http://www.eastcoastrover.com/145.html
להזיל ריר ולקנא.
מעניין כמה היה עולה מבצע כזה בארץ?
Printable View
http://www.eastcoastrover.com/145.html
להזיל ריר ולקנא.
מעניין כמה היה עולה מבצע כזה בארץ?
אם נעזוב רגע את הכסף ניר, איפה תקבל עבודה כזו בארץ ??
לשלוח להם את האוטו ולהחזיר אותו אח"כ זו העלות הקטנה בפרוייקט.. אז אם בא לך להשקיע פשוט תכניס אותו למכולה !
ובמחשבה נוספת, אחרי שהם מסיימים תנצל את ההזדמנות לטיול מחוף אל חוף עם הדיפנדר המחודש....
ועל זה נאמר :
לו הייתי רוטשילד , יבהבהבהבהבהבם :)
וכו'
אמיר.
+- 250000 ש"ח ותתחדש
אני מכיר מקום בארץ שעושה כמעט את אותה עבודה על סופות וזה לא המפעל שבנצרת , שם משפצים סופות ממכרזים שניקנו בין 24000 שקל ל 45000 , לאחר שיפוץ נמכר במחיר של בסביבות 100000 שקל ומקבלים סופה הדומה לרנגלר
אתה מכיר את חמיס, ובלי להעליב אף אחד השיפוץ שלו לא מגיע לרמה הזאת גם אם הוא מאוד היה רוצה.
השיפוץ של הרכב פשוט מדהים, בלי שאף אחד ישמע ממש עושה חשק לדיפנדר;).
יואב
ממש אומנות
אני מכיר אחד שיכול שעובד בכזאת רמה ,צדי מרסטה,הוא הבעל מקצוע היחידי
שאני מכיר שגם יש לו ידע אדיר וגם מי משתמש בו. עד רמת הבורג.
יש בארץ מספר סדנאות שמסוגלות לבנות רכב ברמה הזו ולא רק צדי הכול עיניין של $
הסדנא הזו "ידועה לשמצה" באיכות העבודה שלה .
צריך לזכור כי דיפנדר כזה (מודל 1993 ) שווה לפני השיפוץ 50000 - 70000 $$$
וזאת בשל העובדה שהרכב הזה נדיר מאוד בארה"ב (כמו ה 73\75 אצלנו לצורך העניין) ונחשב כרכב אספנות
אביחי
תסלחו לי על השאלה המתבקשת:
איפה הבוץ?
whisky
הלוואי, זה לא כל כך פשוט כמו שאתה חושב, המחיר של הדיפנדרים בארה"ב הוא באמת גבוה יחסית, אבל נמוך מאוד מ-50,000$ לדיפנדר שנת 93. אבל בלי שום קשר יש בעיה של יבוא דיפנדרים בארה"ב הכמות מאוד קטנה יש מעט מאוד שנים שבהן נעשה יבוא סדיר של דיפנדרים לשם גם זה במסגרת מגבלות, יתר הרכבים אלו רכבים שאוזרחו מקנדה וממקסיקו, קיצור מצב הדיפנדרים שם לא משהו, אבל שאלו יהיו הבעיות שלהם.
לצורך העניין אולי יעניין אותך (אני לא בטוח) לקרוא את זה, לגבי מכירת הדיפנדרים בארה"ב.
whisky
לא מבין את השפוץ הזה,הכל הוחלף-שילדה,קיר אש,מושבים,דלתות,מנוע,גלגלים,-מה בכלל נשאר מהרכב המקורי?
לא עדיף לקנות חדש?
דרור הראל
יתכן שהבנת הנקרא שלי באנגלית אכן לוקה בחסר לכן אביא את הדברים בשם אומרם ממקלדתו של חבר אמריקאי
שהינו חובב דיפנדרים מושבע:
Hey buddy....i have talked with the owner of that shop.
that 110 cost over 100,000$ !!!!!!
remember that defenders are collector trucks in the US and if your willing to spend 50-70,000 on a 1993 used 110defender...than spending another 30,000 to bring it to new condition is not a big deal.
