-
אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
מצאתי ויטרה ארוכה 94 הוחלף לה מנוע(באלנו1.6)
עם 60 אלף קלומטר שיפוץ גיר ליפני שנה, מוגבה ב3" בולמים של קוני
יש עצות?
אני לוקח אותו לבדיקה במכון בקרוב...
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
אתה אומר שהוא מוגבהה 3 אינצ' אם זה ארוכה לא אמורה להיות יותר מדי בעייה אבל תבדוק חופשים ביציאה מהטרנספר ובדיפרנציאל האחורי. זוית לא נכונה עלולה לגרו לנזקים לא נעימים כלל, לפעמים ההגבה דורשת הנמכה של הטרנס
חופשים חריקות סדקים עיקומים מכות ושאר מרעין בישין בדיפרנציאל הקדמי שהוא רגיש מאוד
תוודא נשמים לשני הדיפ' זה חוסר קטן שההשלמה שלו היא שטותית 23 שח לנשם אבל חוסר בנשם גורם לצרות לא קטנות
גשר גיר\טרנספר - זו הנקודה הנמוכה ביותר הרכב ויש נטייה לרסק אותה על סלעים במידה ואתה משתולל. תבדוק שהיא שלמה וללא ריתוכים, להחליף אותה לא כזה סיפור - אבל ריתוכים באזור הזה חייבים להעשות ע"י מישהו מקצועי ובעל ידע, אחרת לא יחזיקו.
זה מה שאני מצליח להעלות כרגע ספציפית לויטרה - כמובן כל הבדיקות הכלליות של מנ וע גיר טרנספר גלגלים מע חשמל וכדומה....
תבדוק חלודות באזור הקורות של הדלתות, בעיקר מתחת לפלסטיקה - אם היא מתחילה רק טיפול איכותי יעצור אותה.
שיהיה בהצלחה עם הבדיקה
אליאב
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
במקום לקחת את האוטו למכון בדיקה יותר נכון יהיה לקחת אותו למכונאי שמתמחה ברכבי שטח ורצוי שמתמחה בסוג שאתה מחפש. ארז טופ גיר ברעננה הוא אופציה. לא מכיר אותו אישית אבל הוא אמור להיות מס' 1 בויטרות
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
לפני שאתה לוקח את האוטו לבדיקה(זורק 400-500 ש"ח ככה, סתם באויר) ומקבל דף שברוב השורות מסומן X, היתי ממליץ לך לקחת את האוטו למכונאי שלך(אם יש לך אחד כזה) ושיגיד לך אם שווה לך בכלל להיכנס איתו לבדיקה במכון מוסמך. שלא יהיה לך מצב שכל אוטו שני אתה לוקח למכון ומשלם. ככה אתה יכול לגמור את תקציב הקניה אפילו.
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RAMURAI
היתי ממליץ לך לקחת את האוטו למכונאי שלך(אם יש לך אחד כזה) ושיגיד לך אם שווה לך בכלל להיכנס איתו לבדיקה במכון מוסמך.
יש אחד כזה - רציני מקצועי שיודע לתת שירות מעולה - רמי במושב גנות. :D
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RAMURAI
לפני שאתה לוקח את האוטו לבדיקה(זורק 400-500 ש"ח ככה, סתם באויר) ומקבל דף שברוב השורות מסומן X, היתי ממליץ לך לקחת את האוטו למכונאי שלך(אם יש לך אחד כזה) ושיגיד לך אם שווה לך בכלל להיכנס איתו לבדיקה במכון מוסמך. שלא יהיה לך מצב שכל אוטו שני אתה לוקח למכון ומשלם. ככה אתה יכול לגמור את תקציב הקניה אפילו.
חח יש 5 ויטרות ארוכות למכירה בכל הארץ (יד2 ו-winwin) - אני לא חושב שזו תהיה הבעיה :)
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
הי
גם אני בדיעה שחבל על הכסף של הבדיקה.
לך למוסך שמכיר ויטרות וקבל שם חוות דעת.
סער.
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סבבה אגגוזים
חח יש 5 ויטרות ארוכות למכירה בכל הארץ (יד2 ו-winwin) - אני לא חושב שזו תהיה הבעיה :)
קראת את כותרת השרשור?
