לסייע לך עם זוג קפיצים קדמיים TJM משומשים
אתה מוזמן ליצור קשר 054-4517924
בברכה,טושי
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
265/75R16 זה 32'.
המטרה שלך היא הצמיג הכי גדול שאפשר (באופן חוקי כמובן) ו-31 קצת קטן על האוטו הזה.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
דרור- תודה רבה- איזה סוג צמיג עדיף ? BF שטח מלא הולך בסדר ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
265/75R16 זה 32'.
המטרה שלך היא הצמיג הכי גדול שאפשר (באופן חוקי כמובן) ו-31 קצת קטן על האוטו הזה.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
לגבי כל מידה שאתה מצליח, אשמח לשמוע גם בפרטי (אפילו עדיף בפרטי...), היום המכונים "קצת" קשים.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ישראל שלום!
ראשית לשאלתך,
אני לא ממליץ לגעת בקפיצים, סה"כ ה-73 בנוי מחומרים איכותיים חבל להחליף אותם. אתה רוצה להגביה את הרכב סע לחמילבסקי בחולון ותוסיף עוד עלה. בהזדמנות תקבל מידע מאיש מקצוע לגבי טיב הקפיצים האורגנלים.
אני מסופק אם תקבל יותר רכות מסט אחר של קפיצים. הרכב קשה לא נראה לי שתוכל לעשות משהוא בנידון זה הוא הכלי וקבל אותו כמו שהוא.
סה"כ אני נוסע על ה-73 11שנים ויצא להכיר את רוב הניסיונות שהחברה ניסו לעשות לגבי רכות הקפיצים אם זה לשנות את המאייה לשנות את מיקום הנדנדה.
לגבי בולמים יש את הסט של RUW בולמי גז.
מה שכן אני ממליץ להתקין טורבו אבל זה הוא סיפור יקר של כמה עשרות אלפי שקלים.אבל התוצאה מהממת מיכוון שה- HZ הוא מנוע עצלן.
לגבי צמיגים אם תוכל להרכיב את 235/85/16 אחלה צמיג, הרי בדיונות אתה לא מתכונן לסוע זה לא הצד החזק של ה-73 אבל בשטח טקטי עם הצמיג הנ"ל אתה פשוט לא מרגיש איך הטויוטה מגיבה הרכב פשוט לא מפרפר עולה הכל בקלות.
אם יש לך עוד שאלות אתה יכול לפנות בפרטי.
שיהיה מברוק על הרכב, תשמור עליו מיכוון שלא מיצרים את ה-73 יותר.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amimiller
ישראל שלום!
ראשית לשאלתך,
אני לא ממליץ לגעת בקפיצים, סה"כ ה-73 בנוי מחומרים איכותיים חבל להחליף אותם. אתה רוצה להגביה את הרכב סע לחמילבסקי בחולון ותוסיף עוד עלה. בהזדמנות תקבל מידע מאיש מקצוע לגבי טיב הקפיצים האורגנלים.
אני מסופק אם תקבל יותר רכות מסט אחר של קפיצים. הרכב קשה לא נראה לי שתוכל לעשות משהוא בנידון זה הוא הכלי וקבל אותו כמו שהוא..
בתור מי שנוסע על רכב שבמקור הוא קרש לא פחות מה-73, ואחרי לא מעט נסיעה על 75 אני אומר בודאות שיש פתרון אחר מאשר להשלים עם הגזירה.
להגיד שהמקורי איכותי ובגלל זה לא לגעת בו? זה לא אומר שאם הוא איכותי לכושים באפריקה עם טון משקל אי אשפר להתאים אותם טוב יותר לשימוש שלך.
