כמו בכותרת,
מעוניין בחוות דעת מבעלים של דיפנדרים 2007 ומעלה לגבי מחלות\הנאה וכדומה....
תודה,
טל.
Printable View
כמו בכותרת,
מעוניין בחוות דעת מבעלים של דיפנדרים 2007 ומעלה לגבי מחלות\הנאה וכדומה....
תודה,
טל.
יש בשירשור הזה מידע על ריקולים של דגמי 2007 אם זה עוזר לך :
http://www.jeepolog.com/forums/showt...E9%F4%F0%E3%F8
אמיר.
אני יכול גם להגיב?
זה פורום פתוח... SHOOT
(רק תזכור למה החלפת את הדיסקברי....)
למה הוא החליף? או למה הוא החליף?.....
טוב, אז נתחיל...
דיפנדר 2007 נראה בדיוק כמו כל דיפנדר מתחילת שנות ה 90' (ומאוד דומה לאשפתוני האלומיניום שמוכרים מאז...1948 )
המנוע. נו, טוב. המנוע. זה עדיין לא פורדיפנדר (או שמא המנוע מ 2007 הוא זה מהטרנזיט? אם כן, נוספה נקודת זכות.)
תשאל את נכפולגר. לא כאן בפורום, בטלפון.
כשהוא (הדיפנדר, לא נכפולגר) ישקע באותם המקומות בהם אתה שוקע תדיר עם הדיפ' שלך - מה אתה חושב יקרה? (רמז, צמת החשמל הרבה יותר יקרה, יש גם מחשב...)
תפתח את הדלת האחורית בדיפנדר שלך. בזהירות, שלא תיפול עליך כל האשפה שאתה שומר שם. כעת תאמר לי - משאית זבל שאוספת את האשפה ברחובות העיר בה אתה גר, משנה לך אם היא משנת 97 או משנת 2007? היא נראית אותו הדבר, וגם לאשפה זה לא ממש משנה.
לוח שעונים...מממ...זה כבר סיפור אחר. אכן נקודת יתרון גדולה לדיפנדר החדש.
בשורה התחתונה אתה משלם כ 200,000 שקלים בשביל לוח שעונים. לא עדיף ללכת למתקין (נניח נתן פליישר אבל יש עוד) שיעשה לך לוח כמו בסופות המגוחכות האלה?
יש עוד...
(הייתי כותב שאני נכנס לעגלול לברוח, אבל איך אפשר לברוח בכלי רכב שנוסע יותר לאט מצב מסומם?)
יש לי דיפנדר 2007 HD עבר 60 אלף קמ' וגם כמה ריקולים רובם תוך כדי טיפולים , כיום רכבים חדשים אמורים להגיע עם השינויים .
הבעיה העיקרית היא המזגן שקופא לו ומפסיק לקרר או שמקפיא את הכתף ואין להם פיתרון לבעיה :confused:
הרכב מפרק עצמות אם לא מורידים את הקפיץ הפנימי /שמים 200 קג' מאחור רק אז הנסיעה הופכת סבירה.
צמיגים G90 החזיקו בקושי 40 אלף קמ' ועפו לפח כיום נוסע על מקסיס שקל לאזן וגם שקטים הרבה יותר
הרכב הופך לשתיין רציני מעל 110 קמ"ש
אבל כשנכנסים לשטח מתחיל התענוג :p
אהה ואל נשכח את המחיר המטורף אפילו כשמקבלים את המע"מ חזרה
יש איזה אחד...איש גדול , נוסע על 130 2007 עם מלא כלבים מאחורה.אתה גם מכיר אותו...
שב איתו לשיחה אחד על אחד...ואז הוא יספר לך מה שהוא סיפר לי.
יש לזה רק תשובה אחת :
מבטיח לך שלא תרצה להתקרב לזה!
בוא נגיד, שאם היה לי ממש הרבה כסף , אז עד שדיברתי איתו , דיפנדר 2007 היה החלום. מאז...זה כבר משהו אחר לגמריי....
דווקא פה יש יותר דיפנדרים מכל רכב שטח אחר ושטח הרי אין פה,וזו במדינה שמייצרת את הG הML הקאיין והטוארג.
דרור הראל
אני אקנה ואם וכאשר אוכל רק דיפנדר גם אם ישימו לו את המנוע של הפטרול
תקנה אחי לך על זה באמת
לך אם הלב שלך רק תשלח את לירון שיבדוק את גובה המים קודם.
כמו כל דיפנדר יש מוצלחים יותר ויש מוצלחים פחות, מעבר למספר ריקולים שטופלו אני מטפל בדי הרבה מכוניות כאלו, בחלקם אפס תקלות (מלבד גומיות דלתות כמובן!!!) וחלקם עובדות קשה מאוד. יש שיפור בתחום המנוע והגיר וכן בקרת משיכה מעולה (לא ב-130 )לגבי מתלים, הרכבים הנמכרים בארץ הם הווי דיוטי משיקולי מיסוי והקפיצים בהתאם.
