-
אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
שבת שלום חברים
רציתי לדעת, האם יש פה מישהו שפשוט ריתך על האוזנים (אלה שקושרות את האוטו באוניה)
וחיזק אותן כדי שיספיקו לחילוץ,
או שמא כדי ללכת ולהכין אוזניים חדשות?
אם מישהו אכן חיזק את המקוריות, אשמח לדעת איך ותמונות שימחישו יתקבלו בברכה..
תודה רבה.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rantop
שבת שלום חברים
רציתי לדעת, האם יש פה מישהו שפשוט ריתך על האוזנים (אלה שקושרות את האוטו באוניה)
וחיזק אותן כדי שיספיקו לחילוץ,
או שמא כדי ללכת ולהכין אוזניים חדשות?
אם מישהו אכן חיזק את המקוריות, אשמח לדעת איך ותמונות שימחישו יתקבלו בברכה..
תודה רבה.
ראשית אציין שמעולם לא ראיתי אוזני קשירה (באוניה) של ג'ימני, אז אולי במקרה הזה אני טועה.
בכל רכב אחר שראיתי, לא הייתי מעז להתייחס לאוזניים אלו כנקודת חיבור לגרירה.
ליצרן אין אינטרס להשקיע במשהו יותר איכותי בלי שתשלם עליו אקסטרה.
עצתי, לך תכין אוזניים חדשות. אני מניח שמכיוון ואתה שואל, גם אינך יודע איך לעשות זאת, אז תלך לאיזו סדנת שיפורים או מישהו שמבין.
עשיתי כאלו בסמוראי שלי, אבל לא הייתי עושה אצל מישהו אחר בגלל אחריות אישית. אני יכול להפנות אותך למישהו מקצועי אם אתה רוצה.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
אשמח לקבל הפנייה לבעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו.
כמו כן זוקי לנד וראסטה גם עושים כאלו דברים?
אשמח גם אם תסביר בבקשה איך עשית את שלך, לאן חיברת וכו'...
תודה!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ItayWitzer
ראשית אציין שמעולם לא ראיתי אוזני קשירה (באוניה) של ג'ימני, אז אולי במקרה הזה אני טועה.
בכל רכב אחר שראיתי, לא הייתי מעז להתייחס לאוזניים אלו כנקודת חיבור לגרירה.
ליצרן אין אינטרס להשקיע במשהו יותר איכותי בלי שתשלם עליו אקסטרה.
עצתי, לך תכין אוזניים חדשות. אני מניח שמכיוון ואתה שואל, גם אינך יודע איך לעשות זאת, אז תלך לאיזו סדנת שיפורים או מישהו שמבין.
עשיתי כאלו בסמוראי שלי, אבל לא הייתי עושה אצל מישהו אחר בגלל אחריות אישית. אני יכול להפנות אותך למישהו מקצועי אם אתה רוצה.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ItayWitzer
ראשית אציין שמעולם לא ראיתי אוזני קשירה (באוניה) של ג'ימני, אז אולי במקרה הזה אני טועה.
בכל רכב אחר שראיתי, לא הייתי מעז להתייחס לאוזניים אלו כנקודת חיבור לגרירה.
ליצרן אין אינטרס להשקיע במשהו יותר איכותי בלי שתשלם עליו אקסטרה.
עצתי, לך תכין אוזניים חדשות. אני מניח שמכיוון ואתה שואל, גם אינך יודע איך לעשות זאת, אז תלך לאיזו סדנת שיפורים או מישהו שמבין.
עשיתי כאלו בסמוראי שלי, אבל לא הייתי עושה אצל מישהו אחר בגלל אחריות אישית. אני יכול להפנות אותך למישהו מקצועי אם אתה רוצה.
אתה יכול אולי לצלם ולהראות את צורת החיבור לשלדה, צורת האוזניים...
תודה
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
יש אפשרות להכין איזשהו חובק? ללא ריתוכים לשלדה?
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
דיברתי היום עם עמי מרסטה,
וניסינו לחשוב על פתרון יצירתי יחד..
בסוף הוא הגיע ל וו שיתחבר בצורת חובק ולא על ידי ריתוך..
עוד רעיונות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
im_ri
יש אפשרות להכין איזשהו חובק? ללא ריתוכים לשלדה?
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rantop
דיברתי היום עם עמי מרסטה,
וניסינו לחשוב על פתרון יצירתי יחד..
בסוף הוא הגיע ל וו שיתחבר בצורת חובק ולא על ידי ריתוך..
עוד רעיונות?
יש איזו תמונה סכמתית של הפתרון?
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
טוב, עד עכשיו בדקתי קצת את האפשרויות העומדות לג'ימני.
ברשת מצאתי שתי פתרונות יצירתיים לבעיה, מכאן אנחנו יכולים לפתח אותם הלאה,
ואולי אפילו להתארגן על ייצור של כמות מסוימת ע"פ התכנון ולהוזיל עלויות.
כל העסק אמור להיות די פשוט, אבל צריך לפתח את זה לכיוון הנכון.
ראשית נסתכל בתמונה של אוזן העגינה האחורית של הג'ימני
http://lh4.ggpht.com/_yHpFQECKx8o/S4...%D7%AA%201.jpg
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
אוזן גרירה שניתן למצוא למכירה באינטרנט, שחובקת את השלדה, טיפה מאחורי האוזן המקורית (בתמונה למעלה, 15 ס"מ מאחורי האוזן המקורית, בחור הקיים בשלדה).
יש את החלק לרכישה בבריטניה ללא משלוח לארץ פה:
http://store.bigjimny.com/index.php?...d&productId=11
http://lh4.ggpht.com/_yHpFQECKx8o/S4...7%A8%D7%99.jpg
ונוגע לאוזן גרירה קדמית, גם מצאתי באינטרנט, אך לא למכירה,
גם היא קלה ליצור, ומתלבשת על האוזן הקדמית של הג'ימני, בחורים מקוריים שקיימים בה,
אך נראית לי קצת חלשה:
http://lh3.ggpht.com/_yHpFQECKx8o/S4...1055392630.jpg
אז מה אתם אומרים?
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
אוזן גרירה שניתן למצוא למכירה באינטרנט, שחובקת את השלדה, טיפה מאחורי האוזן המקורית (בתמונה למעלה, 15 ס"מ מאחורי האוזן המקורית, בחור הקיים בשלדה).
יש את החלק לרכישה בבריטניה ללא משלוח לארץ פה:
http://store.bigjimny.com/index.php?...d&productId=11
http://lh4.ggpht.com/_yHpFQECKx8o/S4...7%A8%D7%99.jpg
ונוגע לאוזן גרירה קדמית, גם מצאתי באינטרנט, אך לא למכירה,
גם היא קלה ליצור, ומתלבשת על האוזן הקדמית של הג'ימני, בחורים מקוריים שקיימים בה,
אך נראית לי קצת חלשה:
http://lh3.ggpht.com/_yHpFQECKx8o/S4...1055392630.jpg
אז מה אתם אומרים?
את האוזן האחורית אין בעיה לייצר. רק לא ברור בשביל מה הבורג הבודד בתחתית האוזן.
לגבי האוזן הקדמית, טיפה יותר מורכב אבל עדיין אפשרי בהחלט לביצוע.
כלים ורצון טוב יש, מי מתנדב למשימה ביחד איתי?
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
G-Jimny
את האוזן האחורית אין בעיה לייצר. רק לא ברור בשביל מה הבורג הבודד בתחתית האוזן.
לגבי האוזן הקדמית, טיפה יותר מורכב אבל עדיין אפשרי בהחלט לביצוע.
כלים ורצון טוב יש, מי מתנדב למשימה ביחד איתי?
הבורג התחתון נכנס בחור שבשלדה, שניתן לראות בתמונה הראשונה.
אם מפרקים את הפגוש האחורי אני מאמין שיש גישה לתוך הקורה וכך ניתן לחזק את הבורג ואת כל התושבת הזה.
כלים יש? מה עם ניסיון בריתוך? צריך רמה מאוד גבוהה, זוהי אוזן גרירה. אין טעם להשקיע אם הריתוך לא מעולה ומעלה.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
הבורג התחתון נכנס בחור שבשלדה, שניתן לראות בתמונה הראשונה.
אם מפרקים את הפגוש האחורי אני מאמין שיש גישה לתוך הקורה וכך ניתן לחזק את הבורג ואת כל התושבת הזה.
כלים יש? מה עם ניסיון בריתוך? צריך רמה מאוד גבוהה, זוהי אוזן גרירה. אין טעם להשקיע אם הריתוך לא מעולה ומעלה.
נסיון בריתוך יש גם יש.
בוא נאמר שאני יותר חושש שהאוזן תתעקם במקרה של משיכה מהצד מאשר מהמקרה שהריתוך ישבר או יקרע 8)
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
כל מה שאתם עושים, אני בפנים, יש ידיים לעבודה + כלים...
לצערי ריתוך זה לא הצד החדש שלי, אך אם צריך יש מכר שהוא מסגר , ואוהב להתעסק בשטויות :)
אני צריך לבדוק אם האזן האחרויות מתאימה לי, כי הפגושון ברזל של הוו גרירה יוש שם..
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
rantop
דיברתי היום עם עמי מרסטה,
וניסינו לחשוב על פתרון יצירתי יחד..
בסוף הוא הגיע ל וו שיתחבר בצורת חובק ולא על ידי ריתוך..
עוד רעיונות?
בהחלט עדיף ללא ריתוך אם אפשרי. זה ממש לא רעיון טוב לרתך לשלדה סתם ככה.
רסטה מתמחים בדברים כאלו, זה מקום טוב. המחיר בטח יהיה יותר יקר.
תנסה שהחור לחיבור השאקל יהיה כמה שיותר קרוב לשלדה. ככל שזה יהיה רחוק יותר, יש יותר עומס וזה משהו שאתה לא מעוניין בו.
אני מציע לך גם לדבר עם מורי להתייעצות, את ליאור זוקי-לנד אני לא מכיר. אם יש לך זמן, תקפוץ גם אליו.
אצלי יש פגוש מיוחד שמורי בנה ללא נק' עיגון. הוספתי לו לאחר מכן חיזוקים ונק' עיגון המחוברות בברגים מסיביים ובמרחק קצר מהשלדה.
הפתרון שאביעד העלה בצבע מתכתי מגולוון נראה נחמד אם יקצרו את הזרוע.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
חברה שלום
אני חושב שאוכל לעזור לכם
עם אחד מכם ירצה לנדב את רכבו לפיתוח של החלק נוכל לייצר במחיר מצחיק חלק כזה בלייזר וכיפוף.
כמובן שהוא יזכה להרכבה במחיר עלות ואז מי שירצה יוכל לרכוש חלק זה מיצר באיכות הכי גבוהה כולל ריתוכים על ידי רתך מוסמך וגילוון.
המחיר תלוי בכמות הייצור
ארנון שושני
גלובל שילד
052-6991704
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
הקדמי שנכנס בתוך הצינור נראה מצויין.
האחורי רע, יוצר מומנט מיותר על השלדה.
אם לא אכפת לכם קצת לקדוח ולרתך, אני מציע לקדוח עם מקדח כוס לרוחב השלדה, לשתול תותב, ועליו + נקודת חיבור נוספת כלשהי, לחבר נקודה כמו שצריך. זו כנראה הדרך הכי טובה וחזקה,ולא ייגרם שום נזק - לא בחילוץ ולא בכלל.
אסף.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ועוד משהו, ככה מהראש - דווקא מהעולם של לנדרוברים - יש משהו שנקרא JATE rings תעשו חיפוש..
מתחת לקורת השלדה מרותך לרוחב צינור (עם חיזוק בצורת זוויתן מצביע למטה בחלק מהדגמים), שתפוס משני צידיו לשלדה על ידי פלטות שמרותכות לשלדה. דרך הפלטות + הצינור עובר שאקל שאפשר לקנות ואפשר לבנות. פשוט, חזק, ולא פוגע בכלום.
