שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
אז אולי מישהו ראה את זה גם בג'יפטריפ.. אבל כאן זה המקום שמוקדש לדברים כאלו ולכן אני שם את זה גם כאן.
אחרי שמכר לי את ההיילקס המושקע שלו מצא פיטר את עצמו בלי רכב שטח-מצב שכנראה לא היה נסבל לאורך זמן כי הבחור קנה לעצמו CJ7 שנת 83', שיובא לארץ ביבוא אישי, פירק לו את הצורה ובנה מחדש כדי להגיע לתוצאה המוגמרת שלפניכם.
http://imgsrv.pic4u.co.il/6a90c6a112...410020000.aspx
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
זה נתון לכל מי ששוקל לקנות ג'יפ - זו הערכה גסה למי שחושב לקחת גרוטאה ולהפוך אותה לנסיכה וגם למי שרוצה להעריך שווי של ג'יפ משופץ מהיסוד.
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
זה נתון לכל מי ששוקל לקנות ג'יפ - זו הערכה גסה למי שחושב לקחת גרוטאה ולהפוך אותה לנסיכה וגם למי שרוצה להעריך שווי של ג'יפ משופץ מהיסוד.
ועדין זה מחיר חסד שמגלם הרבה עבודה עצמית , עם נעזרים בסדנאות/מוסכים המחיר כמעט מכפיל את עצמו .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanG
ועדין זה מחיר חסד שמגלם הרבה עבודה עצמית , עם נעזרים בסדנאות/מוסכים המחיר כמעט מכפיל את עצמו .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
ואפילו יותר מזה ולא במעט.
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
אני יודע להגיד שהרכב הנדון קיבל ישר אחרי השיפוץ הצעת קנייה ב-100k.
סורב.
נמכר בסוף בסביבות 75 אחרי כ-5 שנים.
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
הבעלים הקודמים החליף את הגנטים המקורים מברזל מצופים ניקל כרום למגנזיום של חברת מיקי טומפסון ,למזלי הרב ( מאוד !)הצלחתי לאתר בארץ סט גנטים מקוריים במצב מעולה , אחרי רבעיית צמיגים חדשים , הגיפ מתקרב עוד צעד קטן לרמת מפעל [emoji6] https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3e1b2b95ff.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...01c49ac053.jpg
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
יפה! מה עם הג'אנטים שהורדת? מעניינים אותי...
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
יפה! מה עם הג'אנטים שהורדת? מעניינים אותי...
תודה , הוחלפו תמורת המקוריים .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanG
האם בתמונה הזאת זה הקודמים? אם כן אשמח לקשר עם מי שלקח אותם. בה.פ.
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
שאפו גדול מאוד.
חתיך עולם של ממש.
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
סתם שאלה.
אתה לא הראשון שמהלל ומקלס ומחפש (ובסוף מוצא) את המקוריים.
מה מיוחד בהם כל כך בהשוואה לג'נטים דומים מברזל מצופה כרום של אמריקן רייסינג למשל?.... חוץ מהמקוריות?....
קלים יותר?...
חזקים יותר?...
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
דרור זה בדיוק "המקוריים" - ג'אנט wagonwheel ברזל "משולשים" בציפוי כרום, או לבן, או זהוב "גולדן איגל". אני די בטוח שמה שאילן מצא זה לא "מקוריים-מקוריים" אלא זהים למקורי.
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
דרור זה בדיוק "המקוריים" - ג'אנט wagonwheel ברזל "משולשים" בציפוי כרום, או לבן, או זהוב "גולדן איגל". אני די בטוח שמה שאילן מצא זה לא "מקוריים-מקוריים" אלא זהים למקורי.
נמרוד , מה שמצאתי הם המקוריים מקוריים של הדגם כולל ההטבעה מאחור עם תאריך יצור ,גודל גאנט,ומקום יצור ( קנדה ) , החורים המקוריים ל center cups והברגים התואמים ,תאמין לי אני מחפש סט כזה כבר שנתיים ,ממחשבות על יבוא ( אי אפשר לסט מלאה + מחיר לא הגיוני בעליל ) ועד סריקה פה בארץ בפורמים /קבוצות /מועדונים, ויודע לזהות את החיקויים .
דרור, השיקול שלי להתקנת הסט היה אך ורק עניין של יופי ורצון להביא את הגיפ צעד נוסף לרמת מקוריות מבחינת נראות ( למרות שמכנית אני ממש ממש לא שומר על מקוריות ) .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
תגובה: שיפוץ ובניית CJ7 מודל 1983
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
דרור זה בדיוק "המקוריים" - ג'אנט wagonwheel ברזל "משולשים" בציפוי כרום, או לבן, או זהוב "גולדן איגל". אני די בטוח שמה שאילן מצא זה לא "מקוריים-מקוריים" אלא זהים למקורי.
זו צורת המחשבה שלך וגם שלי.
כל העוד המכניקה מקורית, אני בעד חלפים מקוריים. אבל אני חסיד של רסטו-מוד - מעבר לבודי המקורי, שוב דבר "מקורי" לא קדוש בעיני. נהפוכו - מה שאפשר לשפר, רצוי מאוד....
אבל כן נתקלתי הרבה בקרב משפצי/משחזרי CJיים "אמריקאיים" את ההתעקשות וההקפדה לחפש אחר הגלגל הספציפי הזה.
ולכן תהיתי מה מיוחד בו מעבר למקוריות.
ולא, הוא לא בדיוק זהה לג'אנטים ה"תואמים". גודל המשולשים אחר וכו'.