-
גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
שלום לכולם
אני צריך עזרה
יש לי ניסאן פטרול שנת 2007 מטופלת רק בחברה עד היום עם 160.000 ק"מ
לפני 12 יום נסיעה שגרתית הלך לי מנוע ללא כול התרעה
גררתי את הגיפ למוסך ניסאן לאחר בדיקה כולל פירוק ראש החברה לא לוקחת אחריות
כאשר מנהל המוסך אמר שהבעיה כמו במנועים שהוחלפו ב 2002
יש למישהו הצעה או עזרה תודה
טל 0505896389 רונן
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
לצערי אכלת אותה
לי יש ניסאן נווארה 2007 , ב 67,000 הלך מנוע וקרסו סירבו לטפל ברכב מפאת תרוצים שונים ומשונים !
מקוה שיש לך כסף למנוע חדש
עינוי נעים
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
קודם כל תנחומי אני בטוח שמדובר במצב לא נעים בכל היבט. אבל אם הרכבים במסגרת האחריות וטופלו במוסכים מורשים וישנו תיעוד של הטיפולים איך בדיוק הם מתחמקים מאחריות?
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
הגיפ טופל רק בחברה הוחלפו חלקים בטיפולים שוטפים מעבר לדרישות היצרן כולי תקווה
שחברת קרסו מבינה את ההשלכות של מתן שרות ובלקיחת אחריות על הרכבים
שלהם החברה נבחנת ברגעים קשים ולא רק בטיפולים שוטפים גם שאחריות הסתימה הטיפולים נמשכו במוסך מורשה
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
קרסו הוא, איך לומר במילים עדינות, ושלא יחשוף אותי לתביעה, וגם שלא יימחק..."לא כל-כך נחמד".
אני ממליץ לך החל מרגע זה את כל ההתכתבות עימם לעשות דרך עו"ד.
הם מבינים רק כוח, ועד יותר כוח.
העיקר יצאו בקמפיין "שירותי".
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ב 160000 אני חושב שאין אחריות כי זה 100000 או שלוש שנים כמדומני
אם עשית טיפול לאחרונה נגיד טיימינג אזיי יכול להיות קשר לזה שהלך מנוע אם לא עשו טוב
עצתי לך תקחחוות דעת שמאי או מכונאי מוסמך לגבי האפשרות שכתוצאה מטיפול נגרם הנזק
ואז תוכל להגיש תביעה או להגיע להסדר
צריך להוכיח נזק כתוצאה מטיפול רשלני אם זה לא באחריות
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
רונן שלום
לצערי אני לא חושב שבדרכים של דיבור תוכל להשפיע על קרסו.
אני הייתי פחות או יותר באותו הסרט רק עם רכב יותר ישן.
יכול להיות שהם יציאו לך להשתתף בהוצאות אבל גם זה לא הפתרון.
עדיף לעשות זאת באופן עצמאי. יותר זול, תישאר עם המנוע הישן אצלך כולל הטורבו המשאבה והאינג'רטורים (שווה ערך להרבה כסף), לא יאלצו אותך לחתום על טופס העדר תביעות, ואפילו תוכל למצוא מוסכים הרבה יותר מקצועיים ואמינים מהם. את זה אני אומר לאחר נסיון שלי מול נסיון של חבר שעשה את התהליך דרך קרסו במוסך המרכזי.
אם תירצה המלצות ועזרה אשמח לעזור.
יניב
050-6948894
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
מישהו בעל שיפוץ גירים אמר לי פעם לא מזמן שהוא מצא למישהו מנוע ב 20000 ש"ח לא יודע אם זה נכון אם אתה רוצה לדעת יותר אתה יכול להתקשר 0528625801
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
יניב, תמכור לו את המנוע שלך... :evil::evil:
טוב, לא נעים לצחוק על אנשים שעדיין מאמינים ב
ציטוט:
שחברת קרסו מבינה את ההשלכות של מתן שרות ובלקיחת אחריות על הרכבים
שלהם החברה נבחנת ברגעים קשים ולא רק בטיפולים שוטפים גם שאחריות הסתימה הטיפולים נמשכו במוסך מורשה
שירות של קרסו. אתה בטח מאמין גם בסנטה קלאוס.
