אני רוצה רכב קטן
ביום יום הוא נוסע 40 ק"מ סה"כ
פעם בחודש טיול למשפחה(2קטנטנות והורים)
30000 זה התקציב
יש רעיונות ?
או ויטרה:confused:
Printable View
אני רוצה רכב קטן
ביום יום הוא נוסע 40 ק"מ סה"כ
פעם בחודש טיול למשפחה(2קטנטנות והורים)
30000 זה התקציב
יש רעיונות ?
או ויטרה:confused:
הייתה לחבר טוב שלי ויטרה וביליתי הרבה גם כנוסע וגם כנהג.
כן זה אוטו קטן.
במצב הסטנדרטי עשתה את המשלט בלי לשבור כלום (כמובן תלויי במיומנות הנהג)
דיונות - נוסעת בזלזול בלי להוריד אויר
אוטו קל מאד
נוחות נסיעה סבירה
ואני תמיד מופתע מה אנשים מצליחים לעשות עם הרכב, במקומות שרכבים הרבה יןתר יקרים
"ומשוכללים" מתאמצים יותר ולפעמים לא מצליחים.
אני יודע שכל הסעיפים מדברים על עבירות, כל היתר אני לא יכול לענות לך כי אני לא בעל רכב כזה, ואני לא עוסק בספקולציות.
בהצלחה
ירון
ברוך הבא למשפחה :)
רק קח בחשבון שבוויטארה קצרה עם שתי הקטנטנות לא ייששאר לך ממש תא מטען, וגם לא תוכל לצרף אפילו קטנון רזה, כי יש רק 2 חגורות בטיחות מאחורה.
אם זה מסתדר לך, כל היתר נראה מתאים בול לצרכים.
אם תצליח לדחוס לתקציב מנוע 16 שסתומים (החל מאמצע 95'), תקבל מנוע חזק, יציב וחסכוני יותר (כ- 20%), שווה את המאמץ התקציבי לדעתי.
בהצלחה,
נדב.
לא זוכר אם אמרתי לך משהוא ביום שישי (הדלק מטוסים..)
לדעתי כדאי יותר ללכת על הדגם הארוך .
ביחוד עם העבירות שאתה מתכנן להבנתי .
ולא יפה שאתה מתעלם מקים גם היא צריכה מקום .....:)
אני בכל מקרה ממשיך לחפש .
אבו שושה
מסכים...
חוץ מזה, גם לי נשמע שארוכה יותר תתאים לך (לצערי... ר' חתימה). אני עובר אחרי קרוב לשלוש שנים עם ויטארה לסמוראי, ואני יכול להגיד בפה מלא שאפשר מצד אחד לעבור איתו גם במסלולים שמוגדרים "עבירות קשה-לרכבים קשוחים בלבד" וגם לא לסבול בכביש.
מצד שני, אני מרגיש שמיציתי את ביצועי השטח שלו אז עברתי למשהו יותר... ספרטני...
לגבי עניין ההזרקה - לי אישית לא היו שום בעיות לאורך השנים עם הקרבורטור, ולאחר זמן ארוך יצא לי לבדוק את צריכת הדלק - בערך 9.5 ק"מ לליטר - לדעתי נתון לא רע בכלל, ככה שאני לא בטוח ששווה להגמיש את התקציב רק בשביל זה.
תודה על התגובות
אז למה לא לקנות טרנו או טרופר ארוך.
במודלים של 94,95,96
אפשר לקנות רכב נחמד לא?
*
למה לא טראנו - לא יכול לעזור לך
למה כן ויטרה
כי זה אוטו מפנק - ומי שלא מסכים איתי מוזמן להתוכח איתי על זה
כי בכביש אתה מקבל התנהגות נורמאלית ולא של אוניה
כי המנוע הוא כל מה שצריך בעיקר -ונדב יסלח לי על זה - הדגם של הקרב' שאי אפשר להרוג אותו - טפוטפוטפו מלח מים שום בצל..