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RAMURAI
קראת את כותרת השרשור?
אהממ... כן.. ושמתי חיוך :)
5 ויטארות למכירה בארץ, חלקי 2 = 2.5 בדיקות.
סה"כ עלות - 1000-1,200 ש"ח לכל הבדיקות.
נוסיף עוד 2 ויטרות שייתווספו בחודש הקרוב (סטטיסטית)= עוד בדיקה אחת, סה"כ 1,600 ש"ח (בלחץ).
לא נראה לי שזה מה שיגמור לו את התקציב.
השאלה אם זה מועיל או לא זו שאלה אחרת שלא התייחסתי אליה.
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
במקום לקחת את האוטו למכון בדיקה יותר נכון יהיה לקחת אותו למכונאי שמתמחה ברכבי שטח ורצוי שמתמחה בסוג שאתה מחפש. ארז טופ גיר ברעננה הוא אופציה. לא מכיר אותו אישית אבל הוא אמור להיות מס' 1 בויטרות
מצטרף להמלצה על ארז, לדעתי הוא גם לא יקח לך כסף (מקסימום סכום סימלי)
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
תודה רבה לכולם ,
דיברתי עם ארז נשמע רציני
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
אני לא זוכר בודאות אבל אחרי הגבהה של 3 אינץ כדאי מאוד להנמיך את הדיפ' הקדמי על מנת להחזיר את הציריות לזוויות עבודה נכונות, אחרת הבלאי בציריות יהיה גבוה לא?
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
danip
אני לא זוכר בודאות אבל אחרי הגבהה של 3 אינץ כדאי מאוד להנמיך את הדיפ' הקדמי על מנת להחזיר את הציריות לזוויות עבודה נכונות, אחרת הבלאי בציריות יהיה גבוה לא?
אני עדיין מגשש את דרכי בצד המכני,
אשמח להסבר טיפה מפורט יותר.
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
תלוי בצורה שבה הוגבהה הרכב. אם הוא הוגבהה עם קיט מלא אז הקיט מגיע עם ההנמכות הנדרשות - אם לא זו בעיה אחרת כבר... אבל ניתן להזמין הנמכות מתאימות בנפרד
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
בכל מיקרה אני מבין שזאת נקודת תורפה בויטרה
הדיפרנצל הקדמי
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oren4500
בכל מיקרה אני מבין שזאת נקודת תורפה בויטרה
הדיפרנצל הקדמי
כמו שכתבו לך. תלוי אם הגביהו בצורה מקצועית, אז מצבך מצויין. ואם לא אז....
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oren4500
בכל מיקרה אני מבין שזאת נקודת תורפה בויטרה
הדיפרנצל הקדמי
כן, אבל זה לא קשור להגבהה.
דבר איתי, אשמח לעזור
נדב. 054-2271003
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
כדי שיהיה ברור.
הביצה בויטרה נשברת משלושה סיבות עיקריות.
1 אם הרכב מצליב ונותנים מלא גז, ברגע שהגלגל שהיה בהצלבה נוגע ברצפה הוא יכול לשבור.
2 אם הרכב קופץ באויר ונוחת עם מלא גז זה גם יכול לשבור, שוב מהכוח של המנוע.
3 אם מאריכים את הבולמים הקדמים, ולא מנמיכים את הביצה, במצב פתיחה של מהלך קדמי הצירייה מגיעה לזוית שיכולה לשבור.
נדיר מאוד שסלע ישבור ביצה קדמית בויטרה.
את סעיף 1,2 פותרים בעזרת נעילת דיפ קדמית.
את 3 לא מגבהים לבד מתיעצים עם מקצוענים/נותנים להם לעשות.
כתבתי את זה כדי שיהיה ברור לכולנו למה נשברים ביצים על ימין ושמ׳ בויטרה.
מקווה שמה שכתבתי לא פוגע באף אחד.הכוונות טובות. *
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yaniv050
כדי שיהיה ברור.
הביצה בויטרה נשברת משלושה סיבות עיקריות.
1 אם הרכב מצליב ונותנים מלא גז, ברגע שהגלגל שהיה בהצלבה נוגע ברצפה הוא יכול לשבור.
