-
בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
אחרי סקר מאד מעמיק החלטתי ללכת על בולמי בילשטיין מסוג 5125 לסופה שלי. קניתי בדיוק בולם באותם המידות שהיו מורכבים על הג'יפ ( בולמי רנצ'ו שהיו ועשו את שלהן במשך כמה שנים טובות ללא שום בעיה מיוחדת). קניתי את הבולמים לאחר התייעצות עם הדר מאספיר שהמליץ בחום על הבולמים מהסירדה הזאת ואני השתכנעתי מדבריו והחלטתי להשקיע סכום מכובד כדי שיהיה לי את הבולם מבין הטובים בשוק. קיבלתי את הבולמים לפני כשלושה שבועות ומיידי הרכבתי אותם על הג'יפ. כבר בנסיעת מבחן הרגשתי שהבולם קשה מהמקובל אבל חשבתי שכך הדבר עם בולמי בילשטיין בהתחלה.
אותו שבוע נסעתי לטיול טכני והכל התנהל כרגיל והתרשמתי שהכל כשורה. בשבוע לאחר מכן יצאתי לטיול טכני דומה ומהלך הטיול חבר הפנה את תשומת לבי שמשהו מוזר בבולם. ירדתי לבדוק ולהפתעתי הרבה גיליתי מתחת לגרמושקה (גומיית אקורדיון ) שמוט של הבוכנה שבור לשניים. פירקתי את הבולם כדי להמשיך ופניתי לאספיר. באספיר אמרו שיבדקו במעבדה במפעל הבולמים כי לא ברור איך הבולם יכול להישבר באמצע ולא כתוצאה של פתיחה או סגירת מהלך.
לאחר בדיקה אספיר הודיעו שהם לא יודעים איך הדבר קרה ולכן אין אחריות לתיקון או החלפה. הבולם פסול ועליי לקנות בולם חדש במחיר מלא ללא כל השתתפות מצידם. האם זה השירות שאנו מצפים לקבל מסדנא כמו אספיר?
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
בדיוק זאת הסיבה שאני לא קונה את "האחריות לכל החיים" שכל מיני חברות כל הזמן מפרסמות ,
ואז כשאתה מגיע לדילר אתה מקבל כל מיני תשובות חמקמקות למה אתה אשם והמוצר טוב , ופתאום נגלל בפניך הפולסת ביטוח של המוצר שבכלל לא דיברו עליו בזמן הקניה
קיצר זוועה .
ועכשיו לנושא - לדעתי אם סדנא לא יכולה לדעת איך ניגרם הנזק אז כברירית מחדל מאשימה את הצרכן, זאת שערוריה .
גלעד.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
איזו תשובה אתה צפית לקבל מיבואן שהוא בית חרושת לכסף וממש ממש לא מעניין אותו הלקוח הפרטי??
זה רק מוכיח את מה שטענתי ואמרתי תמיד, קוני!!!
לא בהכרח בגלל המוצר, שהוא מצוין בפני עצמו ולדעתי טוב בהרבה מהבילשטיין. אלה בגלל השירות.
ורטהיים (אורן/ נועם) הם היבואן עם השירות הטוב ביותר בתחום. הם לא ישלחו את הבולם למעבדה לצורך בדיקה, הם קודם כל יתנו לך בולם חליפי שיהייה לך עם מה לנסוע ואולי אח"כ אחרי בדיקה שבה יתברר כי אין כשל ביצור תיאלץ להיפרד מכמה שקלים. בכל מקרה לא תשלם מחיר מלא.
אין לי מניות בקוני ולא בוורטהיים אני רק לקוח מרוצה מאוד שלהם.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
הרגע הישתכנעתי לא ליקנות מהם קיט קפיצים+בולמים נמשיך לחפש במקום אחר .