אסף.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
אסף, מסכים איתך לחלוטין לגבי פעולת הרכיב על השלדה. חשבתי על זה גם.
מידות נלקחו. אורך המנוף מהנקודה התחתונה של השלדה, לנקודת החיבור, הוא 120 מ"מ.
זה הרבה. אני לא יודע לחשב את הגדלת הכוח על פי אורך המנוף, אבל כנראה שבצורה משמעותית.
אני אישית מתנגד לקידוח, חיתוך וריתוך בשלדה. ברכב שלי בכל אופן. לא שולל על הסף, אבל בטוח שיכול למצוא פתרון אחר.
למען האמת, ההעדפה העיקרית שלי היא פגושי ברזל מעוגנים היטב, עם נקודות חילוץ, גבוהות ונוחות לגישה. וככל הנראה אם זה לא הייתה שאלה פיננסית הייתי כבר דואג לכאלו.
נכון לעכשיו אני מחפש פתרון זול, יצירתי ויעיל לנקודות עיגון חזקות יותר לג'ימני, שלא כרוך בשינויים בגוף הרכב.
האם מישהו בעל ניסיון יודע כמה יכול לעלות אצל בעל מקצוע תושבת כמו הקדמית שבתמונה?
האם למישהו יש רעיון כיצד ניתן לשפר את האחורי?
** לא ניתן לקצר את אורך המעגן האחורי, הוא צריך לרדת מתחת לגובה פגוש הפלסטיק.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
עוד רעיון לאחורי-
הנקודת קשירה המקורית יושבת על פרופיל שמרותך לשלדה. יש בו שני קדחים.
קח דיסק ותחתוך את הנקודה המקורית. נשארת עם פרופיל U שמרותך לשלדה. קח סרגל בעובי 4 מ"מ שיחזק את הצד התחתון של ה U. עם תבריגים M10 הברגה עדינה מתאימים במיקום לזוג הקדחים המקוריים. הוא צריך להיכנס מבחינת רוחב בתוך ה U. קח עוד סרגל, בדיוק ברוחב של ה U, ארוך ב 50 מ"מ מהU. כופף אותו ב30 מעלות, בצורה כזו שיהיה לו חלק ארוך טיפה פחות מהאורך של ה U, וחלק של 50 מ"מ מכופף כלפי מטה. קדח בו שלושה קדחים - בחלק הארוך שני קדחים של 11 מ"מ בדיוק במיקום של הקדחים המקוריים, ובחלק של ה 50 מ"מ, קדח של 13 מ"מ. עם אותו מקדח 11 מ"מ, תנקה את שני הקדחים המקוריים ב U.
שים את הסרגל עם התבריגים בתוך ה U, את הסרגל המכופף מתחת, והדק את הסנדוויץ' עם שני ברגי M10 עדינים.
לא חייבים חרדל לסנדוויץ'. תקבל נקודת חילוץ מתחת לפגוש, אבל נגישה מספיק.
אסף.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
מדוע אי אפשר להכניס שאקל גדול לחור שקיים בחלק הקדמי של השלדה?
כמו שיושב ה-וו הצהוב בתמונה.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ועוד משהו, ככה מהראש - דווקא מהעולם של לנדרוברים - יש משהו שנקרא JATE rings תעשו חיפוש..
מתחת לקורת השלדה מרותך לרוחב צינור (עם חיזוק בצורת זוויתן מצביע למטה בחלק מהדגמים), שתפוס משני צידיו לשלדה על ידי פלטות שמרותכות לשלדה. דרך הפלטות + הצינור עובר שאקל שאפשר לקנות ואפשר לבנות. פשוט, חזק, ולא פוגע בכלום.
אסף.
חיפשתי וראיתי את הJATE rings.
אולי כחיבור מתוכנן בשלדה זה חיבור חזק מאוד. נראה לי שאם נבנה משהו כזה מבלי לחורר ולרתך בשלדה זה יהיה חלש יותר מאשר מהחיבור שהוצע בהודעות הקודמות.
