שלום לכולם לבקשת השועל אני מעלה פרייקט בתהליך אצלנו קבלו תמונות של גרנד עם קביים וסרן קידמי שגדל וחוזק מדנה 30 ל 44 בקרוב תמונות של השידרוג של הסרן האחורי ;)
Printable View
שלום לכולם לבקשת השועל אני מעלה פרייקט בתהליך אצלנו קבלו תמונות של גרנד עם קביים וסרן קידמי שגדל וחוזק מדנה 30 ל 44 בקרוב תמונות של השידרוג של הסרן האחורי ;)
שכמובן שהסרן האחורי הופך מאלומיניום לברזל ;) יש מקומות שברזל עולה הרבה יותר מאלומניום:roll:
הי יריב ,
ראשית אציין כי הקיט הזה long arm -iron rock 3 link מוצלח מאד לדעתי ...:rolleyes:
נראה שעשו בו שינויים -
האם הזרועות האחוריות מתכווננות ?!
ה A ARM החליפי-משופר של אירון נראה גם שונה ,מה עשו עם החיבור לתושבת האחורית שמתיישבת על הדיפ' האחורי ? לא מבין לאן ואיך היא מתחברת {לפי התמונה שמצורפת}.
הסרן הקדמי מחוזק יפה ,מה הוא הולך לגרור נושאת מטוסים ? :mrgreen:
ונראה שחסרה בו תושבת עליונה שמאלית לזרוע Y ..
אשמח לראות תמונות של המשך-סיום העבודה .
מה עם נעילות ,טרנספר,דריב שאפטים ,טמבונים .....?
רונן
הרכב בשלבי עבודה הקיט ללא שינויים וכמובן שהסרן לא גמור אני מבטיח תמונות נוספות;)
http://www.ironrockoffroad.com/Merch..._Code=IR-W_6LK
קבל תמונה ומפרט של הקיט .
לגבי השינויים זה לאחר המלצות של הספק שלנו בחול וזה אכן הוזמן כך
ומחר במידה והיה זמן אני אצלם את התושבת ואת צורת החיבור.
הרכב ממשיך להתקדם קבלו תמונות מהיום ;) הצמיג 33
עושים משהו עם הבתי גלגל?
הי יריב ,
נראה בתמונה כאילו אורן השמין........:razz: ?!
נראה מעולה ! WJ 33" כל הכבוד .
מנסיוני הקט ,כמה דגשים לתשומת לבכם ,
1. בהזדמנות זו שיש לך את החיזוק העליון על הסרן הקדמי ,
אני הייתי חושב לשנות/להעלות את מיקום בולם ההגם אל מעל לקו ראשון של ניגוח סלעים...
יחסוך כמה שקלים על החלפת בולמי הגה ...
2. לגבי המחליפה של אירון לזרוע A ,
התצורה ,למרות שאני רואה ששיניתם/הם שינו את התושבת והמחבר לסרן האחורי ,
החיבור לקצוות השלדה האחוריות {חיבורים קדמיים של זרוע A } לא בנויים נכון הנדסית ,
שים לב שבמקום לאפשר תנועה למעלה ולמטה באופן חופשי חיבורים אנכיים הם בנויים באופן כזה שמגביל את מהלכם אופקיים .
ד"א יש לי זרוע A אחת כזו למכירה .
3. אני עם 32" ו - 6" ,ורצועות הגבלה ואני על הקשקש מבחינת שפשופים של הצמיגים,
אשמח לראות את הבאמפ סטופס שהכנתם לחלק האחורי ,
עם גלגלי 33 ומנתקי מייצב קדמי אפשר מראש להוריד את הפגוש הקדמי המקורי ,גם מחייב גילוח קל בכנף לדעתי ,
לגבי האחורי מחייב חיתוך של הפגוש האחורי המקורי בחלק האחורי של בית הגלגל {שים לב שיש תושבות ברזל של הפגוש מתחת לפלסטיקה ,אם לא תחתוך מעבר לתלישת הפגוש ,יחתך/יקרע לך הצמיג.
4. יחסי העברה ? בכל זאת 33" מסרסים מעט ,שלא יתנהג כמו כרכרה/עגלה אנגלית .
5. איך והאם מטופל - דרייב שאפט קדמי/אחורי ?
6. סרן אחורי נשאר 44 אלומיניום ,נעילות ?
7. בעניין נעילות - טרנספר טופל ? מוחלף ל242 ? מנסיון ה 247 לא מתנהג יפה עם נעילה קבועה של ה 44 אלומיניום.
