-
כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אינפורמטיבית!)
מיגון גחון, על מה בעצם הוא מגן?
האם בתור מיגון ראשון לרכב, כדאי ללכת על הקיטים שהחברות מציעות? שזה בדכ דיפרנציאל העברה ומיכל דלק.. או שאולי שווה לא לקחת את הקיט המוכן ולמגן דברים אחרים?
על מה אתם ממליצים?
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות...
אולי בזריזות תספר איזה רכב יש לך? ;)
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ג'ימיני 2004 ידני, עם כלום קלימוטרז'
עדיין ללא שיפורים, אבל כנראה היום זו תחילת הדרך..
מטיול לטיול הוא פשוט מתגלה כמפלצת קטנה...בוץ, עליות
שפ"צים, הכל...
אז עכשיו אני רוצה למגן, שלב הבא קפיצים ובולמים..
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
אחרי מיגונים( צמיגי שטח מלא לפי התמונה יש לך נכון??? חשוב!!!) לא הייתי רץ לקפיצים בולמים, מאוד יקר ומנסיון לפני ואחרי לא חושב ששווה את הכסף, מהלך מתלה לא משתפר פלאים.., ההגבהה היא של איזה 3-4 ס"מ בד"כ בסך הכל,קצת יותר נוח בנסיעה מהירה בשבילים. אתה רוצה שיפור אמיתי?? שים נעילה אחורית !!!
אבל לפני הכל פשוט תיסע ותראה מה חסר לך לפי אופי הטיולים שלך ותשפר בנחת.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
דווקא רואים בתמונה שזה לא צמיג שטח מלא...
תתחיל מלעבור לצמיג שטח מלא ונעילה אחורית.
משם תמשיך.
מיגונים זה אחלה, אבל לפעמים פשוט לא מוצדק וחבל על הכסף, מה גם שזה "מנמיך" את הרכב.
המיגון שאני יכול לחשוב עליו שהוא יחסית הכרחי זה מיגון צד. גם יעיל נגד מכות וגם מאפשר שימוש בהייליפט (אפילו שאין לך).
לפעמים, מוכרים גם ביד2 ופה מיגונים של ג'ימני, שווה לפעמים לאזור סבלנות ולקנות במחירים הרבה יותר סבירים.
-
2 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
הצמיגים הם 50 50 ובינתיים עושים אחלה עבודה, לא נתקלתי בינתיים בשום דבר שאני לא עובר בגללם,
שאתחיל עם השטח הרציני נחליף גם צמיגים מתאימים...
נכון לעכשיו בדיוק חזרתי מרסטה, אחלה חבר'ה אחלה עבודה ואחלה שירות...
חזרתי עם מיגון מיכל דלק, העברה, וסרן קדמי...
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
חבוב, אתה זריז באמת :-D
יפה לראות את שיטת החיבור של המגן סרן, לכל יצרן יש שיטה אחרת. פה מחברים לברגים של הזרוע, באספיר מחברים עם יו-בולטים. יצירתיות שם המשחק ממש.
ולעניין הצמיגים - עד שלא נסעת על שטח מלא , לא חווית שטח אמיתי.
היית בבוץ לא ? תכנס עם צמיגי שטח מלא לבוץ ותדבר איתנו אחרי זה.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rantop
הצמיגים הם 50 50 ובינתיים עושים אחלה עבודה, לא נתקלתי בינתיים בשום דבר שאני לא עובר בגללם,
שאתחיל עם השטח הרציני נחליף גם צמיגים מתאימים...
נכון לעכשיו בדיוק חזרתי מרסטה, אחלה חבר'ה אחלה עבודה ואחלה שירות...
חזרתי עם מיגון מיכל דלק, העברה, וסרן קדמי...
אני גם התקנתי אצל רסטה, ואכן מקום מומלץ.