ד"א-הם מאוד נחמדים ליפני שהכסף עובר יד.:mad:
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סופת המדבר
אחרי סקר מאד מעמיק החלטתי ללכת על בולמי בילשטיין מסוג 5125 לסופה שלי. קניתי בדיוק בולם באותם המידות שהיו מורכבים על הג'יפ ( בולמי רנצ'ו שהיו ועשו את שלהן במשך כמה שנים טובות ללא שום בעיה מיוחדת). קניתי את הבולמים לאחר התייעצות עם הדר מאספיר שהמליץ בחום על הבולמים מהסירדה הזאת ואני השתכנעתי מדבריו והחלטתי להשקיע סכום מכובד כדי שיהיה לי את הבולם מבין הטובים בשוק. קיבלתי את הבולמים לפני כשלושה שבועות ומיידי הרכבתי אותם על הג'יפ. כבר בנסיעת מבחן הרגשתי שהבולם קשה מהמקובל אבל חשבתי שכך הדבר עם בולמי בילשטיין בהתחלה.
אותו שבוע נסעתי לטיול טכני והכל התנהל כרגיל והתרשמתי שהכל כשורה. בשבוע לאחר מכן יצאתי לטיול טכני דומה ומהלך הטיול חבר הפנה את תשומת לבי שמשהו מוזר בבולם. ירדתי לבדוק ולהפתעתי הרבה גיליתי מתחת לגרמושקה (גומיית אקורדיון ) שמוט של הבוכנה שבור לשניים. פירקתי את הבולם כדי להמשיך ופניתי לאספיר. באספיר אמרו שיבדקו במעבדה במפעל הבולמים כי לא ברור איך הבולם יכול להישבר באמצע ולא כתוצאה של פתיחה או סגירת מהלך.
לאחר בדיקה אספיר הודיעו שהם לא יודעים איך הדבר קרה ולכן אין אחריות לתיקון או החלפה. הבולם פסול ועליי לקנות בולם חדש במחיר מלא ללא כל השתתפות מצידם. האם זה השירות שאנו מצפים לקבל מסדנא כמו אספיר?
אתה שם לב ..אחי היקר..!
אתה שואל שאלות,מבקש עצות ,מאנשים שקצת יודעים.
ולבסוף אתה עושה מה שאתה עצמך רוצה,מלכתחילה!!
אמרו לך ........מפורשות חבל על הכסף!
יש לי בולם כזה משומש בוא וקח אותו.
גל
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סופת המדבר
אחרי סקר מאד מעמיק החלטתי ללכת על בולמי בילשטיין מסוג 5125 לסופה שלי. קניתי בדיוק בולם באותם המידות שהיו מורכבים על הג'יפ ( בולמי רנצ'ו שהיו ועשו את שלהן במשך כמה שנים טובות ללא שום בעיה מיוחדת). קניתי את הבולמים לאחר התייעצות עם הדר מאספיר שהמליץ בחום על הבולמים מהסירדה הזאת ואני השתכנעתי מדבריו והחלטתי להשקיע סכום מכובד כדי שיהיה לי את הבולם מבין הטובים בשוק. קיבלתי את הבולמים לפני כשלושה שבועות ומיידי הרכבתי אותם על הג'יפ. כבר בנסיעת מבחן הרגשתי שהבולם קשה מהמקובל אבל חשבתי שכך הדבר עם בולמי בילשטיין בהתחלה.
אותו שבוע נסעתי לטיול טכני והכל התנהל כרגיל והתרשמתי שהכל כשורה. בשבוע לאחר מכן יצאתי לטיול טכני דומה ומהלך הטיול חבר הפנה את תשומת לבי שמשהו מוזר בבולם. ירדתי לבדוק ולהפתעתי הרבה גיליתי מתחת לגרמושקה (גומיית אקורדיון ) שמוט של הבוכנה שבור לשניים. פירקתי את הבולם כדי להמשיך ופניתי לאספיר. באספיר אמרו שיבדקו במעבדה במפעל הבולמים כי לא ברור איך הבולם יכול להישבר באמצע ולא כתוצאה של פתיחה או סגירת מהלך.
לאחר בדיקה אספיר הודיעו שהם לא יודעים איך הדבר קרה ולכן אין אחריות לתיקון או החלפה. הבולם פסול ועליי לקנות בולם חדש במחיר מלא ללא כל השתתפות מצידם. האם זה השירות שאנו מצפים לקבל מסדנא כמו אספיר?