ממתין לראות את המשך הפרוייקט,
רונן
סבלנות ?
זה יש לי במשקל !
באופן אישי אני לפעמים נהנה יותר משלב הציפיה ,
אחרי שהכול נגמר/מוכן יש מין "ריק" כזה ....:rolleyes:
רונן
סבבה גם אני נהנה מהציפיה בכל פרוייקט ליראות את הרכב בסוץ אולי היום מאוחר יותר אני אקפוץ לסדנה לראות מה התקדם ולצלם את ההתקדמות:cool:
נראה מעולה (רונן, נותנים לך פה פייט...), תן תמונה כללית של הרכב.
מעבר לזה, תכין את הדיסק... בטוח יהיו קיצוצים. גם מיכל מי וישרים של ZJ שיהיה מוכן להשתלה...
מה לגבי ה-"בגושים"?
איל
הוזמן פגוש חדש מחול ואחורי ומדרגות צריך ליצר בסדנה
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jeep-...item45eb931914
זה הטמבון הקידמי
פורנוגרפיה קשה ;)
++++1 ממש קשה !!!
הלוואי ונגיע לימים שנוכל : לשפר/להוסיף/להסיר/להגביהה/לשנות/לחזק/לתקן/ולשדרג..את רכבינו בצורה בטיחותית כמובן , עם מגוון האפשרויות והנגישות כמו מעבר לים !!!!
וזאת מבלי להסתכן בהורדה מהכביש/דו"ח/טסט חוזר/"תלך תתקן,תסיר את התוספות ותחזור לאישור"/לנהוג באיזור המרכז בפחד שלא לפגוש את סיירת משרד התחבורה בדרכים...
." מי שברך אברהם יצחק ויעקב, הוא יברך את המחליטים והקובעים במשרד התחבורה וייתן להם עוד בימיינו את הרגישות לגחמותיינו,ייפקח את ענייהם לנעשה בארצות מעבר לים וייתן להם את העט אשר תכתוב ותאשר כל בקשה לשינוי,תוספת,הגדלה,ואישורי ייבוא ועוד כהנה וכהנה ככל המתבקש...וקולינו הרם ייבקע את ארובות השמיים וייקבל בברכה בכל אוזן ואוזן ותהייה לנו אוזן קשבת בכל משרד ממשלתי...
ובשם כל חברינו היקרים: מי ייתן ונאמר יחדיו .....אמן !!!!!!!! "
ט.ל.ח
ידידי הנגישות כבר קיימת יש רק את הבעייה של משרד התחבורה
קדימה יריב, בתור מומחה שיפורים, תוביל מהלך מול משרד התחבורה.
ייצא לך ולהם רק טוב מזה ;-)
שלום רב
יריב אני מבקש לשנות את הפירסומת שלכם סדנא לגיפ יש גם עוד מותגים כמו מיציבושי וטיוטה
יאללה מתי הרכב שלי ניכנס לאישפוז
יוסי:):):-D:-D
מה שמוכנים לשפר ברכב של חבר לא בטוח שאורן יסכים לשפר אצל לקוח מהשורה .
מר יוסיפון אתה מזמן לא קליינט:mrgreen:
ובקשר למשרד התחבורה עם נתאגד כמו מועדון החמש לדוגמה מועדון 4*4 יש סיכוי טוב לשנות משהו במדינה .
במידה ויש מעוניינים אני מוכן לקדם את העניין { בשביל מועדון צריך לובי וחברים} תגלו עניין ואני יוצא לדרך .
אין עליכם יריב ואורן
יוסי
יריב ואופיר,
חברים יקרים : זה לא יוביל לשינוי במדינה, צריך הרבה יותר מאשר לובי וחברים.
אולי בתור התחלה אנחנו צריכים ללמוד את התהליכים\תקנות התחבורה באירופה ובארה"ב לפני שעושים כל צעד.
לקבל את נתוני הסטטיסטיקה של ארצנו ולהבין את מקור\גורם התאונות בכבישים (מה לעשות רק עם עובדות אפשר להתקדם מול הגופים בארץ)..
להסביר את הערך המוסף הכלכלי שיוצא מזה למדינה כי רק ככה מבינים אנשי מקצוע שם למעלה (כמה כסף נכנס..)
והרבה כוח ורוח גבית מהרבה אנשים וארגונים..
בהנחה וזה היה תלוי בי הייתי יוזם את 3 הדברים האלה :
1. פתיחת מידות הגלגלים לרכבים, שים מה שאתה רוצה, העיקר שהרכב יעמוד בדרישות בבדיקת בלמים בטסט..