לשיפור החיבור ה"הוא" חשבתי לייצר את אותו החיבור רק בזוית לכיוון אחורי הרכב ואז העומס מתפזר על פני שטח גדול יותר.
או לחילופין, פתרון נוסף מעבר ליישום בזוית, להוסיף את הJATE בתחתית החיבור.
לפי דעתי החיבור המוצע בהודעות הקודמות יהיה חזק יותר מהחיבור שהצעת כאן. אבל זו דעתי הבלתי מבוססת :cool:
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
אסף, מסכים איתך לחלוטין לגבי פעולת הרכיב על השלדה. חשבתי על זה גם.
מידות נלקחו. אורך המנוף מהנקודה התחתונה של השלדה, לנקודת החיבור, הוא 120 מ"מ.
זה הרבה. אני לא יודע לחשב את הגדלת הכוח על פי אורך המנוף, אבל כנראה שבצורה משמעותית.
אני אישית מתנגד לקידוח, חיתוך וריתוך בשלדה. ברכב שלי בכל אופן. לא שולל על הסף, אבל בטוח שיכול למצוא פתרון אחר.
למען האמת, ההעדפה העיקרית שלי היא פגושי ברזל מעוגנים היטב, עם נקודות חילוץ, גבוהות ונוחות לגישה. וככל הנראה אם זה לא הייתה שאלה פיננסית הייתי כבר דואג לכאלו.
נכון לעכשיו אני מחפש פתרון זול, יצירתי ויעיל לנקודות עיגון חזקות יותר לג'ימני, שלא כרוך בשינויים בגוף הרכב.
האם מישהו בעל ניסיון יודע כמה יכול לעלות אצל בעל מקצוע תושבת כמו הקדמית שבתמונה?
האם למישהו יש רעיון כיצד ניתן לשפר את האחורי?
** לא ניתן לקצר את אורך המעגן האחורי, הוא צריך לרדת מתחת לגובה פגוש הפלסטיק.
גם אני מעדיף שלא לחורר או לרתך בשלדה של הג'ימני שלי.
אני חושב שייצור של האזניים האלו הוא בהחלט דבר שאפשר לעשות.
אני אנסה לחשב את הכוח שיגיע לשלדה עם מנוף של 120 מ"מ בעזרת חבר מהנדס מכונות. כמו שאמרתי למעלה, יישום של החיבור בזוית לקורת האכב יפחית מהעומס הסיבובי על קורת השלדה ויהיה חזק יותר.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
אסף, מסכים איתך לחלוטין לגבי פעולת הרכיב על השלדה. חשבתי על זה גם.
מידות נלקחו. אורך המנוף מהנקודה התחתונה של השלדה, לנקודת החיבור, הוא 120 מ"מ.
זה הרבה. אני לא יודע לחשב את הגדלת הכוח על פי אורך המנוף, אבל כנראה שבצורה משמעותית.
אני אישית מתנגד לקידוח, חיתוך וריתוך בשלדה. ברכב שלי בכל אופן. לא שולל על הסף, אבל בטוח שיכול למצוא פתרון אחר.
למען האמת, ההעדפה העיקרית שלי היא פגושי ברזל מעוגנים היטב, עם נקודות חילוץ, גבוהות ונוחות לגישה. וככל הנראה אם זה לא הייתה שאלה פיננסית הייתי כבר דואג לכאלו.
נכון לעכשיו אני מחפש פתרון זול, יצירתי ויעיל לנקודות עיגון חזקות יותר לג'ימני, שלא כרוך בשינויים בגוף הרכב.
האם מישהו בעל ניסיון יודע כמה יכול לעלות אצל בעל מקצוע תושבת כמו הקדמית שבתמונה?
האם למישהו יש רעיון כיצד ניתן לשפר את האחורי?
