שלום , הייתי מעוניין בהסבר ,כיצד להחליף רוטור מפלג בסמוראי 94 מוזרק
האם למשהו יש מושג מה העליות ואם ההרכבה דורשת כיוון כזה או אחר .
תודה
Printable View
שלום , הייתי מעוניין בהסבר ,כיצד להחליף רוטור מפלג בסמוראי 94 מוזרק
האם למשהו יש מושג מה העליות ואם ההרכבה דורשת כיוון כזה או אחר .
תודה
לא רציני בכלל.
פתיחת 2 קליפסים של מכסה מפלג, הוצאת הרוטור(יש לו רק מצב אחד להתיישב במקום),
סגירת מכסה חזרה למקומו וגם את 2 הקליפסים.
תודה רמי, יש מצב שאתם יודעים איפה אני רוכש כזה חדש מהניילון ומה המחיר שלו במכשירי תנועה?
לא ניראה לי שזה אמור לעלות יקר, אפילו המקורי.
אם אוכל לקבל המלצות היכן לרכוש רוטור כזה באיכות טובה יותר מהמקורי
השאלה שנשאלת, מדוע ולמה אתה בכלל מעוניין להחליף רוטור?
בברכה
צביקה
הסיבה שבגללה אני מתעניין בהחלפת רוטור היא מכיוון שהרכב (סמוראי94 מוזרק) עדין מקרטע עוד מימי הרכישה שלו, כסטודנט אני מנסה להימנע מלבקר במוסכים כמה שניתן מכיוון שיש לי את היכולת לבצע עבודות לבד, סטארטר ,שתושבת גיר כבר הוחלפו, מסנן דלק, וטיפול כבר עשיתי כחלק מישור קו אבל לעזזל הקרטועים האלה.
בנסיעות קצרות הדבר לא מפריע אבל בזמנים שונים ובמיוחד בטיולים הרכב פשוט מתנהג מוזר לפי מצבי רוח.
התיאור של הקרטועים אצלי דומה מאוד לשאר החברה שהעלו טענות דומות.
החלטתי מכיוון שאין לי זמן לקרקעה את הרכב גם לא ליום, היא להחליף חלק חלק לאט לאט במערכת הצתה גם כחלק מחידוש המכלולים, רוטור,חוטי הצתה
משיחה עם אחד מחברים הפורום הבנתי שבעיה דומה אשר טופלה אצלך מורי, נגמרה בשיפוץ מערכת ההזרקה.
תום, קודי תקלות הוצאת?
אכן, לא הראה תקלה
בדוק לחצי דלק במערכת. התיאור שלך יכול להתאים ללחץ נמוך\גבולי, משאבה מקולקלת יכולה לעבוד היטב כשהיא קרה ורק אחרי עבודה והתחממות לרדת בתפוקה.
קובי
כאשר אני מסובב סוויץ' אפשר לשמוע את משאבת הדלק מפסיקה עד שהיא מפסיקה
צליל של ציפצוץ אחיד
האם כך זה אאמור להיות?
טוב!ף אבדוק ואעדכן
תחליף כבלי הצתה ופלגים, לי זה פתר את הקרטועים..
אם אתה באמת רוצה לתת לעצמך דיאגנוסטיקה אמיתית בלי ניחושים .
אז לך תשיג לך רב מודד אפילו לא 100 שח לאחד ומחזיק לכל החיים , תעבור רכיב רכיב עם ספר רכב ותוודה התנגדות וזרם .
אחרי שעשית את זה ווידאת שהכל תקין , בקש ממשהו בפורום שיש לו מודד לחץ במערכת הדלק , ותבדוק את הלחץ במערכת .
וגם אם תקנה את הערכה , ערכה + רב מודד
לא יעלו לך יותר מלהחיליף כל כחלק ברכב עד שתמצא (אם בכלל ) את הבעיה.
בהצלחה גלעד .
עדכון :
הרכב עבר מספר בדיקות: פלגים תקינים, חוטי הצתה תקינים,לחץ דלק תקין, מפלג אוופס!!
בתוך המפלג יושב חיישן "הול" , עליו מורכב מכניזם מסתובב שאומר לו פעם אחת לילה טוב ופעם אחת בוקר טוב (אור, חושך).
לחיישן הנ"ל יש כיסוי סיליקוני וכאשר אותו כיסוי נמס החיישן נדפק, אפשר לראות בתמונה.