אסף.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
HRRONEN
שלום לכולם
אני צריך עזרה
יש לי ניסן פטרול שנת 2007 מטופלת רק בחברה עד היום עם 160.000 ק"מ
לפני 12 יום נסיעה שגרתית הלך לי מנוע ללא כול התרעה
גררתי את הגיפ למוסך ניסן לאחר בדיקה כולל פירוק ראש החברה לא לוקחת אחריות
כאשר מנהל המוסך אמר שהבעיה כמו במנועים שהוחלפו ב 2002
יש למישהו הצעה או עזרה תודה
טל 0505896389 רונן
שלח מכתב תלונה למשרד התחבורה כנגד היבואן כי זאת בעיה ידועה וידועה לחברה ועשו עליה ריקול ובמקביל תתבע אותם אולם אתה צריך חוו"ד מקצועית לגבי הסיבה שהלך המנוע. (שרות קרסו גרוע מאוד וכמו כן המקצועיות והידע שלהם אסור לותר שלמת הרבה כסף עבור הרכב ואתה מצפה לאחריות של היבואן.שמעון
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ואתם תסלחו לי כולכם - כנראה שזו עובדה מוגמרת שהרכב הנ"ל בעייתי, שיש לו בעיה כרונית של מנועים מאוד לא אמינים שהולכים לעולמם חדשות לבקרים, ושעלות החלפתם מצריכה מכירת כלייה ו/או לחילופין את הילדים לעבדות/זנות...
למה שלא תתארגנו, כן כן, אתם, בעלי ניסאן פטרול - שסובלים מהאין-שירות של היבואן, למין "קבוצת רכישה" או קבוצת תמיכה או השד יודע מה, תמצאו לכם מוסך/ים מסוים/ים שתעבדו מולו/ם ותקבלו ממנו/ם מחירים אטרקטיביים ושירות טוב יותר מאשר אצל היבואן המתנער ממכם?...
אני יודע שניסאן פטרול לא בדיוק נפוץ כאן כמו מאזדה 3 ואפילו לא כמו טרופר... אבל בכל זאת - מסתובבים בארץ לפחות כמה עשרות טובות של פטרולים ואתם מהווים כוח קנייה. אז למה לא?כוחכם במספרכם ורק אתם יכולים לעזור לעצמכם.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
מנוע כזה כפי שאני מבין עולה בסביבות 40000 ש"ח האם נכון הדבר
באופן כללי האם אי אפשר לשים מנוע אחר של רכב אחר שמתאים והוא יותר זול
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
ואתם תסלחו לי כולכם - כנראה שזו עובדה מוגמרת שהרכב הנ"ל בעייתי, שיש לו בעיה כרונית של מנועים מאוד לא אמינים שהולכים לעולמם חדשות לבקרים, ושעלות החלפתם מצריכה מכירת כלייה ו/או לחילופין את הילדים לעבדות/זנות...
למה שלא תתארגנו, כן כן, אתם, בעלי ניסאן פטרול - שסובלים מהאין-שירות של היבואן, למין "קבוצת רכישה" או קבוצת תמיכה או השד יודע מה, תמצאו לכם מוסך/ים מסוים/ים שתעבדו מולו/ם ותקבלו ממנו/ם מחירים אטרקטיביים ושירות טוב יותר מאשר אצל היבואן המתנער ממכם?...
אני יודע שפטרול לא בדיוק נפוץ כאן כמו מאזדה 3 ואפילו לא כמו טרופר... אבל בכל זאת - מסתובבים בארץ לפחות כמה עשרות טובות של פטרולים ואתם מהווים כוח קנייה. אז למה לא?כוחכם במספרכם ורק אתם יכולים לעזור לעצמכם.
יש מצב שאתה צודק
אני מקבל לא מעט טלפונים והרבה מקרים דומים היו
ואני מופתע כמה מנועים כבר הוחלפו בפטרולים.........
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mi88
מנוע כזה כפי שאני מבין עולה בסביבות 40000 ש"ח האם נכון הדבר
באופן כללי האם אי אפשר לשים מנוע אחר של רכב אחר שמתאים והוא יותר זול
בניסן בכרמיאל מדברים על סכום קצת יותר 70,000/80,000 ש"ח
עם הטורבו בנוסף מטורף לגמריי
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ברמה העקרונית אם יש הרבה כאלו ושמעתי על אחד שהחליף פעם שלישית מנוע
אז ניתן להגיש גם תביעה ייצוגית רק מהנזק התדמיתי הם יפחדו
ומעניין למה לא עושים על זה כתבה לדעתי אם תהיה התארגנות הם יבהלו ויקחו אחריות
כנראה שאני לא אקנה ניסן
רגע בטרנו זה גם ככה??
