לפני שאני מוריד ראש מנוע שוב-> דחוף עזרתכם
אהלן לכולם
בבלוק מנוע של סיקס בצד הסעפות יש שלושה פקקי מים גדולים ושניים קטנים.
הפקק הראשון מהגדולים- זה שהכי קרוב לקיר האש- התחיל לנזול אתמול
הוא רקוב ואני לא מתכוון לנסוע ככה איתו עד שאני לא מחליף אותו ואת כל השלישיה.
הבעיה הכי גדולה היא שאין לשם גישה להוציא את הפקק, ובטח שאין גישה להרכיב את החדש.
מה שנשאר מבחינת רעיונות שעלו לי זה או להוריד סעפות או להוריד ראש מנוע עם הסעפות מורכבות על מנת להשיג גישה אליהם.
אני נוטה לכיוון של להוריד את ראש המנוע, כי להתעסק עם הסעפות זה לא דבר נעים, ופעם אחרונה שהרכבתי אותם על הראש הרכבתי אותם בצורה מושלמת בלי בריחת אויר ובלי בלאגן, ואני מעדיף להמנע מלהוריד אותן שוב, במיוחד כשאין ממש גישה בתוך תא המנוע להתעסק איתן.
מה שמביא אותי למסקנה/החלטה שאני הולך להוריד ראש מנוע בשביל גישה לפקקים האלו.
אז כמה שאלות-
1.יש לכם איזה עצת חירום בשבילי לפני שהראש יורד?
2.אם הראש יורד- אני צריך לקנות אטם ראש חדש? (הנוכחי בן חודשיים וקצת)
3.עצות לשלוף את הפקקים בלי הרבה בלאגן?
לכל השואלים למה לא החלפתי את הפקקים באותו זמן שהורדתי ראש-
זה היה טיפשי אני יודע, אבל פחדתי להתחיל להתעסק עם הפקקים שבבלוק. עכשיו כבר אין לי ברירה.
כל עצה/הארה אחרת יתקבלו בברכה
תודה רבה
חג שמח
-ארז 8) -