במקרה שלך אני מצטרף להמלצה לחפש אחת ארוכה - היא תתאים למה שהצגת כאן בול
והטיעון הכי משכנע - כי הלב אומר לך. אני אוהב את הויטרות פשוט כי זה הטוב מכל העולמות
גם קשוח ועובר בכל חור - וגם תא נהג, ולא תא עינויים כמו באחרים
הכל מקרה בהצלחה
למיטב ידיעתי, הויטרה הארוכה יוצרה עם מנוע 16V בלבד ולכן גם בחו"ל לא אמור להיות דגם עם קרבורטור - ה 16V תמיד יוצר עם הזרקה רב נקודתית.
לגבי ידניות, אני יודע על 2 בארץ (שהגיעו כך מקוריות) אחת מהן מודל 92, הייתה שלי בעבר (לפני ה XJ)
לי יש רק מילים טובות להגיד על הויטרה. מומלצת בחום. ואכן אם אתה עם 2 ילדות, רק ארוכה.
סער.
מצטרף לדעה של סער. אחרי 5 שנים עם ויטארה ארוכה, אין לי משהו רע להגיד. חוץ מזה שמאוד קשה למצוא ארוכה לא שחוטה...
אגב, אם אתה מחפש גם עבירות, את הארוכה כדאי להגביה כדי לשפר זוויות. זה עושה פלאים.
בכל אופן, עם ילדים מאוד קשה לדעתי להסתדר עם 2 דלתות וכמעט ללא תא מטען.
בהצלחה,
נאור.
וואו,תודה איזה כיף לראות שהשאלה שלי מעוררת כזה דיון
אז אני אוסף את המידע שהצבר פה ואתם בגדול אומרים לי ויטרה ארוכה
אני עדיין מחפש את המחלות,הבעיות רק כדי להיות מוכן.
החלקים באמת יקרים?תבינו בשביל הפרופורציות אני נוסע בטנדר סובארו היום וליפני נסעתי באופנועים
לגבי המחירים
כן זאת המחלה של הויטרה... האבא ואמא שלה או בשמם המוכר יותר בפורום סוזוקי
מכשילי תנועה :(
יקירי, קל להשמיץ אבל במקרה הזה היה עדיף לוא היית קודם קורא את החתימה שלך עצמך ...
חלקים מקוריים יקרים אצל כל היצרנים. נסה להשוות לטראנו, פאג'רו, פראדו, טרופר, או למעשה כל יפני אחר, ותחזור עם הזנב מקופל בין הרגליים. אולי היבואן שלנו הוא נבלה קטן, אבל האחרים נבלות גדולות הרבה יותר...
אה, ולסוזוקי יחסית קל למצוא תחליפיים ...
אני לא רואה כרגע ויטרה ארוכה ידנית למכירה ואם כן אז לא בתקציב(30000)
הרוב אוטומט אולי גם זה יהיה לי טוב,
יש ויטרה למכירה בקהל?
יש משהוא שיודע משהו על טראנו?(אני עקשן)
*תודה
אוקי חברה אני מפליג בדמיון
מה עם דייהטסו פרוזה?
נדב
לצערי חוויתי את המחירים האלה על בשרי
קורונה ופיניון לפרונטאקס לא כולל כלום, רק קורונה ופיניון 3200 ש"ח אני חושב שזה בערך המחיר לפרונטאקס של הרבה אחרים כשהוא קומפלט עם מיסבים סטליטים וכל היתר
אז אני לא בטוח שהם כאלה נחמדים
אבל אולי אני באמת מדבר שטויות - ואם זה המצב אז אני מתנצל מראש
תכין כובע:
ביקשתי מחבר שיברר את המחיר של חלק מקורי עבור הטראנו שלו, והרי תוצאות הביניים: הם לא ידעו למצוא את הפיניון אז ביקשו לשלוח לו פקס ושהוא יגיד איזה מספר חלק זה ... מה שהם כן ידעו לומר זה שקורונה עם בית סטליטים (לטענתם בא יחד) עולים 2700 ש"ח פלוס מע"מ. דיפרנציאל קדמי קומפלט ... מעל 16 אלף ש"ח. לא כולל מע"מ כמובן.
בויטארה, אגב, לפני מספר שנים אמנם, סרן קדמי קומפלט חדש עלה כ- 6000 ש"ח.