ועכשיו מגיע הבעיה, חיישן כזה בחברה עלותו כ- 1400 ש"ח
מפלג משופץ 1200 ש"ח
מפלג מפירוק ????, אין להשיג ,אם משהו מכיר ,יודע, שומע בבקשה לומר לי כי פשוט אין
עכשיו ידוע שצריך להחליף את החיישן אך החלפתו אינה ערובה לפתרון הבעיות.
מחפש מפלג לסמוראי 94 או עצות מה לעשות.
אז מה? כמו שאמרתי לך?
בדיוק כמו שאמרת
לא הייתה, רציתי לראות את זיו פניך
עכשיו בתמורה תעזור לי למצוא מפלג : )
בשמחה .
עדכון :
היום היה ניסיון לתקן את הבעיה עד סופה.
נמצא מפלג תקין שעבד בדיוק 30 אלף ק"מ, עבורו שולם 700 ש"ח קולל החלפה ותיקון
אבל הבעיה לא נעלמה...
עכשיו גם נגמר הכוח וגם הכסף...: (
בדרכי הביתה פרצה תופעת הקרטועים שוב
ניסיתי לאסוף כמה שיותר מידע מכיוון שבדרך כלל הבעיה מתרחשת רק אחרי נסיעות של כשעה לפחות
1. כאשר הופיעו הקרטועים לחצתי על דוושת הגז עד הסוף הקרטועים התגברו עד למצב שכמעט אין אפשרות להמשיך נסיעה.
דומממתי את הרכב והנעתי שוב פעם, הקרטועים נעלמו וחזרו כעבור3 דקות
2. כאשר תופעת הקרטועים מתפרצת, אחרי סיבובים הקרטועים מתגברים מרגיש כאילו אין דלק ברכב עם קרבורטור(פה זה הזרקה).
אני עובד עצות, מה עושים?
שלילי, הוא נבדק במצב רגיל
התקלה מתגלה רק אחרי שעה של נסיעה
בנתיים הוחלט להחליף משאבת דלק, המחיר לא גבוהה ואין לי מה להפסיד
אם משהו בבקשה יכול לפרט את השלבים לפירוק מיכל דלק:mrgreen:
תיקון, כן יקר...
לפי שרשורים פה נע בין תחליפי 300 ש"ח למקורי 700 ש"ח
תום- חכמים בפורום כתבו לא אחת:
כשיש תקלה, זו לא חכמה להתחיל להחליף את כל החלקים עד שהבעיה נעלמת!!
(גם אני, כמוך, למדתי בדרך הקשה... מצד שני, עכשיו יש לך מפלג רזרבי וזה תמיד טוב!)
אתר את התקלה. ולאחר מכן תקנה ותחליף חלקים הנדרשים.
לפני שאתה מתחיל עם משאבה:
האם בדקת לחץ דלק והוא תקין?
גם בסרק וגם בנסיעה \ במאמץ?
האם ספיקה תקינה?
אצלי כשהיא מתה, גם יכולתי לשמוע אותה מזמזמת לאחר מאמצים.
אז היו מגיעים הגימגומים.
זה היה קורה לאחר שהיא היתה מתחממת.
שים לב לזמזומים ואולי גם למפלס הדלק כאשר האוטו מגמגם.
הבדיקה לא מסובכת בכלל. צריך מחבר T מעט צינור ושעון.
במידה ואין לך בהישג יד- גש לבעל מקצוע שיבצע הבדיקה.
(לצערי השעון שלי עבר הסבה לחיבור של סופה ואין לי רצון להתחיל לפרק את העסק)
[QUOTE=תום;335413]עדכון :
"הרכב עבר מספר בדיקות: פלגים תקינים, חוטי הצתה תקינים,לחץ דלק תקין, "
הי, תודה על התגובה אך האם קראת את התגובות מתחילת השרשור?
הרכב עבר את הבדיקה ה"נ"ל אך לא בזמן תקלה כך שאיני יודע כמה אותה בדיקה שווה
כמו שכתבתי הייתי אצל מספר בעלי מקצוע, קשה מאוד לאתר את התקלה מכיוון שהיא מתרחשת רק כאבור זמן נסיעה ממושך, בבדיקה במוסך כאשר גילינו את חיישן ה"הוול" שנזל החלפנו מפלג.