מנסיון עם היילקס, ב-73 אחר שאני מכיר וברכבים מבוססים קפיצי עלים אחרים, התאמת הקפיצים וקפיצים איכותיים עושים הבדל שמיים וארץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amimiller
לגבי צמיגים אם תוכל להרכיב את 235/85/16 אחלה צמיג, הרי בדיונות אתה לא מתכונן לסוע זה לא הצד החזק של ה-73 אבל בשטח טקטי עם הצמיג הנ"ל אתה פשוט לא מרגיש איך הטויוטה מגיבה הרכב פשוט לא מפרפר עולה הכל בקלות.
התכוונת שטח טכני במקרה?
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
תודה רבה- זו באמת הייתה ההחלטה הסופית - לא לגעת בקפיצים .
הקפיצים הקדמיים שלי אמנם צריכים ערגול דחוף אבל מעבר לכך אשר אתם.
לגבי הבולמים- אני פחות מכיר את הסוג הזה עד כה השתמשתי ברנצ'ו 9000 ואני מכיר את הבילשטיין . מה אתה יכול לספר לי עליהם .?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amimiller
ישראל שלום!
ראשית לשאלתך,
אני לא ממליץ לגעת בקפיצים, סה"כ ה-73 בנוי מחומרים איכותיים חבל להחליף אותם. אתה רוצה להגביה את הרכב סע לחמילבסקי בחולון ותוסיף עוד עלה. בהזדמנות תקבל מידע מאיש מקצוע לגבי טיב הקפיצים האורגנלים.
אני מסופק אם תקבל יותר רכות מסט אחר של קפיצים. הרכב קשה לא נראה לי שתוכל לעשות משהוא בנידון זה הוא הכלי וקבל אותו כמו שהוא.
סה"כ אני נוסע על ה-73 11שנים ויצא להכיר את רוב הניסיונות שהחברה ניסו לעשות לגבי רכות הקפיצים אם זה לשנות את המאייה לשנות את מיקום הנדנדה.
לגבי בולמים יש את הסט של RUW בולמי גז.
מה שכן אני ממליץ להתקין טורבו אבל זה הוא סיפור יקר של כמה עשרות אלפי שקלים.אבל התוצאה מהממת מיכוון שה- HZ הוא מנוע עצלן.
לגבי צמיגים אם תוכל להרכיב את 235/85/16 אחלה צמיג, הרי בדיונות אתה לא מתכונן לסוע זה לא הצד החזק של ה-73 אבל בשטח טקטי עם הצמיג הנ"ל אתה פשוט לא מרגיש איך הטויוטה מגיבה הרכב פשוט לא מפרפר עולה הכל בקלות.
אם יש לך עוד שאלות אתה יכול לפנות בפרטי.
שיהיה מברוק על הרכב, תשמור עליו מיכוון שלא מיצרים את ה-73 יותר.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישראל קרוזר 73
הקפיצים הקדמיים שלי אמנם צריכים ערגול דחוף אבל מעבר לכך אשר אתם..?
אם הקפיצים מקוריים ומעולם לא הוחלפו וצריכים ערגול אז הם לא שווים את הכסף של הערגול- הם מתים, בטח ובטח אם בוצע כבר ערגול בעבר.
זאת אומרת שמאד מהר המצב יחזור לקדמותו.
כדאי לך לעשות חיפוש לגבי מידע על ערגול קפיצי עלים.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
דבר עם טושי,יש לו קפיצים קדמיים של TJM.
לגבי חלקים משומשים וחדשים באופן כללי, אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.
הראל
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
דורון שלום,
לגבי הקפיציים, עברתי 4 בעלי מקצוע בתחום, המתלם שעדיין היו בחולון ויחד עם עמיחי ז"ל ניסינו כל מני וארציות. דרכו הכרתי עוד בעל 73 חדש שעשה ניסויים שלא העזתי לעשות.
עבדתי גם עם סולל מנס-ציונה, גילי מהר-טוב וחמילבסקי מחולון.
בסופו של דבר אני נוסע על הקפיצים האורגינלים.
אני לא איש מקצוע בתחום הקפיצים כך שאני לא בא להתפלמס מה שכתבתי בא סה"כ מהנסיונות שבצעתי ומהעצות שקבלתי מגילי ומחמילבסקי.
אתה תמיד מוזמן לעשות סיבוב ברכב כדי להתרשם.
שטח טקטי הכוונה לטכני.
חג שמח!
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
כל אחד והרגישות של התחת שלו.
יש כאלו שנהנים מכדור גומי בפה ודוקרנים על בגדי עור..
ויש כאלו שנשבעים שברזל מקורי של73/75 עושה להם נעים בגב..עם זה אי אפשר להתווכח.
כדאי שאחרים ינסו גם דברים אחרים לפני החלטה דטרמיניסטית כזו.
:cool:
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
נהגתי היום על 75 עם טורבו, אמנם אני חסר נסיון עם עגלות מסוג זה , אבל אם הטורבו הזה בכלל מורגש אז ספק אם הוא שווה את המאמץ, למרות ההסברים על לחץ הגידוש שאפשר להעלות במחיר של עישון, סוס מירוץ לא נראה לי שיצא ממנו ועדיף אולי להשלים עם העצלות .
שאלה על הדרך - איזה סלון פנימי של 7 מקומות יתאים ל 75 עם מה שפחות התאמות וניצול מירבי של החלל הפנימי ?
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ניר שלום,
אם יש לך איזה שהיא בעיה בטורבו גש לאיציק ברעננה טל'0544779944.
איציק הוא בעל מקצוע בתחום.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amimiller
ניר שלום,
אם יש לך איזה שהיא בעיה בטורבו גש לאיציק ברעננה טל'0544779944.
איציק הוא בעל מקצוע בתחום.
זה לא לי, זה רכב שבדקתי לקניה, לא נראה לי שיש בעיה - המנוע במצב טוב והטורבו נשמע,
מה שכן - יכול להיות ששיחקו איתו לצורך מעבר טסט למשל ? כדי שיעשן פחות ?
עוד שאלה בתור מי ששוקל להיכנס למיטה עם כזה רכב - אני עוקב אחרי לוח יד 2 כבר מס' חדשים, לא יכול שלא לשים לב שאותן מודעות מופיעות שם ואף אחד לא נמכר, יש שם כלים סטנדרטיים וכלים משופרים במחירים של 70 עד 100 ונאדא - חוץ מסטנדרטי קצר אחד שאני כבר לא רואה כולם שם. איפה כל הקונים ? מה , אישפזו את כולם ורק אני הצלחתי להתחמק?
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
אולי בגלל חוסר חלקי חילוף.נראה לי גם שאין בארץ מספיק מודעות לגבי ה-LAND CRUISER מדגם ה-70 וה-80.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
יש מודעות, ויש הילת גיבורים, ויש קהל מעריצים... אבל רוב הכלים שחוטים וגם המחירים לא שפויים, וגם קיים מחסור בחלקים זמינים במחיר הגיוני....
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
אישפזו את כולם ורק אני הצלחתי להתחמק?
או שאנשים קיבלו שכל ופרופורציות?
איך רכב שנת 97 עולה מעט מתחת למה שעלה כשהיה חדש.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
מנסיון של שנתיים על 75, ניר
זה לא רכב שאתה רוצה לנסוע בו עם הילדים. ואם אני זוכר נכון, יש לך גם קטנים.
האמת, לך כנראה לא יהיה אכפת בהתחלה, אבל כשהאשה תתחיל לקלל, גם לך יהיה אכפת.
הדלתות, או העדרן, זה מה שמבאס בו.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
הי שמיל,
במצבו הסטנדרטי הוא בוודאי לא מתאים, אני צריך להפוך את תא הנוסעים שלו לאנושי ולא טרנזיט שחוט יוצא שב"ס. הילדים שלי היום הם 5עד 9, בגיל יותר צעיר היו נוסעים איתי לטיולים בסיקס ברזנט, מאז התרגלו לגראנד צ'רוקי מפנק עם סלון עור ו DVD, גם אני התרגלתי למען האמת...,
עניין הדלתות הוא לא נוח בעליל, אני יודע, אם כי אני לא אטייל הרבה מדי והילדים כבר עצמאיים ומסוגלים להיחגר ולהסתדר בעצמם. אני משתעשע ברעיון בינתיים או מחכה ליפול על רכב מדוגם בצורה שמתאימה לי, לא מתכוון לשלם מחיר גבוה עבור עגלה שאצטרך להשקיע בה סכום שיגרום
ל 105 שוויתרתי עליו ב 240 אלף להיראות זול ...
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
לעניין הדלתות שני פתרונות:
האחד, הוא הפתרון האוסטרלי המוכר של דלת שלישית. ניתן לביצוע (אך לא חוקי כמובן) גם בארץ, אך מחיייב הכנות מקדימות (דלת נוספת, אפשר רגילה, ועוד רכב לשחיטת משהו נוסף).
השני, הוא הפתרון בו אני בחרתי. שורת מושבים שנייה של שני כסאות בודדים עם רווח ביניהם. מי שרוצה להכנס ולצאת משם, יתכבד וירד, או יעלה, דרך הדלת האחורית. הבעייה היא שזה מתאים יותר למבוגרים, ופחות לילדים, שלא יכולים בהכרח לסגור את הדלת האחורית אחרי עלייתם.
דווקא התאמת הפנים היא פחות בעייתית בעיני, וניתן להתאים כמעט כל סלון בגדלים דומים, וללא הרבה בעיות (בודאי אחרי שלמדתי בשבועיים האחרונים איך להלחים פלסטיק. פרטים בקרוב ב-RR שלי).
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
אין ספק שהעובדה שיש ברכב רק שתי דלתות (+ אחורית) היא חיסרון רציני.
כל אחד צריך לעשות את החשבון שלו, אני אישית החלטתי שהמחיר של אי הנוחות הזה, שאי אפשר להתעלם ממנו, הוא מחיר שאני מוכן לשלם (יותר נכון המשפחה...).
דווקא ילדים קטנים משתחלים בקלות יחסית לספסל האחורי, כשצריך לעבור לשם מבוגר זה פחות נוח.
הפתרון של שמיל לשני כסאות נפרדים, בא להבנתי על חשבון חלל האחסון העצום של ה 75. בטיול ארוך החלק האחורי עמוס בציוד, ואם רוצים לעשות שימוש בדלתות האחוריות מפסידים הרבה שטח אחסון. החלל הפנימי של הרכב כל כך גדול, שהוא אף פעם לא נגמר, ואין צורך בגגון (על כל חסרונותיו, מרכז כובד וכו').
המחשבה שלי על הסלון האופטימלי ברכב הזה היא המצב הנוכחי, ז"א ספסל אחורי אחד (במקרה שלי מקנגו, התושבת עבודה של ארז), והחלל האחורי מנוצל לטובת אחסון לטיולים ארוכים, ובתכנון חשבתי להוסיף שני מושבים מתקפלים, לטובת מצטרפים מזדמנים לטיולים קצרים ליד הבית (שבפועל הם רוב הטיולים). על זה עוד צריך לתת את הדעת, איזה מושבים הכי מתאימים, ואיך מעבירים את זה בעמדה מספר 1.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
הרכב עם 9 מקומות ברשיון, למה לערב עמדה מס' 1 ?
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
הרכב עם 9 מקומות ברשיון, למה לערב עמדה מס' 1 ?
תלוי באיזה רשיון...
ברישיון שלי 1 + 4 :(
הוא יצא מהמכרז עם שני כסאות מקדימה + שלושה בודדים מאחור...