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
אלה מחירים הזויים.
ראוי לציין שהחלפת מנועי טורבו דיזל מודרניים זה סיפור יקר אצל כל היצרנים... אבל אצלם לפחות הם מחזיקים מעמד קצת יותר.
זו מבחינתי עילה לפסול קניה של ניסאן פטרול בעתיד - לתשומת לב כל מי שחושב על רכישה כזו.
בטרנו אגב - מנוע זהה בדגם ה-3 ליטר. לא שמעתי על בעיות בטרנואים עם המנוע הזה, אבל מי יודע?... לפעמים בעלי רכב לא משתפים את העולם בצרות שהם חווים כדי לא לפגוע בסיכוייהם להיפטר מהרכב בבוא הזמן... אישית אני מכיר כמה בעלי טרנו עם מנוע כזה ולא שמעתי מהם תלונות, אבל שוב, רק אחרי שימכרו את הרכב האמת תצא לאור.
מנוע ה-2.7 בטרנו הישנים יותר שונה לגמרי. נחשב למנוע טוב ואמין.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
HRRONEN
בניסן בכרמיאל מדברים על סכום קצת יותר 70,000/80,000 ש"ח
עם הטורבו בנוסף מטורף לגמריי
70 80 עדיף לקנות אוטו אחר בסכום הזה
גם אם תתקן רק מהמחשבה שזה עלול לקרות שוב כל ההנאה מהאוטו הולכת
תשאל מומחים אולי אפשר לשים מנוע אחר נגיד של טרנו טויוטה או משהו
גם אם תמכור אולי יקנו יותר
ויש משהו שאמר לי שמצה ב- 20000 תיצור קשר מחר ואני יתן לך פרטים
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
סליחה שאני שואל, אבל אני מתקשה להבין,
יש לך רכב X שנת 2007 עם 160,000 קמ, שזה 100.000 מייל, וזה המון לרכב בן 3!!!!!
שאלה: איזה אחריות (על המנוע)באה עם הרכב?
ואם הרכב עבר את הקילומטרג' של האחריות(שלדעתי עבר וממזמן), למה באים אליו בטענות?
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tzagi
סליחה שאני שואל, אבל אני מתקשה להבין,
יש לך רכב X שנת 2007 עם 160,000 קמ, שזה 100.000 מייל, וזה המון לרכב בן 3!!!!!
שאלה: איזה אחריות (על המנוע)באה עם הרכב?
ואם הרכב עבר את הקילומטרג' של האחריות(שלדעתי עבר וממזמן), למה באים אליו בטענות?
20 שנה אתה עובד כמו חמור
לחסוך 150,000 ש"ח
ולוקח הלוואה של 80,000
ס"כ 230,000 ש"ח
קונה חלום וקונה אוטו 2007 במצב נדיר לאחר בדיקה הגיפ טופל
ברמה הגבוהה ביותר במוסך מורשה אחרי חודש הולך מנוע ללא התרעה מוקדמת
אני לא בטוח שהיית יושב בשקט אחרי שהיית מבין שייש בעיות סדרתיות במנועים של הפטרול
אני מאמין שהתגובה שלך הייתה אחרת :confused:
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tzagi
סליחה שאני שואל, אבל אני מתקשה להבין,
יש לך רכב X שנת 2007 עם 160,000 קמ, שזה 100.000 מייל, וזה המון לרכב בן 3!!!!!
שאלה: איזה אחריות (על המנוע)באה עם הרכב?
ואם הרכב עבר את הקילומטרג' של האחריות(שלדעתי עבר וממזמן), למה באים אליו בטענות?
כי מנוע דיזל "רגיל"לא משנה מאיזו חברה או איזו שנה אמור להחזיק הרבה יותר מ160000 אלף ק"מ יותר מזה הוא אמור לחצות את קו ה400000 בלי שום בעיה מיוחדת ...
