על פניו נראה ונשמע אמין מה דעתכם ?
אין לי שום קשר לזה !
http://www.saver.co.il/
Printable View
על פניו נראה ונשמע אמין מה דעתכם ?
אין לי שום קשר לזה !
http://www.saver.co.il/
ממרומי שנותי אני יכול לעיד שניסיתי כמה כמה "פטנטים" לחיסכון בדלק מאז היותי סטודנט.
מה שלמדתי הוא שאין דבר כזה- מכשיר שחוסך דלק. הדבר היחידי שגורם לחיסכון הוא תגובה וצורת הנהיגה שלנו (שעליה יש לנו שליטה). על כל שאר הגורמים אין לנו שליטה וזה גם עקב האכילס של "הפטנט" הזה - ראה פיסקה רלוונטית בתמונה.
אם נהייה מודעים לנהיגה שלנו , ההפרש בין החיסכון שיתן המכשיר (אם זה באמת עובד-לא ניסיתי) לבין מה שאנו מודדים ברגיל , יהיה מזערי ביותר ולא יודע מתי יחזיר את ההשקעה.
אם יש ,שפני נסיון -בבקשה
http://img716.imageshack.us/img716/6793/41250465.jpg
ברוך,
קודם כל תבין איך מערכת הדלק עובדת ומה זה עושה
הTPS שולח נתון למחשב ומודיע לו כמה אתה דורך על הדוושה, המחשב משתמש בנתון ומזריק דלק בהתאם
המכשיר הנ'ל, שהוא לא יותר מפוטנציומטר משנה את הנתון ומרמה את המחשב לחשוב שאתה לוחץ על הדוושה פחות, והמחשב מזריק פחות דלק, כלומר התערובת תהיה יותר עניה, תחשוב מה קורה במנוע עם דליפת אויר או בקרבורטור עם משאבת תאוצה מנותקת.
כמובן....שבמקרה הטוב המחשב יראה מהחיישן חמצן שהתערובת עניה ויעשיר אותה חזרה והרווחת כלום ובמקרה הרע תסבול מרכב שלא מגיב לדוושה וסיכון לשרפת שסתומים.
אם אתה רוצה לשחק עם זה, קנה פוטנציומטר בגרושים ותנסה. רק אל תשכח שאין ארוחות חינם.
מעצם הכתובת אתר : www.server.co.il זה כבר אומר לך באותיות גדולות:
תברח ומהר!
אני לא מחפש פיתרונות לחסכון בדלק כי אני תמיד לוחץ על הדוושה
לא טרחתי אפילו לקורא את הכל
מה שאהבתי רושמים שם שהכל תלוי בנהג ובלחיצתו על הדוושה
אני הגעתי עם פאגרו קצר לצריכה של 12 ק"מ לליטר בנסיעה ארוכה ואיטית (90 קמ"ש)
כשביום יום הצריחה היא 5 בממוצע לליטר .
השורה שרשמו שם אכן הראתה לי קצת אמינות ולכןן העליתי את זה לכאן
אני חובב פטנטים אבל גם אחרי המון ניסונות שלי אני רואה שהפתרון היחידי לחסכון בדלק הוא אחד ולא אחר..לנסוע לאט..לא לקרוע את האוטו...לעלות לאט למאה מאה ועשר ולהשאר שם כל הנסיעה, אני יודע שאם המכוניות החדשות זה ממש קשה והיום המאה נמצא איפה שפעם היה 60 בסקאלה אבל אין מה לעשות צריך להשתדל..גם לכיס וגם למען הבטחון של כולם..
הנה עוד "פטנט" צפו בסרטון הבן אדם השקיע ורפי רשף מתאפק שלא לצחוק
http://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=694990
לכל המלעיזים,מכשיר זה נמצא בשימוש כבר 5 שנים בכל רחבי אסיה,כעת גם באירופה וארה"ב
אפילו ישנם משווקים בסוריה.
מכשיר זה נבדק על מספר לא מבוטל של רכבים ונמצא יעיל עם 0 תקלות.
עצם העובדה שניתנת תקופת נסיון ללא עלות,אחריות החלפה למשך 24 חודשים ומתקין שמגיע עד הבית להתקין כבר מעיד על ביטחון החברה במכשירים.