אפשר תמונות של כל העסק?
איתי.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סופת המדבר
אחרי סקר מאד מעמיק החלטתי ללכת על בולמי בילשטיין מסוג 5125 לסופה שלי. קניתי בדיוק בולם באותם המידות שהיו מורכבים על הג'יפ ( בולמי רנצ'ו שהיו ועשו את שלהן במשך כמה שנים טובות ללא שום בעיה מיוחדת).
פה מתחילה הבעיה ...היו לך אחלה בולמים שעשו עבודה טובה ובלי בעיות , יש שיגידו ואמרו
שהם חרא בולמים ...
גילוי נאות : בסופה אצלי בזמנו , הבאתי מארה"ב 4 בולמי ראנצ'ו 9000 RS חדשים (9 מצבים) שרק יצאו אז (90 $ הבולם אם זכור לי נכון ) . הותקנו בסופה ושירתו אותי נאמנה כל התקופה 6 שנים ללא שום בעיות ויש כאן אנשים בפורום שטיילו/מטיילים איתי שיכולים להעיד על כך .
זה נכון גם לגבי קפיצים (באותו שרשור שפתחת) שהתפתח דיון בעקבותו . גם על הקפיצים
(לא אזכיר איזה-פשוט נאמר שם) שהיו מותקנים בסופה שלי ועוד בהרבה סופות שאני מכיר , אמרו שהם חרא, קשים וכו'...זה עניין סובייקטיבי לחלוטין ! כל רכב שונה מהאחר מבחינת משקל ומשקל מוקפץ ,ארוך ,קצר ,צמיגים,מיגונים,סרנים(44/60/30),'בגושים',כננת-כן/לא והמשך...
על האוטו שלי הם היו אחלה ונהניתי מכל רגע ונסעתי בכל סוגי השטח.אז (בשרשור) נמנעתי מלהגיב .
מצרף כמה תמונות שקשורות לנושא ...
http://www.jeepolog.com/forums/attac...1&d=1286054914
http://www.jeepolog.com/forums/attac...2&d=1286054914
http://www.jeepolog.com/forums/attac...3&d=1286054914
שחר.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שחר-סופה
מיגונים,סרנים(44/60/30),'בגושים',כננת-כן/לא והמשך...
תגיד שחר אתה נורמלי ? מה פתאום יש לך 'בגושים'? אותך למשרד התחבורה!!!:D:D
הרגת לי את הבריאות :wink:
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
המוט של הבולם שבור??? בהחלט תקלה יוצאת דופן, לא אמור לקרות, לא בבילשטיין וגם לא בבולמים זולים יותר, בטח שלא בג'יפ טיולים (לעידו כהן בטרופי טראק נשברו הבילשטיינים פה ושם...). על פניו נראה ראוי והגון שמי שמוכר בולם ייקח אחריות על תקלה נדירה שכזאת.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
האם שינית משהו בסט-אפ מאז פירקת את הבולמים הקודמים?
פשוט שבר במוט נשמע מעט מוזר...
מציע לקחת את הבולם השבור למטאלורג (איש מתכות)
לקבל חוות דעת חד-משמעית מה גרם למתכת להישבר ואם היה פגם בייצור.
ומשם להתקדם.
בלי קשר, לאור הזמן הקצר מהרכישה לשבר, ולאור העובדה שהם לא יודעים להסביר למה זה קרה-
הייתי מצפה מאספיר לתת בולם חדש.
בלי לשאול שאלות ובלי לעשות טובות.
גם מבחינתי- זו נקודה מאוד שחורה לאספיר.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
טביעות קטנות - כל שופט יזכה אותך בבולם חדש + עוגמת נפש + אובדן ימי עבודה + סיכון חיים בזמן שזה קרה .........! צריך ללמד אותם שרות מה הוא ! ,ילמדו לא דרך הראש אז דרך הכיס.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
riko
טביעות קטנות - כל שופט יזכה אותך בבולם חדש + עוגמת נפש + אובדן ימי עבודה + סיכון חיים בזמן שזה קרה .........! צריך ללמד אותם שרות מה הוא ! ,ילמדו לא דרך הראש אז דרך הכיס.