SO...that garage is know for doing the best restorations on Defenders in the USA...no expense spared....but with that...comes the bill.
rob
אז מתברר שבארץ החופש המוטורי הבלתי מוגבל יש בעייה לייבא דיפנדר בגלל תקנות בטיחות(אם הבנתי נכון).
איפה הערס הזה ג'ו כשצריכים אותו שייתן פה כמה הבהרות.
דרור הראל
לא תוכל להכניס דיפנדר דיזל לארה"ב כי המנוע לא עומד בתקנות זיהום אוויר. מעבר לכך צריך להוסיף לו כלוב התהפכות מלא (חלק מתקן שנדרש מכל רכב שטח שם).
מצד שני, דיפנדר 110 עם המנוע מפורק ומרוצ'ט בארגז, לא מוגדר motor-vehicle ואז אין בעיה.
בארה"ב נמכרו מאות בודדות של 110, ועוד כמות גדולה יותר אבל רק במעט של 90. זהו. ההיצע קטן, הביקוש, כמו תמיד בארה"ב, קיים, והמחיר נגזר משני אלו.
מי מתחיל ביזנס של ייצוא דיפנדרים ממג"ב לארה"ב?
אסף.
אסף,
לא מסתדר לי פה משהו,במדינה בא כל אחד יכול ליצר רכב בחצר ולהעלות אותו לכביש,לא קם אף סוחר ממולח שמצא לנכון לייבא דיפנדרים בנזין עם כלוב התהפכות?
עם כל המפלצות שנוסעות שם בכבישים דווקא לדיפנדר יש בעיות תקינה,הרי במחירים שהם נמכרים כבר היה נמצא איזה חוכמולוג שהיה מייבא רק את הבודי מצמיד לו מנוע אינטרנאש(כמו שעושים באחת ממדינות המזרח התיכון) וגוזר קופון של כמה עשרות אלפי דולרים על כל רכב.
דרור הראל
מה אתה רוצה ממני קיבינימט?????
אגב, מי שחושב שהאכות בחמיס קרובה לאכות סדנאות בארה'ב מוזמן להמשיך לחיות בסרט
אירחתי את המומחה שלהם אצלי, ובלשון המעטה, מקסיקאים אנאלפבטים שלא מדברים מילה אנגלית יודעים איך לעבוד על רכבים יותר ממנו. בחור חביב, אבל ......היה צריך לבחור קריירה במקצוע אחר, וזה בלי להעליב, רק עצה ידידותית.
אני מצטער להרוס לכם את היום יזמים צעירים שלי, אבל זה בלתי אפשרי:
1. הבעיה הראשונה של לנד רובר הייתה שהם לא עמדו בתקנות זיהום האוויר.
2. הבעיה השניה של לנד רובר הייתה שהם לא עמדו בתקנות הבטיחות ולכן הוסיפו כלוב.
3. הבעיה השלישית והרצינית יותר היא שלא היה לרכב כריות אוויר, את זה לנד רובר כבר לא רצו לפתור, כי השוק קטן מדי ויש מתחרה רציני מקומי (חברה קטנה בשם jeep או משהו כזה, מוכר למישהו).
4. היה רעיון של לקחת רכבים ממקסיקו, הבעיה היא שיש חלופות מספיק זולות ורציניות בארה"ב לדיפנדרים והמחיר לא מצדיק את זה. גם בחצי מחיר ממה שמצוין פה בשרשור, 50,000 דולר לא היית קונה דיפנדר בארה"ב כשהמחיר של ג'יפ מהמפעל עם שיפורים נמוך מזה או קרוב מאוד לזה.
5. תעשה לרכב מה שאתה רוצה (זה גם לא נכון, אפילו בארה"ב) אבל להביא אותו לארה"ב כשהוא לא עומד בתקנים לא תצליח.