מעבר לבדיקת מכון התקנים גם קיים ביטוח חבות המוצר למען השקט הנפשי של כל בעל רכב שמשקיע במכשיר זה.
המכשיר נמכר בעיקר לחברות בעלות צי רכב אך גם מיועד לצרכן הפרטי
במידה וישנם שאלות ענייניות אשמח לענות
מוטי
www.saver.co.il
ומי אתה מר מוטי ? אם יורשה לשאול.
האם אפשר לקבל שם של לקוח אחד המשתמש במכשיר , ע,מ לקבל חוות דעת בלתי תלויה ?
"חירטוטי מכירות"...קצת בוטה,לא?
המכשיר נוצר לעקוף את הרגלי הנהיגה של נהג הרכב, הוא מודד את גובה המיצערת ומדייק את המתח שמשודר למנוע בכל רגע נתון.במכשיר מיקרופרוססור ושאר רכיבים לביצוע התנגדויות וחישובי מתח.
לכל סוג רכב קיים כיוון מתח מסויים ומצב חיסכון מסויים שעובד באופן אופטימלי לאותו רכב.
פרטים נוספים על התקנה וכיוונים באתר
מקווה שבגדול עניתי על שאלתך
על זה דווקא הייתי צוחק פחות...
תקיש ביוטיוב או בגוגל HHO ותקבל עשרות גרסאות וגם הוראות איך לבנות מתקן פשוט..
לא מאמין? בוא תראה את הרכב שלי נוסע עם צנצנת מים וסלילי נרוסטה...
נכון, לא 50% גם לא 35% , אבל אחרי יותר מחודש שאני נוסע עם זה וכמה וכמה מדידות, החיסכון נע בין -10% ל-15%.
המתקן מייצר מימן ללא ספק, הכמות תלויה בזרם שאתה מעביר דרכו וכל מי שלא מאמין מוזמן להסתכל מקרוב ואם מישהו ממש בטוח שלא קורה כלום שיזרוק גפרור פנימה:lol:
ליאור
ליאור. ברור שזה מייצר מימן וגם חמצן. אבל בשביל להפיק מימן וחמצן אתה נדרש להשקיע הרבה אנרגיה חשמלית, אשר מיוצרת דרך האלטרנטור, אשר מקבל את כוחו, מהמנוע עצמו. כמובן שבדרך יש הרבה הפסדים.
אם זה משפר את יעילות המנוע זה מעניין וקצת מוזר. שיפור של 10-15 אחוזים הוא מאוד משמעותי, אולי אפילו מהפכני.
לדעתי, הטענה שלך שווה ניסוי מסודר וכתבה. נסיעה רצופה הלוך חזור עם המכשיר המבעבע, חזרה על אותה נסיעה בלי הבעבועים והשוואה. נסיעה לאורך מרחק מספיק גדול בכדי שתצא מדידה סבירה.
אולי אפילו נסיעה עם כמות מדודה של דלק ומדידת המרחק שאפשר לעשות איתו.
כל הנושא מזכיר לי את המצאת המאה ברפא"ל- רכב נוסע על ווזלין.
המנהלים לא האמינו, אז הממציא (איש רפא"ל) לקח אותם להדגמה.-נסיעה ממטולה עד אילת על שפופרת ווזלין. רק מה ,ביוטבתה, נגמר הווזלין והוא היה צריך לבקש מאחת המשפחות ביוטבתה , עוד שפורפרת קטנה של ווזלין...(להגיע לאילת כאמור).
המשך הקורות אותו-רק בהודעות פרטיות !
סיפור אמיתי ! לא בדיחה
טוב , מפתח המנוע נכנס לבית הראשון ביוטבתה, שם יושבים האם הבת והאבא אחרי ארוחת ערב (נסעו לאט מממטולה כדי לחסוך בדלק = ווזלין).
המשפחה הייתה אחרי ארוחת ערב והתחילה מריבה מי ישטוף את הכלים ?
אמרה הבת, אני חזרתי מהבסיס כל היום הכנתי קפה לקצינים- אני עייפה.
אמרה האם, אני מורה , חזרתי מבית הספר , הילדים שיגעו אותי, אני עייפה.
אמר האב, אני חוזר מהמחלבה, הפרות עושות כל היום מוו, אני עייף.