** לא ניתן לקצר את אורך המעגן האחורי, הוא צריך לרדת מתחת לגובה פגוש הפלסטיק.
אחרי מבט נוסף ומעמיק יותר בחיבור האחורי אני רואה שגם שם יש צינור רוחב שעליו אפשל לשפצר משהו דומה לקדמי...
צריך להעיף מבט ברכב עצמו כדי לוודא את התכנות הדברים שרצים לי בראש :-D
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
עוד רעיון לאחורי-
הנקודת קשירה המקורית יושבת על פרופיל שמרותך לשלדה. יש בו שני קדחים.
קח דיסק ותחתוך את הנקודה המקורית. נשארת עם פרופיל U שמרותך לשלדה. קח סרגל בעובי 4 מ"מ שיחזק את הצד התחתון של ה U. עם תבריגים M10 הברגה עדינה מתאימים במיקום לזוג הקדחים המקוריים. הוא צריך להיכנס מבחינת רוחב בתוך ה U. קח עוד סרגל, בדיוק ברוחב של ה U, ארוך ב 50 מ"מ מהU. כופף אותו ב30 מעלות, בצורה כזו שיהיה לו חלק ארוך טיפה פחות מהאורך של ה U, וחלק של 50 מ"מ מכופף כלפי מטה. קדח בו שלושה קדחים - בחלק הארוך שני קדחים של 11 מ"מ בדיוק במיקום של הקדחים המקוריים, ובחלק של ה 50 מ"מ, קדח של 13 מ"מ. עם אותו מקדח 11 מ"מ, תנקה את שני הקדחים המקוריים ב U.
שים את הסרגל עם התבריגים בתוך ה U, את הסרגל המכופף מתחת, והדק את הסנדוויץ' עם שני ברגי M10 עדינים.
לא חייבים חרדל לסנדוויץ'. תקבל נקודת חילוץ מתחת לפגוש, אבל נגישה מספיק.
אסף.
למען האמת, אני לא ממש מצליח לצייר לי בראש את מה שתיארת כאן.
אם תוכל לעשות איזו סקיצה בסיסית של הרעיון, אני אשמח ;)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
im_ri
מדוע אי אפשר להכניס שאקל גדול לחור שקיים בחלק הקדמי של השלדה?
כמו שיושב ה-וו הצהוב בתמונה.
שאקל צריך לעבור לצד השני והצינור הרוחבי הוא צינור שמגיע לצד השני של השילדה - כך שזה בלתי אפשרי.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
im_ri
מדוע אי אפשר להכניס שאקל גדול לחור שקיים בחלק הקדמי של השלדה?
כמו שיושב ה-וו הצהוב בתמונה.
זה לא חור. זה הסוף של קורת רוחב. היא מגיעה עד לצד השני של הרכב.
בכל אופן היא בגובה של החלק התחתון של הרדיאטור, אז אי אפשר לגרור מהגובה הזה. זה חייב להיות או יותר נמוך, או מלפני הרדיאטור (פגוש קדמי).
עריכה: שלחנו את ההודעה באותו זמן.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
עוד רעיון לאחורי-
הנקודת קשירה המקורית יושבת על פרופיל שמרותך לשלדה. יש בו שני קדחים.
קח דיסק ותחתוך את הנקודה המקורית. נשארת עם פרופיל U שמרותך לשלדה. קח סרגל בעובי 4 מ"מ שיחזק את הצד התחתון של ה U. עם תבריגים M10 הברגה עדינה מתאימים במיקום לזוג הקדחים המקוריים. הוא צריך להיכנס מבחינת רוחב בתוך ה U. קח עוד סרגל, בדיוק ברוחב של ה U, ארוך ב 50 מ"מ מהU. כופף אותו ב30 מעלות, בצורה כזו שיהיה לו חלק ארוך טיפה פחות מהאורך של ה U, וחלק של 50 מ"מ מכופף כלפי מטה. קדח בו שלושה קדחים - בחלק הארוך שני קדחים של 11 מ"מ בדיוק במיקום של הקדחים המקוריים, ובחלק של ה 50 מ"מ, קדח של 13 מ"מ. עם אותו מקדח 11 מ"מ, תנקה את שני הקדחים המקוריים ב U.
