ציטוט:
ניר , אני יכול להסכים וזה נכון מבחינת תוכן הדברים שכתבת מילה במילה ...
רק מה , אני לא מבין ומסכים שהוא צריך לשחוט את הסרן ברמה של החלפת
מיסבים של הדיפ' שלא לדבר על החלפת מיסבי קורונה / פיניון עם כל ה"סרט"
שכרוך בכך.
לטעמי, הבעיה בד"כ נפתרת בהחלפת המחז"שים הנבלות האלה . אין ספק שהארת
את עיניו ופקחת אוזניו למה שעלול לקרות / להיות ושלא הכל שחור לבן .
שחר.
שחר, אם לא החליפו לג'יפ הזה סרנים, אז הוא עדיין נוסע על סרנים צרים - AMC אחורי. על AMC אני לא רוצה בכלל לדבר, אני מניח שיש כאן לא מעט אנשים שבוכים למשמע השם הזה ואני בינהם. לגבי הסרן הקדמי הדולף - סביר מאד שזה סרן שלא טופל במשך שנים והוא מלא חלודה וג'יפה, סביר שאם הוא היה מטופל והיו מחליפים בו מייסבים אז גם מחזירי השמן היו מוחלפים (אלא אם המכונאי פושע). כשתפרק סרן כזה (וזה לא יהיה קל) תיכנס ג'יפה לתוך המייסבים, תרכיב אותם והם ירעישו, תעמוד מול סרן מפורק שסביר להניח שתמצא מה להחליף בו ומתוך לחץ לסיים את העבודה, אתה תקבל את ההחלטות הכי גרועות - אתה תרוץ לקנות חלקים ולשפץ אותו. אחרי שתסיים את העבודה תיסע עוד חודש והסרן האחורי יתפרק לך ואז או שתמשיך לטעות ותנסה לשפץ אותו, או שתחליף אותו לדנה 44 רחב כמו שצריך, מה תעשה עם הקדמי אח"כ - תזרוק לפח.