-
התחדשתי בFULLSIZE
לאחר שנים עם אנגליות העזתי והגשמתי חלום ישן
V8 5700 מגרגר ומנגן וכמובן צמא לדלק.
מדובר בוונדורה או יותר נכון שברולט שעבר הסבה בפתפאינדר.
ממה שאני יודע/ ראיתי מדובר במנוע מוזן קרבורטור בעל 4 לועות
גיר 400 3 הילוכים
טרנספר 203
דנה 44 קד'
GM 14 BOLT אחורי עם מעגל חלוקה 8 ברגים.
ועכשיו השאלות:
1. האם כדאי להישאר עם קרבורטור או לחפש מערכת TBI? היתרונות בקרבורטור הם הפשטות שבעניין
2. איזה צמיגים מומלצים? כרגע עם 255/85R16 של אביר
3. נעילות??
4. שיפור מתלים? מי עשה כבר? איזה סטאפ מומלץ?
5. שזו השאלה הכי חשובה, המלצות על מוסך שמכיר את הרכב/ מנוע שאפשר לסמוך עליו לצורך ישור קו כללי מאזור מודיעין/ מרכז
6. ספרות באינטרנט?
7. גיר? להחליף לגיר עם OVER DRIVE או להישאר עם הקיים?
את רוב העבודה על הפרויקט אני מתכוון לבצע לבד אבל קצת חושש מהלא נודע (בחיים לא נגעתי באמריקאיות, רק באנגליות)
בקיצור כל עזרה תתקבל בבברכה
יוני
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
אני אמנם לא מומחה גדול אבל הדבר הכי חשוב ששכחת הוא ..... לשים תמונה !!!! תיתחדש על הבהמה :)
מור
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
bizon
אני אמנם לא מומחה גדול אבל הדבר הכי חשוב ששכחת הוא ..... לשים תמונה !!!! תיתחדש על הבהמה :)
מור
חשבתי על זה, אבל נחכה לשמש שיהייה מה לראות :-)
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
יוני מה שלומך
אם אתה מחליף את הצמיגים אני אקנה אותם ממך אם הם במצב טוב.
0549980300
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גלדיאטור
יוני מה שלומך
אם אתה מחליף את הצמיגים אני אקנה אותם ממך אם הם במצב טוב.
0549980300
הם חדשים, אבל כרגע עד קבלת החלטה לגבי גודל אני נשאר איתם
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
מזל טוב יוני
גם אני בכיוון של ג'מוס,ראיתי כמה לפני שיפוץ חלקי ואו מלא.
מצאתי אחד 99% מוכן לשטח.אני חושב להתחיל עם מערכת גז ונעילה אחורית.
לא חושב שצריך להחליף גודל צמיג ואו הגבה לרכב זה.
חלפים יש אצל דוד כהן בשפע.באיזה מצב הרכב שלך שאתה כבר צריך מוסך?
ברי
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
bary1
מזל טוב יוני
גם אני בכיוון של ג'מוס,ראיתי כמה לפני שיפוץ חלקי ואו מלא.
מצאתי אחד 99% מוכן לשטח.אני חושב להתחיל עם מערכת גז ונעילה אחורית.
לא חושב שצריך להחליף גודל צמיג ואו הגבה לרכב זה.
חלפים יש אצל דוד כהן בשפע.באיזה מצב הרכב שלך שאתה כבר צריך מוסך?
ברי
במצב של 42000 ק"מ
אבל בכל זאת צריך מישהו שיכוון קרבורטור יחליף שמן וכו
-
מתעלק על השרשור...
האם למישהו ידוע אם רכבי פורד אקונוליין 4X4 הצבאיות יוצאות למכירה מתישהו ?
תודה, אורן
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
מכרז אחרון היו כבר 4 כאלה בצריפין
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גלדיאטור
יוני מה שלומך
אם אתה מחליף את הצמיגים אני אקנה אותם ממך אם הם במצב טוב.
0549980300
בדקת אצל שמעון ביטון מיפו?
יש אצלו סטוקים במחיר סביר.