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
שמע, אין לי מוסג איך חוקי האחריות עובדים בארץ הקודש ולכן בדיוק אני שואל
אני כן מודע איך חוקי האחריות עובדים בארה'ב והם מהטובים בעולם לטובת הלקוח
אבל, בסינריו שלך, קנית רכב משומש, עם 100 אלף מייל (מפרטי?)
המנוע הלך, אני לא רואה איך אתה מצפה שהיצרן יתן לך אחריות
אלא אם כן, משהו יתקן אותי ויראה שאחריות היצרן מועברת לבעלים 2.3.4.5 והיא טובה למעל ל 160000 ק'מ
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
idanx2
כי מנוע דיזל "רגיל"לא משנה מאיזו חברה או איזו שנה אמור להחזיק הרבה יותר מ160000 אלף ק"מ יותר מזה הוא אמור לחצות את קו ה400000 בלי שום בעיה מיוחדת ...
"אמור" לידיעתי זה שם של דג.
תגידו לי בבקשה מה כתוב בשטר האחריות.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
חברים יקרים!!!
ראשית, תודה על התגובות שמחזקות אותי שאני לא לבד בסיפור הזה.
שנית, אני רוצה להאמין שאני נמצא בידיים טובות ומטפלים בי כראוי במוסך "הנעות" בכרמיאל.
אני מבטיח לעדכן בכל התפתחות שתהיה.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
טוב, סלחו לי שאני נכנס פה בסערה.
יש לי דיפנדר 1996, אם יש לי בעיה עם המנוע אני צריך לגשת למזרח? לא!
אם היה ReCall על המנוע זה כבר משהו אחר. ברר אם היה כזה ואם לא נוצל אז יש לך עילה לתביעה. אם לא, המקרה חלש.
בקשר לסכום, לבי איתך אבל תבין אחד מן השניים:
1. אתה לא מספיק עשיר בכדי לקנות דברים זולים, ומה שקנית זה זול בקטגוריה שלו. ואתה ידעת את זה במעמד הרכישה (נו באמת, 160K ק"מ לכל כך מעט זמן על הכביש).
2. רכבי יוקרה מתאימים לעשירים, אתה בקטגוריה הזו? בוא ואסביר לך איך עובדים עשירים: הם קונים זוג נעליים חדש כל שנתיים, הולכים איתם שנתיים ואז מוכרים אותם בחצי מחיר לעני, את יתרת המחיר (עוד חצי מהסכום) הם משלימים מכיסם (לא בדיוק, הם משתמשים במימון).
אז מה יצא לנו? גם העשיר וגם העני שילמו את אותו מחיר בכל רגע של קניה רק שהעשיר הולך עם זוג נעליים חדש (עם אחריות מהאורטופד).
תחשוב כמו עשיר ולא כמו עני, נפלת הפעם אז חפש איך לקום מהר ולהמשיך הלאה.
בברכה, (אחד שנוסע על 110 פתוח)
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tzagi
שמע, אין לי מוסג איך חוקי האחריות עובדים בארץ הקודש ולכן בדיוק אני שואל
אני כן מודע איך חוקי האחריות עובדים בארה'ב והם מהטובים בעולם לטובת הלקוח
אבל, בסינריו שלך, קנית רכב משומש, עם 100 אלף מייל (מפרטי?)
המנוע הלך, אני לא רואה איך אתה מצפה שהיצרן יתן לך אחריות
אלא אם כן, משהו יתקן אותי ויראה שאחריות היצרן מועברת לבעלים 2.3.4.5 והיא טובה למעל ל 160000 ק'מ
אני מנסה להבין מה האנטרס שלך בתגובה הזאת :confused::confused:
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
לג'ו (Tzagi) אין אינטרסים... הוא פשוט נותן לנו מבט מבחוץ (מטקסס) שלפעמים מלמד אותנו משהו על המקום בו אנחנו נמצאים.