אל תתקין נעילה אוטומטית, מסוכן מדי לכביש
צמיגים-מקסיס טרפדור במידה מקורית
תתחדש
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
אין לי שום ספק בכלל שיש הבדל עצום בעניין הצמיגים...
אבל בינתיים אני מסתדר לא רע בכלל עם אלה...
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudsega
אל תתקין נעילה אוטומטית, מסוכן מדי לכביש
אתה באמת רוצה להכנס לויכוח העתיק הזה ? :???:
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
דיי עזבו אותכם מויכוחים, מתי יורדים לשטח???
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ג'יפון כמו ג'ימני לא באמת צריך מיגון.
ובלי לפגוע- דווקא הדברים שמיגנת - הם האחרונים להיפגע. אבל בכל זאת- מי יודע, ההוצאה הקטנה על המיגונים עשויה למנוע נזקים גדולים מאבנים שלא קוראות את התגובות שלי... ;)
עכשיו ברצינות - המיגון היחיד שאני חושב שבאמת חשוב עד שמגיעים לעבירות קיצונית עם ג'ימני הוא מגיני סף. הפלסטיקים המצחיקים מתחת לדלתות פגיעים יותר מתיבת ההעברה או ממיכל הדלק. ונזק שם - באמת כואב. מה עוד שמגיני סף יעזרו לך להרים את הג'ימני עם הייליפט.
הנקודות הפגיעות הנוספות (וכבר נכתב בעבר) - תושבות מוט רדיוס (לא כדאי לבנות "מגן" מסיבי, מקסימום דיסקית גדולה או לכופף אותן קצת החוצה, עם פטיש); חיבורי בולמים אחוריים בצד הסרן (דיסקית אחת גדולה בצד החיצוני לכל בולם תשמור עליו); פגוש קדמי ("גיזום" או התעלמות+ חבילת אזיקונים+ פגוש חדש לפני המכירה).
תתחדש!
אסף.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
לדעתי רוב החברות דוחפות מיגונים שאין צורך בהם!
הם מעונינות לגזור קופון כמה שיותר גדול על כמה שפחות עבודה.
(מי אמר מיגון סרן?)
בכול אופן, תתחדש;)
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
למה אפשר לצפות?
ממה הם אמורים להתפרנס?
מ-spoa? מהתאמת גלגלים גדולים? ממה בדיוק?
ובכל זאת,
איך באמת עם כל ההשקעה בתכנון מיגון לסרן? איך אף סדנה גדולה להכינה רוקרפנלים לג'ימיני?
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
1. אני באמת לא מבין איזה סיבה יש להגן על הסרן? הסבר מישהו?
2. עוד לא שמעתי על אדם שפגע במיכל דלק בג'ימני. ובכל זאת, מישהו כן שמע על מקרה כזה?
3. הטרנספר אכן פגיע, והמיגון נראה יעיל.
4. תתחדש, יעיל או לא יעיל זאת שאלה אחרת, אבל אין ספק שאתה מכוסה.
למי שכן עשה את המיגון של התושבות רדיוס עם דיסקית, מה מידות הדיסקית? האם צריך להחליף את הבורג של מוט הרדיוס?
ושכחת את הדבר הכי חשוב, שכולנו רוצים לשמוע, מחיר.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
למי שכן עשה את המיגון של התושבות רדיוס עם דיסקית, מה מידות הדיסקית? האם צריך להחליף את הבורג של מוט הרדיוס?
יש צורך להחליף בורג לארוך יותר.
לגבי מידת הדיסקית,
מבחינת קוטר, צריך פשוט למדוד שהיא תרד מעט מתחת לקצה תושבת מוט הרדיוס.
מבחינת עובי, משהו כמו 5-6 מ"מ יספיקו לדעתי (מומחים, תקנו אותי).
אני עדיין לא עשיתי את המיגון הזה, אבל מתכנן כן לעשות אותו מתישהו.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
אוקי,
אז כאן אני חושב שכולנו נצטרך את דעות המומחים לגבי איזה ברגים לקנות בכדי להחליף,
איך בוחרים וקונים בורג חזק?