אם אתה לא מוצא טלפון דבר איתי.
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
תתחדש!
42,000 ק"מ זה אוטו בתול.
הצחקת אותי - בשביל להחליף שמנים, פלאגים ומסננים אתה ממש לא צריך מוסך ואחרי השגיונות של הלנדרוברים אני חשוב שלא יהיה לך כאן יותר מדי במה להתעסק. הבעיה העיקרית היא גישה קצת מוזרה/צפופה למנוע וסביבותיו. אבל המכסה המתפרק בין המושבים הקדמיים מקל על העניינים.
כיוון/שיפוץ קרבורטור - אמנם בחולון, אבל מאד ותיק, לדעתי הוא מקצוען ואני מאד סומך עליו - "ינקו" ברח' המלאכה באיזור התעשיה - מול תחנת דלק סונול.
חלקים מפירוק יש בשפע אצל דוד כהן על כביש צומת חולון-אזור.
נעילות לסרנים האלה יש בשפע בארץ האפשרויות וגם כאן.
עזוב שטויות - בתור התחלה תחליף שמנים/מסננים/תעשה טיפול - ותתחיל לנסוע כמו שהוא. מה צריך לעשות בהמשך כבר תחליט לבד... אני הייתי הופך אוטו כזה לקמפר חלומי - מזרן זוגי, מקרר, תאורת אווירה, מקלחת... סוף ימי האוהלים.
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
תתחדש :)
איזה מודל?
V8 וגיר 3 הילוכים זה 2 זוזים לקילומטר.
מערכת גז! לדעתי, לפני הכל (אם אפשר, חוקי. ואם לא, ... )
אני חשבתי שהסונומה לא תיסע יותר מ2000 ק"מ בשנה, בפועל נסעתי פי 3.
גיר 4 הילוכים ישפר בהרבה את צריכת הדלק?
מוסך, אודי מזרחי. אני טיפלתי אצלו פעמיים בתקופה שגרנו ברחובות ויצאתי מבסוט.
בהצלחה ושיהיה בכיף!
אם במהלך שיטוטיך אתה נופל על נעילה ל10bolt "קטן" (7.5), תנסה ליידע אותי.
איתי
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
דרור, אני שמח שאני מצחיק אותך...
קלעת בדיוק למחשבה שלי- קמפר 4X4 נוח וגדול
אצל דויד כהן כבר הייתי אתמול, את ינקו אני אבקר בימים הקרובים לצורך ניקוי קרבורטור וכיוונים (המנוע לא עובד יפה לטעמי)
שמנים ופלאגים ממש לא מפחיד אותי אבל בכל זאת בשביל פעם ראשונה אני מעדיף שזה יהייה אצל מישהו שמכיר את המנועים האלה לצורך איתור דברים שאני פשןט לא יודע לחפש.
איתי, הרכב ממש לא מתוכנן לנסוע יותר מידי (למרות שאני ממש נהנה להסתובב איתו) וממש לא בא לי להסתבך או להוריד לו את האמינות עם מערכת גז.
עוד דבר, TBI או להישאר עם קרבורטור???
-
4 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אני הייתי הופך אוטו כזה לקמפר חלומי - מזרן זוגי, מקרר, תאורת אווירה, מקלחת... סוף ימי האוהלים.
מסכים לחלוטין....
גם לי יש בראש את הג'וק הזה.
לקחת ג'מוס ולהפוך אותו לאכסנייה / בית מלון נייד. :)
בהצלחה!
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yoni 110
הרכב ממש לא מתוכנן לנסוע יותר מידי (למרות שאני ממש נהנה להסתובב איתו)
זאת בדיוק הנקודה שלי...
איתי
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
יוני זהו רכב שאני בדקתי כמה ימים לפניך.הרכב עמד הרבה זמן מחייב בדיקה רצנית.
ממליץ דבר ראשון פחחות לגג,יש פחח טוב באלקנה והמחיר סביר.בדוק טוב טוב את השטנגות
של הLOWלפני שאתה נכנס לשטח.המנוע מזייף בגלל הזנחה,לפי דעתי החלפת חוטים ופלגים
חובה.בקיצור טיפול גדול לפני הכול.