זה עדיין דיפנדר וכל מי שקונה דיפנדר אמור להיות מודע לכך או ליסוע ברכב אחר....
יורמי
רכב זה לא חוט מאריך,מי שרוצה שרוצה רכב,אמין,סחיר וכל החארטות שבאמת חשובות לכולם שיקנה "קורולה" או רחמנא לצילן "פריוס".
רכב צריך לאהוב ומי שאוהב דיפנדר באמת,בכלל לא משנה לו כל הבעיות מסביב--אני לא מבין שום בחירה ברכב- שאינה נובעת מתקציב-באופן רציונאלי.ברכב מתאהבים ואם לו אז עדיף ליסינג.
אם לי היתה את האפשרות להתלבט כמו פותח השרשור,ללא ספק הייתי בוחר את הרכב שכל בוקר יחייך אליי ואני אליו חזרה.
ברלי אתה צריך להבין אל מה אני מדבר,ראיתה פעם פאגרו?לנד קרוזר?טרופר? או כל זבל יפאני אחר מחייך?
הדיפנדר,הסופה,הCJ,לנד קרוזר 73 ,FJ וכו אלו רכבים שמחייכים אליך,שותפים לדרך כשאתה נוהג בהם לא אכפת לך אם אתה לבד או עם נוסעים בכל מקרה אתה עם חבר.
דרור הראל
תודה לכולם,
דרור,
אין דילמה אם כדאי דיפנדר או לא, אני היום נוהג בדיפנדר השלישי שלי כבר...
הדילמה\מחשבה\פנטזיה (או שריטה) זה האם לשדרג או לא,
היום יש לי 110 97 ואני מאד מרוצה ממנו,פשוט בא לי קצת להשתדרג... וTD5 אני לא רוצה שוב
(ה97 הנוכחי נוסע מדהים ומשייט כמעט כמו TD5)
ולכן אני שוקל לקנות את "הפומה"...
אפילו עברה בי מחשבה קצרה על רנגלר חדש (מצמרר אני יודע :) ) אבל ברגע שראיתי דיפנדר 2010 סטנדרטי עומד לידי הכל נמחק...
אני לא רואה את עצמי קונה רכב שהוא לא דיפנדר,
רציתי רק לקבל קצת אינפורמציה על הרכבים החדשים לפני שאני מוציא סכום כזה...
נסעתי עליו נסיעת מבחן,
אבל עדיין רציתי לקבל חוות דעת מבעלי נסיון..
אשמח לעוד תגובות,
טל.
לי יצא לראיין כאן בגרמניה בעל סדנא,שנוסע שנים רבות בדיפנדר 110 ולמעשה מחליף רכב כל שנתיים לאחר כמה עשרות אלפי ק"מ(ומסעות מאתגרים בעולם).לשאלתי בנושא האמינות הוא ענה שהוא בדגם החדש לא נתקל בתקלות משמעותיות הוא מעולם לא נתקע באמצע אפריקה בגלל תקלה -מיותר לציין שהנ"ל גרמני והרכב מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר.
שתהיה לך הצלחה בכל מה שתבחר בתנאי שזה יהיה דיפנדר
דרור הראל
אתה לא במקרה מתכוון נסע?
מישהו שאני מכיר החזיק בשלב מסויים 5 דיםנדרים במקביל (עסק), הוא טען שהוא מאד אוהב את הרכבים האלו ושבארץ אין רכב אחר שיכול לתת לו לעסוק בטיולים חוץ מהדיפנדר אבל אמר גם שזה רכב שבכל רגע נתון משהו מקולקל בו.
לא יודע מה משקים את הדיפנדרים בגרמניה דרור אבל משהו במינה הלבנטינית שלנו שחית לחלוטין את שמועות האמינות שגדלנו עליהן עד שהם נחתו כאן בפפועל.
אני רוצה גם להזכיר לך משהו שכתבת על בעל הסדנא בעבר ושכתוב באתר שלו:
הוא לוקח רכב חדש לגמרי, מפרק אותו ובונה מחדש כמו שצריך-מחזק ומחבר מחדש..
חוצמזה,
למה הוא מחליף כל שנתיים אם הרכב כ"כ מוצלח?
יואב,
בטח שאתה מחייך,דיסקברי זה דיפנדר שעבר אונס קבוצתי וניתוח לשינוי מין--לא מבין את הרכב הזה ועוד פחות את בעליו,אבל אני לא דוגמא אני מעדיף לעשות טיול שטח עם טרקטור פרגסון 130 מאשר עם ריינג חדש.
דורון,למה הוא מחליף כל שנתיים?למה הכלב מלקק לעצמו את הביצים? אותה תשובה.