שים את הסרגל עם התבריגים בתוך ה U, את הסרגל המכופף מתחת, והדק את הסנדוויץ' עם שני ברגי M10 עדינים.
לא חייבים חרדל לסנדוויץ'. תקבל נקודת חילוץ מתחת לפגוש, אבל נגישה מספיק.
אסף.
אם הבנתי אותך נכון, התכוונת לסקיצה הבאה, בנוסף לסרגל שיושב בתוך ה-U כדי לחזק אותו...
השאלה היא, אם זה מה שהתכוונת, עם הכיפופים לא ימתחו בשעת גרירה ?
http://lh6.ggpht.com/_yHpFQECKx8o/S4...%D7%AA%201.jpg
אמנם לא צריך חרדל לכל סנדוויץ', אבל בלי אף רוטב זה יבש.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אביעד פארן
סקיצה יפה מאוד ומושקעת ;) אבל נראה לי שבמשיכה הכי קלה כל הדבר הזה ימתח לאחור ויקרוס.
חשבתי על פתרון נוסף לאוזן האחורית.
צינור שיכנס לחור של הקורה הרוחבית וירד באלכסון עד לחיבור המקורי של האוזן ויתמזג איתה.
מצ"ב איור ראשוני ביותר:cool:
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
לא, ממש לא לזה התכוונתי.
ברשותכם, אני אשתמש בצילום המקורי להמחשה..
http://www.jeepolog.com/forums/attac...1&d=1266862277
אסף.
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
הדיון מאוד מעניין ומפרה אבל משהו אחד לא ברור לי- היו פה כבר כמה דיונים בפורום על כך שהאוזניים הקדמיות מתעקמות וגם ראיתי אחת עקומה בעצמי. אבל לא קראתי ולא ראיתי אחורית מתכופפת.
באחד הדיונים אגב ליאור "זוקילנד" גם רמז שיש לו דרך לחזק אוזניים קדמיות.
אז, למישהו התכופפה פעם האוזן האחורית?
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
עכשיו יותר מובן.
אני עדיין חושב שזה חלש יותר ממה שהצעתי ואם נלך על הכיוון שלך (למרות שאני לא רוצה לפגוע בקיים) אז הנה עוד הצעה שנראה לי שתהיה חזקה יותר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tonish
הדיון מאוד מעניין ומפרה אבל משהו אחד לא ברור לי- היו פה כבר כמה דיונים בפורום על כך שהאוזניים הקדמיות מתעקמות וגם ראיתי אחת עקומה בעצמי. אבל לא קראתי ולא ראיתי אחורית מתכופפת.
באחד הדיונים אגב ליאור "זוקילנד" גם רמז שיש לו דרך לחזק אוזניים קדמיות.
אז, למישהו התכופפה פעם האוזן האחורית?
גם אני לא ראיתי עדיין אוזן אחורית שהתכופפה - אבל אם כבר משפצרים, למה לא לדאוג מבעוד מועד למשהו שיכול להיות מאוד בעייתי אם וכאשר יקרה לך בשטח...:rolleyes:
-
תגובה להודעה: אוזני עגינה של ג'ימיני- הריתוך?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tonish
הדיון מאוד מעניין ומפרה אבל משהו אחד לא ברור לי- היו פה כבר כמה דיונים בפורום על כך שהאוזניים הקדמיות מתעקמות וגם ראיתי אחת עקומה בעצמי. אבל לא קראתי ולא ראיתי אחורית מתכופפת.
באחד הדיונים אגב ליאור "זוקילנד" גם רמז שיש לו דרך לחזק אוזניים קדמיות.
אז, למישהו התכופפה פעם האוזן האחורית?
UP
לא אחת שניים..
הרכבתי וו גרירה בגלל זה ... וגם לא מומלץ לג'ימיני לחלץ טרופר ששקע בדיונה :rolleyes: ..
אז אחורי אני מסודר עם וו גרירה ..
ולגבי הקידמי דואגים לי .