-
תייבת הגה רכה מידי?
אחרי שנישברה התיבה(תיבה שהחזיקה 10 שנים 3 ברגים של קאפריס).הוחלפה לאחרת,יד שנייה אחרי שיפוץ!(4 ברגים של סופה)
ההגה ניהיה אחד הרכים שרק אפשר לדמיין,עם האצבע הקטנה זז לכל כיוון אפילו ללא אויר בתוך הסלעים!
הבעייה היא שבכביש כל מהמורה או תזוזה של הגלגלים ,יש איזו הרגשה של תזוזה של ההגה, וחוסר יציבות בנסיעה.
יש לציין ששום דבר לא הוחלף,פרט לתייבה ,קודם זה היה הפוך...
ההגה היה קצת קשה ,אבל היתה יציבות בנסיעה,וקצת חופש בהגה (שנעלם)!!:confused:
cj 64 גל
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
איזה תיבה חיברתה.?
אני גם צריך
זה לא דיוק המטרה של בולם הגה.?
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
EhudTamir
איזה תיבה חיברתה.?
אני גם צריך
זה לא דיוק המטרה של בולם הגה.?
רשמתי..של סופה 4 ברגים,זה לcj \64 שלי.
נ"ב מה עם הגאנט?
גל
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
יש לי ווילס מודל 58 4 צילינר יש אפשרות להחליף לתיבה סופה או כול תיבה אחרת ועם כן אך ?
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
The expert
יש לי ווילס מודל 58 4 צילינר יש אפשרות להחליף לתיבה סופה או כול תיבה אחרת ועם כן אך ?
זה לא כ"כ פשוט!!
השינוי הוא לא רק בתיבה כזו או אחרת..
זה החליף 101 דברים,לא כ"כ משתלם!זה גם צריך שינויים שלא אוכל לפרט לך ברשום!!
תתיעץ לגביי זה במועדון האספנות!צריך אנשים של פעם,הם אולי יודעים אייך?
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
The expert
סבבה תודה
איפה כל המקצוענים?
יש מישהו בבית?
יש פתרון לזה או מה??
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
The expert
יש לי ווילס מודל 58 4 צילינר יש אפשרות להחליף לתיבה סופה או כול תיבה אחרת ועם כן אך ?
כן, אפשר.
צריך תיבה, עמוד הגה שונה, סרן חדש, חיזוק בשאסי היכן שהתיבה תתחבר, חיתוך חדש בבודי להוצאת עמוד ההגה ותושבות חדשות מתחת לפאנל הקדמי.
רק על העבודה, לא כולל החלקים, תשלם כמה אלפי שקלים.
בקיצור - זה לא זה.
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shmil
כן, אפשר.
צריך תיבה, עמוד הגה שונה, סרן חדש, חיזוק בשאסי היכן שהתיבה תתחבר, חיתוך חדש בבודי להוצאת עמוד ההגה ותושבות חדשות מתחת לפאנל הקדמי.
רק על העבודה, לא כולל החלקים, תשלם כמה אלפי שקלים.
בקיצור - זה לא זה.
שמואל . אל תפחיד אותו ,זה לא כל כך מסובך להתקין הגה כוח לסי גי , מי שרוצה להנות מהגה כוח -במיוחת בשטח - לא יסתכל על ההוצאות .
הוא יכול להתקין את ההגה על אותו סרן . אבל צריך קצת מאמץ והשקעה גם בזמן וגם בכסף , וזה תלוי.
אצלי כפר יותר מעשר שנים התקנתי הגה כוח לגייפ שלי, ואני מאוד נהנה מזה , וכבר שחכתי מההוצאות שהיו.
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
איפה כל המקצוענים?
יש מישהו בבית?
יש פתרון לזה או מה??
עדיין מחכה לפתרונות!!8-)
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
עדיין מחכה לפתרונות!!8-)
הי גל
כולם שחכו את השאלה שלך ........
יש בתיבה בורג כיוון של הסקטור .
תפתח את בורג הקונטרה סגור מעט את בורג הכיוון ותבצע בדיקה
בהצלחה !!!!!!
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
הסקטור לא קשור לקושי התיבה, אלא אחראי על החופש שבה (שמוכרח להיות, אבל מכוון בצורה מאוד מסויימת).
לא לגעת בו.
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
six 4 life
הסקטור לא קשור לקושי התיבה, אלא אחראי על החופש שבה (שמוכרח להיות, אבל מכוון בצורה מאוד מסויימת).
לא לגעת בו.
אם כן מה עושים ?????
הרכות זו לא יכולה להיות הגיונית !!!!!!
התיבה אחרי שיפוץ ! משהוא כנראה שחרר יותר מדי "חופש " לפי מה שאתה אומר :confused:
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
יש לך בולם הגה ? תקין ? חדש ?
בדוק עם אחר ...
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sos4u
יש לך בולם הגה ? תקין ? חדש ?
בדוק עם אחר ...
מה הקשר ???