החליטו מי שידבר ראשון ,ידיח הכלים.
בינתיים נכנס הבחור(מפתח המנוע על ווזלין). רואה את המצב לוקח את הבת לחדר (היא שותקת כי לא רוצה להדיח הכלים).
מסיים עם הבת, לוקח את האם לחדר, (היא שותקת כי לא רוצה להדיח הכלים!)
מסיים, ניגש לאב ושואל אותו . סלח לי איפה יש לכם שפורפרת ווזלין ?
ניזעק האב . טוב טוב אני אדיח את הכלים במיטבח.
וכך הגיעו לאילת !
גדול.
ודי צפוי, אבל איך זה שייך לנושא הנ'ל?
ג'ו היקר - זה קשור בגלל משהו שניקרא, זיכרון אסוציאטיבי :)
לאחר עיון באתר המצורף,וצפייה בסרטים המצורפים,אני מצטרף להבחנתו של גו' והערכתו של גו',שהסברים טכניים אמיתיים כיצד המוצר עובד כנראה לא נקבל.
ההסברים שטחיים ולמרות מדיניות אחריות והחזר כספי-משובחת,מבחינה טכנית לא ניתן לקבל מענה אמיתי ולהבין את פעולת המכשיר,החיסכון האמיתי הנמדד,ועם כל הכבוד למר שמש,הייתי יותר נסמך על מספרים וטבלאות ולא על אמירות.
דרור הראל
ערן
גם אני ראיתי את כל הסרטונים ונראה לי שטות גמורה..
אני יודע בדיוק איך עובד אלטרנטור (חשמלאי ראשי;)) וגם לי זה לא היה נראה הגיוני אבל לא עלה שקל לייצר את המתקן כמו שמראים ביוטיוב, יש כמה סרטוני חרטה ויש כמה סרטונים של בחור בעל סדנה לברזל שבנה כמה גרסאות וגם מסביר איך לבנות מתקן פשוט, אז בניתי, צריכת הזרם מהאלטרנטור תלויה בכמות הסודה שאתה מוסיף למים וכך גם ייצור המימן+חמצן , כרגע אני מחבר מד זרם בכל פעם שאני מחליף מים ומקפיד לא לעבור את ה-8 אמפר בד"כ מקסימום 10 , שזה שווה לנסיעה באורות דלוקים ועדיין אף אחד לא הצליח למדוד כמה דלק מתבזבז בנסיעה עם אורות דלוקים לעומת נסיעה עם אורות כבויים..
לאלטרנטור שלי יש גם עודף ככה שזה לא יגמור לו את החיים , הוא גדול ממה שהרכב צריך וממה שהגיע במקור..
כשבניתי את המתקן, הכנסתי צינור לכוס מים וזה באמת בעבע כמו שרואים בסרטון, הדבר ששכנע אותי להרכיב את זה ברכב לניסיון זה העניין ששכחתי לשניה שלמימן אין ריח וזרקתי גפרור כדי לראות אם באמת יוצא משהו מהבועות האלו...מהכוס נשארו רק פירורים:twisted:
אז החלטתי להרכיב, להזיק זה לא יזיק למנוע מיושן כמו שלי ומקסימום לא יקרה כלום..
אני מכיר את האוטו שלי כבר 11 שנה , לא עשיתי ניסוי עם כמות דלק מדודה על המ"מ, אבל אני יודע בדיוק לכמה מספיק לי מיכל מלא ובאיזה שלב נדלקת הנורה קבוע, והפתעה בזמן שהנורה הייתה צריכה להידלק היא לא דלקה רק אחרי עוד 35 ק"מ, את זה בדקתי פעם אחת, את שאר הנסיעות והתדלוקים שלי אני מכיר , רוב הנסיעות שלי הן בעיר ואני יודע בדיוק כמה ק"מ אני עושה על כל תדלוק בעיר גם אם תפרק לי את השעון דלק והיום הקילומטרים האלו נעשו יותר ארוכים בוודאות..
ד"א
לפי הדיווחים ברשת, בדיזל המתקן הזה אמור להיות יותר יעיל.
ועוד דבר שבהחלט מורגש זה עבודה חלקה יותר במנוע קר ובמיוחד בהנעות בוקר.