לגביך רונן - אכן בעסה רצינית. הרכב אמנם לא באחריות חוזית מול היבואן אבל כן קיימות בעיות ידועות במנוע הזה, היו ריקולים, ככה שמדובר כאן על סיפור שיש בו בשר לעורך דין ואם תתעקש ותשקיע אולי תגיע לאיזו פשרה כספית עם היבואן. אולי. בכל מקרה עשרות אלפי שקלים אתה הולך לשלם כאן, השאלה כמה עשרות... :(
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
HRRONEN
אני מנסה להבין מה האנטרס שלך בתגובה הזאת :confused::confused:
אין לי שום אינטרסט,
אני פשוט לא מבין את הגישה איך אדם קונה מוצר משומש שעבר בגדול את טווח האחריות שלו ומצפה מהיצרן או יבואן שיתנקנו לו את המוצר בחינם אחרי שהאחריות תקפה,
שאלה אליך
סתם נגיד אתה מייצר סירי לילה (סתס לדוגמה) הם מאד אכותיים , עשויים מנרוסטה מצופה באנמל, ואתה כיצרן, נותן עלייהם אחריות ל5 שנים....בסדר? ועוד פעם זה מוצר אכותי מאד ואמור להחזיק לעשרות שנים.
מגיע אליך אדם וטוען שהוא קנה את אחד הסירים שלך בשוק הפשפשים ביפו ב7 שקל, השתמש בו כשבוע ועכשיו יש בו חור!, הוא דורש ממך שתחליף אותו בחדש........תיתן לו? תהיה כנה.
בעבר הלא רחוק, שמעתי על דרישות דומות, אדם קנה רכב עם שלט לבנו, אחרי 3 שנים גלגל נשבר, האדם כתב מכתבים ליצרן בסין ודרש מהם תיקון או גלגל חדש, נשמע לך הגיוני?
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ג'ו, טקסס עלתה לך לראש. אתה מוכרח להבין שאף אחד לא מבקש מנועים בחינם מהיבואן.
אבל יש בעיה.
"אמינות יפנית" זה משהו שכתוב על קרחונים מתקופת הקרח התיכונה, שייך לעבר. מסתבר שגם היפנים מפשלים ובגדול, וכשזה קורה להם (הרבה יותר מדי כנראה) הלקוח בבעיה אמיתית. האחריות הסתיימה, ומנועים עולים סכומים שאף בעל רכב כזה לא מסוגל לשלם. מה עושים?
פעם היה כאן קל יותר. מכיוו ןשאתה מהותיקים, אתה זוכר מכונית ישנה מסוף שנות ה-60' ותחילת ה-70' שפעם נמכרה כאן - קראו לה RO80 והיא היתה מתוצרת NSU הגרמנית, ובתקופה ההיא כל רכב שבא מגרמניה נחשב להכי טוב בעולם, כמו שכל הטפשים והשוטים והפתאים מתייחסים היום למכוניות יפניות.
ה-NSU ההיא היתה מתקדמת ומשוכללת ועתידנית, וככזו, היה בה מנוע מוזר - וונקל קראו לו. הוא היה קטן אבל חזק וביצועיסט ומשוכלל וכולם גמרו עליו את ההלל, עד שהתברר שהוא גם מאוד עמיד ומשמיד את עצמו תוך 10-15K ק"מ.... אחרי ששוועת בעלי המכוניות הגיעו עד משרד התחבורה, התקבל אישור להחליף את המנועים למנועי סובארו בוקסר פשוטים ואמינים, ונסגר הסיפור.
מבחינתי, סיפור מנועי הפטרול דומה מאוד. גם למנועי הטרופר דיזל יש בעיה דומה. מנוע מחורבן, לא אמין, בעיות מכניות קשות ללא פתרון ידוע, יקר ביותר להחלפה. אבל UMI לפחות הכירו בבעיה ונותנים ללקוחות שלהם פתרון. כאן אין פתרון. בעלי הפטרול ננטשים לגורלם על ידי היבואן, מה שנקרא - אוטו של עשירים? שישלמו!!! הבעיה היא שהרכב מתיישן וערכו צול לבמהירות, והוא כבר לא כל כך אוטו של עשירים. רוכשים אותו אנשים מהיישוב, כמוני וכמוך. עמך ישראל, שלא כולם מודעים למום המשפחתי שלו, ואז מקבלים ממנו את הבומבה.
מה עושים? הבעיה הראשית היא שבישראל של היום אסור להחליף מנוע שידוע כבעייתי במשהו אחר של יצרן אחר. אסור אפילו להחליף למנוע אחר מתוצרת ניסאן! וכולם יודעים שלניסאן יש בארסנל גם כמה וכמה מנועים הרבה-הרבה יותר מוצלחים מהנבלה הזו.