הוא החליף תיבה שנשברה בשטח וההיגוי נהיה "חמאה "
לא נעשה שום שינוי
לי גם יש סיקס עם צמיג "33 ואין לי הגה כזה רך .
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shahar sv
אם כן מה עושים ?????
הרכות זו לא יכולה להיות הגיונית !!!!!!
התיבה אחרי שיפוץ ! משהוא כנראה שחרר יותר מדי "חופש " לפי מה שאתה אומר :confused:
חופש בתיבה (סקטור לא מכוון) יתבטא בחופש בהגה, לא ברכות ההיגוי.
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
זה נכון,שחר צודק!
נשברה לי תיבת ההגה בשטח,
ליפני זה לא היה לי שום בעייה.
הכל אותו דבר ,תפוחים חדשים בולם הגה תקין ומקצועי,אני לא חוסך במאומה!
את התיבה הרכבתי באותם סטנדרטים שהיו קודם,אוליי חסר לה איזה משהו שמכוון את החופש הפנימי?
לא התעסקתי אף פעם עם תיבות הגה לעומק.
אם אני מחזק את בורג הסקטור,אז איזה פעולה פנימית אני גורם?
ולמה כולם אומרים לי לא לגעת?
גל
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
אם אתה סוגר את הסקטור אתה סוגר את החופש בתיבה. אם אתה סוגר יותר מדי- עלול להוביל לנעילה שלה תוך כדי נסיעה ואז...
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
זה נכון,שחר צודק!
נשברה לי תיבת ההגה בשטח,
ליפני זה לא היה לי שום בעייה.
הכל אותו דבר ,תפוחים חדשים בולם הגה תקין ומקצועי,אני לא חוסך במאומה!
את התיבה הרכבתי באותם סטנדרטים שהיו קודם,אוליי חסר לה איזה משהו שמכוון את החופש הפנימי?
לא התעסקתי אף פעם עם תיבות הגה לעומק.
אם אני מחזק את בורג הסקטור,אז איזה פעולה פנימית אני גורם?
ולמה כולם אומרים לי לא לגעת?
גל
חזק את הבורג מה יהיה ..... מקסימום תחליף עוד תיבה
העיקר שלא תזגזג בכביש :)
ומה שהכי חשוב שלא תכנס בי :rolleyes:
מה גם שיש לך 17 תיבות למכירה :D
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shahar sv
חזק את הבורג מה יהיה ..... מקסימום תחליף עוד תיבה
העיקר שלא תזגזג בכביש :)
ומה שהכי חשוב שלא תכנס בי :rolleyes:
מה גם שיש לך 17 תיבות למכירה :D
אתה נוסע על 200 קמ"ש בכביש!!אני בקשי מגרד את ה..80 קמ"ש ,אייך אני אמור להכנס בך?
הריי בכל נסיעה בכביש אנחנו מחפשים אחד את השני בגלל שוני המהירויות שלנו בכביש!!!!
ולא איין לי אפילו אחת נוספת!זרוקות אצלי איזה 10 תיבות לא תקינות ,ואם היתה איזו אחת תקינה ,זה לא היה עוזר לי לדעת מה הבעייה!
ד"א.. את זו קניתי ממישהו פה באתר בחור נורא אמין ונחמד,שאפילו הציע לי להחזיר אותה ולקבל את הכסף חזרה,זה לא יפתור לי את פתירת הנושא הזה!
בכל מקרה,מישהו מבין מה זה התיבה הזאת?היא מוצעת למכירה.
"תיבת הגה מיוחדת לסופה של חברת דלפי - 1200 ש"ח (תיבה שלא נוזלת או נשברת כמו המקוריות)".
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
אתה נוסע על 200 קמ"ש בכביש!!אני בקשי מגרד את ה..80 קמ"ש ,אייך אני אמור להכנס בך?
הריי בכל נסיעה בכביש אנחנו מחפשים אחד את השני בגלל שוני המהירויות שלנו בכביש!!!!
ולא איין לי אפילו אחת נוספת!זרוקות אצלי איזה 10 תיבות לא תקינות ,ואם היתה איזו אחת תקינה ,זה לא היה עוזר לי לדעת מה הבעייה!
ד"א.. את זו קניתי ממישהו פה באתר בחור נורא אמין ונחמד,שאפילו הציע לי להחזיר אותה ולקבל את הכסף חזרה,זה לא יפתור לי את פתירת הנושא הזה!
בכל מקרה,מישהו מבין מה זה התיבה הזאת?היא מוצעת למכירה.
"תיבת הגה מיוחדת לסופה של חברת דלפי - 1200 ש"ח (תיבה שלא נוזלת או נשברת כמו המקוריות)".
תשאל את רדיאטור מודיעין יש להם אחת כזו :roll:
אני לא מגיע ל200 רק 164 מדוד ב GPS
יחס 4.10 צמיג "33 גיר 4 הילוכים מנוע 6 סטנדרתי
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
גל,
כשהחלפת את התיבה, שינית משהו בצנרת השמן או בכניסה לתיבה?
בדוק אם ניתן לכוון לחץ במשאבת ההגה.
