תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
זה טוב שאתה משתף אותנו בכל זה...
לשם כך יש את השרשור הזה:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=46806
יהיה נחמד להעביר את זה לשם.
תתחדש לך.
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
להלן ה[IMG]ריקשה 94[/IMG]תמונות
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
הקישור לא עובד, שימי
וטוב שכך.
כי זה לא קשת התהפכות, זה חבלה.
סלח לי שימי שאני אומר ככה, אבל זה מה שזה.
לקדוח את הבודי בצורה כזאת?!
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RAMURAI
וטוב שכך.
כי זה לא קשת התהפכות, זה חבלה.
סלח לי שימי שאני אומר ככה, אבל זה מה שזה.
לקדוח את הבודי בצורה כזאת?!
עכשיו זה מסקרן. למה צריך קשת בג'יפ סגור אם יורשה לי לשאול.
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
עכשיו זה מסקרן. למה צריך קשת בג'יפ סגור אם יורשה לי לשאול.
וברכב שלא עושה שטח אקסטרים, אפילו לא שטח קשה.
ושוב אני רוצה להבהיר משהו נורא חשוב. זה לא שאני "יורד" על שימי או משהו כזה.
פשוט כאב לי בלב שראיתי את כל החורים+העבודה הירודה שנעשה בבודי סמוראי בן השמורות בארץ.
ובל מה שכן אני יכול להגיד לטובה, מסיבי זה כן.
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ראיתי סרטון בyoutube של ג'יפ מתהפך וחשבתי שפח הסמוראי הוא נייר עם צבע לבן וכדאי מאוד לבנות משהו חזק בתקוה שלא נצטרך אז בניתי לפי דעתי משהו שהתאים לי:http://www.jeepolog.com/forums/attac...&d=1288725370D
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
רמי היקר זה לא כל כך גרוע ואל תיקח יותר מדי ללב זה כולה פח 4x4 שצריך להגן על הנהג והנוסעים גם בשטח וגם בכביש
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
צר לי, אבל אתה כבר הספקת להכיר אותי;-).
3 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
3 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
שימי,
ריתוך של זוויות בצורה כזו מבטיח קשת מאוד מסוכנת במקרה של התהפכות; זה מחליש את המבנה בדיוק בנקודות בהן הוא צריך להיות חזק ביותר. אני מציע שתשתמש במה שבנית כאבטיפוס למוצר סופי, בו תיישם כמה לקחים מהמבנה הזה.
זו לא בושה ללמוד מדגם ראשון פחות ממושלם, רובנו למדנו (ולומדים) כך. חשוב להיות מספיק רציני כדי לקום ולומר שלמרות ההשקעה הכלכלית ושל שעות העבודה צריך לחזור על זה מההתחלה, הפעם תוך יישום לקחים כך שתקבל מוצר מתאים יותר.
אלון.
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
שימי היקר
זה בדיוק מה שאמרתי לך בטלפון והנה יש על הנושא שלך שרשור
שמע לעצת בעלי ניסיון
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
אלון, קובי אם בא לכם לתת הסבר על המבנה של הקשת (למה הוא מסוכן?)
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אלון, קובי אם בא לכם לתת הסבר על המבנה של הקשת (למה הוא מסוכן?)
הקשת מסוכנת בגלל הזויות האלו :
http://www.jeepolog.com/forums/attac...4&d=1288729374
הן מרותכות ולא מכופפות.....
איתי.
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RAMURAI
ובל מה שכן אני יכול להגיד לטובה, מסיבי זה כן.
לא חייבים מסיבי, רמי, שנינו יודעים את זה. אפשר גם משהו בעל קוטר יותר קטן ועדיין יעשה את העבודה יופי. במיוחד בסמוראי סגור, כשגם ככה אין מקום לברוח מהנאד שהנהג תקע.
אגב, לא רואים בתמונות על איזו פגיעה בבודי בוצעה ,אני מניח שמדובר בקדיחות של תושבות הקשת ?
מבחינת מבנה הקשת והחסרונות שלה, איתי כתב את זה.
עם קצת מעבר על פורום הבונים וספורט מוטורי בשביל להבין איך בונים כלוב, אפשר להבין מה הצורה הנכונה לבניית קשת התהפכות.
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
תודה חברים על ביקורת בונה אפיק לקחים ואשפר את הקשת אבל בגדול עד כמה הקופסה עמידה בהתהפכות ללא קשת בסמוראי סגור?
ואם יש מעט חוזק לקופסה אז למה הקשת כל כך מסוכנת הרי הקשת חוטפת מכה אחרי הקופסה כי היא פנימית .
תודה על ההסברים:)
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
ה-"קופסה" דיי חזקה , אני נוכחתי לראות סמוראי שעשה 4 גלגולים , והחוץ מזה שכל הרכב התפרק
הקורות צד דווקה שרדו יחסית .
והבן אדם שהיה בפנים חוץ מיזה שלא היה עם חגורת בטיחות ועבר כביסה יצא ולא נמחץ.
הבעיה עם קשת כזאת זה שאם במרכז יבוא עליה עומס רציני איפה שהקורות אינן מכסות , הקורה עלולה להישבר באזור הריתוך ולשפד אותך .
גלעד.
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
מחר אשפר תמצב האם יש אפשרות של חיזוקים עם ברזלים בצורת משולש מפלאכים 6 מ"מ משני הצדדים וברגים של 12 מ"מ בחיזוק כפול?
תגובה להודעה: קשת התהפכות בסמוראי 94
עזוב טלאים ושיפוץ הקיים, שימי. תעשה חדש מצינור אחד מכופף לצורת "ח" ולא 3 מחוברים יחד. ושוב, נסה למצוא צינור יותר צר בקוטרו, כי לפי התמונות מדובר בצינור רחב מידי.
אגב, תמונות של החיבור לבודי גם יעזרו, אולי גם שם יש טעויות בחיבור וטעויות בריתוך בין ה"ח" לפלטות פיזור לחץ.
לגבי חוזק הבודי המקורי - הכל תלוי בעוצמת הגלגול, דבר שאתה לרוב לא שולט בו. מה גם שאתה לא יודע עד כמה הבודי רקוב באמת והאם הוא יושב כראוי או מעוות, אפילו אם בעין נראה שהרכב במצב טוב יחסית לגילו.