יש מספיק חומר ברשת ורק צירוף האותיות HHO יוציא אלפי קישורים וסרטונים איך לבנות, כל אחד יכול באמצעים ביתיים.
היום אני נוסע עם צנצנת זכוכית פשוטה אבל כבר מתכנן ובונה מתקן קבע שיישב באוטו לתמיד ומשנה קצת את תצורת האלקטרודות, כרגע עם סלילים, התכנון לניסוי הבא זה פלטות או מוטות ואז נחליט מה מייצר יותר עם אותו זרם וזה מה שיהיה במתקן הקבוע.
ליאור
והשאלה הגדולה - כמה התקנת המערכת והעלאת נושא צריכת הדלק לק"מ למודעות גרמו לך לשנות את הרגלי הנהיגה שלך ושינוי ההרגלים הביא לחסכון?
לגבי המכשיר - למיטב הבנתי הוא פשוט משנה את הרגלי הנהיגה עבור הנהג - הופך את הרכב לאנמי וחסכוני, בדיוק כמו לסוע עם מד צריכת דלק ולדאוג כל הזמן שישאר בתחום הירוק.
לרכבים בצי רכב \ ליסינג - זה יכול לחסוך המון, כל אחד מאיתנו יודע שאפשר להוריד את צריכת הדלק בעשרות אחוזים בשינוי הרגלי נהיגה.....
ליאור יקירי,
חס וחלילה עלי לחלוק עליך,
אבל,
בא נזכר בזמנים דאז בשעורי פיסיקה ברוגוזין
אין מכשיר בעולם שמיצר יותר אנרגיה ממה שהוא צורך,
ולכן, האדם שימציא מכשיר כזה יהיה הראשון בעולם, והעשיר בעולם, החיפוש אחרי תעלול כזה הוא לא חדש, והאדם מחפש אותו כבר מימי הביניים, בלטינית perpetuum mobile
אז איך שלא תסובב את זה, אין מצב שהעסק עובד מבחינה מדעית.
ג'ו וערן
אני גם קצת נכנסתי לשיעורי פיזיקה ברוגוזין (כשלא היתה אף אחת על הברזלים), קצת מודע לחוקי שימור אנרגיה..
לא שיניתי את הרגלי הנהיגה והנסיעות שלי הן קבועות במשך השבוע בדיוק באותם מסלולים, יודע כמה זרם המכשיר צורך, לא יודע ביחידות כמה מימן הוא מייצר וכמה המימן משפר את הבעירה באחוזים או בכל צורת מדידה אחרת..
אני כן יודע שמרווחי התדלוק שלי גדלו, לא בעשרות אחוזים כמו בכתבה , אני כן יודע שמד הק"מ שלי מראה יותר ק"מ לפני שאני נכנס לתחנת דלק..
בניתי את המכשיר בדיוק בגלל כל הטיעונים האלו, ובדיוק בגלל שלא האמנתי לסרטונים ביוטיוב ואני עדיין לא מאמין לאף אחד שטוען שהוא נוסע רק עם זה או שהוא חסך 50%, אבל כן זה משפיע עד כמה שקשה להאמין.
לא מעלה את הלחצים/טמפרטורה בתא השריפה ? לא פוגע במיסבי הטלטלים/בוכנות ?
יקיר, אני עומד מאחורי מה שכתבתי ולא שכחתי כלום
ליאור,
עם כבר יש לך את המתקנן, ואתה חושב שהוא עובד,
בא נעשה מבחן בצורה מדעית
בחר מסלול, משהו כמו...30 קמ
מלא עד הסוף וצא מהתחנת דלק וחזור אליה(חשוב שנחזור לאותה תחנה ולאותה משאבה במשך הנסוי), מלא שוב עד הסוף, רשום לעצמך בדדדדיוק כמה דלך לקח.
חזור על התרגיל באותו יום!(חשוב) 3פעמים
בלי הצנצנת בכלל, עם הצנצנת, ועוד פעם עם הצנצנת מחוברת אבל חשמל מנותק
עדיף בכלל שתמצא נהג אחר, מישהו שלא מודע לשנויים, עדיף אישה
אם אתה תנהג, עם כמה שתנסה להיות אובייקטיבי, התוצאות לא יהיו.
אתה מרים את הכפפה?