ברי
נ.ב. יש ברכב הזה גיר 4 הילוכים.
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
גם אני בחנתי אותו יום לפני שקנית (יום ראשון האחרון) ובסוף וויתרתי.
אחלה רכב לפרוייקט, אבל אין ספק שהוא זקוק להרבה עבודה...
תתחדש!
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
איזה מודל הרכב? נראה מודל גבוה יחסית, 93? מוזר שיש לו קרבורטור, במודלים האלה כבר היתה מערכת TBI, ייתכן שהחליפו לו מנוע? או אפשרות בלתי סבירה ששתלו לו קרבורטור? אגב, אם לא ראית עד היום מערכת TBI, חיצונית היא נראית ממש כמו קרבורטור... מה קורה עם מחשב? (תציץ מתחת לכסא הנהג).
מנסיון עם 3 ונדורות ברציפות לאורך כמה שנים טובות, מערכות ה-TBI אמינות מאוד, לא עשו לי שום בעיה.
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
אגב, אם זה מודל 93 ומעלה זאת הסבה של קוויגלי, פאת'פיינדר פשטו את הרגל ב-92...
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ברוך, אני ספרתי 3 הילוכים
גג חדש או יותר נכון בודי עם גג פיבר כבר נרכש
המנוע לא עובד יפה אבל אחרי קצת עבודה הוא כבר מתחיל להתנהג כמו שצריך.
זה באמת פרויקט ארוך טווח אבל רואים את האופק עוד איזה שנה שנתיים....:-)
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
עופר, הרכב שנת יצור 86
קרבורטור ודאי, אני אומנם שכחתי מה זה בנזין אבל לזהות קרבורטור אני עוד יודע :-)
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
מהסיפורים שלך סביב המדורה (זה היה מזמן, אבל אני עדיין זוכר....) אני זוכר שלאבא שלך היו 12-16 וונדורות.
אני מאמין שאתה תדע מה לעשות....
תהנה :)
אייל.
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
תתחדש.
אני מבין שהשלוליות מתחת זה השאריות מהדיפנדר...
-
1 קבצים מצורפים
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גלדיאטור
מכרז אחרון היו כבר 4 כאלה בצריפין
אתה בטוח שהיו 4?
אני ראיתי רק אחת.. וחטפתי..
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ArikB
אתה בטוח שהיו 4?
אני ראיתי רק אחת.. וחטפתי..
אריק, האם אתה מרוצה מהרכב ומרמת העבירות שלו ?
אגב, היכן אתה מטפל ברכב ?
תודה, אורן
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
מזל טוב, הלוואי עלי האומץ.
שנים (בערך מגיל 10) שמדגדג לי על פול סייז אמיתי.
תהנה!
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Orang
אריק, האם אתה מרוצה מהרכב ומרמת העבירות שלו ?
אגב, היכן אתה מטפל ברכב ?
תודה, אורן
עשיתי טעות של טירונים והטיפול הראשון היה במוסך מורשה של פורד
אין מילים לתאר את הביזיון...
מבחינת עבירות, צריך להתרגל למשקל של הרכב ולהפנים שאין יותר
ריחוף על דיונות, מצד שני, הכוח והמומנט הבלתי נדלה מעלה אותך בכל
אתגר סלעי שתציב בפני הרכב הזה.
נכון לרגע זה, השיפור היחד שעשיתי הוא הגדלת מידת הצמיגים, יש
עוד שורה של שיפורים מתוכננים כמו החלפת קפיצים ספירלים, סט בולמי מירוץ,
פגושים, בולמי הגה.. ועוד..
-
תגובה להודעה: התחדשתי בFULLSIZE
הוואנדורה ממש ניראת מפלצתית ליד המאזדה, יפה יפה! תתחדש!
גם אני כשאצה מהשפעת אתחדש לי עם פול סייז! יש כבר משהו על
הכוונת, מקווה שלא נמכר!