איפה?
איזה חומר?
מידות?
סוג הברגה?
יש צורך בלוקטייט בחיבור לאום?
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
הבורג צריך להיות מאותו חוזק של מה שקיים,אותה ההברגה, וכו
ההבדל שהוא צריך להיות רק ארוך יותר.(מה הסימון על הבורג הקיים? )
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
1. אני באמת לא מבין איזה סיבה יש להגן על הסרן? הסבר מישהו?
2. עוד לא שמעתי על אדם שפגע במיכל דלק בג'ימני. ובכל זאת, מישהו כן שמע על מקרה כזה?
3. הטרנספר אכן פגיע, והמיגון נראה יעיל.
4. תתחדש, יעיל או לא יעיל זאת שאלה אחרת, אבל אין ספק שאתה מכוסה.
למי שכן עשה את המיגון של התושבות רדיוס עם דיסקית, מה מידות הדיסקית? האם צריך להחליף את הבורג של מוט הרדיוס?
ושכחת את הדבר הכי חשוב, שכולנו רוצים לשמוע, מחיר.
טוב אז כמה תשובות,
המיגונים הספציפיים האלה נראו ונראים לי חשובים כי אין מה לעשות, בשטח הרבה לומדים מניסוי וטעייה, ועדיף לי להיות מכוסה אם וכאשר אטעה בחישוב קטן של מעל איזה אבן אפשר לעבור בוא נגיד ככה... המיגון הקדמי הוא החלק הנמוך ביותר הראשון שיחטוף אם תעמוד בדרכי אבן גדולה שאפספס ועדיף לי שהמגן יחטוף את המכה... מגן ביצה זה לא דבר שהמציאו היום..
המחיר הוא 2750 כולל הכל (מעמ והתקנה) וגם רצועת חילוץ ושני שאקלים..
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
[quote=asafk;283871]ג'יפון כמו ג'ימני לא באמת צריך מיגון.
ובלי לפגוע- דווקא הדברים שמיגנת - הם האחרונים להיפגע. אבל בכל זאת- מי יודע, ההוצאה הקטנה על המיגונים עשויה למנוע נזקים גדולים מאבנים שלא קוראות את התגובות שלי... ;)
עכשיו ברצינות - המיגון היחיד שאני חושב שבאמת חשוב עד שמגיעים לעבירות קיצונית עם ג'ימני הוא מגיני סף. הפלסטיקים המצחיקים מתחת לדלתות פגיעים יותר מתיבת ההעברה או ממיכל הדלק. ונזק שם - באמת כואב. מה עוד שמגיני סף יעזרו לך להרים את הג'ימני עם הייליפט.
quote]
אכן אני לא בטוח שהאבנים מחוברות לאינטרנט וקוראות את התגובות שלך..:)
בכל אופן, מיגון סף לא היה להם היום, זה היה בתכנון שלי..
לא נורא, עד לפעם הבאה שהוא יקבל פינוק ניזהר קצת יותר!
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rantop
ג'ימיני 2004 ידני, עם כלום קלימוטרז'
עדיין ללא שיפורים, אבל כנראה היום זו תחילת הדרך..
מטיול לטיול הוא פשוט מתגלה כמפלצת קטנה...בוץ, עליות
שפ"צים, הכל...
אז עכשיו אני רוצה למגן, שלב הבא קפיצים ובולמים..
ואני בכלל מבקש לדעת איפה מצאת גימיני ידני מהשנתון הזה+קילומטראז' נמוך.
מחפש בנרות!!
מישהו מכיר?
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
האבנים לא מחוברות לאינטרנט אבל כנראה שהנסיון כן! (ונראה לי שלאסף יש כזה :cool:)
אני חושב שהכי חשוב זה ללמוד את הרכב, ולהכיר את היכולות שלו דבר ראשון!(ושלך;))
אני לא מכיר אפילו אחד שנשבר לו הסרן בגימיני או התעקם מאבן(יש מישהו כזה כאן?)