6. מהבעיה הזו סבלו לא מעט יצרניות אירופאיות במהלך השנים, כולל פורש, פולקסווגן, לנד רובר, מרצדס, וולוו... רובן אם זה היה רכב שהן רצו שיכנס הצליחו בסוף להכניס אותו ועשו בו שינויים שהתאימו אותו לתקנות האמריקאיות, אבל המקרה הכי זכור בהיסטוריה המוטורית האמריקאית הוא של הפורש 959 שאנשים כמו ביל גייטס קנו, במקור הרכב בכלל לא היה אמור להיות מיוצר, בסוף פורש הגיע להסדר* עם הרשויות בארה"ב שהיא תכניס את הרכבים לניסוי בארה"ב, אבל כל הרוכשים היו חייבים להוציא את הרכבים תוך שלוש שנים מארה"ב (90% אכן בסוף הוציאו אותם, היתר... אין לי תשובה, סתם יש לי; חוקקו חוק מיוחד בארה"ב שמאשר יבוא רכבים בעלי עניין מי שזה מעניין אותו" autos of interesrt", או חוק "Show and Display" האנשים שדחפו את קידום החוק כמו ביל גייטס וסיינפלד לא משכו את הרכבים שלהם מהמכס במשך 13 שנה ואז כשחוקק החוק לבסוף 13 שנה מאוחר יותר ניתן היה להכניס אותם לארה"ב בלי להחזיר, מי אמר שרק בארץ יש הון ושלטון:wink:).
קיצר, תעזבו את המיזם הזה לפני שחשבון הבנק שלכם מתרוקן, או שתדבר עם ביל גייטס אולי יש לו עצה על איך לעזור לכם עם המיזם הזה.
whisky
את מי שזה באמת מעניין והגיע בקריאה שלו עד לכאן, פורש לא הסכימה להכניס את המכוניות שלה לניסויי ריסוק בארה"ב דבר שחייבו התקנות לכל רכב בעל הנעה של 4 גלגלים כמו ה959, הרכבים האלו נמכרו בערף בחצי מעלות הייצור שלהם ולהשבית עשרה רכבים כאשר נמכרו רק כ-370 היה הזוי מבחינה כלכלית. באמת סיפור לא מעניין, אבל מרתקת ההשוואה בין פורש ללנד רובר :p
האמת, עם כל הכבוד למי שמתלהב, אני לא בדיוק מבין מה ה-BIG DEAL ב"שיפוץ" הזה.
לקחו רכב עם קצת חלודה בפגוש האחורי, מעט ליכלוך בתוך הקבינה ופה ושם קורוזיה של אלומיניום בחלקי מרכב שונים.
פירקו אותו - לא משהו מסובך, שהרי הכל מוברג בדיפנדר, והרכיבו מחדש מחלקים חדשים - כשהכל מוצרי מדף מקוריים (אפילו שילדה מגולוונת ניתן לקנות).
לא שיפצו, לא חתכו, לא הלחימו/ריתכו, לא התאימו במיוחד, לא בנו/התקינו תוספות מיוחדות - כלום, כלום, כלום.
השינוי המשמעותי היחיד שאני הבחנתי בו הוא השימוש בדש בורד של דגם חדש יותר שגם הוא מה שנקרא BOLT ON.
ברור שהתוצאה הסופית יפה (במיוחד עם הגלגלים האלה) אבל אין פה, לדעתי, שום דבר מסובך יותר מהשגת הכסף לקניית החלקים/חלפים - כל השאר "לגו".
אני לא רואה פה שום "הסבה".
לקחו רכב "מקורי" ועשו לו RESTOR מסויים וזה אפילו לא רכב ישן מידי (אספנות) שיש בעייה להשיג איזשהו חלק משום שהכל קיים במלאי החברה...
ברנרד מה שכתבת לא מדויק, לקחו רכב מדגם TDI והסבו אותו לדגם TD5, אני מסכים איתך שלא מדובר כאן בלהמציא את הגלגל, זה אומנם כן דורש מקצועיות משהו, אבל לא איזה משהו להתפעל ממנו יותר מדי, בטח לא במחירים האלו.