חוץ מיזה ואני מקווה שנשים לא קוראות את השרשור הזה ומבקש שלא תחשפו את המידע יקר הערך הזה.מי בכלל רוצה רכב שלא מתקלקל קצת פעם בשבוע?מה אתם עושים ביום שישי?קניות?נקיונות? יש משהו יותר גברי מלומר,"שמעי יקירתי,יש לי יום חרא מחר,אני חייב לרדת למוסך לרמי,יש רעש מהציריות ונזילה מהטרנספר ואני חייב לתקן את זה ושבוע הבא כנראה שאני מחליף משאבת עזר,אבל בבוקר אני קודם אעבור אצל ג'קי הליצן לקפה וסיגריה ומשאבת קלאצ עליונה בהזדמנות.בקיצור אני מקווה שאת תתחשבי כשאחזור מהיום הקשה הזה ותאפשרי לי שנת צהריים של יום שישי עם המוסף לשבת ואל תשכחי לדאוג שהילדים יהיה בשקט"
דיפנדר-הרכב היחידי בעולם שמאפשר לך חופש גם בבית.
דרור הראל
דורון,
הכחשה עצמית זה משהו שאני הפכתי לאידאולוגיה ודרך חיים.
לדעתי הוא באמת מחליף כל שנתיים משום שהוא יכול וגם משום שהוא מסיים את דיגום הרכב ומוכר אותו למשוגע הבא.הבן אדם יותר מ20 שנה עם דיפנדרים ונוסע בכל העולם,אם לא היה מרוצה היה עובר למשהו אחר,מה של כתבתי בכתבה זה שהוא קיבל עשרות פניות מבעלי רכב אחרים כמו הG למשל ופטרולים שיבצע עבורם דיגום זהה למה שהוא מרכיב על הדיפנדרים והוא סירב להתקרב בכלל לרכבים אחרים,משום שהוא מוכר רכב למסע עולמי ומבחינתו רק הדיפנדר ראוי למשימה כזו.
מה שכן היום נסעתי אחרי דיפנדר ואור הנסיעה האחורי שמאלי שלו לא עבד.
fuksi -אתה לא מתבייש?אני באמסטרדם?אני מסטול(הלוואי)? לדעתי מי שערך מחקר עמוק והגיע לתוצאה שחברת השליחיות "סופה" היא הטובה במזרח התיכון חייב להיות מסטול,רק מסטול יבדוק מה מצב השליחים בבגדד ודמשק.
דרור הראל
להרוויח כסף זאת סיבה מספקת..
בזמנו היתה כתבה יפה על זוג גרמנים מבוגרים שעשו כמליון ק"מ עם G מהדגמים הספרטניים, עם מנוע 2.4 אטמוספרי בהספק של 88כ"ס במסעות סביב לעולם.
לדבריהם הם לא חוו אף תקלה שתקעה אותם, הרכב היה מלא בחלפים וציוד מסע.
אני זוכר את הכתבה הזו,היא נר לרגלי ומסכמת את "מה אני רוצה לעשות אחרי שהילדים יגדלו",למסע כזה אני בוודאי הייתי יותא רק עם רכב מהסוג הספארטני הישן TDI300 יעשה את העבודה מצויין.אם אני טל רותם,במקום לקנות רכב חדש יותר,אני מזמין מנוע חדש לגמרי מאנגליה כולל כל האביזרים ורכבת כח,קצת קוסמטיקה ויש לך דיפנדר TDI 300 חדש מהשקית.
דרור הראל
קדימה ארז,אתה היחידי בשרשור הנ"ל עם דיפנדר מהדגם החדש-אני מאד אשמח לקרוא על ההתרשמות שלך,בעיקר מבחינת האמינות והתקלות שחוויתה .
דרור הראל
האמת שאני כנראה מגיע לאמסטרדם שבוע הבא
ההתרשמות שלי? מבחינת רכב, זה הדיפנדר הטוב ביותר שהיה לי,נקודה.
הרכב נוסע נהדר,מאיץ כמו רכבים אחרים על הכביש(בTDI300 בחורות על אופניים היו עוקפות אותי ברמזור...) שקט הרבה יותר מדורות קודמים(גם במהירות תלת ספרתית מדברים בשקט ברכב, השג מפוקפק מול רכבים אחרים ,אבל למי שיש דיפנדר ישן יותר יודע שמדובר על מהפכה של ממש...), משייט במהירויות נורמאליות על הכביש המהיר ובשטח מתנהג מצויין,למנוע הרבה מומנט בסל"ד נמוך, יש מערכות אלקטרוניות שעוזרות מאוד, בקיצור כל מה שתמיד רציתי מדיפנדר(משמע כמו TDI300 רק שיסע ויהיה שקט כמו רכב על הכביש ולא כמו כירכרה רומית....)
מבחינת אמינות, היו הרבה בעיות בהתחלה(שזה מבחינתי מובן, דגם חדש...), אצלי הוחלפו כמה מכלולים ומאז יש שקט(ואני עושה ק"מ גדול).