אתה מוזמן לבדוק עבור עוד רכבים, אבל נראה לי שהרעיון ברור.
בתיאבון ...
אפשר רוטב "יצאתי פקק" יחד עם הכובע :rolleyes:
שכן שלי מוכר טראנו 96, בנזין, ידני (לדעתי)
אין סיכוי שהרכב הזה טופל במוסך מדרכה או ע"י בעל הבית.
לא ממש בקשר עם השכן אבל ראיתי שלט למכירה על הרכב.
מעניין אותך?
להביא טלפון?
איתי
בית דיפ' .. ריק .. =>כלומר רק הבית מאלומיניום. בלי מיסבים, בלי סטליטים, בלי קורונה פיניון, בלי קראש באנד, בלי שמן, בלי כלום ... רק בית דיפ'. 16,000 שח לרכב ששווה ביום טוב 30,000 שח....
מטורף :)
---
טראנו 96 בנזין זה רכב לא כל כך כיפי לדעתי.
המנוע בעייתי משהו.
דיזל זאת אופרה אחרת. :)
לאחר 3 שנים וחצי עם גרנד וטארה קצרה 2001 , מוגבהת ומשופרת, נכון שאין שביל ואין מסלול שהיא לא עברה, אבל, ואבל גדול , אני בפוסט טרואומה עד היום (על כדורי הרגעה) מהקלסטרופוביה ברכב הזה, - אין מקום לכלום , אין תא מטען, הרכב עם מנוע חלש בטירוף, אתה לוחץ על הגז יש הרבה רעש והאוטו לא מתקדם,
אמרת תקציב של 30K , אני עברתי למגה מגנום 2002 בפחות מהתקציב שציינת, הרכב נוסע 40 ק"מ ביום יום, ואני מאושר ,
הצעתי אליך, אל תתקרב לקטגטריה של "הקטנות" לך על הזרם המרכזי של טראנו, פג'ארו Q, פיקאפים כמו שלי וכו..
ועוד דבר אחד, שומר נפשו מטראנו בנזין - רק דיזל
בהצלחה
טוב, כבר סוכם על ארוכה, לא ? :p:p:p
רק קח בחשבון שלוקח זמן, לפעמים חודשים, למצוא ארוכה טובה - אבל הסבלנות משתלמת בענק...
(טיפ קטן: יש לי חבר שכבר שלוש שנים אומר לי שהוא חושב למכור את הויטארה הארוכה שלו, ואני כל הזמן צוחק עליו שהוא רק מדבר ... אם זה יתממש אעדכן כמובן ... שמורה היטב, מודל 96 או 97, לא ראתה שטח בשנים האחרונות... אבל זה גם יכול לקחת עוד שלוש שנים ...)
נדב ,
ארוכה זה האדיאלי אבל אני חושב שאם אני לא ימצא בשבועות הקרובים, אז נתחיל בקצרה
טראנו לא בא בחשבון כרגע.
itt8,
טנדרים זה תחזוקה יקרה לא?
מיצובישי*?
יש לי חבר שמוכר את הטרנו שלו, אפשר לראות את הרכב בקליפ טיול ראש השנה.
אחת היפות ויש לו : גז, מגן קד , כננת , עוד כמה ירקות.
מישהו כתב למעלה שהויטרה קצת אדישה, אין לי מוסג איך הגעת למסקנה הזאת .
ברשותכם אני יסביר מה סוזוקי עשו , הם לקחו מנוע של בלנו ששוקל טון ומגיע ל200 קמש.
את אותו מנוע הרכיבו על גייפ ששוקל בערך 1400 קילו ושינו את יחסי העברה והגייפ מגיע ל 150 קמש, זאת אומרת שאם כלום לא מקולקל הגייפ נוסע כמו פרייבט.
לדוגמא הרכב שלי עולה את מעלה אדומים על 110 בקיקדאון (גיר אוטומט), ובפרייבט שלי (יונדאי) אני עולה גם ב110 בקיק .
בתאוצה אני לא מאמין ששום גייפ יכול עח הויטרה ואין לי בעייה לנסות אם משהו מעוניין.