אם כל הסיפור הזה היה מתרחש באמריקה למשל, רונן היה אומר פאק-אוף, נוסע לפירוקיה הקרובה, קונה מהמקסיקנים במאה-מאתיים דולר מנוע שבי סמול-בלוק ממודל גבוה במצב מעולה, מזמין מ-ADVANCE ADAPTORS את האדפטור המתאים, זורק הכל לתוך הפטרול שלו וסוגר עניין לעשרים השנים הקרובות, נכון?
אבל כאן אסור לעשות את זה. כאן הכל אסור. בשביל לרוקן מאפרה אתה צריך אישור ממיליון רבי בוחנים. הלקוח הישראלי לכוד במעגל הקסמים בלתי פתיר שבין הרכב המושבת, היבואן קר הלב ורשעותו של משרד התחבורע.
אל תגיד לי שהפתרון הוא לעבור לטקסס. אנשים רוצים פתרון כאן, בארץ.
אני חוזר על דעתי - בעלי הניסאן פטרול לדגמיו מוכרחים להתאגד, להקים עמותה, ולפעול ביחד בצורה מאורגנת, עם עורך דין. בכל מקרה את המכנסיים הם כבר הפסידו - בפטרול ה"ישראלי" דבק מוניטין רע ובצדק, וערכו מתרסק. מי ירצה לרכוש מהם נבלה כזו?... לפחות שיצילו לעצמם את התחתונים. אני לא רואה דרך אחרת להיחלץ ממעגל הקסמים הזה.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
ג'ו, טקסס עלתה לך לראש. אתה מוכרח להבין שאף אחד לא מבקש מנועים בחינם מהיבואן.
בלבלת אותי לגמרה,
אם הוא לא מצפה למנוע חדש מהיבואן, אז למה בכלל לדבר על אחריות?
או שיש אחריות או שאין....לא?
לגבי כל השאר, די לחיות בפנטזיות
איפה תוציא מנוע ב$200??
כדי לקבל LS1 במצב טוב, תצתרך לשחרר לפחות $500
יודע, עם המצב הכלכלי היום והירידה המזעזעת של הדולר, יש אפקט של אינפלציה ומחירים עולים, ממש גועל נפש
רוצה דוגמה?
לפני כשנה קניתי לפטופ חדש דנדש ב...$380
השבוע, מישהו בארץ ביקש ממני אחד אז בדקתי מחירים, אני לא יכול לנגוע באחד דומה למה שקניתי ב$500!!!!
ב$400 אני יכול לקנות מודל הרבה פחות מאובזר, בא לי לחתוך ורידים.
-
תגובה להודעה: גיפ ניסן פטרול 2007 הלך מנוע
טוב נו. אני בטוח שרונן יחתום על צ'ק 500$ ואפילו על 5000$....
אבל לעזאזל, מה זה 160Kק"מ? מנוע באמצע החיים לכל היותר.
מנוע דיזל שטופל מיומו הראשון במוסכי היבואן לא צריך למות ב-160K ק"מ (וזה עוד מקרה נדיב במיוחד, אני שמעתי על מנועים שמתו ב-K100 ואפילו בהרבה פחות)
גם אם טופל על המדרכה זה לא צריך לקרות.
מנועי דיזל אמורים להחזיק מעמד. אפילו רוב מנועי הבנזין עושים בקלות פי 2 עד פי 3 ק"מ מזה.
יש בעיה. עובדה. או במנועים או בטיפול שהם מקבלים. אין עשן בלי אש.
אני הייתי מצפה מהיבואן להכיר בבעיה ולהשתתף בעלויות התיקונים. מנוע במחיר עלות, במחיר מסובסד, משהו. לא להשאיר לקוח שלך עם המכנסיים למטה. לעזאזל - זו פאקינג מכונית יקרה. פרימיום עאלק. עם מוניטין והילת גיבורים וסיפורי גבורות והרפתקאות מכאן ועד יפן. חדשה עולה 400 ומשהו אלפי שקלים. ובמקרה הספציפי הזה היא רק בת 3! לך תנחש שמוכרים לך מוצר פגום עם כשל תכנוני חמור. זה מסתדר לך שמנועים נשפכים שם כמו מים?... לי ממש לא.