2. אישור הגבהה לרכבך ע"י מוסך מוסמך באישור מהנדס רכב מדופלם ומוסמך ע"י משרד התחבורה אשר עובד בעסק ולא במשרד ממשלתי כל שהוא.
3. אישור שינוי מבנה ע"י מוסך מוסמך באישור מהנדס רכב ... תעתיקו מסעיף 2.
אבל כמו שאמרתי קודם, צריך לקרוא את התקנים והחוקים מעבר לים ולגבש עמדה מול הגורמים הרלוונטים בארצנו.
המדינה שלנו מתקדמת לאט, אנחנו בפיגור מוטורי מול שאר המדינות המפותחות, הכסף הולך לפרוייקטים של רכבות, כבישים ופיתוח.. אז את מי זה מעניין שם כל השטויות שלנו, עד שיעבירו תקנה כל שהיא אנחנו כבר נהיה בפנסייה אולי הנכדים שלי יהנו מארץ מוטורית חופשית.
תחושת הבטן אומרת שאנחנו כנראה מקדימים את זמננו, עוד מוקדם לעשות שינוי כזה. המדינה עדיין בשלבי התפתחות.. התקנות עוברות בחוק על בסיס סמוך על סמוך, לא תמיד הנתונים שמציגים לאנשים הרלוונטים הוא הנכון, הכל כאן עובד על בסיס אינטרסים של כל מיני מושכים בחוטים. האמת, נהייתי פסימי בכל מה שקשור למשרד התחבורה ובניו..
אין מצב שהם יבינו מה לעזאזל אנחנו רוצים מהם ולמה לעזאזל אנחנו מבלבלים להם את המוח..
"נהייתי פסימי בכל מה שקשור למשרד התחבורה ובניו..
אין מצב שהם יבינו מה לעזאזל אנחנו רוצים מהם ולמה לעזאזל אנחנו מבלבלים להם את המוח.."
+1
:(
הנסיבות הסביבתיות ,בפן הבטחוני-כלכלי-פוליטי/פליצי ומציאות החיים במדינתנו הקטנטונת ,
דוחה לסוף טור הממתינים ,מבחינת סדרי העדיפויות ,כל טיפול רציני בתרבות ה"פנאי" ...
עכשיו אתם שואלים את עצמכם למה אנחנו ? ולמה כאן ?
מישהו אמר אינדיבידואליזם ?!
אמריקניזציה ?!
קפיטליזם ?!
ולקינוח קצת שחיתות של הון שלטון ...
למי יש זמן לגודל צמיגים של ג'יפאים ?
מי הם בכלל תזכירו לי ?
זה אני רגוע עכשיו ,לקחתי את הכדור האדום :shock:
<!-- / message --><!-- sig -->
מציע לפתוח שרשור נפרד בנושא ... ואין כניסה לפסימיסטים :-)
הרכב על הרצפה ואתמול הרכב עבר דירה לסדנה החדשה לאחר שגמרנו את הבנייה של הסרן הקידמי קצת אירגונים בסדנה החדשה וניתן בגז לסיום הרכב ;)
1. ראה בתמונה, פגוש קדמי, מאותו בית ייצור, רק הרבה יותר יפה, לטעמי כמובן ... ובשני המקרים הייתי מוותר על הקשת העליונה, ע"מ, למשוך פחות תשומת לב.
2. יחס העברה של 4.88 עם גלגלי 33" יתן זחילה מדהימה, גם בכביש ... ראה בטבלה. אבל זה כבר עניין של רצון הלקוח.
לכל מי שאמריקה נראית לו רחוקה מאד \ מדי , זה רק עניין של החלטה. תפסיקו לקטר, ותתחילו לעשות, במקרים רבים המהפכה מתחילה מלמטה. זה שאנחנו יושבים פה על המקלדת, משכנעים עשרות אנשים [ שמשוכנעים גם ככה] וטוחנים אחד לשני במוח, לא יקדם דבר, צריך לקום ולעשות. הלחץ הציבורי עובד, גם במדינת ישראל.
הפרוייקט נראה יפה מאד, רק חבל שלא באדום ...
ובהצלחה !
יוסי,
אדום זה נחשב שיפור?
טוב יש שינוי קטן בוטל הטמבון והוזמנו 2 טמבונים ביצור של הסדנה יש לי תמונות מדהימות של מהלכי מתלה אבל זה באיפון ואני ללא ניסיון העברה למחשב:confused: למי שיש ניסיון עם העברת תמונות מהאיפון אז לטובת החברים ואני זקוק להסבר מדויק:shock: