לאחר שמכרתי את הרנגלר שלי, החלטתי שאני רוצה רכב שישמש באופן כמעט מוחלט לטיולים.
היום ראיתי סופה קצרה מודל 1997 יד שניה פרטית.
לרכב רשימת שיפורים ארוכה:
הוחלפו סרנים ל- דנה 44 קידמי ו60 אחורי עם יחס העברה של 4.56
נעילות ARB קדימה ואחורה+מדחס ARB
מדחס נוסף עם מיכל אוויר (מדחס מזגן)
קפיצים הוחלפו לסוג לא ידוע + ריוולורים קדימה + אחורה.
בולמים רנצו 9000 + בולם הגה רנצו, מיקום תושבות הבולמים האחוריים שונה והוא כרגע מהצד החיצוני של השילדה.
כננת סופר ווינצ 9000
הגבהת אוקולונים של כ-7 ס"מ
צמיגים 31 לא רשומים ברישיון(יש אפשרות לקבל במקום צמיגי 33)
2 מושבי סטיל הורס איכותיים.
ק"מ על השעון 52000.
המחיר המבוקש הוא בסביבות ה-70 אלף ש"ח.
ממצאי הבדיקה העצמית שלי:
הקלאץ נותן הרגשה של הפרדה לא מלאה - חריקה קטנה בין הילוך ראשון לשני.
חלודה באיזור הגג, תעלות הניקוז ,חלונות, קורה מאחורי דלת אחורית.
נזילת שמן מהסרן האחורי, לא הצלחתי לאתר מהיכן אבל ישנו כתם שמן בחלק התחתון של הביצה.
גשר טרנספר חבוט + נזילה מאזור הטרנספר.
סעפת פליטה חלודה וחבוטה קשות באיזור שלפני הטרנספר.
אין מוט מייצב קידמי.
הרכב "משייט" בתחילת הנסיעה - חוסר מוט מייצב או תופעה טיבעית עקב הריוולורים?
מה דעתכם? כמה שווה רכב כזה?
מה עלות התיקונים?
הוספת מוט מייצב נתיק
פחחות
תיקון/החלפת סעפת
יישור/החלפת גשר
תודה מראש,
שלומי
אם מישהו מכיר סופה במצב טוב אשמח לקבל פרטים.