ברור שאם תתנפץ על סלע, במהירות גבוהה אז הסרן ישבר.
נראה לי שצריך באמת ים של כישרון לכזה דבר.
שוב, תתחדש! העיקר השקט שלך וכמובן ההנאה
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי.פ
אני לא מכיר אפילו אחד שנשבר לו הסרן בגימיני או התעקם מאבן
נעים להכיר, לי קרה ובכלל לא כיף לחזור מהצימר ברמת הגולן על גרר
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
suzuki sj413
נעים להכיר, לי קרה ובכלל לא כיף לחזור מהצימר ברמת הגולן על גרר
ולפי ניסיונך המר, אם היה לך מיגון סרן באותו אירוע, זה היה נמנע?
הסרן התעקם בגלל מכה בסרן עצמו?
ספר...ספר...
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
אם היה מיגון לסרן האחורי באותו היום ללא ספק שזה היה נמנע. מה שקרה זה שפשוט נסעתי על סלעים ברמת הגולן, הרכב החליק מסלע וגרם לסרן "ליפול" על סלע אחר. באותו היום בנסיעה בכביש נשמעו פיצוצים מכיוון הסרן שהיו מלווים בזריקות תחת קטנות ומשונות לצדדים (הנסיעה הכי מפחידה שהייתה לי). לקראת הצימר הוא כבר לא זז אז שילבתי כדי להוריד עומס מהגלגלים האחוריים. הביתה הוא חזר בגרר. ד"א לא נראה לי זה משנה כל כך אבל למען הרקורד אני עם סמוראי ולא ג'ימיני.
המכה הייתה בביצה וגרמה לכל הדיפ' להפוך ל-"סלט מתכת". מסתבר שהוא טחן את עצמו כל הנסיעה חזרה לצימר.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי.פ
האבנים לא מחוברות לאינטרנט אבל כנראה שהנסיון כן! (ונראה לי שלאסף יש כזה :cool:)
אני חושב שהכי חשוב זה ללמוד את הרכב, ולהכיר את היכולות שלו דבר ראשון!(ושלך;))
אני לא מכיר אפילו אחד שנשבר לו הסרן בגימיני או התעקם מאבן(יש מישהו כזה כאן?)
ברור שאם תתנפץ על סלע, במהירות גבוהה אז הסרן ישבר.
נראה לי שצריך באמת ים של כישרון לכזה דבר.
שוב, תתחדש! העיקר השקט שלך וכמובן ההנאה
ישי,וכולם,
אם תשימו לב, עיקר המיגון הוא לא על הסרן..זאת לא מטרת המיגון...
הביצה זה מה שבעצם המטרה שם, זה שהוא ממשיך גם על הסרן, למה לא...
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שפן13
ואני בכלל מבקש לדעת איפה מצאת גימיני ידני מהשנתון הזה+קילומטראז' נמוך.
מחפש בנרות!!
מישהו מכיר?
יד 2 :)
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rantop
ישי,וכולם,
אם תשימו לב, עיקר המיגון הוא לא על הסרן..זאת לא מטרת המיגון...
הביצה זה מה שבעצם המטרה שם, זה שהוא ממשיך גם על הסרן, למה לא...
למה לא?..
מהסיבה הפשוטה שזה מנמיך לך את הרכב משמעותית ופוגע בסופו של דבר בעבירות.
-
תגובה להודעה: כמה שאלות זריזות... (על מיגון גחון. הכותרת נערכה. נא להקפיד על כותרת אי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ישי.פ
למה לא?..
מהסיבה הפשוטה שזה מנמיך לך את הרכב משמעותית ופוגע בסופו של דבר בעבירות.
בסופו של דבר יש כוונות להגביה בעזרת קפיצים ובולמים ולהתקין נעילה אחורית...
מתקזז לא?...