אחת ולתמיד. מה חום המנוע הנורמאלי?
בימים אביכים וג'יפתיים שכאלה חום המנוע שלי נוטה לעלות מעבר לרגיל. הטרמוסטט שלי הוא 180 פרנהייט וזאת בדר"כ הטמפרטורה בנסיעה איטית. בכביש המהיר החום נוטה לעלות במיוחד בימים כאלה. בשבוע שעבר החום עלה ל 200 ואפילו עד 210 בעליות האם זה נורמאלי?
מבדיקה שעשיתי הטרמוסטט עושה רושם שנפתח לגמרי רק מעל 200..
בכל מיקרה המאורר תקין ללא קלאץ'. כונס אויר שאוטום יחסית טוב ונימצא מול המאורר. רדיאטור 3 שורות שקניתי לפני כשנתיים ועושה רושם שבמצב טוב מאוד. טרנמוסטט באותו הגיל, מי קרור מסוג טוב ויקר מוכנים לשימוש, צינורות מים ראשיים יחסית חדשים ותקינים, מיכל עיבוי הדואג למפלס מים קבוע עד הסוף ברדיאטור. עושה רושם שהמנוע מכוון ועובד מצויין.
כמו כן, צינורות המים הראשיים עשויים מגומי קשה והם לא נמעכים בטורים גבוהים.
המערכת עברה ניקוי בסוף הקיץ שעבר ולפי מראה הפקק ומי מיכל העיבוי הם נקיים לחלוטין.
כמו כן, ג'יפ עם רדיאטור גמור (שנתתי לו כתחליפי והוא נוסע איתו עד היום) ללא טרמוסטט נסע איתי ובכביש המהיר התחמם הרבההה פחות.
בשטח אין לי בעיות התחממות..
האם אני סתם פרנואיד? :(