אם כבר מדברים על הסבות ושינויים, הנה סדנה בשווייץ:
http://www.safari-centre.com/home.html
אאה,
תרשה לי לתקן אותך, הכל אפשרי כשרוצים ויודעים איך, כמובן שאלה שיודעים איך לא יספרו לך איך זה נעשה.
קבל כמה עובדות:
1.כמו שאסף כבר כתב, ברגע שהמנוע לא נמצע במקומו זה מפסיק להיות כלי רכב ונהפך לחלקי חילוף
2. פחות מ5% של מכולות נפתחות לבדיקה פיזית.
3.כל בעל מוסך מסוגל לייצר ניירת, ראה LIEN SALE
טוב, נפסיק לשעמם אותכם, בכל מקרה אני לא יודע מי המזוכיסט שירצה לעשות את זה, וזה בטח לא כלכלי..אבל בטח אפשרי.
כן. כמו שאמרתי, הכל BOLT ON.
אם לכל הפחות היו מתאמצים להתקין איזה V8 אמריקאי בשרני עם תיבת הילוכים וטרנספר TO FIT..
אתה יודע מה, אפילו כיסאות נורמליים ומרופדים בקצת יותר איכות/מעוף היו נראים כמו משהו שהשקיעו בו מחשבה ויכולת ביצוע מקוריים.
רכב בסיסי ביותר.
פה, במכורה, ראיתי דיפנדר 110 שפורק פירוק משני, נבנה מחדש (הזמינו את חלקי המרכב הדרושים), ציפו בחומרים שונים לאיטום + השקטה + בידוד וגם הוסיפו ריפוד תלת שיכבתי לריצפה וקורות הצד, שינו את הפנים עם חלקי TD5 חדשים, התקינו מנוע גדול וחזק יותר (לא TD5) ועוד ועוד (ועוד).
אפילו הצבע דומה לאמריקאי.
זה לא עלה 100K דולרים ונראה מעולה - טוב, יחסית לדיפנדר. אני בכלל לא אוהד את הקופסה המוזרה הזו.
ראיתי גם שיפוץ/שיחזור/הסבה או איך שתקראו לזה של שניי 90 - אחד שחור שנראה פשוט מ ע ו ל ה ועוד כמה שהתקינו שיפורים מקוריים ביותר.
ושוב, אין לי מושג מדוע מישהו ישקיע הרבה כל כך ברכב הזה - כמו שאמרתי אתמול לעופר אוגש: " בסוף זה נשאר דיפנדר..."
בעצם, תיראו מי שמדבר.
אני עדיין "מתעסק" בריינג' ומוסיף ומשנה ומשפר ובסוף מה? נשאר לנד רובר שביום טוב אפילו מניע ונוסע...
ברנרד - האמריקאים המוזרים האלה משום מה מחליפים את מנועי הבנזין ב TDI , לך תבין...
בארה"ב לנדרובר זה רכב בוטיק עם סטייל
לנדרובר מיצאת לשם את הרכבים המפוארים בלבד ולא את הדיפנדרים.
עכב כך יש ביקוש רציני לרכבים האלו והמחירים בשמיים ... ויש לא מאט שמביאים מאירופה רחבים ישנים (30 שנה), ומסבים אותם בארה"ב.
התקנות בארה"ב מקשות הרבה יותר על חברות גדולות לעומת חברות קטנות ... ולכן לנדרובר לא מקבלת הנחות בדרישות
בשנת 2001 קניתי את הדיפנדר שלי שעלה 18000$ בארץ עם פול תוספות ... באותה שנה היתי בארה"ב וניכנסתי לסוכנות לנדרובר שהיתה ליד הבית של דוד שלי, היה להם דיפנדר כמו שלי בדיוק, זקן בשנתיים משלי (94) בלי תוספות בכלל ושמור באותה מידה, ורצו עליו 36000 דולר ... היתי המום