מ"טביעות קטנות" רק מציל יציל אותך ...
אתה מתכוון אולי ל "תביעות קטנות" ?
הטבעת אותי מצחוק ...
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eli8ball
תגיד שחר אתה נורמלי ? מה פתאום יש לך 'בגושים'? אותך למשרד התחבורה!!!:D:D
הרגת לי את הבריאות :wink:
אני אגלה לך סוד ...אפילו שם לא רוצים לראות אותי :twisted: , לפני כמה שנים הלכתי איתה
לטסט , חניתי בצד , שילמתי אגרה , כשהתגלגלתי לכיוון הכניסה לבדיקה...מנהל המכון :shock:
ניגש אליי ואמר לי : "שילמת את האגרה ? אני אחזיר לך אותה + , רק תצא , עזוב ..."
לא יודע מה נטפל אליי ואפילו בלי לבדוק ! הכל היה חוקי ורשום ברשיון :roll:.
נראה לי שהיי ליפט על סדרן הכננת מלפנים הדליק אותו לא ...??? :twisted: :lol:
שחר.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
איזה רכב יפה
(לא חבל להרוס אותו בסלעים)
זה יצירת מופת
אהבתי
משה
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
תמונות יהיו בקרוב שאני יקפוץ לאספיר לקחת את הבולם.
לאחרונה עירגלתי את הקפיצים אבל גם עם העירגול נסעתי תקופה עם הראנצ'ו
וללא שום בעיה ועוד ליפני הקניה שמעתי לעצתו (הנכונה) של הדר מאספיר והגבהתי את המיקום של הבאמפ סטופ על הסרנים כדי שהסרן לא יסגר על הבולם בסגירת מתלה
אבל אני רוצה לציין שאם השבר היה כתוצאה של סגירה או פתיחה היו רואים את זה בברור
אבל זה שהמוט נשבר בידיוק באמצע זה אומר שזה קרה בזמן שהבולם היה במצב ביניים
שהג'יפ לא היה באיזה הצלבה
הם ראו שיש איזה מעיכה קטנטונת ממש על הבולם למטה בידיוק בקו של הסרן
אבל הסברתי להם שהבולם נשבר לכיוון הסרן ואז מזה כנראה באה המעיכה
ועדיין לא מאמינים ולא יודעים ממה זה קרה ולא מוכנים להפעיל את האחריות..
כנראה שבאמת עשיתי טעות גדולה שקניתי בילשטיין ההיתי צריך להקשיב לעצות
למרות שלא נראה לי שההיתי קונה 'קוני' (יקרים) אבל אולי ההיתי קונה איזה מונרו או משהו זול
ואם הוא היה נשבר מתי שהוא ההיתי מחליף אותו ב 200-250 ש'ח
לדעתי תחשבו טוב ליפני שתיכנסו ל''רומן'' עם אספיר למרות שזאת (נראת ) חברה רצינית
הם כנראה לא סופרים את הלקוח הקטן וחבל...
ועוד מה הם שואלים אותי..?! אם הרכבתי את הבולם נכון....:mad:
מה כבר יש לדעת בלהרכיב שתי ברגים.?..?. אולי יש הוראות מפורשות ''איך מרכיבים בולם''?
נ.ב
החלפתי את הראנצו כי השתיים הקידמיים כבר נזלו אז אמרתי לעצמי שזה הזמן להישתדרג
לא ידעתי שאני יכנס לצרה הזאת
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סופת המדבר
ועדיין לא מאמינים ולא יודעים ממה זה קרה ולא מוכנים להפעיל את האחריות..
כנראה שבאמת עשיתי טעות גדולה שקניתי בילשטיין ההיתי צריך להקשיב לעצות
לדעתי תחשבו טוב ליפני שתיכנסו ל''רומן'' עם אספיר למרות שזאת (נראת ) חברה רצינית
הם כנראה לא סופרים את הלקוח הקטן וחבל...