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
הנסיון המועט (אני מודה) שלי הוא עם 75 שתמיד היה עמוס. צמיגים 31 היו ממש שיפור מורגש, אבל ה 265 היו מורגשים עוד יותר. מדהים עד כמה שינוי קטן בקוטר הצמיגים יכול להיות משמעותי בנוחות הנסיעה.
דיגום פנימי לניר ששאל על ה 75 - תוכל לנקות את כל המרחב הפנימי, ולחבר מה שתרצה. רק קח בחשבון שהרוחב הפנימי הוא לא של SUV גדול (1.5 מטר בערך), אלא של טנדרון (1.4 מטר בערך). מה ששמיל רשם הוא פתרון אלגנטי - שורה שניה של שני מושבים נפרדים (ועוד מושב פריק בשביל הטסט), מושבי זנב מתקפלים כמו ב SUVים המודרניים (עם הפנים לכיוון הנסיעה), ומושבים סמליים מאחור, מתקפלים או פריקים כמובן, סגנון דיפנדר, שוב - בשביל הטסט. היתרון של כזה סידור הוא גם החסרון שלו - כל שורת מושבים כנראה תבוא מרכב אחר.
מתלים - אם אתה לא נוסע עמוס מלא, לדעתי כמעט כל סט איכותי ייתן נוחות נסיעה טובה יותר מהמקור. אבל שים לב - כשמדובר על 73, הגבהה לרכב כל כך קצר מיותרת ועשויה להזיק. גם מראש ה73 נוח יותר (מבחינת הקפיצים) מאשר 75 - אז אם הקפיצים לא גמורים (ואם הם המקוריים של הרכב, כנראה הם גמורים והשימוש היחיד שלהם הוא פסולת ברזל) - חכה עם ההחלפה, אולי יהיה טוב ככה.
בולמים - עם החלפת הקפיצים, תחליף גם בולמים. כשהקפיצים גמורים גם הבולמים גמורים. לא צריך בולמי מירוץ אקזוטיים ויקרים. בולמי גז איכותיים יעשו את העבודה מספיק טוב. אישית אני מעדיף תמיד בולמי קוני, מונוטיובים אם יש במידה שלך, או בילשטיין מהסדרה הבסיסית, אם קיימים במידה שלך.
כשמחליפים בולמים וקפיצים - לוודא שכל הבושינגים חדשים גם כן. זה תורם משמעותית לחיבור של הרכב לכביש.
לדעתי מעבר לכך, נעילה אחורית מקורית של טויוטה או כל נעילה אחרת תספיק לך אם אתה לא הולך על טיולי אקסטרים. קדמית זה באמת אם יש לך עודף בתקציב השיפורים - תמיד טוב אבל לא הכרחי.
אסף.
-
תגובה להודעה: מבקש סיוע בסוגי שיפורים ללנדקרוזר 73
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ניר ל
זה לא לי, זה רכב שבדקתי לקניה, לא נראה לי שיש בעיה - המנוע במצב טוב והטורבו נשמע,
מה שכן - יכול להיות ששיחקו איתו לצורך מעבר טסט למשל ? כדי שיעשן פחות ?
עוד שאלה בתור מי ששוקל להיכנס למיטה עם כזה רכב - אני עוקב אחרי לוח יד 2 כבר מס' חדשים, לא יכול שלא לשים לב שאותן מודעות מופיעות שם ואף אחד לא נמכר, יש שם כלים סטנדרטיים וכלים משופרים במחירים של 70 עד 100 ונאדא - חוץ מסטנדרטי קצר אחד שאני כבר לא רואה כולם שם. איפה כל הקונים ? מה , אישפזו את כולם ורק אני הצלחתי להתחמק?
כנראה שגם אני בגלגול כלשהו הייתי בעל 75 והייתי שמח לחזור לשם
אני לא מצליח להבין מהפורומים מה גודל הבעייה בחלקי חילוף לרכב 75,
אם יש מישהו שחי אם רכב כזה לאורך זמן ויכול להסביר איך זה לתחזק אותו אודה לו מאוד .