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shahar sv
תשאל את רדיאטור מודיעין יש להם אחת כזו :roll:
אני לא מגיע ל200 רק 164 מדוד ב GPS
יחס 4.10 צמיג "33 גיר 4 הילוכים מנוע 6 סטנדרתי
מנוע של סיקס או של סופה?
בכל מקרה, אין מה לגעת בלחץ שמן, ובטח שלא לגעת בכוון של התיבה! זה לא קשור לרכות של ההגה, ואין קשר בין הגה רך להגה עם חופשים. אז אל תגע. קח את התיבה למשפץ, ותגיד לו מה הבעייה.
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
אחרי שנישברה התיבה(תיבה שהחזיקה 10 שנים 3 ברגים של קאפריס).הוחלפה לאחרת,יד שנייה אחרי שיפוץ!(4 ברגים של סופה)
ההגה ניהיה אחד הרכים שרק אפשר לדמיין,עם האצבע הקטנה זז לכל כיוון אפילו ללא אויר בתוך הסלעים!
הבעייה היא שבכביש כל מהמורה או תזוזה של הגלגלים ,יש איזו הרגשה של תזוזה של ההגה, וחוסר יציבות בנסיעה.
יש לציין ששום דבר לא הוחלף,פרט לתייבה ,קודם זה היה הפוך...
ההגה היה קצת קשה ,אבל היתה יציבות בנסיעה,וקצת חופש בהגה (שנעלם)!!:confused:
cj 64 גל
גל שלום לך לפי דעתי אני חושב שמאשיבת ההגה (משאבת השמן) היא זו שיש לה את ההשפעה על תיבת ההגה אים היא רכה או קשה , תחליף משאיבה עים לחץ יותר נמוך וזה יסתדר
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
טוב....פתרון התעלומה!!
כשהחלפתי את התייבה,היא הורכבה עם הזרועה פיטמן שהיתה מורכבת עלייה.
חשקתי בזרוע מפני שהיא הייתה מונמכת .וזו כל הטעות שלי!!!\
ד"א שלי הייתה ישרה,וגם למרבה הפלא,כששלפתי אותה ,גילתי סדק בטבעת שחובקת את תיבת ההגה,ז"א לפח(מעולם לא נתקלתי בשבר שכזה וגם לא האמנתי שזה קיים)זה כמו לשבור פטיש!!
קיצר שמתי אחת סטאנדרטית בחזרה והכלי טס עד 140 ק"מש ללא שום סטיות!!(רק לבדיקה).
תודה לכולם!!גל
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
cj 64
טוב....פתרון התעלומה!!
כשהחלפתי את התייבה,היא הורכבה עם הזרועה פיטמן שהיתה מורכבת עלייה.
חשקתי בזרוע מפני שהיא הייתה מונמכת .וזו כל הטעות שלי!!!\
ד"א שלי הייתה ישרה,וגם למרבה הפלא,כששלפתי אותה ,גילתי סדק בטבעת שחובקת את תיבת ההגה,ז"א לפח(מעולם לא נתקלתי בשבר שכזה וגם לא האמנתי שזה קיים)זה כמו לשבור פטיש!!
קיצר שמתי אחת סטאנדרטית בחזרה והכלי טס עד 140 ק"מש ללא שום סטיות!!(רק לבדיקה).
תודה לכולם!!גל
גל 140.......
אז אני ההיתי על 165 ......
???????
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
אני אמרתי לך שהתיבה על הכיפאק, שיפצתי אותה בעצמי לפני שקיבלת אותה.
סע בזהירות, ותהינה ממנה....
שבוע טוב-קובי
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
[quote=kobiarava;361146]אני אמרתי לך שהתיבה על הכיפאק, שיפצתי אותה בעצמי לפני שקיבלת אותה.
סע בזהירות, ותהינה ממנה....
תודה קובי!!
באמת מכל הלב !!
רציתי לרשום לך את זה בפרטי,אבל שיהיה,
אחלה קובי!!!!!!!!!!!!!!!!
(יום אחד נפתח שישור על קובי התותח!!שעוזר לכולם!!)
גל
-
תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
שלום,
אם החלפת סרן קדמי ,כדאי לבדוק את השיפוע של הסרן,
יכול להיות שהסרן ששמת ,עקום ,
או שהפרונט שלך לא מכווון,
זה גורם לחוסר יציבות,,,,,
-
תגובה: תגובה להודעה: תייבת הגה רכה מידי?
אצלי בסופה גם ''הלכה '' התיבה
קניתי תיבה מרועי וגיא אבל שהגעתי הביתה שמתי לב שהשיניים בקצה שתופסים את הפיטמן
קיבלו איזה פיתול קטן אז פתחתי את התיבה שמתי את הסקטור מהתיבה הישנה
וכשהרכבתי באמת ההגה ניהיה הרבה יותר רך ממה שהיה שיחקתי קצת עם הבורג של הסקוטר (סגרתי אותו עוד איזה סיבוב)
ולא שינה כלום
בכל מקרה עדיין ההגה רך אבל לא נורא זה גם פלוס