זו כנראה אצלם צורת עבודה אצלי נשברה העין של הבולם (7100) גם אחרי חודש שהם היו מורכבים על האוטו והתשובה שקיבלתי מהם היתה די דומה למה שנתנו לך.
מאז מחקתי את אספיר ואני לא מתקרב אליהם לקנות אפילו מסטיק,ואת הבילשטיינים העפתי לטובת פוקסים שהם איכותיים פי 10.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sos4u
מ"טביעות קטנות" רק מציל יציל אותך ...
אתה מתכוון אולי ל "תביעות קטנות" ?
הטבעת אותי מצחוק ...
אמר S.O.S המציל! יפה לך.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
בולמים לא נשברים.
כלומר הם כן נשברים, אם מתקינים אותם לא נכון.
התקנתי הרבה מאוד בולמים בימי חלדי, והיחידים שנשברו היו כאלו שלא הותקנו נכון או שעברו התעללות רבתי (ראה ערך מכוניות מרוץ)
למה הכוונה? בולם עובד סביב ציר אחד, נפתח ונסגר. אם תיתן לו להיפתח ולהיסגר, הוא יפתח ויסגר. כשל בבולם כזה יכול להיות פריצה של אטם, דיסקית בוכנה שהשתחררה מהמקום וכן הלאה, וברובם המוחלט של המקרים הבולם ימשיך להיפתח ולהיסגר, גם אם לא יעבוד כמו שצריך.
לעומת זאת, אם הבולם לא מותקן כהלכה - זה אומר שהוא גובל את מהלך הסגירה, למשל, או שהוא נוגע במשהו (שלדה, סרן, תושבת) בפתיחה או תוך כדי המהלך - זה דבר שמונע ממנו את הפתיחה והסגירה החלקה, וזה עשוי לגרום כשל.
אני יכול לתת דוגמאות, סתם תחשבו על בולם שהחיבור התחתון שלו הוא בתושבת בצורת U שמרותך לסרן, ונותן לבולם מקורי קצר מהלך מספיק חופש פעולה, ואז מרכיבים מערכת מתלים עם יותר טווח פעולה, והבוקסה בקצה הבולם נוגעת ב U שקודם הספיק. עכשיו פועל על המוט של הבולם כוח הצידה (יחסית לציר הפעולה הרגיל של הבולם), והכוח הזה מכופף את המוט של הבולם, ושובר אותו.
זו רק דוגמה, קשה לומר מכאן מה קרה, אבל כאמור, בולם שנשבר, ב100% מהמקרים שאני ראיתי, ואני לא מוציא מכלל אפשרות שיש מקרים נדירים שלא ראיתי - זה כתוצאה מהתקנה לא נכונה (כלומר - את שני הברגים סגרת כמו שצריך, אבל יש משהו אחר שמפריע לתנועת הבולם).
וכל זה, פוסט טכני בלבד, להשכלת הגולשים, בלי לחוות דעה על שירות של יבואן זה או אחר.
אסף.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
תהיה בטוח שבדקתי את ההתקנה ב'אלף עיניים' נכנסתי להצלבות ''יזומות''
כדי להיתכופף מתחת לגיפ וראות אם פיספסתי משהו ומשהו נוגע בבולם
ושום דבר לא היה קרוב לבולם
עם הראנצ'ו לא בדקתי כלום(ככה קניתי) ואפילו לא הגבהתי את הבאמפ סטופ
והם עבדו קשה מאד ללא שום בעיה
ואפילו שפירקתי את הראנצ'ו אחד הברגים שיושב על השילדה שתופס את העין העליונה של הבולם
היה טיפה עקום כלפי מעלה.. זה אומר שהסרן נסגר על הבולם (בעבר) ואפילו עיקם את הבורג
אבל לבולם לא קרה כלום...
תראה תאמין לי שאם ההיתי יודע ממה זה קרה ואם ההיתי רואה שזאת איזה בעיה שלי
מהרכבה לא נכונה אז לא ההיתי מעיז לבוא בטענות לאספיר
אבל גם לי וגם להם אין שום שמץ של מושג ממה זה קרה אין שום סימן של מכה או שמשהו נגע בבולם
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
עומרי,
תודיע לחברים באספיר שיכנסו לאתר ויראו את הנזק התדמיתי שהנושא הנ"ל גורם להם.
בתור בעלים של סופה עם בולמי בילשטיין 5100 חשבתי שכשיגיע יומם אחליף אותם באותו סוג,
אך לאות הזדהות אתך בנושא ולאור הזמן הקצר ששירתו אותך בפועל,אם לא תעדכן שקיבלת בולם
חליפי במסגרת אחריות הם יהיו האופציה האחרונה ברשימה שמהם אקנה בולמים.
בידידות,
שוקי-סופה , גימי.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סופת המדבר
תהיה בטוח שבדקתי את ההתקנה ב'אלף עיניים' נכנסתי להצלבות ''יזומות''
ואפילו שפירקתי את הראנצ'ו אחד הברגים שיושב על השילדה שתופס את העין העליונה של הבולם
היה טיפה עקום כלפי מעלה.. זה אומר שהסרן נסגר על הבולם (בעבר) ואפילו עיקם את הבורג
אבל לבולם לא קרה כלום...
עפ"י מה שאתה כותב, אם אני מבין נכון, אז כנראה שמפתח הסגירה היה גבולי. כלומר גם כשהכנסת את הרכב להצלבות, עדיין נשארו ס"מ או שניים רווח, וחשבת שזה תקין, אבל בנסיעה אמיתית, בסגירה מהירה של המתלה, "הצלחת" לסגור עוד שני ס"מ והבולם ספג את המכה (בדיוק מה שתיארת שעיקם את הבורג של העין העליונה בעבר).
בפעם ההיא זה עיקם את הבורג, ועכשיו זה שבר את הבולם.
מה שכתבתי הוא כמובן תיאורטי, אבל לפי התיאור שלך, יכול להיות שהאשמה היא בך ולא בבולם.
בברכה,
יוני5
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יוני5
מה שכתבתי הוא כמובן תיאורטי, אבל לפי התיאור שלך, יכול להיות שהאשמה היא בך ולא בבולם.
בברכה,
יוני5
מה שלא נותן לגטימציה ליחס המגעיל והמתנשא שלהם,
והוא לא הראשון שקיבל מהם יחס כזה עלוב...
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
יוני,
הוא כתב שבהצעתו של הדר הוא הגביהה את הבאמפ סטופ- הקטנת מהלך סגירה, כך שמה שאתה כתבת אמור להיות לא נכון לבולם הנוכחי, מהבנתי.
סביון
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
יש לי שתי שאלות:
1. מי מדד פתיחה וסגירה מקסימליים של הקפיצים ועל פי זה הגדיר את אורכי הבולמים הדרושים?
2. מי הרכיב, פיזית, את הבולמים על הג'יפ?
אני לא בא לסנגר על היחס שקיבלת באספיר, ההיפך מזה.
אבל מכיוון שבולמים כאלה אינם זולים ונושא האחריות מאוד חשוב, כדי להבטיח את עצמי, במעמד הזמנת הבולמים הייתי משחק אותה טמבל ודורש מהם לבצע את המדידה כדי לקבוע מה המידה הנכונה (פתיחה וסגירה) של הבולמים שאמורים להתאים לרכב שלי. אין בעיה לבצע את זה עם מלגזה וסרגל/סרט מדידה.
גם את התענוג שבהרכבה (למרות שבסופה זה באמת ממש פשוט וקלי קלות להחליף בולמים, ולמרות שרובנו גם נהנים מזה) הייתי משאיר להם לעשות. גם אם זה יעלה עוד כמה שקלים.
כשהם מודדים וקובעים את אורך הבולם הנכון, וכשהם אלה שמרכיבים, אין להם יותר פתח לתירוצים בסגנון "הרכבה לא נכונה" או "מידות לא מתאימות"... ואם כן - הם אחראים.
אם המדידה וההרכבה בוצעו אצלם ובכל זאת מתנערים ממך - זה כבר ממש חמור.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יוני5
עפ"י מה שאתה כותב, אם אני מבין נכון, אז כנראה שמפתח הסגירה היה גבולי. כלומר גם כשהכנסת את הרכב להצלבות, עדיין נשארו ס"מ או שניים רווח, וחשבת שזה תקין, אבל בנסיעה אמיתית, בסגירה מהירה של המתלה, "הצלחת" לסגור עוד שני ס"מ והבולם ספג את המכה (בדיוק מה שתיארת שעיקם את הבורג של העין העליונה בעבר).
בפעם ההיא זה עיקם את הבורג, ועכשיו זה שבר את הבולם.
מה שכתבתי הוא כמובן תיאורטי, אבל לפי התיאור שלך, יכול להיות שהאשמה היא בך ולא בבולם.
בברכה,
יוני5
כבר כתבתי שזה היה ככה עם הראנצ'ו ולמרות שהם עיקמו את הבורג לא קרה להם כלום
ועכשיו עם הבילשטיין ניזהרתי מכל בעיה אפשרית והגבהתי את המיקום של הבאמפ סטופ על הסרן ככה שהשארתי עוד מרווח ביטחון לבולם
וגם אם נצא לדוגמא מנקודת הנחה שבאמת הסרן נסגר על הבולם וגרם לשבירתו..
אז איך יכול ליהיות שהשבר באמצע המוט ולא שבר מתוצאה של סגרית מהלך על הבולם
ואם נגיד שהמוט נשבר מסגירה של מהלך ואיך שהוא נשבר מבפנים אז איך קורה שהמוט שהוא שבור בפנים ועקום יכל לצאת למעלה.? בקיצור לא מסגירה ולא מפתיחה
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
דרור את המדידה לא ביצעתי אבל ביקשתי את אותם בולמים באותו אורך של הראנצ'ו שלא איכזבו
אותי מבחינת מגבלת אורך
ועוד פעם גם אם האורך לא נכון זה שבר לא מיתוצאה של משיכת יתר\פתיחה
או ממעיכה\ סגירה
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
זה שאתה כנראה צודק, עדיין לא מספיק כדי לסגור את הפירצה שזה שמכר לך את הבולמים נאחז בה.
עניין הרכבה העצמית ושמירת תנאי האחריות מאוד עדין ורגיש. יש בתי עסק שיכבדו אחריות, ויש כאלה שיחפשו כל דרך להתנער ממנה.
אספיר ושאר המשפרים הגדולים זו לא חנות חלפים ברחוב אלא מרכז התקנה והרכבה גדול ומצויד. הם קוראים לעצמם מקצוענים? בבקשה. מי שקונה אצלם - תעשו לעצמכם טובה, ותנו להם למדוד ולהרכיב. מה זה תנו? תדרשו שהם ימדדו וירכיבו. הם מאד יעילים ועושים את זה מהר, וגם לא יוכלו אחר כך להתנער מהאחריות - הן למוצר והן לעבודה.
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
דרור יכול מאד ליהיות שאתה צודק
עדיף לתת להם למדוד ולהחליט אבל שאתה קונה בולם אתה לא חושב שתוך יומיים הוא ישבר לך
וכנראה שאתה הבולמים הבאים שאני יקנה (מתי שהוא) אני יקנה מאיזה חנות חלפים ב200-300
ולא יהיה נתון לחסדיו של איזה גוף שלא מתחשב ושיותר קל לו להפעיל את האחריות רק
אם יש איזה נזילה מהבולם כי את זה יותר זול לסדר
ובשורה התחתונה אני גם לא רואה\מרגיש שה''בילשטיינים'' עשו איזה עבודת פלאים על הגיפ
הוא נוסע כרגע יותר כמו טרקטור מבחינת נוחות
-
תגובה להודעה: בולם בילשטיין לא עמד בציפיות ונשבר לשתיים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sos4u
מ"טביעות קטנות" רק מציל יציל אותך ...
אתה מתכוון אולי ל "תביעות קטנות" ?
הטבעת אותי מצחוק ...
העיקר שגרמתי לך לצחוק - זה טוב לבריאות :p
יש אנשים שמשלמים על זה כסף , בכל מיני סדנאות צחוק !
תהנה.................................... .!