2 אם הרכב קופץ באויר ונוחת עם מלא גז זה גם יכול לשבור, שוב מהכוח של המנוע.
3 אם מאריכים את הבולמים הקדמים, ולא מנמיכים את הביצה, במצב פתיחה של מהלך קדמי הצירייה מגיעה לזוית שיכולה לשבור.
נדיר מאוד שסלע ישבור ביצה קדמית בויטרה.
את סעיף 1,2 פותרים בעזרת נעילת דיפ קדמית.
את 3 לא מגבהים לבד מתיעצים עם מקצוענים/נותנים להם לעשות.
כתבתי את זה כדי שיהיה ברור לכולנו למה נשברים ביצים על ימין ושמ׳ בויטרה.
מקווה שמה שכתבתי לא פוגע באף אחד.הכוונות טובות. *
תודה רבה
אני אקח את הויטרה למומחה
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
מצאתי לך מומחים, שכל הקהילה כאן נעזרת בידע שלהם.
רמי, ונדב.
ראה למעלה הם כתבו כאן.
בהצלחה!!!
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yaniv050
כדי שיהיה ברור.
הביצה בויטרה נשברת משלושה סיבות עיקריות.
1 אם הרכב מצליב ונותנים מלא גז, ברגע שהגלגל שהיה בהצלבה נוגע ברצפה הוא יכול לשבור.
2 אם הרכב קופץ באויר ונוחת עם מלא גז זה גם יכול לשבור, שוב מהכוח של המנוע.
3 אם מאריכים את הבולמים הקדמים, ולא מנמיכים את הביצה, במצב פתיחה של מהלך קדמי הצירייה מגיעה לזוית שיכולה לשבור.
נדיר מאוד שסלע ישבור ביצה קדמית בויטרה.
את סעיף 1,2 פותרים בעזרת נעילת דיפ קדמית.
את 3 לא מגבהים לבד מתיעצים עם מקצוענים/נותנים להם לעשות.
כתבתי את זה כדי שיהיה ברור לכולנו למה נשברים ביצים על ימין ושמ׳ בויטרה.
מקווה שמה שכתבתי לא פוגע באף אחד.הכוונות טובות. *
יניב את הבעיה ניתן לפתור ע"י חיזוקים או החלפת הביצה לביצה מברזל.
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
יניב את הבעיה ניתן לפתור ע"י חיזוקים או החלפת הביצה לביצה מברזל.
למה? ממה היא עשויה במקור?
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oren4500
למה? ממה היא עשויה במקור?
הביצה במקור עשויה מאלומניום.
רוב הויטרות בארץ אם לא כולם נוסעים אם הביצה מאלומניום.
לי היא נישברה אז החלטתי שאני מנסה לפתור את הבעיה הזו.
ישנה דרך נוספת והיא כמו שיניב רשם חיזוקים לביצה והתושבות.
בגדול הבעיה אם הפרונטאקס/ביצה קדמית לא משהו שצריך הפחיד אותך יותר מידי.
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
הביצה במקור עשויה מאלומניום.
רוב הויטרות בארץ אם לא כולם נוסעים אם הביצה מאלומניום.
לי היא נישברה אז החלטתי שאני מנסה לפתור את הבעיה הזו.
ישנה דרך נוספת והיא כמו שיניב רשם חיזוקים לביצה והתושבות.
בגדול הבעיה אם הפרונטאקס/ביצה קדמית לא משהו שצריך הפחיד אותך יותר מידי.
לא מפחיד רוצה להיות מוכן "דע את האויב" תודה על היעוץ
תמשיכו את סופג ומציין לי נקודות חשובות
-
תגובה להודעה: אני לוקח ויטרה לבדיקה, עצות ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yaniv050
מצאתי לך מומחים, שכל הקהילה כאן נעזרת בידע שלהם.
רמי, ונדב.
ראה למעלה הם כתבו כאן.
קטונתי ... אני לא מכונאי (כמו רמי למשל).
הנסיון שלי הוא של נהג וותיק (מעל 10 שנים על ויטארות) עם הבנה טכנית בסיסית. אני מטפל במוסכים, אבל אוהב לדעת מה קורה ...
בכל מקרה בהצלחה וברוך הבא למשפחה :p
נדב.